Laat zien danquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:09 schreef JaFFe het volgende:
Er wordt nu ook driftig gefilmd en gefotografeerd.
hehehe maar wel een goede dan !!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:11 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Toch denk ik dat het een HOAX is.
Deur uit de pinnen omhoog halen kan nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:27 schreef Geerd het volgende:
Uh laatste foto leg is uit?
Heb je vrouwelijke huisgenoten?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:27 schreef JaFFe het volgende:
wat wil je nog meer zien kwa fotos?
Je bassie & adriaan ontsnappingsroute natuurlijkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:27 schreef JaFFe het volgende:
wat wil je nog meer zien kwa fotos?
Sorry snap geen klote van die pic ik zie 3 kleuren deur muur en voer ofzo?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Deur uit de pinnen omhoog halen kan niet.
Zie je wel, dat had je gewoon meteen moeten doen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:34 schreef Klit het volgende:
Heb je al geprobeerd om je tot Onze Vader te wenden, misschien weet die raad.
Onze Vader spreekt vele talen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:42 schreef Tmaatje het volgende:
Volgens mij heeft ie dat ook gedaan alleen met andere woorden...
Een klasgenoot probeerde onder een project uit te komen door met allerlei smoezen op de proppen te komen zoals: opgesloten zijn in je eigen huis.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:28 schreef JaFFe het volgende:
Net een huisgenoot een leuk grapje uitgehaald door mn deur te beuken nu wil het slot niet meer open. Dus zit ik opgesloten in mn kamer. Dit is vet a relaxed. Het lijkt of de lip van het slot niet meer beweegt als je het slot draait.
Iemand misschien tips op de deur te openen? Hoe doet een inbreker het als ie de cilinder er uit trekt???
ik wacht met smart af!!!
ps dit is serieus!
Je kan de nieuwe sleutels uit het raam gooien? Houdt dit topic nog wat aan de gangquote:Beetje anticlimax voor de genen die aan elkaar geknoopte lakens hadden verwacht
Daarvoor moet je aan de binnenkant zijn.. daar zit een lange schroef.. kan je niet bij als de deur dicht isquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:36 schreef Thomass het volgende:
Had je niet gewoon het slot kunnen losschroeven? Er zitten toch altijd van die schroefjes in enzo O.O
De voordeur blokkeren?quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:40 schreef JaFFe het volgende:
Al met al was het me het avondje wel weer.
Iemand een idee voor een wraakactie?
Opsluiten, maar dan met webcam waar ie niet bij kanquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:40 schreef JaFFe het volgende:
Heb je Saw gezien?quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:40 schreef JaFFe het volgende:
Al met al was het me het avondje wel weer.
Moest? of was dat jou eigen perceptie van het probleem.quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:54 schreef NordicBlue het volgende:
Toen mijn zusje me op dezelfde manier had opgesloten in de badkamer moest de deur eruit getrapt worden -.-
Is het ookquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:20 schreef U het volgende:
lijkt wel een campuskamer in Enschede..
niet meer... het is afgelopen en klaar...quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:06 schreef DaFan het volgende:
Echt wel puik topic dit.
Me vader heeft 1,5 uur lopen prutsen, halve slot opengemaakt, maar we kregen hem gewoon niet openquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:42 schreef havefun84 het volgende:
[..]
Moest? of was dat jou eigen perceptie van het probleem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |