Waar?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:50 schreef sjimz het volgende:
Je krijgt alleen een ban als het in een livescoretopic gepost wordt![]()
Jajaquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:26 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat zo Sjimzz zijn bed inschoppen, dan krijgt zij ook nog wat slaap![]()
Laat je nog wel een paar gaatjes open, knul?quote:
Ze is de afsluitdijk niet!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Laat je nog wel een paar gaatjes open, knul?
Ze is geen dike hoor.quote:
Absoluut!.quote:
Dankje.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Golfer, Bluezz, gefeliciteerd.Dat jullie maar beide het lang uit mogen zingen bij jullie werkgevers.
Oh, en Golfer, hoe ga je dat doen met alle series die je volgt?
Trusteh!quote:
Voor jou is dat 'maar', voor mij is dat niet echt 'maar'.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:07 schreef golfer het volgende:
Zo lang hoef ik het niet meer uit te zingen, nog maar een jaar of 12/13 voordat deze ouwe lul met pensioen kan gaan.![]()
Voor je het weet heeft Sjims die boom op z'n schouder liggen en moet ie er 7,5 km. meer rondrennen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik ga maar eens een stel bomen omzagen.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 20 juni 2007 07:39 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh.
RTL Nieuws is weer het nieuwste verlengstuk van de Amerikaanse propaganda machine, met een minutenlang item over die kids in dat Irakese weeshuis gisteravond.
Zielig en zo hoor, maar normaal is het niet meer dan 2 regeltjes waard maar nu ineens een headline die het halve journaal in beslag neemt omdat het Amerikanen zijn en het in Irak plaatsvond?
quote:
Praat je vaker tegen jezelf?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:29 schreef sjimz het volgende:
Hey blauwe!
Ik dacht die maakten een koffierondjequote:Op woensdag 20 juni 2007 10:47 schreef pascalheister het volgende:
de mensen die om 9:09 posten geven toch altijd een rondje?
Ik ben m'n eigen beste vriend.quote:
bij de burger king?quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:08 schreef DarkShine het volgende:
Mijn sollicitatiegesprek is trouwens naar vrijdagmorgen verplaatst.
quote:
En dan wil die gozert van de Telegraaf alsnog een FOX-achtige zender omdat hij de rest van de media te links vindtquote:Op woensdag 20 juni 2007 08:18 schreef Lionheaad het volgende:
Goed en morgen
[..]
Helemaal mee eens
Maar aangezien dat het enige journaal is dat ik om kwart voor zeven kan zien, kijk ik het maar...
Verder vind het RTL Journaal toch al zo op amerika gericht.....
Met wilde achtervolgingen in de VS enzo.....dat wil ik ook echt weten...
Congrats!!!!!!!quote:
gefeliciteerd!quote:
Gefeliciteerd! Wat had je op je scriptie?quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:43 schreef Damzkieee het volgende:
Hé ben ik weer, net presentatie en verdediging van mn scriptie gehad, en geslaagd
HBO diploma in de tas
Goed hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:43 schreef Damzkieee het volgende:
Hé ben ik weer, net presentatie en verdediging van mn scriptie gehad, en geslaagd
HBO diploma in de tas
Zeker.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:11 schreef Damzkieee het volgende:
Een keurige 8
Of bedoelde je dat niet?
Oefenpresentatie? Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Goed hoor.
Ik morgen mijn oefenpresentatie, volgende week donderdag op school.
Dan juich ik ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |