als ze aan jou kant zitten, deze losdraaien en zo de deur er uittillen.. als t hangschanieren zijn is t helemaal eitjequote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:32 schreef MUUS het volgende:
Aan welke kant zitten de scharnieren?
Laat ze dan de scharnieren eruit halen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:33 schreef JaFFe het volgende:
goed de deur gaat naar buiten open
Hij wordt tegen gehouden door een metalen strip/kozijn.
Reageert niet meer op de sleutel aan 2 kanten.
ik woon 3 hoog dus raam wordt beetje bassie en adriaan
Mn huisgenoten staan voor de deur te lachen en te proberen zonder resultaat.
Liever maak ik de deur niet stuk
Je kan dan de deur naar voren halen aan de scharnierkant. Je hoeft 'm niet op te tillen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:35 schreef JaFFe het volgende:
scharnieren zitten binnen en de deur kan er niet uitgetild worden volgens mij omdat ie dan tegen de bovenkant van het kozijn komt. Hij gaat trouwens naar binnen open. en is redelijk sterk geen kartonnen deurtje. Er wordt nu gebeld naar de huisbaas of die wat weetEigenlijk lach ik me dood nu.
Dan kan je er dus uitstekend bij!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:35 schreef JaFFe het volgende:
scharnieren zitten binnen
Nog beter, spring met je hoofd naar beneden!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:37 schreef Ziewoarut het volgende:
Zet een ladder tegen het raam?
O.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:36 schreef JaFFe het volgende:
het zijn geen pennen trouwens maar vaste kozijnen
www.xs.toquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:42 schreef JaFFe het volgende:
ik ga ff wat fotos schieten. Iemand een idee voor het hosten
uit het raam dan maarquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:43 schreef Skull-splitter het volgende:
Moet je al scheiten?
Ben morgen pas om half 10 wakker dus doe het lekker zelfquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:50 schreef Crazy-M het volgende:
hehe terugvinddeur :p
en jojoortje, ga is slapen, kun je morgen weer goedemorgen topic maken ;p
zucht moet ook alles zelf doen he :pquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben morgen pas om half 10 wakker dus doe het lekker zelf![]()
Die worde natuurlijk (als je niet steft aan de honger of uitdroging) allemaal geplaatst hier he!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:51 schreef JaFFe het volgende:
ja potverdikke er staat nu een pro aan mn deur fotos krijg ik helaas niet naar mn pc
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:51 schreef JaFFe het volgende:
er staat nu een pro aan mn deur
Inderdaad! Bel hem af en zorg voor iets spectaculairders!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:57 schreef ChRoNiC het volgende:
Anticlimax!!
Owh jammerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:57 schreef JaFFe het volgende:
er komt een monteur dus nu komt het goed hoop ik
Als er nou een mus was, hadden we tenminste nog iets....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:00 schreef Silven het volgende:
je maakt ons inderdaad dood met een blije mus..
Jah! Ik denk dat ik die monteur eens ga onderscheppen ofsow!! Dit einde is nog slechter dan datquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:00 schreef Silven het volgende:
je maakt ons inderdaad dood met een blije mus..
Laat zien danquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:09 schreef JaFFe het volgende:
Er wordt nu ook driftig gefilmd en gefotografeerd.
hehehe maar wel een goede dan !!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:11 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Toch denk ik dat het een HOAX is.
Deur uit de pinnen omhoog halen kan nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:27 schreef Geerd het volgende:
Uh laatste foto leg is uit?
Heb je vrouwelijke huisgenoten?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:27 schreef JaFFe het volgende:
wat wil je nog meer zien kwa fotos?
Je bassie & adriaan ontsnappingsroute natuurlijkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:27 schreef JaFFe het volgende:
wat wil je nog meer zien kwa fotos?
Sorry snap geen klote van die pic ik zie 3 kleuren deur muur en voer ofzo?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Deur uit de pinnen omhoog halen kan niet.
Zie je wel, dat had je gewoon meteen moeten doen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:34 schreef Klit het volgende:
Heb je al geprobeerd om je tot Onze Vader te wenden, misschien weet die raad.
Onze Vader spreekt vele talen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:42 schreef Tmaatje het volgende:
Volgens mij heeft ie dat ook gedaan alleen met andere woorden...
Een klasgenoot probeerde onder een project uit te komen door met allerlei smoezen op de proppen te komen zoals: opgesloten zijn in je eigen huis.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:28 schreef JaFFe het volgende:
Net een huisgenoot een leuk grapje uitgehaald door mn deur te beuken nu wil het slot niet meer open. Dus zit ik opgesloten in mn kamer. Dit is vet a relaxed. Het lijkt of de lip van het slot niet meer beweegt als je het slot draait.
Iemand misschien tips op de deur te openen? Hoe doet een inbreker het als ie de cilinder er uit trekt???
ik wacht met smart af!!!
ps dit is serieus!
Je kan de nieuwe sleutels uit het raam gooien? Houdt dit topic nog wat aan de gangquote:Beetje anticlimax voor de genen die aan elkaar geknoopte lakens hadden verwacht
Daarvoor moet je aan de binnenkant zijn.. daar zit een lange schroef.. kan je niet bij als de deur dicht isquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:36 schreef Thomass het volgende:
Had je niet gewoon het slot kunnen losschroeven? Er zitten toch altijd van die schroefjes in enzo O.O
De voordeur blokkeren?quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:40 schreef JaFFe het volgende:
Al met al was het me het avondje wel weer.
Iemand een idee voor een wraakactie?
Opsluiten, maar dan met webcam waar ie niet bij kanquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:40 schreef JaFFe het volgende:
Heb je Saw gezien?quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:40 schreef JaFFe het volgende:
Al met al was het me het avondje wel weer.
Moest? of was dat jou eigen perceptie van het probleem.quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:54 schreef NordicBlue het volgende:
Toen mijn zusje me op dezelfde manier had opgesloten in de badkamer moest de deur eruit getrapt worden -.-
Is het ookquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:20 schreef U het volgende:
lijkt wel een campuskamer in Enschede..
niet meer... het is afgelopen en klaar...quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:06 schreef DaFan het volgende:
Echt wel puik topic dit.
Me vader heeft 1,5 uur lopen prutsen, halve slot opengemaakt, maar we kregen hem gewoon niet openquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:42 schreef havefun84 het volgende:
[..]
Moest? of was dat jou eigen perceptie van het probleem.
Je hebt te veel films gezien. Het zal je nog tegenvallen hoe stevig veel deuren zijn. Steviger dan jouw botten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:34 schreef Geerd het volgende:
Kerel 20+ ik wist het wel als die naar buiten open ging aanloopje klaar.
Doet verder geen afbreuk aan het topic als je hem gewoon van voor af aan leestquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
niet meer... het is afgelopen en klaar...
Kennis van mn ouders is rechercheur en die heeft hier laatst zo'n oude deur opengetrapt toen iemand het slot had gemold.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:43 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je hebt te veel films gezien. Het zal je nog tegenvallen hoe stevig veel deuren zijn. Steviger dan jouw botten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |