abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50621707
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 17:24 schreef Iago het volgende:

[..]

Ze hebben in de loop der jaren honderden gasten gehad, waaronder politici die als zeer rechts te noemen zijn. Voor zover ik weet (maar ik kan het mis hebben) hebben die politici nooit serieus geklaagd over een gebrek aan objectiviteit van de interviewer.
oh wacht, mijn stelling moet aangepast worden :

zie: Wilders: geen cent meer naar de Publieke Omroep
quote:
Wilders wond zich bijzonder op over het gedwongen vertrek van de rechtse columnist Joshua Livestro bij de tv-rubriek Buitenhof. Dat is volgens hem ,,een ultralinks zwetsprogramma''. Wat de PVV betreft krijgt de publieke omroep (,,een links zootje'') geen cent meer van de overheid.
pi_50622060
Lekker generaliserend weer van Wilders... Omdat hij één programma een ,,een ultralinks zwetsprogramma'' vind mag er geen geld meer naar de Publiek omroep
pi_50622120
Tis Wilders maar. Kom kom, tuut tuut, ho ho.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 18:09:17 #54
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_50622359
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 17:15 schreef Toad het volgende:
Wel grappig trouwens. De kritiek op de PO is ooit begonnen tijdens Pim Fortuyn. Later heeft zijn campagnestrateeg toegegeven dat het gewoon een campagnetruc was. En dus weinig met de inhoud te maken had.
Wil niet zeggen dat het niet waar is...
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_50622487
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 18:09 schreef PJORourke het volgende:
Wil niet zeggen dat het niet waar is...
Jawel jawel, nu zijn LPF-sujetten wel te vertrouwen.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 18:17:55 #56
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_50622665
Livestro vs Linkse Mediamaffia is natuurlijk een ongelijke strijd; Livestro is in de meerderheid.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  dinsdag 19 juni 2007 @ 18:20:08 #57
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_50622745
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 17:59 schreef calvobbes het volgende:
Lekker generaliserend weer van Wilders... Omdat hij één programma een ,,een ultralinks zwetsprogramma'' vind mag er geen geld meer naar de Publiek omroep
Nee, omdat hij voor de vrije markt is...
pi_50622814
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 18:20 schreef PJORourke het volgende:

Nee, omdat hij voor de vrije markt is...
Achja. Dat brengt ons fatsoenlijke TV zoals Hart van Nederland, goed nieuwsgaring... en verkiezingsdebatten tijdens de Soundmixshow...

Nee dat is een vooruitgang in de politiek correct TV.
pi_50622949
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 16:49 schreef calvobbes het volgende:
Reactie van Buitenhof:
[..]
Haha, wat een heerlijke hypocriete liegbeesten.
pi_50622989
In dit geval is het Stoutestro
  dinsdag 19 juni 2007 @ 18:28:53 #61
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_50622995
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 18:23 schreef calvobbes het volgende:
Achja. Dat brengt ons fatsoenlijke TV zoals Hart van Nederland, goed nieuwsgaring... en verkiezingsdebatten tijdens de Soundmixshow...

Nee dat is een vooruitgang in de politiek correct TV.
Inderdaad. Politiek gezien veel neutraler.
pi_50623014
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 18:27 schreef pberends het volgende:

Haha, wat een heerlijke hypocriete liegbeesten.
Vertel eens, wat is er gelogen aan?
Was het vooraf niet beken dat het misschien maar 4 maanden zou duren? Wist Livestro niets van de afspraak dat het misschien niet verlengd zou worden?
pi_50623037
Wilders
pi_50623055
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 18:28 schreef PJORourke het volgende:

Inderdaad. Politiek gezien veel neutraler.
ja dan zal er zo weinig ruimte zijn voor aandacht aan de politiek dat het niet opvalt....
pi_50623154
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 18:30 schreef calvobbes het volgende:

[..]

ja dan zal er zo weinig ruimte zijn voor aandacht aan de politiek dat het niet opvalt....
Dat vrees ik ook inderdaad. De PO moet streven naar zoveel mogelijk objectiviteit, maar nooit volledig verdwijnen. Dan is het hek van de dam en krijgen we nog meer pulp op de buis .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_50623177
Als het om kwaliteit gaat kunnen ze beter die Desanne van nog wat eruit flikkeren .
pi_50623625
pi_50623811
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 18:33 schreef pberends het volgende:
Als het om kwaliteit gaat kunnen ze beter die Desanne van nog wat eruit flikkeren .
Maareuh, wat zijn nou de leugens van Buitenhof in deze zaak?
pi_50623969
Als ik hoor dat die Livestro 5 jaar na de moord op Fortuyn nog komt met een column die 'de kogel kwam van links heet', kan ik me zowaar voorstellen dat men bij Buitenhof de kwaliteit van zijn bijdragen ondermaats vond.

Overigens vind ik de titel van dit topic zeer suggestief. Beetje van het niveau Livestro, zullen we maar zeggen.
pi_50624683
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 16:37 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Daar moeten we zeker dankbaar voor zijn. Hoera: gelijkheid op de PO!
Het gaat in dit geval niet om de po maar om Buitenhof en al vind ik het de laatste jaren een zwak programma dan nog kun je niet stellen dat links via columnisten daar meer aan het woord komt.
[..]
quote:
Wil je nu zeggen dat hij liegt over de gebeurtenissen/omstandigheden?
Dat gevoel krijg ik wel na het lezen van zijn column en de reactie van Buitenhof + daarbij mijn eigen mening over de column's van Livestro in Buitenhof.

Dat Livestro niet tam genoeg zou zijn lijkt me ook onzin, Cliteur en Philipse waren met grote regelmaat een stuk feller (en in iedergeval beter) dan Livestro en die heb ik niet horen klagen dat ze gecensureerd zouden zijn.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 19:21:56 #72
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_50624916
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:16 schreef Chewie het volgende:
Het gaat in dit geval niet om de po maar om Buitenhof en al vind ik het de laatste jaren een zwak programma dan nog kun je niet stellen dat links via columnisten daar meer aan het woord komt.
Nou, in de periode tussen het vertrek van Philipse en dat van Plasterk waren er alleen maar linkse columnisten.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 19:22:30 #73
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_50624937
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 18:55 schreef Elfletterig het volgende:
Als ik hoor dat die Livestro 5 jaar na de moord op Fortuyn nog komt met een column die 'de kogel kwam van links heet', kan ik me zowaar voorstellen dat men bij Buitenhof de kwaliteit van zijn bijdragen ondermaats vond.
Waar kwam de kogel dan anders vandaan?
pi_50625072
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:22 schreef PJORourke het volgende:

[..]

van volkert? en voordat je zegt .'maar volkert is toch links?': links != volkert
pi_50625194
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:22 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Uit het vuurwapen van Volkert van der Graaff?
  dinsdag 19 juni 2007 @ 19:29:01 #76
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_50625203
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:25 schreef Iago het volgende:
van volkert? en voordat je zegt .'maar volkert is toch links?': links != volkert
Een groot deel van links denkt precies hetzelfde als Volkert, en heeft meegedaan aan de hetze die leidde tot die ene idioot...
  dinsdag 19 juni 2007 @ 19:34:40 #77
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_50625429
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 17:06 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat hij niet geschikt was, heb je wekenlang kunnen zien.
Ik heb zondag nog hardop in huize SCH gezegd: kan me niet voorstellen dat ze hem lang handhaven. En dat had niks met de inhoud te maken maar alles met zijn stijl en gebrek aan pointe.

Je kan inhoudelijk van alles van Brederode vinden, maar ze weet wel hoe ze een column moet schrijven. Net als Philipse en Cliteur dat wisten. Misschien dat ze nu bij Spruyt te rade gaan, die schrijft wel aardige stukjes in Binnenlands Bestuur maar er moet vast meer talent rondlopen in rechtse kring, want ik vind het wel een goed streven om dat een beetje gemengd te houden al word ik doodziek van dat links/rechtse gehuil dat vooral uit rechtse kring komt.

Misschien toch maar Ephimenco of Jaffe Vink al zijn beiden wel erg verzuurd en voorspelbaar.
Ah, maar als ik zeg dat het probleem van de journalistiek in Nederland de kwaliteit is, en niet de politieke orientatie, dan is het fok forum te klein en loop jij te gillen.
Mooi om te zien dat je er nu eindelijk ook een keer achter bent.

Grappig trouwens dat een gebrek aan kwaliteit nu eens een issue wordt in medialand, ben benieuwd wie er dan nog meer gewipt gaat worden om een gebrek aan kwaliteit. Doorgaans is dat geen enkele hindernis in Hilversum. Mensen als van Jole krijgen een wekelijks half uur om te oreren, over nitwits gesproken. Jeroen Pauw, Paul Witteman, wat een ongelofelijk gebrek aan hersens. Hanneke Groenteman? Een verzuurde grachtengordeninteeldmuts die nooit wat anders doet als haar gelijk spuien.

[ Bericht 15% gewijzigd door Pietverdriet op 19-06-2007 19:39:46 ]
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_50625865
Whehe, die Piet.
  † In Memoriam † dinsdag 19 juni 2007 @ 19:52:40 #79
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_50626123
Niks nieuws onder de zon...
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_50626248
Ben het met Livestro eens dat Buitenhof walgelijk vooringenomen is, net zoals de andere opinierende programma's op de publieke omroep. Tegelijkertijd vond ik de paar colums die ik van hem heb gezien ontzettend slecht. Heel voorspelbaar en weinig diepgaand. Hij kon me gewoon niet prikkelen zoals bijvoorbeeld Plasterk dat wel kon. Ik denk dat zijn ontslag een combinatie van factoren is. Je moet ontzettend getalenteerd zijn wil je je staande houden als rechtse columnist bij Buitenhof. En dat was hij niet. Vind hem wel een goede tekstschrijver(voor o.a. Bolkesteijn), en ik sta achter de meeste van zijn denkbeelden. Mja. Hij heeft gewoon teleurgesteld.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 19:58:10 #81
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_50626359
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:29 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Een groot deel van links denkt precies hetzelfde als Volkert,
Wat een zeldzame koeiekolder, zeg. Zelfs voor jouw doen is dit van een niveau 'likmevesje'.
quote:
en heeft meegedaan aan de hetze die leidde tot die ene idioot...
Ah, dus al die idioten die vanaf 6 mei om het bloed van melkert liepen te gillen waren allemaal links?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  † In Memoriam † dinsdag 19 juni 2007 @ 19:58:29 #82
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_50626370
quote:
Livestro houdt een pleidooi dat er een Nederlandse versie komt van de Amerikaanse zender Fox News, als tegenwicht tegen de grote stroom van 'linkse' programma's.
Als dat de tegenhanger moet zijn, dan hoeft het van mij niet. Wat een armoede.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 19:59:08 #83
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_50626390
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 17:15 schreef Toad het volgende:

[..]

Wel grappig trouwens. De kritiek op de PO is ooit begonnen tijdens Pim Fortuyn. Later heeft zijn campagnestrateeg toegegeven dat het gewoon een campagnetruc was. En dus weinig met de inhoud te maken had.
Serieus? Waar heeft die Kay van de Linde (ik neem aan dat je die bedoelt) dat gezegd?
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 19 juni 2007 @ 20:08:11 #84
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_50626723
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wat een zeldzame koeiekolder, zeg. Zelfs voor jouw doen is dit van een niveau 'likmevesje'.
Ze denken toch vrijwel hetzelfde? Ze trekken alleen geen wapen...
pi_50626924
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 20:08 schreef PJORourke het volgende:

Ze denken toch vrijwel hetzelfde?
Nee. Niet iedere linkse vond dat Fortuyn dood moest.

Dat soort simplistische argumenten slaan nergens op.
pi_50627014
Klopt, Fortuyn werd slechts Eichmann, gevaarlijke gek, Janmaat, Le Pen, rechts-extremist en Mussolini genoemd door links.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_50627081
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 20:16 schreef cultheld het volgende:
Klopt, Fortuyn werd slechts Eichmann, gevaarlijke gek, Janmaat, Le Pen, rechts-extremist en Mussolini genoemd door links.
En zullen we even op gaan noemen hoe Rosenmuller, Melkert, Halsema en veel andere mensen worden genoemd door rechts?

Dit gesteggel lijkt me weinig relevant in deze discussie....
pi_50627085
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 20:08 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ze denken toch vrijwel hetzelfde? Ze trekken alleen geen wapen...
wat denken ze dan?
pi_50627186
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 20:18 schreef calvobbes het volgende:
En zullen we even op gaan noemen hoe Rosenmuller, Melkert, Halsema en veel andere mensen worden genoemd door rechts?
Voor Fortuyn viel dat erg mee hoor.
pi_50627205
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 20:18 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dit gesteggel lijkt me weinig relevant in deze discussie....
Vertel, hoe werden zij in de media bestempeld? Wat een paar simpele zielen op een forum over die mensen te melden hebben, interesseert me geen reet. Wat prominente politici, journalisten en opinieleiders zeggen wel. Al is het zonneklaar dat Volkert ook zonder die "hetze" Fortuyn afgeschoten zou hebben.
pi_50627494
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 20:21 schreef cultheld het volgende:

Vertel, hoe werden zij in de media bestempeld? Wat een paar simpele zielen op een forum over die mensen te melden hebben, interesseert me geen reet. Wat prominente politici, journalisten en opinieleiders zeggen wel. Al is het zonneklaar dat Volkert ook zonder die "hetze" Fortuyn afgeschoten zou hebben.
Zoals ik al zei, deze discussie is weinig relevant in dit topic.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 20:38:17 #92
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_50627791
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 20:13 schreef calvobbes het volgende:
Nee. Niet iedere linkse vond dat Fortuyn dood moest.
Daar ben ik oprecht blij om. Maar ze hadden ook minder moeten ophitsen.
pi_50628246
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 20:38 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Daar ben ik oprecht blij om. Maar ze hadden ook minder moeten ophitsen.
je bedoelt zoals verdonk, rutte, wilders etc. mensen die hun mening delen ophitsen tegen andersdenkenden? (wat is het verschil met een hele groep mensen vergelijken met een tsunami, en iemand minderwaardig noemen?)
Maar heb je behalve wat gespeculeer ook nog wetenschappelijk bewijs voor het verband tussen een felle discussie en aanzetten tot moord?
pi_50628321
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 20:50 schreef Iago het volgende:
je bedoelt zoals verdonk, rutte, wilders etc. mensen die hun mening delen ophitsen tegen andersdenkenden? (wat is het verschil met een hele groep mensen vergelijken met een tsunami, en iemand minderwaardig noemen?)

Ow god ik heb er geen kracht meer voor, sorry..
pi_50628351
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 20:52 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Ow god ik heb er geen kracht meer voor, sorry..
mens ga koken
pi_50628398
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 20:53 schreef Iago het volgende:
mens ga koken
Alsjeblieft.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 21:06:59 #97
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_50628840
quote:
je bedoelt zoals verdonk, rutte, wilders etc. mensen die hun mening delen ophitsen tegen andersdenkenden?
Doen ze dat dan? Rutte heeft trouwens geen mening.
quote:
(wat is het verschil met een hele groep mensen vergelijken met een tsunami,
Tsunami? Was dat een SS'er?
quote:
en iemand minderwaardig noemen?)
Marcel van Dam is links hoor.
quote:
Maar heb je behalve wat gespeculeer ook nog wetenschappelijk bewijs voor het verband tussen een felle discussie en aanzetten tot moord?
Felle discussie was het niet. Het was een hetze, scheldpartij, demonisering, hoe je het ook wil noemen. Met als resultaat die ene gek die als tyrannendoder door het leven wilde gaan.
pi_50629047
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 21:06 schreef PJORourke het volgende:

Marcel van Dam is links hoor.
ja ik vroeg inderdaad het verschil tussen een uitspraak van Wilders en van van Dam.
quote:
Felle discussie was het niet. Het was een hetze, scheldpartij, demonisering, hoe je het ook wil noemen. Met als resultaat die ene gek die als tyrannendoder door het leven wilde gaan.
je vergeet je reactie op het volgende stukje:
quote:

....bewijs voor het verband tussen een felle discussie en aanzetten tot moord?
pi_50629383
Een linkse media topic Je hebt jezelf weer overtrofffen PJO .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_50629488
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 21:13 schreef Iago het volgende:
Wilders en van van Dam.
Wat hebben Wilders en Van Dam nou weer met elkaar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')