Je kan de nieuwe sleutels uit het raam gooien? Houdt dit topic nog wat aan de gangquote:Beetje anticlimax voor de genen die aan elkaar geknoopte lakens hadden verwacht
Daarvoor moet je aan de binnenkant zijn.. daar zit een lange schroef.. kan je niet bij als de deur dicht isquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:36 schreef Thomass het volgende:
Had je niet gewoon het slot kunnen losschroeven? Er zitten toch altijd van die schroefjes in enzo O.O
De voordeur blokkeren?quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:40 schreef JaFFe het volgende:
Al met al was het me het avondje wel weer.
Iemand een idee voor een wraakactie?
Opsluiten, maar dan met webcam waar ie niet bij kanquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:40 schreef JaFFe het volgende:
Heb je Saw gezien?quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:40 schreef JaFFe het volgende:
Al met al was het me het avondje wel weer.
Moest? of was dat jou eigen perceptie van het probleem.quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:54 schreef NordicBlue het volgende:
Toen mijn zusje me op dezelfde manier had opgesloten in de badkamer moest de deur eruit getrapt worden -.-
Is het ookquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:20 schreef U het volgende:
lijkt wel een campuskamer in Enschede..
niet meer... het is afgelopen en klaar...quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:06 schreef DaFan het volgende:
Echt wel puik topic dit.
Me vader heeft 1,5 uur lopen prutsen, halve slot opengemaakt, maar we kregen hem gewoon niet openquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:42 schreef havefun84 het volgende:
[..]
Moest? of was dat jou eigen perceptie van het probleem.
Je hebt te veel films gezien. Het zal je nog tegenvallen hoe stevig veel deuren zijn. Steviger dan jouw botten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:34 schreef Geerd het volgende:
Kerel 20+ ik wist het wel als die naar buiten open ging aanloopje klaar.
Doet verder geen afbreuk aan het topic als je hem gewoon van voor af aan leestquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
niet meer... het is afgelopen en klaar...
Kennis van mn ouders is rechercheur en die heeft hier laatst zo'n oude deur opengetrapt toen iemand het slot had gemold.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:43 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je hebt te veel films gezien. Het zal je nog tegenvallen hoe stevig veel deuren zijn. Steviger dan jouw botten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |