oh wacht, mijn stelling moet aangepast wordenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:24 schreef Iago het volgende:
[..]
Ze hebben in de loop der jaren honderden gasten gehad, waaronder politici die als zeer rechts te noemen zijn. Voor zover ik weet (maar ik kan het mis hebben) hebben die politici nooit serieus geklaagd over een gebrek aan objectiviteit van de interviewer.
quote:Wilders wond zich bijzonder op over het gedwongen vertrek van de rechtse columnist Joshua Livestro bij de tv-rubriek Buitenhof. Dat is volgens hem ,,een ultralinks zwetsprogramma''. Wat de PVV betreft krijgt de publieke omroep (,,een links zootje'') geen cent meer van de overheid.
Wil niet zeggen dat het niet waar is...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:15 schreef Toad het volgende:
Wel grappig trouwens. De kritiek op de PO is ooit begonnen tijdens Pim Fortuyn. Later heeft zijn campagnestrateeg toegegeven dat het gewoon een campagnetruc was. En dus weinig met de inhoud te maken had.
Jawel jawel, nu zijn LPF-sujetten wel te vertrouwen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:09 schreef PJORourke het volgende:
Wil niet zeggen dat het niet waar is...
Nee, omdat hij voor de vrije markt is...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:59 schreef calvobbes het volgende:
Lekker generaliserend weer van Wilders... Omdat hij één programma een ,,een ultralinks zwetsprogramma'' vind mag er geen geld meer naar de Publiek omroep
Achja. Dat brengt ons fatsoenlijke TV zoals Hart van Nederland, goed nieuwsgaring... en verkiezingsdebatten tijdens de Soundmixshow...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:20 schreef PJORourke het volgende:
Nee, omdat hij voor de vrije markt is...
Haha, wat een heerlijke hypocriete liegbeesten.quote:
Inderdaad. Politiek gezien veel neutraler.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:23 schreef calvobbes het volgende:
Achja. Dat brengt ons fatsoenlijke TV zoals Hart van Nederland, goed nieuwsgaring... en verkiezingsdebatten tijdens de Soundmixshow...
Nee dat is een vooruitgang in de politiek correct TV.
Vertel eens, wat is er gelogen aan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:27 schreef pberends het volgende:
Haha, wat een heerlijke hypocriete liegbeesten.
ja dan zal er zo weinig ruimte zijn voor aandacht aan de politiek dat het niet opvalt....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:28 schreef PJORourke het volgende:
Inderdaad. Politiek gezien veel neutraler.
Dat vrees ik ook inderdaad. De PO moet streven naar zoveel mogelijk objectiviteit, maar nooit volledig verdwijnen. Dan is het hek van de dam en krijgen we nog meer pulp op de buisquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:30 schreef calvobbes het volgende:
[..]
ja dan zal er zo weinig ruimte zijn voor aandacht aan de politiek dat het niet opvalt....
Maareuh, wat zijn nou de leugens van Buitenhof in deze zaak?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:33 schreef pberends het volgende:
Als het om kwaliteit gaat kunnen ze beter die Desanne van nog wat eruit flikkeren.
Het gaat in dit geval niet om de po maar om Buitenhof en al vind ik het de laatste jaren een zwak programma dan nog kun je niet stellen dat links via columnisten daar meer aan het woord komt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Daar moeten we zeker dankbaar voor zijn.Hoera: gelijkheid op de PO!
Dat gevoel krijg ik wel na het lezen van zijn column en de reactie van Buitenhof + daarbij mijn eigen mening over de column's van Livestro in Buitenhof.quote:Wil je nu zeggen dat hij liegt over de gebeurtenissen/omstandigheden?
quote:
Nou, in de periode tussen het vertrek van Philipse en dat van Plasterk waren er alleen maar linkse columnisten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:16 schreef Chewie het volgende:
Het gaat in dit geval niet om de po maar om Buitenhof en al vind ik het de laatste jaren een zwak programma dan nog kun je niet stellen dat links via columnisten daar meer aan het woord komt.
Waar kwam de kogel dan anders vandaan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:55 schreef Elfletterig het volgende:
Als ik hoor dat die Livestro 5 jaar na de moord op Fortuyn nog komt met een column die 'de kogel kwam van links heet', kan ik me zowaar voorstellen dat men bij Buitenhof de kwaliteit van zijn bijdragen ondermaats vond.
van volkert? en voordat je zegt .'maar volkert is toch links?': links != volkertquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:22 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Waar kwam de kogel dan anders vandaan?
Uit het vuurwapen van Volkert van der Graaff?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:22 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Waar kwam de kogel dan anders vandaan?
Een groot deel van links denkt precies hetzelfde als Volkert, en heeft meegedaan aan de hetze die leidde tot die ene idioot...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:25 schreef Iago het volgende:
van volkert? en voordat je zegt .'maar volkert is toch links?': links != volkert
Ah, maar als ik zeg dat het probleem van de journalistiek in Nederland de kwaliteit is, en niet de politieke orientatie, dan is het fok forum te klein en loop jij te gillen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat hij niet geschikt was, heb je wekenlang kunnen zien.
Ik heb zondag nog hardop in huize SCH gezegd: kan me niet voorstellen dat ze hem lang handhaven. En dat had niks met de inhoud te maken maar alles met zijn stijl en gebrek aan pointe.
Je kan inhoudelijk van alles van Brederode vinden, maar ze weet wel hoe ze een column moet schrijven. Net als Philipse en Cliteur dat wisten. Misschien dat ze nu bij Spruyt te rade gaan, die schrijft wel aardige stukjes in Binnenlands Bestuur maar er moet vast meer talent rondlopen in rechtse kring, want ik vind het wel een goed streven om dat een beetje gemengd te houden al word ik doodziek van dat links/rechtse gehuil dat vooral uit rechtse kring komt.
Misschien toch maar Ephimenco of Jaffe Vink al zijn beiden wel erg verzuurd en voorspelbaar.
Wat een zeldzame koeiekolder, zeg. Zelfs voor jouw doen is dit van een niveau 'likmevesje'.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Een groot deel van links denkt precies hetzelfde als Volkert,
Ah, dus al die idioten die vanaf 6 mei om het bloed van melkert liepen te gillen waren allemaal links?quote:en heeft meegedaan aan de hetze die leidde tot die ene idioot...
Als dat de tegenhanger moet zijn, dan hoeft het van mij niet. Wat een armoede.quote:Livestro houdt een pleidooi dat er een Nederlandse versie komt van de Amerikaanse zender Fox News, als tegenwicht tegen de grote stroom van 'linkse' programma's.
Serieus? Waar heeft die Kay van de Linde (ik neem aan dat je die bedoelt) dat gezegd?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:15 schreef Toad het volgende:
[..]
Wel grappig trouwens. De kritiek op de PO is ooit begonnen tijdens Pim Fortuyn. Later heeft zijn campagnestrateeg toegegeven dat het gewoon een campagnetruc was. En dus weinig met de inhoud te maken had.
Ze denken toch vrijwel hetzelfde? Ze trekken alleen geen wapen...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wat een zeldzame koeiekolder, zeg. Zelfs voor jouw doen is dit van een niveau 'likmevesje'.
Nee. Niet iedere linkse vond dat Fortuyn dood moest.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:08 schreef PJORourke het volgende:
Ze denken toch vrijwel hetzelfde?
En zullen we even op gaan noemen hoe Rosenmuller, Melkert, Halsema en veel andere mensen worden genoemd door rechts?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:16 schreef cultheld het volgende:
Klopt, Fortuyn werd slechts Eichmann, gevaarlijke gek, Janmaat, Le Pen, rechts-extremist en Mussolini genoemd door links.
wat denken ze dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:08 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ze denken toch vrijwel hetzelfde? Ze trekken alleen geen wapen...
Voor Fortuyn viel dat erg mee hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:18 schreef calvobbes het volgende:
En zullen we even op gaan noemen hoe Rosenmuller, Melkert, Halsema en veel andere mensen worden genoemd door rechts?
Vertel, hoe werden zij in de media bestempeld? Wat een paar simpele zielen op een forum over die mensen te melden hebben, interesseert me geen reet. Wat prominente politici, journalisten en opinieleiders zeggen wel. Al is het zonneklaar dat Volkert ook zonder die "hetze" Fortuyn afgeschoten zou hebben.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:18 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En zullen we even op gaan noemen hoe Rosenmuller, Melkert, Halsema en veel andere mensen worden genoemd door rechts?
Dit gesteggel lijkt me weinig relevant in deze discussie....
Zoals ik al zei, deze discussie is weinig relevant in dit topic.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:21 schreef cultheld het volgende:
Vertel, hoe werden zij in de media bestempeld? Wat een paar simpele zielen op een forum over die mensen te melden hebben, interesseert me geen reet. Wat prominente politici, journalisten en opinieleiders zeggen wel. Al is het zonneklaar dat Volkert ook zonder die "hetze" Fortuyn afgeschoten zou hebben.
Daar ben ik oprecht blij om.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:13 schreef calvobbes het volgende:
Nee. Niet iedere linkse vond dat Fortuyn dood moest.
je bedoelt zoals verdonk, rutte, wilders etc. mensen die hun mening delen ophitsen tegen andersdenkenden? (wat is het verschil met een hele groep mensen vergelijken met een tsunami, en iemand minderwaardig noemen?)quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:38 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Daar ben ik oprecht blij om.Maar ze hadden ook minder moeten ophitsen.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:50 schreef Iago het volgende:
je bedoelt zoals verdonk, rutte, wilders etc. mensen die hun mening delen ophitsen tegen andersdenkenden? (wat is het verschil met een hele groep mensen vergelijken met een tsunami, en iemand minderwaardig noemen?)
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:52 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
![]()
Ow god ik heb er geen kracht meer voor, sorry..![]()
Doen ze dat dan? Rutte heeft trouwens geen mening.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:50 schreef Iago het volgende:
je bedoelt zoals verdonk, rutte, wilders etc. mensen die hun mening delen ophitsen tegen andersdenkenden?
Tsunami? Was dat een SS'er?quote:(wat is het verschil met een hele groep mensen vergelijken met een tsunami,
Marcel van Dam is links hoor.quote:en iemand minderwaardig noemen?)
Felle discussie was het niet. Het was een hetze, scheldpartij, demonisering, hoe je het ook wil noemen. Met als resultaat die ene gek die als tyrannendoder door het leven wilde gaan.quote:Maar heb je behalve wat gespeculeer ook nog wetenschappelijk bewijs voor het verband tussen een felle discussie en aanzetten tot moord?
ja ik vroeg inderdaad het verschil tussen een uitspraak van Wilders en van van Dam.quote:
quote:Felle discussie was het niet. Het was een hetze, scheldpartij, demonisering, hoe je het ook wil noemen. Met als resultaat die ene gek die als tyrannendoder door het leven wilde gaan.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:50 schreef Iago het volgende:
....bewijs voor het verband tussen een felle discussie en aanzetten tot moord?
Wat hebben Wilders en Van Dam nou weer met elkaar?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:13 schreef Iago het volgende:
Wilders en van van Dam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |