quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 17:25 schreef Hi_flyer het volgende:De bliksem slaat hier net heel dichtbij in (150meter ofzo)
Hee Speedy, jij zit op een mooi droog stukje! Alles gaat precies langs je
![]()
you WRONG! een bui activeerde presies boven mij
![]()
geweldig zeg
Ik heb ander half uur geleden met mijn maat naar een mooi plaats gegaan waar prima te fotograferen valt. Hier hebben we verschillende bliksemflitsen gezien, dit niet alleen, ook flinke donder, 1 daarvan was enorm! Eindelijk bliksem en onweer gezien, helaas nog niet boven mij, maar dit maakt het toch enigzins wel een beetje goed. Daarna activeerde een bui achter ons, en kwamen mooie structuren in, ook in de bui die langs ons trok kwam geweldige wolkenmassa's voorbij, we hebben zeeeeeer waar schijndelijk een hoos gezien, hoewel nu mijn twijfels slaat dat het gewoon een dunne regengordijn was. Toen de dreigende luchten bijna boven ons waren zijn we naar een beschutte plek gegaan, namelijk, fietstunnel
![]()
ook daar hebben we leuke luchten gezien, daarna activeerde de bui en kwam er zo toch nog een hele plens water naar beneden, en ik heb er gewoon effe in gestaan
![]()
nadat de bui was weg getrokken hebben we nog een prachtige regenboog gezien. We hebben verschillende beeldmateriaal en foto's, in de meeste beeldmateriaal zit vol met onzin enzo
![]()
ach, aangezien er geen onweer boven ons was moet dit wel kunnen
![]()
ik ga zometeen kijken voor een nieuwe USB kabel voor mijn camera, want die ben ik namelijk kwijt geraakt. De foto's volgen vanavond, ik heb ze nog niet gezien, maar verwacht dat ik een paar mooie heb geschoten, deze komen vanavond wel online
Al met al een leuk daggie, er lijkt nog wat mijn kant op te komen