als ze aan jou kant zitten, deze losdraaien en zo de deur er uittillen.. als t hangschanieren zijn is t helemaal eitjequote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:32 schreef MUUS het volgende:
Aan welke kant zitten de scharnieren?
Laat ze dan de scharnieren eruit halen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:33 schreef JaFFe het volgende:
goed de deur gaat naar buiten open
Hij wordt tegen gehouden door een metalen strip/kozijn.
Reageert niet meer op de sleutel aan 2 kanten.
ik woon 3 hoog dus raam wordt beetje bassie en adriaan
Mn huisgenoten staan voor de deur te lachen en te proberen zonder resultaat.
Liever maak ik de deur niet stuk
Je kan dan de deur naar voren halen aan de scharnierkant. Je hoeft 'm niet op te tillen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:35 schreef JaFFe het volgende:
scharnieren zitten binnen en de deur kan er niet uitgetild worden volgens mij omdat ie dan tegen de bovenkant van het kozijn komt. Hij gaat trouwens naar binnen open. en is redelijk sterk geen kartonnen deurtje. Er wordt nu gebeld naar de huisbaas of die wat weetEigenlijk lach ik me dood nu.
Dan kan je er dus uitstekend bij!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:35 schreef JaFFe het volgende:
scharnieren zitten binnen
Nog beter, spring met je hoofd naar beneden!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:37 schreef Ziewoarut het volgende:
Zet een ladder tegen het raam?
O.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:36 schreef JaFFe het volgende:
het zijn geen pennen trouwens maar vaste kozijnen
www.xs.toquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:42 schreef JaFFe het volgende:
ik ga ff wat fotos schieten. Iemand een idee voor het hosten
uit het raam dan maarquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:43 schreef Skull-splitter het volgende:
Moet je al scheiten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |