Hier net zo.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:44 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb geen MSN, vind ik zo'n onzin.
Ik roep je even naar achter, om het script opnieuw door te nemen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Was het om wat ik schreef?![]()
[afbeelding]
Dat heeft te maken met dat VOL bij sommige users wat gevoelig ligt en dat over het algemeen de postings hier meer van VOL gehalte zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:40 schreef Disana het volgende:
Het kan toch niet waar zijn. Ik? Eens kijken:
First Post!
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik roep je even naar achter, om het script opnieuw door te nemen.![]()
![]()
![]()
![]()
Je kan er wel gekeurd worden geloof ikquote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Dus msn heeft iets te maken met apk? met autos dus??
Trusten Avonne
Hoezo?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:46 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met dat VOL bij sommige users wat gevoelig ligt en dat over het algemeen de postings hier meer van VOL gehalte zijn.
Nu heb je me tieten weggezogen ipv m'nquote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:49 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
Het is toch niet hierom?
[afbeelding]
Als je gaat slapen: welterustenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Laters!!
Gelukkig kom jij heel af en toe even langs om het niveau op te krikkenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:46 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met dat VOL bij sommige users wat gevoelig ligt en dat over het algemeen de postings hier meer van VOL gehalte zijn.
Koet neit!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Laters!!
Het is ook nooit goed of het deugt nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nu heb je me tieten weggezogen ipv m'n![]()
![]()
pens.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed of het deugt niet![]()
[afbeelding]
Dat is zo'n VOL opmerkingquote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:56 schreef PC eend het volgende:
Ik durf de slapers geen eens gedag te zwaaien met die prospera hijgend in mijn nek
Je zit op de tocht?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:56 schreef PC eend het volgende:
Ik durf de slapers geen eens gedag te zwaaien met die prospera hijgend in mijn nek
Oh daar kun je ook allerlei vunzige dingen doen hequote:
Zie je dan niet dat die strenge meesteres hier een strikte kwaliteits controle aan het uitvoeren isquote:
Ik krik hier niks op, ik signaleer een inhoudsloze zwaaipostgehalte in de SC, die menig Fokker eerder heeft doen besluiten om elders een inhoudsloze site te doen oprichten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gelukkig kom jij heel af en toe even langs om het niveau op te krikken![]()
Nee, die zie ik niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 04:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zie je dan niet die strenge meesteres hier een strikte kwaliteits controle aan het uitvoeren is
Oi, ga jij als vrouw of als man,quote:Op dinsdag 19 juni 2007 04:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oh daar kun je ook allerlei vunzige dingen doen he![]()
Zullen wij dat es proberen![]()
Oh, nou, mij valt het van je tegen dat je wel jurkjes en accessoires van hem aanneemt, maar het niet op kunt brengen trouw aan hem te zijn.quote:
Jij..jij... jij..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 04:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, nou, mij valt het van je tegen dat je wel jurkjes en accessoires van hem aanneemt, maar het niet op kunt brengen trouw aan hem te zijn.
[afbeelding]
Precies. Sloerie!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 04:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij..jij... jij..Ik lijk wel zwanger.
![]()
I will follow soon. Snap ook niet waarom ik nog wakker ben.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 04:17 schreef Disana het volgende:
En nu ga ik ECHT naar bed, trouwelozen en wuivers.
Welterusten mufmotjequote:Op dinsdag 19 juni 2007 04:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
I will follow soon. Snap ook niet waarom ik nog wakker ben.![]()
![]()
Dat signaleer je niet alleen, je moet er ook zonodig je bek over open trekkenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 04:08 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik krik hier niks op, ik signaleer een inhoudsloze zwaaipostgehalte in de SC, die menig Fokker eerder heeft doen besluiten om elders een inhoudsloze site te doen oprichten.
Jij was er zeker niet bij BB5.... CUAll, FB, Snaptnix, Beertje, Manuquote:Op dinsdag 19 juni 2007 04:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat signaleer je niet alleen, je moet er ook zonodig je bek over open trekken![]()
Inhoudsloos vind ik ook wel een wat grof waarde oordeel![]()
Of die inhoudsloze zwaaiposts die site hebben doen ontstaan weet ik ook niet.
Maar als jij dat denkt... dan kwam dat waarschijnlijk omdat er een groep users die alijd al vaak rondhingen dat gezwaai maar niks vonden...
Die bezoekers zijn hier nog maar amper en als ze zoals jij al even menen hun bek open te moeten trekken is dat dan met de bedoeling om weer mensen naar een andere site te jagen of willen ze zich gewoon even verheven voelen en 'ons' even op onze plek te zetten
Zolang we hier geen inzameling voor huub houden zou ik me niet al te druk maken en hier gewoon niet teveel komen als je je er zo aan stoort![]()
Zeker was ik erbij en ik heb daar zo mijn eigen denkbeelden overquote:Op dinsdag 19 juni 2007 04:27 schreef Prospera het volgende:
[..]
Jij was er zeker niet bij BB5.... CUAll, FB, Snaptnix, Beertje, Manu
De zwaaibrigade, daar kan je vast wel een search op doen.
I dont give a FOK!quote:btw, ik heb nooit aan jou gedacht in termen van VOL, maar het begint wel te komen nu.
Je eigen denkbeelden van toen zijn zeker wat verzacht nu...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 04:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zeker was ik erbij en ik heb daar zo mijn eigen denkbeelden over
[..]
I dont give a FOK!![]()
Eerst een smallende post over een SL VOL community en nu zie je een SL date wel zittenquote:
Waar zit het probleem danquote:Op dinsdag 19 juni 2007 04:39 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je eigen denkbeelden van toen zijn zeker wat verzacht nu...
geeft niks, VOL is een prima forum voor diegenen die veel liefde en structuur nodig hebben![]()
Ik snap hier geen fuck vanquote:Ja, je geeft wel een Fok en ik hoop dat je niet in het warme bad terecht komt zoals je voorgangers LS, Versa en Peter, waar je een strengere meesteres bepaalt over wat je wel of niet mag posten.
Ik heb je vast ontzettend achterna gezeten de laatste maandenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 04:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Eerst een smallende post over een SL VOL community en nu zie je een SL date wel zitten
Met de eerste de beste post waarbij ik je opzichtig uitnodig, komen je oud stalk gedrag weer naar boven
Met je eens een search doen hoe jij als een idioot achter mij aanzat of was je daar zelf bij?
Ik vond jou af en toe dood eng vergeleken met users als CUAll, FB, Snaptnix, Beertje, Manu![]()
![]()
Het is gelukkig al wat langer geleden, maar zolang dat je dat vergeten bent toch ook weer nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 04:50 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik heb je vast ontzettend achterna gezeten de laatste maanden![]()
Geen nood eend, je opvang is dichtbij
http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?t=6476
Peter:quote:Op dinsdag 19 juni 2007 04:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar zit het probleem dan
Je kan jaren geleden niet met nu vergelijken
[..]
Ik snap hier geen fuck van
Hebben hun een strenge meesteres gevonden en zijn daarom niet meer hier
Peter is er nog toch?
Zit hij daar met een kloon, ik zie heel die peter nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 04:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
Peter:
http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?t=6476
Verkeerde copyquote:Op dinsdag 19 juni 2007 04:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zit hij daar met een kloon, ik zie heel die peter niet
WTF Peter, Demins, hidiho en zelfs GERTquote:Op dinsdag 19 juni 2007 04:57 schreef Prospera het volgende:
[..]
Verkeerde copy
deze is het
http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?t=7333
Peter is zelfs pro- Huub nu een heeft hem ook een bal toegestuurdquote:Op dinsdag 19 juni 2007 04:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
WTF Peter, Demins, hidiho en zelfs GERT![]()
Dat klink aardig serieus![]()
![]()
En nu nog 1 en dan is de mensheid van hem afquote:Op dinsdag 19 juni 2007 05:03 schreef Prospera het volgende:
[..]
Peter is zelfs pro- Huub nu een heeft hem ook een bal toegestuurd![]()
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=1378056#1378056
Het zou verboden moeten wordenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 05:03 schreef Prospera het volgende:
[..]
En dan heb je nog Talitha, KZ, Kissa, mootie en de helft van de SC die daar lopen te hoeren.
Ja ja, als ik lief doe krijg ik over een jaar te horen dat ik weer loop te stalkenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 05:09 schreef PC eend het volgende:
Ik ga slapen[afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
Daaaaaaag lieve prospera![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En morwen![]()
![]()
Wat jij deed had ik echt nog nooit meegemaakt, de humor leek af en toe ver te zoeken en bleef zeker niet beperkt tot alleen de SC en als ik met een paar andere vrouwen wat zat te geinen kreeg ik zelfs een speciaal naamtopic om mijn oren over wat ik allemaal wel niet uithaaldequote:Op dinsdag 19 juni 2007 05:10 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja ja, als ik lief doe krijg ik over een jaar te horen dat ik weer loop te stalken![]()
truste Morwen![]()
Gut, ik lijk Amanda wel,quote:Op dinsdag 19 juni 2007 05:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat jij deed had ik echt nog nooit meegemaakt, de humor leek af en toe ver te zoeken en bleef zeker niet beperkt tot alleen de SC en als ik met een paar andere vrouwen wat zat te geinen kreeg ik zelfs een speciaal naamtopic om mijn oren over wat ik allemaal wel niet uithaalde![]()
![]()
hoe weet jij zo goed hoe het gaat op VOL?? als je er zo op neerkijkt en het veracht...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:34 schreef Prospera het volgende:
Vervolg van [SC # 154] Hier Melden Voor Ian Seks.
Hier is uw SL VOL community![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*doet noteren.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 05:03 schreef Prospera het volgende:
[..]
En dan heb je nog Talitha, KZ, Kissa, mootie en de helft van de SC die daar lopen te hoeren.
alsof je op FOK! lief moet doen zeg...quote:
Yup, sjaggo.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
alsof je op FOK! lief moet doen zeg...![]()
alles goe?![]()
![]()
![]()
aren't we all...quote:
Geen idee,quote:
Noteer dan ook even dat ik de enige échte SC/Jacuzzi-VOL-er ben.quote:
Bleuh...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Noteer dan ook even dat ik de enige échte VOL-er ben.![]()
![]()
![]()
Hey!!!! Ik heb al maanden niet op vol gepost, er is iemand met mij ava!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 05:03 schreef Prospera het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Hey!!!! Ik heb al maanden niet op vol gepost, er is iemand met mij ava!![]()
what's the matter, Ian darling...quote:
Al die hippie smileys beginnen op me af te komen...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
what's the matter, Ian darling...![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:25 schreef Talitha het volgende:
Die VOL-obsessie hier begint een beetje zielig te worden.
Mij!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:25 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
lieve sc ertjes
Prospera
Eendje
Buuf
Talitha
Vergeet ik iemand ?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Al die hippie smileys beginnen op me af te komen...![]()
Dat boeit toch ook geen reet?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:30 schreef Talitha het volgende:
Wat maakt het nou uit waar je post en hoeveel smilies je gebruikt? Ik zie hier genoeg smilie-loze postjes die compleet inhoudsloos zijn.![]()
Wrijf het er maar weer in.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar jij hebt niet zo'n leuk zwaaiertje![]()
Speciaal voor jouquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat boeit toch ook geen reet?
En ik weet niet waarom maar ik vind die posts van Kleinzusje hilarisch...![]()
Ik heb het niet over de postjes van Kleinzusje natuurlijk! Muts!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat boeit toch ook geen reet?
En ik weet niet waarom maar ik vind die posts van Kleinzusje hilarisch...![]()
je zit toch niet mijn kwaliteitsposts af te kammen hè?!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de postjes van Kleinzusje natuurlijk! Muts!
Voor jouw postjes kan ik alleen maar door de knieen gaan.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je zit toch niet mijn kwaliteitsposts af te kammen hè?!![]()
![]()
![]()
Hoi Talitha
![]()
Waar heb je het dan wel over, darling?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de postjes van Kleinzusje natuurlijk! Muts!
Dat het jammer is dat sommigen zich zo druk maken over VOL, terwijl ze hun intelligentie en humor beter zouden kunnen gebruiken voor het plaatsen van mooie postjes.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar heb je het dan wel over, darling?
Huilie doen over VOL lijkt me gezien de TT niet meer dan terecht.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat het jammer is dat sommigen zich zo druk maken over VOL, terwijl ze hun intelligentie en humor beter zouden kunnen gebruiken voor het plaatsen van mooie postjes.
Ik stel een VOL-loze week voor!![]()
Maar het begint gewoon saai te worden!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Huilie doen over VOL lijkt me gezien de TT niet meer dan terecht.![]()
Oké, ik zal het vragen. Wat voor feeesieeee heb je?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:47 schreef kleinzusje het volgende:
we hebbe een feeeeeesiiiieeeee, feeeesiiiieeeeee, feeessssiiiiieeeee
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat Peter 200 postings heeft op VOL en dan een unieke user mag uitnodigen om naar een pretpark te gaanquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oké, ik zal het vragen. Wat voor feeesieeee heb je?
Helaas, je bent vekeerd ingelicht. Dat is pas bij 200.000 postjes.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat Peter 200 postings heeft op VOL en dan een unieke user mag uitnodigen om naar een pretpark te gaan![]()
Dank.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:03 schreef Veulen het volgende:
IS dit het hier geilen wij op VOL topic![]()
![]()
![]()
Ga op VOL spelen koters![]()
Ik ben al weg.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:03 schreef Veulen het volgende:
IS dit het hier geilen wij op VOL topic![]()
![]()
![]()
Ga op VOL spelen koters![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Helaas, je bent vekeerd ingelicht. Dat is pas bij 200.000 postjes.![]()
Dat klopt:quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
(je kent me niet goed genoeg om van me te houden)
`quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tis een soort van Japio-terror-actie.
Arme buuv.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:32 schreef debuurvrouw het volgende:
welke kneus krijgt er nou griep deze tijd van het jaar..![]()
nou, ik dus...![]()
man, lig al de hele middag voor pampus op de bank. naar school gesleept en nu dus weer terug...![]()
dus, ik hoop dat jullie virusscanner het een beetje goed doet...![]()
ja, die zijn allang weer gezond..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Arme buuv.
Kinertjes wel gewoon gezond?
wrom?quote:
Sterf Apotheek Sterf!!!!quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Sterf Apotheek Sterf!!!!
Heb ik vrijdag mn medicijnen gehaald, ik maak ze gister open, zitten er maar 10 in ipv 30. Ga ik net terug....... tsja mevrouw, dat kan gewoon niet misgegaan zijn hier![]()
Dus ik zeg: Dan ben ik dus een leugenaar die 20 pillen achteroverdrukt?
Neeeeeeeee...... dat heb ik nooit gezegd mevrouw.
Ow.... dat zijn die pillen op magische wijze uit het doosje verdwenen tussen de apo en mijn huis?
Eeeeeeeuh......... ik ga het met de apotheker zelf bespreken dan kunt u eventueel morgen terugkomen.![]()
Ondertussen betaal ik wel voor 30, en die muts wilde dat ik een nieuw recept ging aanvragen.![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow, prettig ja!
je zou die vrouw gewoon 20 pillen door d'r strot wurmen.. maar ja, die heb je niet...
wel goed dat je het zegt, ik moet al 3 weken nuesspray voor zoonlief halen...![]()
Waren het valiumtablettenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Stom wijf, denkt zeker dat ik haar implicaties niet oppik.
Als zij zegt dat zij geen fout hebben gemaakt, impliceert ze dat ik het heb gedaan.
Ben ook helemaal opgefokt, ik wil morgen ook de apotheker zelf spreken en die krijgt dan wel te horen dat ik er niet van gediend ben om impliciet leugenaar genoemd te worden.![]()
Tsssssssk....... net alsof apothekerassistentes onfeilbaar ziin en nooit een fout aantal pillen in een doosje douwen.![]()
nou, ik zou in jou geval ook superpissig zijn...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Als zij zegt dat zij geen fout hebben gemaakt, impliceert ze dat ik het heb gedaan.
Ben ook helemaal opgefokt, ik wil morgen ook de apotheker zelf spreken en die krijgt dan wel te horen dat ik er niet van gediend ben om impliciet leugenaar genoemd te worden.![]()
Tsssssssk....... net alsof apothekerassistentes onfeilbaar ziin en nooit een fout aantal pillen in een doosje douwen.![]()
Ze zullen die fout wel gemaakt hebben. Maar ze mogen hem niet maken. Juist omdat er mensen zijn die medicijnen hamsteren of omdat ze ze niet de juiste hoeveelheid innemen als het niet volgens de juiste strips gaat.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:53 schreef mootie het volgende:
En dan moet het maar mijn fout zijn? Dan kennen ze me nog nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ze zullen die fout wel gemaakt hebben. Maar ze mogen hem niet maken. Juist omdat er mensen zijn die medicijnen hamsteren of omdat ze ze niet de juiste hoeveelheid innemen als het niet volgens de juiste strips gaat.
Mens zou wel stom zijn als ze toe ging geven dat het haar fout is. Dat vind haar baas namelijk niet zo leuk![]()
Maar leuk is anders inderdaad.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:07 schreef mootie het volgende:
En dan moet het maar mijn fout zijn? Dan kennen ze me nog niet![]()
Neem er maar snel 1 dan, je maakt je veel te druk om die stommerdsquote:
Wat een leukerd weer!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Neem er maar snel 1 dan, je maakt je veel te druk om die stommerds![]()
[afbeelding]
lekker ontopic [afbeelding]
Ik weet nog steeds niet waar ik het vandaan haalquote:
Jij bent zo focking crea!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet waar ik het vandaan haal
Ik denk dat jij mij inspiratie geeft ofzo![]()
Wil jij mij ook laten dansen ?quote:
Donkerbruin haar een diepe v-hals ftwquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:29 schreef kleinzusje het volgende:
Mootie: nog een tip
Even huilen, prive gesprek aanvragen bij de apo achter en zeggen dat je het eeechhhhht, niiiiieeeet gedaaaan hebt en daaaaat ze jeeee dokteeeerr kunnneeen bellen.
Ben je knap en blond ? werk goed![]()
![]()
![]()
![]()
Nou vooruit danmaar, maar dat is de laatste hoor, anders is het niet origineel meerquote:
Biertje?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:11 schreef PC eend het volgende:
Ik ben nu al weer helemaal overwerkt
FF bijkomen maar weer![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:01 schreef petraa het volgende:
Haaiiiiiiiiii allemaal,
Ik heb Plaswijckpark overleefd, die 10 irritante kids ook, het was stralend weer veulssssssssss te warm, maar ik ben er weer.![]()
![]()
ey, ik zie overeenkomsten...quote:
Zelfde smileyquote:
Waarquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:22 schreef Soury het volgende:
Het zweet loopt van me neus : ( Dacht ff op het balkon te chillen
Mooitie is de kloon van buuvquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:26 schreef debuurvrouw het volgende:
tussen mij een Mootie...![]()
maar dat wisten we al...![]()
Ben er kapot van !!quote:
Heb je ook een diepe V-hals?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:26 schreef debuurvrouw het volgende:
tussen mij een Mootie...![]()
maar dat wisten we al...![]()
Tis de diepe (zucht) V halsquote:
* Diep nadenkt, maar er niets van snaptquote:
Zuchtquote:
Ja zucht maar zeg, Wees dan EEns Duidelijk!!!!!!!!!!!!!quote:
Duidelijker kan het niet. Het ging er hierover in het SCquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja zucht maar zeg, Wees dan EEns Duidelijk!!!!!!!!!!!!!![]()
Lekker belangrijk... Laat die kid maar lekker buitenspelenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:14 schreef Leandra het volgende:
Zo, ik heb weer de halve middag ruzie lopen maken met de PC, de router en de PC van de kid... en gelukkig kon ik mijn PC weer met 1 telefoontje naar UPC online krijgen maar die van de kid nog steeds niet
Egoistquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:14 schreef Leandra het volgende:
Zo, ik heb weer de halve middag ruzie lopen maken met de PC, de router en de PC van de kid... en gelukkig kon ik mijn PC weer met 1 telefoontje naar UPC online krijgen maar die van de kid nog steeds niet
De kid is 15... die "speelt" niet echt meer buitenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker belangrijk... Laat die kid maar lekker buitenspelen
Dat kind ..inderdaadquote:
Want?? Als ik een egoïst was geweest dan had ik niet eens m'n best gedaan om zijn PC online te krijgenquote:
Oh ik word oud..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
De kid is 15... die "speelt" niet echt meer buiten
Heequote:
Nerds vinden dat wel leuk hoor..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
HeeDie kutpuber van mij is zeker geen egoïst, maar zijn PC was al maanden niet meer online, en ik was dat ook helemaal zat dus we zijn er ff goed mee bezig geweest, maar het lukt gewoon niet...
Dus nou moet ik toch de nerd bellen en daar heb ik geen zin in![]()
Als je geen egoist was zat je nu nog zweten om dat ding online te krijgen ipv lekker onbezorgd een potje te gaan zitten fokkenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want?? Als ik een egoïst was geweest dan had ik niet eens m'n best gedaan om zijn PC online te krijgen![]()
Wordt?quote:
Niet als ze zelfs zijn afgewezen voor een bakkie koffiequote:
Het is heel simpel: zijn pc weigert het IP adres te vernieuwen en ik heb alles al geprobeerd... ik kom er zelf dus niet uit, en dus moet daar iemand voor komen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je geen egoist was zat je nu nog zweten om dat ding online te krijgen ipv lekker onbezorgd een potje te gaan zitten fokken
Laat je zoon bellenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is heel simpel: zijn pc weigert het IP adres te vernieuwen en ik heb alles al geprobeerd... ik kom er zelf dus niet uit, en dus moet daar iemand voor komen.
Nou was dat in het verleden geen probleem want m'n ex is nerd... maar betaling in natura is tegenwoordig wat lastiger dan vroeger, dus iets weerhoudt me om hem te bellen
Die wist ik toch al.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:39 schreef PC eend het volgende:
Loopt voor geen meter hier
Where is the love![]()
![]()
Zie je wel ik had nooit mijn leeftijd moeten verklappen![]()
![]()
Talithaquote:
Tjee ben je voorlopig weer van die belhamel verlostquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:11 schreef Leandra het volgende:
Tadaaaaaaaaa nog een laatste poging gewaagd... en zo waar, we hebben boven ook weer internet
Is Thera niet online?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Talitha![]()
![]()
Zullen we msn-en?![]()
voordat APK weer komt zeiken
Je moet eerst door een keuringquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is Thera niet online?
En wat heeft APK ermee te maken?
Goedzooooooooooooooooooo, ik had dat ook steeds dat pc boven geen ip adres wilde vernieuwen, wat ik gedaan heb geen idee maar hij doet ut ook weer.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:11 schreef Leandra het volgende:
Tadaaaaaaaaa nog een laatste poging gewaagd... en zo waar, we hebben boven ook weer internet
Zeg nog eens je leeftijd, heb geen zin om terug te lezen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:39 schreef PC eend het volgende:
Loopt voor geen meter hier
Where is the love![]()
![]()
Zie je wel ik had nooit mijn leeftijd moeten verklappen![]()
![]()
Altruist!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:11 schreef Leandra het volgende:
Ikke wel ga gelijk 13 Sc's terug lezenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Zeg nog eens je leeftijd, heb geen zin om terug te lezen.![]()
Engeltje is heel intelligent, die doet geen msn met mijquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is Thera niet online?
En wat heeft APK ermee te maken?
Staat releend als geregistreed in de D. van dalenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Engeltje is heel intelligent, die doet geen msn met mij
APK vindt dat geslijm hier maar niks en dat komt hij om de zoveel tijd even melden![]()
Misschien moeten we het anders eens in de COS proberen, we zouden de eerste niet zijn
Ik was nog niet bij jouw bericht aanbelandquote:
Oh my god, je lult er steeds omheen. HOE OUD BENT U!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
APK vindt dat geslijm hier maar niks en dat komt hij om de zoveel tijd even melden![]()
Misschien moeten we het anders eens in de COS proberen, we zouden de eerste niet zijn
Dus ik ben niet intelligent?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij is bijna net zo oud als wijquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh my god, je lult er steeds omheen. HOE OUD BENT U!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Volgens mij ben jij helemaal niet zo slimquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dus ik ben niet intelligent?
Als ik wil slijmen dan doe ik dat gewoon. APK of geen APK.![]()
![]()
Ssssssstquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is bijna net zo oud als wij![]()
Lees: oud genoeg om de vader van dat engeltje te zijn![]()
Lees : Fladderd ie vanwegen een engel zijnde of gedeeltelijk (PC) eend zijndequote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is bijna net zo oud als wij![]()
Lees: oud genoeg om de vader van dat engeltje te zijn![]()
Jij presteert zeker ook niet zo goed onder drukquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Lees : Fladderd ie vanwegen een engel zijnde of gedeeltelijk (PC) eend zijnde![]()
Laat um lekker beneden internetten. Hebben wij rustquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:35 schreef Leandra het volgende:
Ehm.. herstel..... die kutcomputer van de kid zei dat ie eindelijk niet alleen verbinding had met de router maar ook eindelijk geen driehoekje met een uitroepteken voor de het PC'tje in de taakbalk, maar keurige halve "we hebben verbinding" rondjes, en ik vloog dus naar beneden om te checken of de boel het hier nog wel deed......... blijkt ie gvd boven nog niet te kunnen internetten![]()
![]()
Owh? Vertel?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij helemaal niet zo slim![]()
Maar dat je je geen zak aantrekt van APK is dan wel weer een pluspunt![]()
![]()
Shht... hij is ff msm'enquote:
quote:
Das ook een optie natuurlijkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat um lekker beneden internetten. Hebben wij rust![]()
Kut verkeerde knopquote:
Vreemd? Ik ben niet slim zegt ie, maar toch zie ik hem niet online?quote:
Kuteendt heeft ons geblockedquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vreemd? Ik ben niet slim zegt ie, maar toch zie ik hem niet online?
Nee hoor, van de SC-ers heb ik alleen Eend op MSN. En die heb ik iets van een jaar geleden voor het laatst gesproken op MSN.quote:
Nah, van mij mag ie hoor. Moet iedereen zelf maar weten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Kuteendt heeft ons geblocked![]()
Pek en veren zeg ik!
Een jaar?? Je moet bij mij wel heel goed liggen om na een jaar niet spreken nog in m'n lijst te staanquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee hoor, van de SC-ers heb ik alleen Eend op MSN. En Die heb ik iets van een jaar geleden voor het laatst gesproken op MSN.
Ja muts en je zegt nooooooooooooooit wat@quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Peet, Ian en Eend van Fok, dat is alles!![]()
ik wacht altijd omdat ik bang ben iemand te storenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja muts en je zegt nooooooooooooooit wat@![]()
Poloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooootjequote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:31 schreef Polonium-120 het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah![]()
petraaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAtjequote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Poloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooootje
Sudokuquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:34 schreef Polonium-120 het volgende:
ik hier .....zit ik hier in de puzel bijlage?
Wat wil je dat we zeggen dannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:37 schreef Polonium-120 het volgende:
laat je Hooooooooooooooooo|OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOren![]()
![]()
![]()
![]()
drie maal drie is negen lalalalalalalquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:39 schreef Polonium-120 het volgende:
drie maal drie is neeeeegeheeeen... ieder zingt zijn eigen lied![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het is prachtig weer en mijn vriendin is weer thuisquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat wil je dat we zeggen dannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn![]()
Je moet mij nooit zo serieus nemenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vreemd? Ik ben niet slim zegt ie, maar toch zie ik hem niet online?
laaalaalalalaaaalaaaaa er was eens een meisje in drenthe die dacht het is nog maar lentheeee toen was daar een plas ... ze was in haar sas, maar dat was niet fijn in haar bedsteheeeeequote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:40 schreef petraa het volgende:
[..]
drie maal drie is negen lalalalalalal
Bier en Tieten lalalalala![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb mijn vriendin een tijd niet gezien en ze was boos op mij aangezien ik hier continu on-line benquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:44 schreef PC eend het volgende:
het is prachtig weer en mijn vriendin is weer thuis![]()
![]()
![]()
Dus zelfs als ze niet bij jou is, mag je hier niet zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:47 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik heb mijn vriendin een tijd niet gezien en ze was boos op mij aangezien ik hier continu on-line ben![]()
![]()
neen ze was in het buitenland, maar ik moet weer gaan want ze ligt en mijn bed en dat is veel pret als je zo geil bent als ik en zelfs dat voor een sletquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus zelfs als ze niet bij jou is, mag je hier niet zijn
Wat is je msn dan eendjuhquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:50 schreef PC eend het volgende:
Leuk dat msn
1 iemand heeft me niet geblokt en die zegt niks terug![]()
je moet skype nemen... msn is voor mietjesquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:50 schreef PC eend het volgende:
Leuk dat msn
1 iemand heeft me niet geblokt en die zegt niks terug![]()
Zet hem opquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:50 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
neen ze was in het buitenland, maar ik moet weer gaan want ze ligt en mijn bed en dat is veel pret als je zo geil bent als ik en zelfs dat voor een slet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tjezus gert! Denk toch eens na... dit is de SCquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:54 schreef Gert het volgende:
Natasia neemt Huub gewoon mee, en anders is het tóch een betere actrice dan ik dacht.
Gert is de weg kwijtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:54 schreef Gert het volgende:
Natasia neemt Huub gewoon mee, en anders is het tóch een betere actrice dan ik dacht.
Pff eend je lult steeds om mijn vragen heen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gert is de weg kwijt![]()
Is verdwaald in de verdorven SC![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 04:27 schreef Prospera het volgende:
[..]
Jij was er zeker niet bij BB5.... CUAll, FB, Snaptnix, Beertje, Manu
De zwaaibrigade, daar kan je vast wel een search op doen.
btw, ik heb nooit aan jou gedacht in termen van VOL, maar het begint wel te komen nu.
Is het niet zo dat je om zijn lul heen vraagtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Pff eend je lult steeds om mijn vragen heen.
Hoe doe je dat ?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het niet zo dat je om zijn lul heen vraagt![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het niet zo dat je om zijn lul heen vraagt![]()
Kom dan op msnquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Pff eend je lult steeds om mijn vragen heen.
Ik heb helemaal niemand geblokt hoor!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je moet mij nooit zo serieus nemen![]()
Nu heb ik al die zooi weer geinstalleerd en zie dat jij mij ook geblokt hebt![]()
Tis wel ineens heel stilquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niemand geblokt hoor!
Ik ging eendjus leeftijd raden op msn nu is ie niet meer blij met mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |