Ik begrijp ook niet wat die jongen nog toevoegd. Het is alleen dat hij reageert op een reactie van iemand, anders komt er niets uit hem. Maar als Kindje van god dan terug gebashd wordt dan grijpt de redactie in.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was echt te triest voor woorden........ of het was om Brian tegen zichzelf in bescherming te nemen, die zou helemaal los gaan als hij hoorde dat Jaap zn adressen op internet zou zetten.
En dat is gewoon spelvervalsing.
helemaal goed gezien maar de redactie ziet dat niet , die snuiven wiet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:41 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dan heb je de manier waarop nog niet gezien..
Snel naar beneden rennen aan het einde van de stemming om het adres op te zoeken.. dus al wetende dat wanneer de stemming niet uitkomt.. hij dat kan schreeuwen
yup met dikke sigaren ,,champagne..die parawanker moet gewoon een glaasje 3es cola en een sjekkie hebben wat een sufgerukte nep gastquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:39 schreef mootie het volgende:
[..]
En ze weigeren het van zichzelf te zien, ze zien zichzelf echt als het hogere niveau van de kooi![]()
Ik zat me precies hetzelfde af te vragen. Brian heeft dat adres keer op keer genoemd. Zowel boven als beneden. En de redactie doet gewoon niks, geen streamlock niets. Pas toen Huub zei: waarom noem je het adres van Coara, worden ze ineens wakker.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:37 schreef tutjehola het volgende:
Wat ik niet snap is dat Brian iets 6 keer mag roepen, er gebeurt niets, dan dreigt Jaap en Brian moet naar achter. Gaat Brian nu echt weg, zijn ze een keer klaar met hem?
Ik loop idd hopeloos achter qua bijlezenquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:41 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dan heb je de manier waarop nog niet gezien..
Snel naar beneden rennen aan het einde van de stemming om het adres op te zoeken.. dus al wetende dat wanneer de stemming niet uitkomt.. hij dat kan schreeuwen
Ze mogen er niet meer over praten..quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:45 schreef SiRojK het volgende:
Kut, wat zei Brian tegen Huub net?
Ik zet hem wel in de SCquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:42 schreef Kinga het volgende:
[..]
Doe maar meid... andere is me PM inbox nog niet vol...
Amanda ook nog even dreigen, pffffffffquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:45 schreef Yollie het volgende:
En daar gaan de bedreigingen weer van Natasja richting Jaap. Ze mogen het er niet meer over hebben, het bekende doofpotje en de hand van God.
Of erger...een paar van die " vriendjes" zijn geen gewone straatschoffiesquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:45 schreef DaanDobber het volgende:
Ik vraag me af wat er door de redactie heen gaat wanneer Cora binnenkort belt dat er al een aantal stenen door haar ruit zijn gegaan.
Join the club!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:46 schreef tutjehola het volgende:
Hallo, Brian begon, ik word para hier!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |