op http://www.blids.de/ zie je wel wat.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:29 schreef kepler het volgende:
tis vreemd, op de buienradar weinig bliksem te zien, maar een half uurtje heb ik toch een flink aantal klappen gehoord in Delft. Of zou het geluid gewoon ver dragen? Lijkt me wel heel ver weg
ah daar staan ze welquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
op http://www.blids.de/ zie je wel wat.
Wij hebben zojuist de 3de regenbui gehad van vandaag. Ik ga wel heel hard blazenquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
Die regen in het noorden stelt niks voor, enkel wat gedruppel
Weet jij wel hoe ver dat is van hier naar jou?quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
*ziet naar buiten*
Niks te zien, geen DRUPPEL!
Misschien zit er wel shelf of rolwolk voor. Lijkt er wel op als je de radar ziet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:13 schreef Fredo55 het volgende:
Het onweer zit te oostelijk voor mij,maar ik kan straks dus nog wel
wat verwachten.![]()
Intussen word het donker in de verte met continu gerommel,echt zware dreunen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:44 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Misschien zit er wel shelf of rolwolk voor. Lijkt er wel op als je de radar ziet.
Ben benieuwd en tevens tvp.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:18 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Intussen word het donker in de verte met continu gerommel,echt zware dreunen.
Nog geen shelf of rolwolk te zien.
Hier is trouwens Tholen(Zeeland)
Edit: ondertussen begint het flink te waaien,ik ga
wat foto's maken buiten.![]()
Er wordt wel een shelf gemeld vanuit het westenquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:18 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Intussen word het donker in de verte met continu gerommel,echt zware dreunen.
Nog geen shelf of rolwolk te zien.
Hier is trouwens Tholen(Zeeland)
Edit: ondertussen begint het flink te waaien,ik ga
wat foto's maken buiten.![]()
Hier ook shelff gezien,net een mooie bliksem,kaarsrecht naar beneden.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:24 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Er wordt wel een shelf gemeld vanuit Hellevoetsluis.
Dat is een uitermate geile shelf! Kom maar hierheen, ookal is het donkerquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:24 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Er wordt wel een shelf gemeld vanuit het westen.
Hier ook foto's:
http://weerwoord.be/includes/forum_read.php?id=666181&tid=666181
onweer lijkt er nu weer helemaal uit te gaan, maar de bliksemdetectie blijkt niet helemaal lekker vandaag....quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:07 schreef Hi_flyer het volgende:
Het ergste gaat net ten oosten van hier langs. Ik ga nu even kijken wat er te zien valt.
Gebruik dan ook sluitertijdquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:22 schreef Drugshond het volgende:
foto's maken wordt ook nix.... ff een testje en jawel... compleet zwart.
Maakt niet uitquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zolang kan ik mijn handen niet stilhouden.En die wolken staan ook niet stil.
Wat krijg je dan voor een effect ?!, heb je een voorbeeldje ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maakt niet uitstatief doet wonder of zow
ik ga zometeen foto maken van 1 uur lang
Weet ik ook welquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:34 schreef JoeKurr het volgende:
Bewolking fotograferen met een sluitertijd van een uur gaat niet lukken, dan zie je er niks meer van.
Ik heb het al eens geprobeerd met 2 seconden sluitertijd, en dan worden het al vegen.
Zeker zo'n shelf, die komt toch vaak met een behoorlijke snelheid over karren.
Idd zat ik ook aan te denkenquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:50 schreef -skippybal- het volgende:
Einde/begin van een Stratus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |