Dan is er niet veel meer van over lijkt me,dan zit er nog alleen maar regen in.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:41 schreef Weekender het volgende:
Het komt nog zeker deze kant op! Midden van het land zal er na midden nacht last van hebben!
lijkt er op idd dat de onweersactiviteit er wel uit is dan.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:44 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dan is er niet veel meer van over lijkt me,dan zit er nog alleen maar regen in.
Pff,ik heb het nog steeds warm.
Wijze opa heb je...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:13 schreef INViCTuS het volgende:
M'n opa zegt altijd "het weer is net een mens, niet te vertrouwen"
Daar heeft men in het verleden toch slechte ervaringen mee gehad dacht ikquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:11 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Zeker wel,Tholen zal overspoeld worden.![]()
Volgens mij niet hoor,zelfs met de watersnoodramp niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
Daar heeft men in het verleden toch slechte ervaringen mee gehad dacht ik
Wat wil je hier nou mee duidelijk maken danquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:00 schreef DT-PiSanG het volgende:
Weinig onweer, veel neerslag.. men kan tegenwoordig iig echt niet goed het weer voorspellen.
Zo werd er 2 weken geleden nog geroepen: "komende tijd zult u te maken krijgen met hevige neerslag en veel onweer". 2 dagen onweer gehad en een kleine bui.
Ķf zwaar onweer ķf echt zomer.. niet zo half-half!
Juist zo is het, de weermannen/vrouwen die doen hun uiterste best om alles zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:41 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Wat wil je hier nou mee duidelijk maken danHet is een algemeen weerbericht voor het hele land. Dan moet je het niet vergelijken met de 25km2 waar jij je bevindt...
Het weer wordt juist steeds beter voorspeld. En men kan niet ver van te voorspellen waar de buien vallen. En als ze al weten waar ze ongeveer gaan vallen mag je nog steeds niet zeiken. Want buien kunnen op verschillende plekken, op verschillende tijden actieveren of juist verzwakken. Ben het geklaag over het weer en weersvoorspellingen hier een beetje zatDacht dat we daar een appart topic voor hadden. Anders kan je natuurlijk zelf een (klaag)topic starten of je kan naar de Klaagbaak gaan natuurlijk.
Game-on maar weer![]()
Het lijkt erop dat het zuiden nog wel een staartje mee krijgt. Of er dan nog onweer op zit weet ik niet. Ik verwacht hier iig niet te veel. Maar wie weet.
juist. had geen zin op het gezeik in te gaan, maar sluit mij bij jullie aanquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:44 schreef hondenfokker het volgende:
[..]
Juist zo is het, de weermannen/vrouwen die doen hun uiterste best om alles zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen.![]()
Ik geloof je nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier trouwens enorme onweerbui, spontaan uit het niets!
Dat zeg ik nu wel zo hard, maar de laatste twee beelden op de buienradar laten toch wel een behoorlijk breed front zien.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:01 schreef Hi_flyer het volgende:
Jammer, maar het gaat 'em niet worden vannacht.
het zou kunnen....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:05 schreef kree het volgende:
Hoewel als ik zo naar buienradar kijk dan gok ik dat we toch nog wel wat krijgen.
Het lijkt me haast zeker dat de buien die zich wat meer in het oosten van frankrijk ontwilkkelen, wel (iig over het zuidewesten) over nederland trekken.quote:
er is een kans dat het straks alleen nog regen is natuurlijk, maar het ZW moet toch wel wat krijgen van die bui lijkt mij.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:10 schreef kree het volgende:
[..]
Het lijkt me haast zeker dat de buien die zich wat meer in het oosten van frankrijk ontwilkkelen, wel (iig over het zuidewesten) over nederland trekken.
Of het moet hard inkakken natuurlijk.
Mischien krijgt het noorden (Speedy) ook nog wel wat
Ach je moet maar zo denken, als de volgende ijstijd begint, dan ben jij de eerste die het zietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier dan alleen regen, geen onweer......daar kan ik dus geen genoege mee nemen.
Geeft toch weinig hoopquote:In de ochtend heeft het noordoosten van ons land mogelijk nog met wat regen te maken, elders is het droog en breekt de zon door. In de middag gebeurt dat ook in het oosten. De maximumtemperatuur ligt tussen 20 in het zuidwesten en 25 graden in het oosten. De wind komt uit een zuidwestelijke richting en is meest matig.
Donderdag is het wisselend bewolkt met vooral in de oostelijke helft een enkele bui, mogelijk met onweer. Het wordt ongeveer 23 graden en er is weinig wind.
Was toch alleen van dat onweer de bedoeling voor deze nacht..quote:
Katwijk is al redelijk in mijn richtingquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:02 schreef kree het volgende:
Hier ook wat regen op het moment (Katwijk), meer volgt hopelijk
Rond die tijd sliep ik al,ik kan wel opblijven maar ik moest vanochtend omquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:18 schreef Againzender het volgende:
Ondertussen moeten de mensen in Zeeland toch wel wat weerlicht zien?
kut ,dat heb ik dus gemist.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:34 schreef hondenfokker het volgende:
eerste dikke regendruppels in tholen en gerommel en wat weerlicht!![]()
![]()
Wierd ook.... omdat de bliksem een voorkeur heeft voor het droge gebied (buiten de waterdamp zone).quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:42 schreef INViCTuS het volgende:
Dit is wel een vette foto. Genomen uit het vliegtuig.
[afbeelding]
Ik vind die bliksem er wel een beetje nep uitzien imho.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:42 schreef INViCTuS het volgende:
Dit is wel een vette foto. Genomen uit het vliegtuig.
[afbeelding]
Hoeft niet, aangezien de bliksem zelfs op 10km van de bui kan inslaanquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:41 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ik vind die bliksem er wel een beetje nep uitzien imho.![]()
Vond ik ook al. Vind het eigenlijk een beetje op knip en plak werk lijken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:41 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ik vind die bliksem er wel een beetje nep uitzien imho.![]()
Gaaf hoorquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:12 schreef Arjan het volgende:
Vandaag richting Nijmegen (vanuit Arnhem-Z) deze aparte wolken gespot:
[afbeelding]
Het leek wel een zee van golvende wolken van onderen bekeken...
quote:Noodweer dwingt wielrenners van de fiets
Uitgegeven: 21 juni 2007 13:24
GIBUIASCO - De organisatie van de Ronde van Zwitserland heeft donderdag het parkoers van de zesde etappe wegens noodweer met 95 kilometer ingekort.
Al direct na de start van de rit tussen Gibuiasco en Crans-Montana kwamen de regen en hagel zo heftig naar beneden dat de renners van de fiets gingen en dekking zochten onder bomen.
De hagelstenen waren zo fors dat volgauto's er schade door opliepen. Na overleg met renners en ploegleiders besloot de organisatie de etappe af te breken en de start te verleggen naar de plaats Ulrichen. Daar gaat omstreeks 15 uur het peloton weer van start. De rit duurt is dan iets minder dan 100 kilometer lang.
Ben blij dat jij een foto gemaakt hebt. Ik was net te laat in m'n pauze. Ze waren al verdwenen. Zag er heel vet uit.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:12 schreef Arjan het volgende:
Vandaag richting Nijmegen (vanuit Arnhem-Z) deze aparte wolken gespot:
[afbeelding]
Het leek wel een zee van golvende wolken van onderen bekeken...
zoiets zag ik ook in Delft (iets minder heftig) vanaf de 16e verdiepingquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:52 schreef it_was_me het volgende:
Ik ga een poging doen om de foto's te plaatsen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het heeft alles bijelkaar nog geen half uur zo eruit gezien.
Ik zag het en riep hier eerst de medewerkers naar buiten. Zo van, nu moeten jullie echt even komen kijken, dit is zo apart. En eer mijn man als 1ste zo slim was om een foto te maken was het al aan het oplossen. Maar het was spectaculair om te zien.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:55 schreef kepler het volgende:
[..]
zoiets zag ik ook in Delft (iets minder heftig) vanaf de 16e verdiepingZag er mooi uit
Daar ben ik dus ook heel benieuwd naar!quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:48 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Ben blij dat jij een foto gemaakt hebt. Ik was net te laat in m'n pauze. Ze waren al verdwenen. Zag er heel vet uit.
Hoe heet dit eigenlijk en hoe onstaat zoiets?
benieuwd of het Amsterdam in enigszins actieve staat gaat halen.....quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:04 schreef kepler het volgende:
er ontstaan veel buien in Zeeland die naar het noorden wegtrekken over Rotterdam/Delft en Den HaagGelukkig hoef ik niet meer naar buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |