Waar?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:50 schreef sjimz het volgende:
Je krijgt alleen een ban als het in een livescoretopic gepost wordt![]()
Jajaquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:26 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat zo Sjimzz zijn bed inschoppen, dan krijgt zij ook nog wat slaap![]()
Laat je nog wel een paar gaatjes open, knul?quote:
Ze is de afsluitdijk niet!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Laat je nog wel een paar gaatjes open, knul?
Ze is geen dike hoor.quote:
Absoluut!.quote:
Dankje.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Golfer, Bluezz, gefeliciteerd.Dat jullie maar beide het lang uit mogen zingen bij jullie werkgevers.
Oh, en Golfer, hoe ga je dat doen met alle series die je volgt?
Trusteh!quote:
Voor jou is dat 'maar', voor mij is dat niet echt 'maar'.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:07 schreef golfer het volgende:
Zo lang hoef ik het niet meer uit te zingen, nog maar een jaar of 12/13 voordat deze ouwe lul met pensioen kan gaan.![]()
Voor je het weet heeft Sjims die boom op z'n schouder liggen en moet ie er 7,5 km. meer rondrennen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik ga maar eens een stel bomen omzagen.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 20 juni 2007 07:39 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh.
RTL Nieuws is weer het nieuwste verlengstuk van de Amerikaanse propaganda machine, met een minutenlang item over die kids in dat Irakese weeshuis gisteravond.
Zielig en zo hoor, maar normaal is het niet meer dan 2 regeltjes waard maar nu ineens een headline die het halve journaal in beslag neemt omdat het Amerikanen zijn en het in Irak plaatsvond?
quote:
Praat je vaker tegen jezelf?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:29 schreef sjimz het volgende:
Hey blauwe!
Ik dacht die maakten een koffierondjequote:Op woensdag 20 juni 2007 10:47 schreef pascalheister het volgende:
de mensen die om 9:09 posten geven toch altijd een rondje?
Ik ben m'n eigen beste vriend.quote:
bij de burger king?quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:08 schreef DarkShine het volgende:
Mijn sollicitatiegesprek is trouwens naar vrijdagmorgen verplaatst.
quote:
En dan wil die gozert van de Telegraaf alsnog een FOX-achtige zender omdat hij de rest van de media te links vindtquote:Op woensdag 20 juni 2007 08:18 schreef Lionheaad het volgende:
Goed en morgen
[..]
Helemaal mee eens
Maar aangezien dat het enige journaal is dat ik om kwart voor zeven kan zien, kijk ik het maar...
Verder vind het RTL Journaal toch al zo op amerika gericht.....
Met wilde achtervolgingen in de VS enzo.....dat wil ik ook echt weten...
Congrats!!!!!!!quote:
gefeliciteerd!quote:
Gefeliciteerd! Wat had je op je scriptie?quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:43 schreef Damzkieee het volgende:
Hé ben ik weer, net presentatie en verdediging van mn scriptie gehad, en geslaagd
HBO diploma in de tas
Goed hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:43 schreef Damzkieee het volgende:
Hé ben ik weer, net presentatie en verdediging van mn scriptie gehad, en geslaagd
HBO diploma in de tas
Zeker.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:11 schreef Damzkieee het volgende:
Een keurige 8
Of bedoelde je dat niet?
Oefenpresentatie? Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Goed hoor.
Ik morgen mijn oefenpresentatie, volgende week donderdag op school.
Dan juich ik ook.
Kaas?quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:10 schreef Grulez het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wat had je op je scriptie?
Zijn Groningers zo jong belegen?quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:19 schreef Grulez het volgende:
[..]
Jong belegen wellicht.
Zal wel weer soort van Gronings zijn...
Precies dezelfde afstudeerpresentatie die ik ga geven op school, maar dan voor het bedrijf waar ik stage loop. Kijken hoe het gaat, of ik binnen de tijd zit en of ik geen lastige stukken heb.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:13 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oefenpresentatie? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
leek mij een leuke tijd om me te melden hierquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jij gaat ook al op de tijdtoer?11:11
Nou jottum. Al die ambtelijke instanties en formulieren die je moet invullen gaan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik neem aan dat t wel gezellig was, golfer
Maar er overheerst wel een positief gevoel lijkt mequote:Op woensdag 20 juni 2007 15:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou jottum. Al die ambtelijke instanties en formulieren die je moet invullen gaan.
je kunt er maar beter niks mee te maken hebbenquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:48 schreef golfer het volgende:
Zo, even anderhalf uur met wat instanties aan de telefoon gehangen om ze te verduidelijken dat ik binnenkort geen uitkering meer van ze wil hebben.
Is nog een heel gedoe om daar vanaf te komen in Nederland.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:04 schreef borisz het volgende:
Rondje van de vrouw die postcodeloterij had aangeklaagd.
ze heeft verloren![]()
Wat heb je gedaan dan ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:43 schreef sjimz het volgende:
Ik heb echt mijn roeping gemist!
Ik moet de IT in gaan![]()
Moeten die vandaag?quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:14 schreef Damzkieee het volgende:Thanks
Straks effe Jong Oranje kijekn
Wie nog meer?
Die zit nog in de trein van haar werk naar huis als het begint.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik neem aan dat Bluezz ook gaat kijken
OK, geldig excuusquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Die zit nog in de trein van haar werk naar huis als het begint.
Ik uiteraard via de TV.quote:
Ook al aan de Bakker?quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:27 schreef appelsientje het volgende:
Ik ga maar weer eens sporten.. na een geweldige maaltijd van Sonja (kan het nog minder) maar het was in ieder geval wel lekker
Ik moest snel zijnquote:
opslagtermijnquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:17 schreef Bluezz het volgende:
Trein gemist en opslagtermijn is verlengd met een maand
Maar verder ben ik nog steeds blei blei
Wortels eten?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Was wel een goed i-d van Ray.
Ik zat foutquote:
Nog niet gekeken, dat ga ik zo ff doen.quote:
Nederland vond ik in de reguliere speeltijd niet echt de betere ploegquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:44 schreef Bjoro het volgende:
als het op penalties aankomt verliest de best voetballende party 9 van de 10 keer....toch jammer voor Oranje
Dat lijkt mij op één of andere manier zo gaaf. Gewoon dicht bij de grens wonen en binnen korte tijd in een andere cultuur zittenquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:33 schreef DarkShine het volgende:
Was vandaag inkopen doen in Duitsland bij Kaufland. Zeg maar een Aldi met een Albert Heyn assortiment (A merken dus!) en ook een groot assortiment.
En dat voor lage prijzen.
Het is op zich wel grappig, maar als je een paar keer over de grens bent geweest is het niet zo bijzonder meer vind ik.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat lijkt mij op één of andere manier zo gaaf. Gewoon dicht bij de grens wonen en binnen korte tijd in een andere cultuur zitten. Alhoewel, ritje naar de Bijlmer en je hebt hetzelfde
.
De parkeergarage (van Kaufland zelf, gratis parkeren!) stond vol met NL kentekensquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat lijkt mij op één of andere manier zo gaaf. Gewoon dicht bij de grens wonen en binnen korte tijd in een andere cultuur zitten. Alhoewel, ritje naar de Bijlmer en je hebt hetzelfde
.
Steeds net nietquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:00 schreef Bjoro het volgende:
waterman zit er steeds dichter bij dan Carson trouwens !
Is helemaal nietsquote:
Nee.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:13 schreef Bjoro het volgende:
jjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
je ontgroening was ergerquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:18 schreef RayMania het volgende:
http://forum.fok.nl/user/active/74597.
Beetje ja.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:23 schreef Grulez het volgende:
Het was wel spannend te noemen.
Werder Bremen - Ajaxquote:
Goed werkquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:18 schreef RayMania het volgende:
http://forum.fok.nl/user/active/74597.
wordt tijd dat die zich eens nuttig makenquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:57 schreef SCH het volgende:
MOest weer een Heerenveenspeler aan te pas komen om de boel te redden!
Fouten van de Grunnigers herstellen, doen we al eeuwenquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wordt tijd dat die zich eens nuttig maken
ha ha haquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:59 schreef SCH het volgende:
Fouten van de Grunnigers herstellen, doen we al eeuwen![]()
Waar is Clau als je haar nodig hebtquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar woon je ook alweer?quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Jammer dat je niet hebt gekeken.quote:
Stomme vraag.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Waar is Clau als je haar nodig hebt
Heb je ook gesopt?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:05 schreef clauwheee het volgende:
Ik zat die gozertjes te kijken natuurlijk.
Nou noemen ze die Vinex woningen helemaal geen Kruiswijk meer natuurlijk !quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:05 schreef clauwheee het volgende:
Stomme vraag.
Ik zat die gozertjes te kijken natuurlijk. ZOuden om 20 uur wel ff boodschappen doen. Dat werd dus vlak voor sluitingstijd om 22u:D
Foppe rulez.
Wiens kruis ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:08 schreef clauwheee het volgende:
Kruis is gewoon lelijk.
Ik had het over de Engelsen popje.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:08 schreef clauwheee het volgende:
Neuh SCHat. Ik hou niet zo van donker (dan valt 85% al af) en zo'n de Ridder valt bij mij in de categorie te glad. Kruis is gewoon lelijk.
Dus nee.
Vlaar? Beerens? Pieters? Krul? Janssen?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:08 schreef clauwheee het volgende:
Neuh SCHat. Ik hou niet zo van donker (dan valt 85% al af) en zo'n de Ridder valt bij mij in de categorie te glad. Kruis is gewoon lelijk.
Dus nee.
DIe is veeeeel te jong voor je!!!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:22 schreef SCH het volgende:
Allemaal niks sjimz, al moet ik even googelen op krul
quote:
Hebben we hier ook en werkt goedquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:37 schreef golfer het volgende:
Onze vaste huistelefoon heeft het na ruim 10 jaar trouwe dienst begeven, dus even online geshopt voor een kekke nieuwe met ingebouwd antwoordapparaat.
Sorry, ik had er ook niet overheen moeten plassenquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:37 schreef golfer het volgende:
Onze vaste huistelefoon heeft het na ruim 10 jaar trouwe dienst begeven, dus even online geshopt voor een kekke nieuwe met ingebouwd antwoordapparaat.
Ik vond hem de laatste tijd inderdaad al een vreemd geurtje verspreiden.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:39 schreef SCH het volgende:
Sorry, ik had er ook niet overheen moeten plassen![]()
Dat zwarte knopje is geen antwoord apparaat joh !quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:37 schreef golfer het volgende:
Engelsen zijn (met enkele uitzonderingen) bijna altijd lelijk, lekker ding.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik had het over de Engelsen popje.
Die keeper mag mijn ballen best een keer tegenhouden![]()
halloooooo wie spreekt mijquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:45 schreef Bjoro het volgende:
Dat zwarte knopje is geen antwoord apparaat joh !
[afbeelding]
Deze dus:quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:58 schreef SCH het volgende:
Doe nou goed plaatje, wij moeten ook een nieuwe.
Die zijn altijd welkomquote:
Ik heb al 20 jaar zo'n los antwoordapparaat. Is erg veel gebruik van gemaakt altijd.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:59 schreef pascalheister het volgende:
antwoordapparaat ook al zoiets nutteloos
Tja.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:59 schreef Bos81 het volgende:
Wat is die Peter R. De Vries een vreselijke gast bij een voetbalprogramma zeg. Doet alsof hij de grote kenner is![]()
Zegt je moet een penaltie half hoog inschieten. Dat is juist de ideale kans voor de doelman.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:59 schreef Bos81 het volgende:
Wat is die Peter R. De Vries een vreselijke gast bij een voetbalprogramma zeg. Doet alsof hij de grote kenner is![]()
Van alles en nog wat.quote:
Na zo'n wedstrijd hebben al die filosofien echt geen zin meer. Niet dat ik DE GROTE kenner ben, maar goed. Als je met zo'n grote mond jezelf op tv vertoont doe je voor mij echt af. Zeker als hij zelf niet heeft bewezen dat hij het zelf wel kan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:03 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tja.
Maar goed, zit wat in, wat ie zei over Kruis. Balen. Zo wordt ie natuurlijk niet verkocht. Loopt ie volgend jaar gratis de deur uit
Clau gaat in de slaapmodus
Voorkeur voor nederlandse subs zeker?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
Van alles en nog wat.
O.a. Lost (seizoen 1) en een vervanger voor The Sopranos
Liever wel jaquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Voorkeur voor nederlandse subs zeker?
Klopt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:59 schreef Bos81 het volgende:
dat is toch Steve Brown ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:02 schreef tong80 het volgende:
Dit gebeurde vanavond met Peter R. de Vries
http://www.dumpert.nl/mediabase/18480/7107147c/index.html
Echt klikken
Je en Peter zit bij de Wedstrijden alsof er niks is gebeurdquote:
Ja hij blijft cool natuurlijk !quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je en Peter zit bij de Wedstrijden alsof er niks is gebeurd
Wat heeft je auto dan in hemelsnaam?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:54 schreef DarkShine het volgende:
Vandaag trouwens alweer teruggekunt naar de garage met mijn auto. Zou me weer rond de 500 euro gaan kosten. Even serieus praten met die gast morgen want hij wist het vorige week voor het onderhoud ook al!
Een hoop problemen als ik het zo hoor !quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:03 schreef Eilanden het volgende:
Wat heeft je auto dan in hemelsnaam?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Een hoop problemen als ik het zo hoor !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |