te vroeg ingegrepen bedoel je.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:34 schreef Haunter het volgende:
Het scherm van Jaap's weblog stond open, maar Jaap was gone. Er is dus neem ik aan op tijd ingegrepen
Laten zie die ook maar naar achteren roepen met dat gedreig van 'r.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:34 schreef pullup het volgende:
En Natasia begint maar weer eens te dreigen met haar " vriendjes"
Ik kom net binnen, wat heeft para gedaan?quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:29 schreef nueffeniet het volgende:
als de febo geloofwaardig wil zijn gooien ze brian er meteen uit
Dat hoop ik echt NIETquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:35 schreef SiRojK het volgende:
Stiekem hoop je nu dat er iets gebeurd op dat adres, zodat Jaap alles op internet zet en de familie van Brian de komende jaren terror aan huis heeft
Nou, hij woont hier 10 minuten vandaan fietsen, ja, ik woon ook in het prachtige Almere.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:34 schreef tipsch het volgende:
zoooooooooooo klaar met die teringrat - wat is zijn adres?![]()
Adres van Cora lopen schreeuwen en dat Jaap uit moet kijken..quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:36 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik kom net binnen, wat heeft para gedaan?
gaat niet om een exit maar eerder een straf die ze laten zien aan de streamers dat ze niet alles kunnen maken met hulp van achterquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:34 schreef getl0st het volgende:
[..]
Speurneus!
Oftewel.. ze zien dat wij een exit willen.. dus dat gaat niet gebeuren
Leuk hoe Natasia zegt dat ze niet weten waar ze mee bezig zijn door elkaars adressen op te geven terwijl zij Jaap verteld dat Huub een autobom krijgt, het zijn echt mongeaulen dat hele zootje, geweldig vind ik het.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:36 schreef mootie het volgende:
![]()
Dreigen met autobommen........ adressen over de streams roepen. Trap die idioten er eens uit, ze krijgen niet eens een tik op hun vingers!
![]()
![]()
Nee dat kan niet met de kindjes van God.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:36 schreef mootie het volgende:
![]()
Dreigen met autobommen........ adressen over de streams roepen. Trap die idioten er eens uit, ze krijgen niet eens een tik op hun vingers!
![]()
![]()
Ook dat gaat niet gebeuren..quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:36 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
gaat niet om een exit maar eerder een straf die ze laten zien aan de streamers dat ze niet alles kunnen maken met hulp van achter
Adres van Cora genoemd.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:36 schreef kissa het volgende:
[..]
Het adres van Cora een keer of 10 gezegd....quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:36 schreef kissa het volgende:
[..]
Je bent vast niet de enige die daar zo over denktquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:37 schreef Kinga het volgende:
Ik ben dat stelletje criminelen ZO zat. BAN is echt puur trash. Spijt me zeer dat ik het zo moet zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |