Daarvoor moet je aan de binnenkant zijn.. daar zit een lange schroef.. kan je niet bij als de deur dicht isquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:36 schreef Thomass het volgende:
Had je niet gewoon het slot kunnen losschroeven? Er zitten toch altijd van die schroefjes in enzo O.O
De voordeur blokkeren?quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:40 schreef JaFFe het volgende:
Al met al was het me het avondje wel weer.
Iemand een idee voor een wraakactie?
Opsluiten, maar dan met webcam waar ie niet bij kanquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:40 schreef JaFFe het volgende:
Heb je Saw gezien?quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:40 schreef JaFFe het volgende:
Al met al was het me het avondje wel weer.
Moest? of was dat jou eigen perceptie van het probleem.quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:54 schreef NordicBlue het volgende:
Toen mijn zusje me op dezelfde manier had opgesloten in de badkamer moest de deur eruit getrapt worden -.-
Is het ookquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:20 schreef U het volgende:
lijkt wel een campuskamer in Enschede..
niet meer... het is afgelopen en klaar...quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:06 schreef DaFan het volgende:
Echt wel puik topic dit.
Me vader heeft 1,5 uur lopen prutsen, halve slot opengemaakt, maar we kregen hem gewoon niet openquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:42 schreef havefun84 het volgende:
[..]
Moest? of was dat jou eigen perceptie van het probleem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |