Dan is er niet veel meer van over lijkt me,dan zit er nog alleen maar regen in.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:41 schreef Weekender het volgende:
Het komt nog zeker deze kant op! Midden van het land zal er na midden nacht last van hebben!
lijkt er op idd dat de onweersactiviteit er wel uit is dan.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:44 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dan is er niet veel meer van over lijkt me,dan zit er nog alleen maar regen in.
Pff,ik heb het nog steeds warm.
Wijze opa heb je...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:13 schreef INViCTuS het volgende:
M'n opa zegt altijd "het weer is net een mens, niet te vertrouwen"
Daar heeft men in het verleden toch slechte ervaringen mee gehad dacht ikquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:11 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Zeker wel,Tholen zal overspoeld worden.![]()
Volgens mij niet hoor,zelfs met de watersnoodramp niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
Daar heeft men in het verleden toch slechte ervaringen mee gehad dacht ik
Wat wil je hier nou mee duidelijk maken danquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:00 schreef DT-PiSanG het volgende:
Weinig onweer, veel neerslag.. men kan tegenwoordig iig echt niet goed het weer voorspellen.
Zo werd er 2 weken geleden nog geroepen: "komende tijd zult u te maken krijgen met hevige neerslag en veel onweer". 2 dagen onweer gehad en een kleine bui.
Ķf zwaar onweer ķf echt zomer.. niet zo half-half!
Juist zo is het, de weermannen/vrouwen die doen hun uiterste best om alles zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:41 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Wat wil je hier nou mee duidelijk maken danHet is een algemeen weerbericht voor het hele land. Dan moet je het niet vergelijken met de 25km2 waar jij je bevindt...
Het weer wordt juist steeds beter voorspeld. En men kan niet ver van te voorspellen waar de buien vallen. En als ze al weten waar ze ongeveer gaan vallen mag je nog steeds niet zeiken. Want buien kunnen op verschillende plekken, op verschillende tijden actieveren of juist verzwakken. Ben het geklaag over het weer en weersvoorspellingen hier een beetje zatDacht dat we daar een appart topic voor hadden. Anders kan je natuurlijk zelf een (klaag)topic starten of je kan naar de Klaagbaak gaan natuurlijk.
Game-on maar weer![]()
Het lijkt erop dat het zuiden nog wel een staartje mee krijgt. Of er dan nog onweer op zit weet ik niet. Ik verwacht hier iig niet te veel. Maar wie weet.
juist. had geen zin op het gezeik in te gaan, maar sluit mij bij jullie aanquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:44 schreef hondenfokker het volgende:
[..]
Juist zo is het, de weermannen/vrouwen die doen hun uiterste best om alles zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen.![]()
Ik geloof je nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier trouwens enorme onweerbui, spontaan uit het niets!
Dat zeg ik nu wel zo hard, maar de laatste twee beelden op de buienradar laten toch wel een behoorlijk breed front zien.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:01 schreef Hi_flyer het volgende:
Jammer, maar het gaat 'em niet worden vannacht.
het zou kunnen....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:05 schreef kree het volgende:
Hoewel als ik zo naar buienradar kijk dan gok ik dat we toch nog wel wat krijgen.
Het lijkt me haast zeker dat de buien die zich wat meer in het oosten van frankrijk ontwilkkelen, wel (iig over het zuidewesten) over nederland trekken.quote:
er is een kans dat het straks alleen nog regen is natuurlijk, maar het ZW moet toch wel wat krijgen van die bui lijkt mij.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:10 schreef kree het volgende:
[..]
Het lijkt me haast zeker dat de buien die zich wat meer in het oosten van frankrijk ontwilkkelen, wel (iig over het zuidewesten) over nederland trekken.
Of het moet hard inkakken natuurlijk.
Mischien krijgt het noorden (Speedy) ook nog wel wat
Ach je moet maar zo denken, als de volgende ijstijd begint, dan ben jij de eerste die het zietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier dan alleen regen, geen onweer......daar kan ik dus geen genoege mee nemen.
Geeft toch weinig hoopquote:In de ochtend heeft het noordoosten van ons land mogelijk nog met wat regen te maken, elders is het droog en breekt de zon door. In de middag gebeurt dat ook in het oosten. De maximumtemperatuur ligt tussen 20 in het zuidwesten en 25 graden in het oosten. De wind komt uit een zuidwestelijke richting en is meest matig.
Donderdag is het wisselend bewolkt met vooral in de oostelijke helft een enkele bui, mogelijk met onweer. Het wordt ongeveer 23 graden en er is weinig wind.
Was toch alleen van dat onweer de bedoeling voor deze nacht..quote:
Katwijk is al redelijk in mijn richtingquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:02 schreef kree het volgende:
Hier ook wat regen op het moment (Katwijk), meer volgt hopelijk
Rond die tijd sliep ik al,ik kan wel opblijven maar ik moest vanochtend omquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:18 schreef Againzender het volgende:
Ondertussen moeten de mensen in Zeeland toch wel wat weerlicht zien?
kut ,dat heb ik dus gemist.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:34 schreef hondenfokker het volgende:
eerste dikke regendruppels in tholen en gerommel en wat weerlicht!![]()
![]()
Wierd ook.... omdat de bliksem een voorkeur heeft voor het droge gebied (buiten de waterdamp zone).quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:42 schreef INViCTuS het volgende:
Dit is wel een vette foto. Genomen uit het vliegtuig.
[afbeelding]
Ik vind die bliksem er wel een beetje nep uitzien imho.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:42 schreef INViCTuS het volgende:
Dit is wel een vette foto. Genomen uit het vliegtuig.
[afbeelding]
Hoeft niet, aangezien de bliksem zelfs op 10km van de bui kan inslaanquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:41 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ik vind die bliksem er wel een beetje nep uitzien imho.![]()
Vond ik ook al. Vind het eigenlijk een beetje op knip en plak werk lijken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:41 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ik vind die bliksem er wel een beetje nep uitzien imho.![]()
Gaaf hoorquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:12 schreef Arjan het volgende:
Vandaag richting Nijmegen (vanuit Arnhem-Z) deze aparte wolken gespot:
[afbeelding]
Het leek wel een zee van golvende wolken van onderen bekeken...
quote:Noodweer dwingt wielrenners van de fiets
Uitgegeven: 21 juni 2007 13:24
GIBUIASCO - De organisatie van de Ronde van Zwitserland heeft donderdag het parkoers van de zesde etappe wegens noodweer met 95 kilometer ingekort.
Al direct na de start van de rit tussen Gibuiasco en Crans-Montana kwamen de regen en hagel zo heftig naar beneden dat de renners van de fiets gingen en dekking zochten onder bomen.
De hagelstenen waren zo fors dat volgauto's er schade door opliepen. Na overleg met renners en ploegleiders besloot de organisatie de etappe af te breken en de start te verleggen naar de plaats Ulrichen. Daar gaat omstreeks 15 uur het peloton weer van start. De rit duurt is dan iets minder dan 100 kilometer lang.
Ben blij dat jij een foto gemaakt hebt. Ik was net te laat in m'n pauze. Ze waren al verdwenen. Zag er heel vet uit.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:12 schreef Arjan het volgende:
Vandaag richting Nijmegen (vanuit Arnhem-Z) deze aparte wolken gespot:
[afbeelding]
Het leek wel een zee van golvende wolken van onderen bekeken...
zoiets zag ik ook in Delft (iets minder heftig) vanaf de 16e verdiepingquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:52 schreef it_was_me het volgende:
Ik ga een poging doen om de foto's te plaatsen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het heeft alles bijelkaar nog geen half uur zo eruit gezien.
Ik zag het en riep hier eerst de medewerkers naar buiten. Zo van, nu moeten jullie echt even komen kijken, dit is zo apart. En eer mijn man als 1ste zo slim was om een foto te maken was het al aan het oplossen. Maar het was spectaculair om te zien.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:55 schreef kepler het volgende:
[..]
zoiets zag ik ook in Delft (iets minder heftig) vanaf de 16e verdiepingZag er mooi uit
Daar ben ik dus ook heel benieuwd naar!quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:48 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Ben blij dat jij een foto gemaakt hebt. Ik was net te laat in m'n pauze. Ze waren al verdwenen. Zag er heel vet uit.
Hoe heet dit eigenlijk en hoe onstaat zoiets?
benieuwd of het Amsterdam in enigszins actieve staat gaat halen.....quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:04 schreef kepler het volgende:
er ontstaan veel buien in Zeeland die naar het noorden wegtrekken over Rotterdam/Delft en Den HaagGelukkig hoef ik niet meer naar buiten
op http://www.blids.de/ zie je wel wat.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:29 schreef kepler het volgende:
tis vreemd, op de buienradar weinig bliksem te zien, maar een half uurtje heb ik toch een flink aantal klappen gehoord in Delft. Of zou het geluid gewoon ver dragen? Lijkt me wel heel ver weg
ah daar staan ze welquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
op http://www.blids.de/ zie je wel wat.
Wij hebben zojuist de 3de regenbui gehad van vandaag. Ik ga wel heel hard blazenquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
Die regen in het noorden stelt niks voor, enkel wat gedruppel
Weet jij wel hoe ver dat is van hier naar jou?quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
*ziet naar buiten*
Niks te zien, geen DRUPPEL!
Misschien zit er wel shelf of rolwolk voor. Lijkt er wel op als je de radar ziet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:13 schreef Fredo55 het volgende:
Het onweer zit te oostelijk voor mij,maar ik kan straks dus nog wel
wat verwachten.![]()
Intussen word het donker in de verte met continu gerommel,echt zware dreunen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:44 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Misschien zit er wel shelf of rolwolk voor. Lijkt er wel op als je de radar ziet.
Ben benieuwd en tevens tvp.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:18 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Intussen word het donker in de verte met continu gerommel,echt zware dreunen.
Nog geen shelf of rolwolk te zien.
Hier is trouwens Tholen(Zeeland)
Edit: ondertussen begint het flink te waaien,ik ga
wat foto's maken buiten.![]()
Er wordt wel een shelf gemeld vanuit het westenquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:18 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Intussen word het donker in de verte met continu gerommel,echt zware dreunen.
Nog geen shelf of rolwolk te zien.
Hier is trouwens Tholen(Zeeland)
Edit: ondertussen begint het flink te waaien,ik ga
wat foto's maken buiten.![]()
Hier ook shelff gezien,net een mooie bliksem,kaarsrecht naar beneden.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:24 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Er wordt wel een shelf gemeld vanuit Hellevoetsluis.
Dat is een uitermate geile shelf! Kom maar hierheen, ookal is het donkerquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:24 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Er wordt wel een shelf gemeld vanuit het westen.
Hier ook foto's:
http://weerwoord.be/includes/forum_read.php?id=666181&tid=666181
onweer lijkt er nu weer helemaal uit te gaan, maar de bliksemdetectie blijkt niet helemaal lekker vandaag....quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:07 schreef Hi_flyer het volgende:
Het ergste gaat net ten oosten van hier langs. Ik ga nu even kijken wat er te zien valt.
Gebruik dan ook sluitertijdquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:22 schreef Drugshond het volgende:
foto's maken wordt ook nix.... ff een testje en jawel... compleet zwart.
Maakt niet uitquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zolang kan ik mijn handen niet stilhouden.En die wolken staan ook niet stil.
Wat krijg je dan voor een effect ?!, heb je een voorbeeldje ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maakt niet uitstatief doet wonder of zow
ik ga zometeen foto maken van 1 uur lang
Weet ik ook welquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:34 schreef JoeKurr het volgende:
Bewolking fotograferen met een sluitertijd van een uur gaat niet lukken, dan zie je er niks meer van.
Ik heb het al eens geprobeerd met 2 seconden sluitertijd, en dan worden het al vegen.
Zeker zo'n shelf, die komt toch vaak met een behoorlijke snelheid over karren.
Idd zat ik ook aan te denkenquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:50 schreef -skippybal- het volgende:
Einde/begin van een Stratus?
Die is wel apart.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zoals ik al zei: Lange sluitertijden kan erg leuk zijn zoals ook op deze foto
We zien een hele leuke bui, rechts groeide het elke keer aan, en als je goed kijk, zie je dit ook
Je bent geweldigquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:48 schreef it_was_me het volgende:
Speedy, vind jij het goed als ik mijn bed ga opzoeken?
Ik heb denk ik wel genoeg geblazen. Volgens mij hebben jullie nu hemelwater.
Ten zuiden van Den Bosch zit er ook eentje.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:26 schreef hellmondunited het volgende:
boven belgie beginnen kleine pittige buien te ontstaan
En onweer,als ik buienradar bekijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:50 schreef Againzender het volgende:
Amsterdam: grote druppels.
en veel ook!
ja, maar ik heb het niet gehoord/gezienquote:
Waar is hierquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:35 schreef JohnFoK het volgende:
Hier behoorlijke stapelwolken, en ik hoor het heel hard rommelen!!
idd, blijft op 14.25 staan als laatste beeld.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:10 schreef Againzender het volgende:
Hm, de radar wordt niet meer ververst lijkt het?
Wilde 't net postenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:22 schreef INViCTuS het volgende:
Grote brand in studentenflat Wageningen
Uitgegeven: 22 juni 2007 15:02
Laatst gewijzigd: 22 juni 2007 15:12
AMSTERDAM - In studentenflat Hoevestein in Wageningen is vrijdagmiddag een grote brand uitgebroken.
Over eventuele slachtoffers is nog niets bekend. Volgens RTV Gelderland zou de politie de brand wijten aan een blikseminslag. De brand woedt op de bovenste etage van het zestien verdiepingen tellende gebouw en is in de wijde omtrek te zien.
De concurrenten die dezelfde bron gebuitken (Weathernews bv) hebben hetzelfde euvel. Ds is denk ik niet iets dat aan buienradar.nl ligt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:25 schreef INViCTuS het volgende:
Daar heeft da ding wel vaker last van....
wetteronline radar dan maar even gebruiken. Iets minder gedetailleerd maar het moet dan maar
Dus pindakaas hequote:In verband met een storing bij het KNMI kunnen de radarbeelden
momenteel niet worden bijgewerkt.
oeh, dan komt het hier al flink in de buurt dus.. Stuur maar door naar Groningen..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Onweer in Oosterwolde, felle flitsen en een hoop gedonder
Gearriveerd! Ik hoor echt onweer nu!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:00 schreef teigan het volgende:
[..]
oeh, dan komt het hier al flink in de buurt dus.. Stuur maar door naar Groningen..
Ooops, waar is hier?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:16 schreef MissHobje het volgende:
schrik me de tandjes net.. komt er vlak in de buurt een trauma heli naar beneden zetten
Alphen a/d Rijn?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:16 schreef MissHobje het volgende:
schrik me de tandjes net.. komt er vlak in de buurt een trauma heli naar beneden zetten
Ik zat net midden in een wolkbreuk(?), was binnen 10 sec doorweektquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
benieuwd of het Amsterdam in enigszins actieve staat gaat halen.....
het ging echt gruwelijk hard idd, zelden gezien in Nederlandquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zat net midden in een wolkbreuk(?), was binnen 10 sec doorweekt.
Nee, idd, weinig spektakel hier, het leek vanmiddag even goed te gaan maar, helaas waaide het grotendeels over.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:08 schreef garnage-patrick het volgende:
hier in het mooie groningen, in de verte paar keer klein rommeltje... voor de rest niets..
Kan nu al niet wachten tot 'ie weer gaat posten dat de volgende winter alles in het noorden kapot gaat vreizen/sneeuwenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:25 schreef Hi_flyer het volgende:
Hee Speedy, jij zit op een mooi droog stukje! Alles gaat precies langs je![]()
Dan pak ik gewoon de trein naar het noorden. Dat heb ik al vaker gedaanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:26 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Kan nu al niet wachten tot 'ie weer gaat posten dat de volgende winter alles in het noorden kapot gaat vreizen/sneeuwen
ja, das dus ongeveer boven Delftquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:54 schreef zakjapannertje het volgende:
in Zoetermeer is het nu fors aan het regenen met windvlagen en in de verte hoor ik gerommel van onweer
Hmm ik heb er gewoon uitzicht op maar niets bijzonders nogquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:56 schreef kepler het volgende:
[..]
ja, das dus ongeveer boven Delft
Bui leek uit te doven op buienradar, maar toch nog regelmatig een donder hier
denk het tog welquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:36 schreef DemonRage het volgende:
Naderende bui in Eindhoven (webcam):
[afbeelding]
wauwquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:44 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
denk het tog wel
[afbeelding]
lijkt er tog wel erg veel op. Mooi shot
quote:
woensdag zelfs max 8 graden in utrechtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:47 schreef kepler het volgende:
[..]![]()
11 fucking gradenDat is kouder dan de meeste dingen in afgelopen winter
Niceeeequote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:44 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
denk het tog wel
[afbeelding]
lijkt er tog wel erg veel op. Mooi shot
Die had gister dan ook al flink noodweer gehad toch?quote:
ze voorspellen ook een filnke storm woensdag/donderdagquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:55 schreef INViCTuS het volgende:
Ik vind die buien allemaal wel prima en icm de warmte ook niet erg maar zo koud als het komende week gaat worden is nie goed
viel redelijk mee, hij is gister aangekomen, wel 3 uur in de file gestaan bij Munchen door een Wolkbreuk die een uur duurdequote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die had gister dan ook al flink noodweer gehad toch?
Hebben die foto's hier al eens gestaan?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:59 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
maar zo groot als die van de ronde van zwitserland gelukkig niet)
warm genoeg daar om 'fijn' weer te veroorzakenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:54 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]
een drie, dat is dus echt kans op (zware) tornado's enzo
http://www.wetteronline.de/cgi-bin/aktframe?TYP=tmax&KEY=euro&LANG=de&ART=tabelle&JJ=xxxx&SORT=2&INT=24&x=17&y=10quote:Bodrum / Milas Airport (26 m, Türkei) 39°
Dalaman (5 m, Türkei) 39°
Amendola (60 m, Italien) 38°
Antalya (64 m, Türkei) 37°
Gioia del Colle (350 m, Italien) 37°
Larissa Airport (74 m, Griechenland) 37°
Kozani (627 m, Griechenland) 37°
Izmir / Cigli (5 m, Türkei) 37°
Skopje-Petrovec (239 m, Mazedonien) 37°
Samos Flughafen (7 m, Griechenland) 37°
Akhisar (93 m, Türkei) 36°
Izmir (120 m, Türkei) 36°
Prilep (674 m, Mazedonien) 36°
Grottaglie (69 m, Italien) 36°
Lecce (61 m, Italien) 36°
Kastoria (Airport) (604 m, Griechenland) 36°
Sandanski (207 m, Bulgarien) 36°
Adana (66 m, Türkei) 36°
Mostar (108 m, Bosnien u. Herzeg.) 36°
Lamia (144 m, Griechenland) 36°
Stip (327 m, Mazedonien) 36°
Ercan Airport (91 m, Zypern) 36°
Tripolis (Airport) (652 m, Griechenland) 36°
Bitola (589 m, Mazedonien) 36°
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:25 schreef Hi_flyer het volgende:
De bliksem slaat hier net heel dichtbij in (150meter ofzo)
Hee Speedy, jij zit op een mooi droog stukje! Alles gaat precies langs je![]()
Een uiteenvallende shelf cloudquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:14 schreef Party_P het volgende:
[afbeelding]
Leuk structuurtje
[afbeelding]
Wat is dit dan? Half ronde wolk. zit duidelijk een halve cirkel in. Heeft dit nog een speciale naam?
haha dat heb ik ook altijd soms wil ik nog wel is stoppen om te kijkenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:42 schreef Adelante het volgende:
onderweg van amsterdam (noodweer) naar arnhem (droog en zon) heeeeele mooie luchten gezien, jammer dat je ook nog af en toe op de weg moet letten
En ging het lekker los?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:02 schreef DaMart het volgende:
Er trok vanavond ook wat over Zandvoort:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik was gelukkig net op tijd binnen voordat de regen losbarstte.
Nou, het barstte weliswaar los, maar nog geen twee minuten later was het alweer voorbij met de regen. Wel rommelde het nog een beetje na.quote:
Idd. Is hier 12 km verder naar het noorden. Balen dat hij bij mij niet zo mooi wasquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:38 schreef Hi_flyer het volgende:
[afbeelding]
Werkelijk een prachtig exemplaar van een rolwolk!![]()
Genomen bij Emmeloord (niet door mij, maar door een ww'er)
Heb jij gisteravond nog onweer gehad in Tholen hondenfokker?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:29 schreef hondenfokker het volgende:
hier in tholen een klein fel buitje met kentterende bliksemmaar vreemd dat er geen onweer te zien is op de radar boven tholen hier :S
het trekt ook amper verder die buiquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]
D;r komt nog veel meer![]()
Gaat als een gek tekeer hier die regen.
ja, er wordt redelijk veel wind berekendquote:
Morgen windmeterpaal maar extra gaan verstevigenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, er wordt redelijk veel wind berekendeven in de gaten houden....
Ik ga nu even naar de weilanden toe om te kijken of ik ook wat kan fotograferenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:49 schreef aloa het volgende:
Redelijk wat weerlicht vanaf de waddenzee. En wat gerommel.![]()
Raar Windfinder.com laat juist iets zien van dinsdag op woensdag (Den Helder krijgt wel wat).quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:57 schreef kepler het volgende:
[..]
ze voorspellen ook een filnke storm woensdag/donderdag
Op m'n werk bij de Albert Heijn in Urk zag ik hem ook!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:30 schreef i2Them2 het volgende:
Shelfje en rolwolk in één, die vanavond langs kwamen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Idd. Maar dat ging over E'oord.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:41 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Op m'n werk bij de Albert Heijn in Urk zag ik hem ook!
Toen was ie nog mooier, omdat ie net over het IJsselmeer/Ketelmeer kwam aanrollen.![]()
Hij was ook enorm breed.![]()
Zal ik nu even online zettenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:21 schreef -skippybal- het volgende:
Hey Speedy, je had toch nog fotos?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |