Tuurlijk mag jij dat schat, maar dat hoeft niet iedereen te wetenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
trusten crossie...![]()
![]()
![]()
mag ik ook over iemand anders dromen...???
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tsss...tis niet aangebrand hoor...![]()
en door wie of wat zou dat komen...![]()
quote:
quote:Dank je Frits
quote:Je weet dat ik dit zeer op prijs stel!!
quote:Dus bij deze zeg ik jou ook gedag!
quote:![]()
Juist, goede instellingquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:08 schreef BrandX het volgende:
bennik weer![]()
Heb ik een pracht van een afstudeerscriptie-onderwerp bedacht.... Kom er net achter dat ik dat waarschijnlijk niet mag gaan doen omdat mijn major niet marketing strategie is maar bedrijfsprocessen en management...![]()
Ben zeer benieuwd wat meneer de scriptiebegeleider te melden heeft morgen, en hopelijk is dat het magische 'ja het mag wel hoor' anders vallen er [afbeelding]
Zo ist maar net!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Waerde vriend, ik weet jou wel te bekoren
quote:
vloeken ja?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
vol goede moed toog ik morgen in mijn tuut naar utreg.
kost me gvd nog een vrije dag ook![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:20 schreef BrandX het volgende:
[..]![]()
![]()
FRUTS!!!
gvd staat in dit geval voor kost me 'geen vrije dag' nog een vrije dag ook
ja ik ben nu met Alias bezigquote:
net zoals kut. Dat is gewoon 'kortom uitermate teleurstellend'quote:
BX, vanaf vandaag ben jij mijn heldinquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
net zoals kut. Dat is gewoon 'kortom uitermate teleurstellend'
which reminds me: een anecdote van toen ik nog paardrijles gaf:
Ik een kind van een jaar of 14 helpen met haar paard in galop krijgen. Op de tribune iets van 10 ouders die naar de groepsles aan het kijken waren.
Afijn, kind krijgt eindelijk het paard in galop. Ze doet wezeloos haar best om het dier in die galop te houden, puffend en al. Maar het lijkt aardig te lukken.
Dus ik draai me om, om iemand anders te helpen. Hoor ik in ene achter me keihard "KUT!" Was dat paard dus weer uit de galop gedonderd.
Zonder me om te draaien zeg ik: nee {insert naam kind}, dan zeg je geen kut, maar minder prettig vaginaal!
Kind zo van![]()
ouders zo van
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
BX, vanaf vandaag ben jij mijn heldin_O__O-_O__O-
Grappig trouwens als die mensen ook daadwerkelijk zo zouden zitten, 2 die een worshippy doen en 2 die op de benen slaan van het lachenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik een kind van een jaar of 14 helpen met haar paard in galop krijgen. Op de tribune iets van 10 ouders die naar de groepsles aan het kijken waren.
Afijn, kind krijgt eindelijk het paard in galop. Ze doet wezeloos haar best om het dier in die galop te houden, puffend en al. Maar het lijkt aardig te lukken.
Dus ik draai me om, om iemand anders te helpen. Hoor ik in ene achter me keihard "KUT!" Was dat paard dus weer uit de galop gedonderd.
Zonder me om te draaien zeg ik: nee {insert naam kind}, dan zeg je geen kut, maar minder prettig vaginaal!
Kind zo van![]()
ouders zo van
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
Kind zo van![]()
ouders zo van
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben nu met SE 4 bezig, omdat ik er via Veronica instroomde..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
inmiddels alle vijf seizoenen gezien
vette serie![]()
Ben met 24 begonnen, seizoen 1 begonnen maar inmiddels heel ff in de wacht gezetquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik ben nu met SE 4 bezig, omdat ik er via Veronica instroomde..
heb ze nu allemaal
U bent van 10 tot 13:00 welkom in Aristo zalen te Utrecht, kamer waarschijnlijk ergens verdieping 3, maar zie vooral het mededelingenbord bij de ingang: 'HBO bedrijfskunde eindscriptie'quote:Opdinsdag 19 juni 2007 23:33schreef Houniet het volgende:O+O+!!!!!!!!!!!!!!!!1111111 kan bij me 80GB aan muziek komen, maar die HDD was stuk:o
snel alles eraf halenO+O+als dit me lukt kom ik bij iedereen morgenvroeg koffie brengen!!:D:D:D*O*
En als je dan toch bezig bent, de uithof utrecht, die ene blauwe spacebox, ik heb liever chocomel of thee, mocht je alleen koffie hebben dan maar met melk en veeeel suikerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
U bent welkom in Aristo zalen te Utrecht, kamer waarschijnlijk ergens verdieping 3, maar zie vooral het mededelingenbord bij de ingang: 'HBO bedrijfskunde eindscriptie'
Zwart, geen melk en suiker, koekje is welkom.
heb een nieuwe serie, Hero'squote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ben met 24 begonnen, seizoen 1 begonnen maar inmiddels heel ff in de wacht gezet
Verder kijk ik nu Jericho en natuurlijk nog LOST
genoteerd!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
U bent van 10 tot 13:00 welkom in Aristo zalen te Utrecht, kamer waarschijnlijk ergens verdieping 3, maar zie vooral het mededelingenbord bij de ingang: 'HBO bedrijfskunde eindscriptie'
heb ik inmiddels ook de eerste 6 dvd's van binnen, maar nog niet aan begonnenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
heb een nieuwe serie, Hero'sben benieuwd
Ik ben jaloers.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:33 schreef Houniet het volgende:![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!1111111 kan bij me 80GB aan muziek komen, maar die HDD was stuk
snel alles eraf halen![]()
als dit me lukt kom ik bij iedereen morgenvroeg koffie brengen!!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben jaloers.![]()
* Dit jaar 40Gb aan muziek kwijt geraakt is
Mooi, morgenochtend wiskunde tentamen wat NIET gaat lukken. Dus je bent welkom.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:33 schreef Houniet het volgende:![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!1111111 kan bij me 80GB aan muziek komen, maar die HDD was stuk
snel alles eraf halen![]()
als dit me lukt kom ik bij iedereen morgenvroeg koffie brengen!!
![]()
![]()
![]()
![]()
wasda...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
U bent van 10 tot 13:00 welkom in Aristo zalen te Utrecht, kamer waarschijnlijk ergens verdieping 3, maar zie vooral het mededelingenbord bij de ingang: 'HBO bedrijfskunde eindscriptie'
heroesquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
heb een nieuwe serie, Hero's:)ben benieuwd
Houniet komt iedereen morgen koffie brengenquote:
Ja als we zo gaan beginnen, kom maar rond 15.30 naar de Vechtsebanen hal 3. Zwart met 2 zoetjes alsjeblieft. Geen koekje, lijnquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
En als je dan toch bezig bent, de uithof utrecht, die ene blauwe spacebox, ik heb liever chocomel of thee, mocht je alleen koffie hebben dan maar met melk en veeeel suikeren koekje is ook welkom. Wel voor 9en of na 14en
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja als we zo gaan beginnen, kom maar rond 15.30 naar de Vechtsebanen hal 3. Zwart met 2 zoetjes alsjeblieft. Geen koekje, lijn:@
Graftzaal vind ik hetquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
daar zit ik over twee weken examen te doen joh!
ja die ja! zie net op tv dat ze het ook gaan uitzendenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
heroes
deze? als het goed is weet ik dat ik die na daybreak ga checken
daar had ik 2 weken terug tentamen, bijna alle tentamens zijn daar behalve de hers volgende week die zijn in de jaarbeurs. morgen uitslag tentamen , hoop dak genoeg heb voor een her, het ging echt waardeloosquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
daar zit ik over twee weken examen te doen joh!
eensch. Maar dan met de auto. Je kan nooit parkeren, en in het weekend stikt het van de wannabee schaatsers daarquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Graftzaal vind ik het:r
Kut bereikbaar, half uur in de bus voordat je er bent:{
Ik zit liever in het Educatorium op de Uithof:Y
Ik hoorde inderdaad dat het moeilijk was. Hopen dat je het goed gemaakt heb!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
daar had ik 2 weken terug tentamen, bijna alle tentamens zijn daar behalve de hers volgende weke die zijn in de jaarbeuers morgen uitdlag tentamen 2, hoop dak genoeg heb voor ene her, het ging echt waardeloos
nouja nu echt bed
hoe is dat bij de jaarbeurs, beetje te doen? Vind het een rare locatie voor zoiets.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
daar had ik 2 weken terug tentamen, bijna alle tentamens zijn daar behalve de hers volgende weke die zijn in de jaarbeurs morgen uitslag tentamen , hoop dak genoeg heb voor een her, het ging echt waardeloos:'(
nouja nu echt bed:*
Jaarbeurs is wel te doen, lekker het station uitlopen en je bent erquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
eensch. Maar dan met de auto. Je kan nooit parkeren, en in het weekend stikt het van de wannabee schaatsers daar
Heb trouwens ff gecheckt: we zitten dan in de jaarbeurs. Dat is nieuw! Normaal of in een universiteitsgebouw, of op de vechtse banen... ben benieuwd.
wat wete jij van mijn tentamens?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik hoorde inderdaad dat het moeilijk was. Hopen dat je het goed gemaakt heb!
Hoe stond je? En heb je het eerste blok alles gehaald?
Jaarbeurs is parkeergelegenheid te over. Nou ja het is niet raar, de zalen zijn groot genoeg. Ik heb 2 keer beneden gezeten en 1 keer boven. Daar boven was trouwens een knettertje kleine ingangquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
hoe is dat bij de jaarbeurs, beetje te doen? Vind het een rare locatie voor zoiets.
Mijn meisje is ook eerstejaar Rechtenstudente in Utrechtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat wete jij van mijn tentamens?eerste semester alles gehaald, 1 vak sowieso herren volgende week (dus kan alsnog behaal;d worden) uitslag van morgen hopelijk een her of die is verkeken.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jaarbeurs is parkeergelegenheid te over. Nou ja het is niet raar, de zalen zijn groot genoeg. Ik heb 2 keer beneden gezeten en 1 keer boven. Daar boven was trouwens een knettertje kleine ingang:')Even met 500 man daar naar binnen:')
ik zat begin tjaar in een zaal in educatorium maar toen viel die hijskraan omm dus werd tentamen nog niet eens halverwege afgelast, daarna was het tentamen in de jaarbeurs die maandag erop en toen was het alleen maar heeeeeeeeeeeel koudquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
hoe is dat bij de jaarbeurs, beetje te doen? Vind het een rare locatie voor zoiets.
Slaap lekker maat!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga ook slapen![]()
Tot morgenschatjes
![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zat begin tjaar in een zaal in educatorium maar toen viel die hijskraan omm dus werd tentamen nog niet eens halverwege afgelast, daarna was het tentamen in de jaarbeurs die maandag erop en toen was het alleen maar heeeeeeeeeeeel koud:{-O-
Ik had toen hoorcollege,quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zat begin tjaar in een zaal in educatorium maar toen viel die hijskraan omm dus werd tentamen nog niet eens halverwege afgelast, daarna was het tentamen in de jaarbeurs die maandag erop en toen was het alleen maar heeeeeeeeeeeel koud![]()
Oh okequote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mijn meisje is ook eerstejaar Rechtenstudente in Utrecht![]()
Daarom weet ik alles over de tentamens!
ik weet dus iig dat ik een trui mee moet nemenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik had toen hoorcollege,:')
Mijn foto stond nog op een nieuwssite:)
Over de temperatuur klaagt mijn vrouwtje ook altijd, in de Jaarbeurs te koud, in de Vechtsebanen te warm:')
Wie weet ken je haar, ik zal het eens vragenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Oh okeprivaat vond ik wel goed te doen had 7 voor toet c, goederenrecht alleen zwaar verneukt dus vandaar wel herren
ik ken haar toch niet he? dat vind ik altijd zo vaag
vrouwen klagen altijd over temperaturen lieverd...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik had toen hoorcollege,
Mijn foto stond nog op een nieuwssite
Over de temperatuur klaagt mijn vrouwtje ook altijd, in de Jaarbeurs te koud, in de Vechtsebanen te warm
Dan moet je nu wel het hele vak herren toch? Met Privaat erbijquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Oh okeprivaat vond ik wel goed te doen had 7 voor toet c, goederenrecht alleen zwaar verneukt dus vandaar wel herren
ik ken haar toch niet he? dat vind ik altijd zo vaag
Succes met je scriptie BXquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:51 schreef BrandX het volgende:
TOt morgen en trusten, PV!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |