nou, ik zou in jou geval ook superpissig zijn...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Stom wijf, denkt zeker dat ik haar implicaties niet oppik.
Als zij zegt dat zij geen fout hebben gemaakt, impliceert ze dat ik het heb gedaan.
Ben ook helemaal opgefokt, ik wil morgen ook de apotheker zelf spreken en die krijgt dan wel te horen dat ik er niet van gediend ben om impliciet leugenaar genoemd te worden.![]()
Tsssssssk....... net alsof apothekerassistentes onfeilbaar ziin en nooit een fout aantal pillen in een doosje douwen.![]()
Ze zullen die fout wel gemaakt hebben. Maar ze mogen hem niet maken. Juist omdat er mensen zijn die medicijnen hamsteren of omdat ze ze niet de juiste hoeveelheid innemen als het niet volgens de juiste strips gaat.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:53 schreef mootie het volgende:
Stom wijf, denkt zeker dat ik haar implicaties niet oppik.
Als zij zegt dat zij geen fout hebben gemaakt, impliceert ze dat ik het heb gedaan.
Ben ook helemaal opgefokt, ik wil morgen ook de apotheker zelf spreken en die krijgt dan wel te horen dat ik er niet van gediend ben om impliciet leugenaar genoemd te worden.![]()
Tsssssssk....... net alsof apothekerassistentes onfeilbaar ziin en nooit een fout aantal pillen in een doosje douwen.![]()
En dan moet het maar mijn fout zijn? Dan kennen ze me nog nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ze zullen die fout wel gemaakt hebben. Maar ze mogen hem niet maken. Juist omdat er mensen zijn die medicijnen hamsteren of omdat ze ze niet de juiste hoeveelheid innemen als het niet volgens de juiste strips gaat.
Mens zou wel stom zijn als ze toe ging geven dat het haar fout is. Dat vind haar baas namelijk niet zo leuk![]()
Maar leuk is anders inderdaad.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:07 schreef mootie het volgende:
En dan moet het maar mijn fout zijn? Dan kennen ze me nog niet![]()
Neem er maar snel 1 dan, je maakt je veel te druk om die stommerdsquote:
Wat een leukerd weer!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Neem er maar snel 1 dan, je maakt je veel te druk om die stommerds![]()
[afbeelding]
lekker ontopic [afbeelding]
Ik weet nog steeds niet waar ik het vandaan haalquote:
Jij bent zo focking crea!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet waar ik het vandaan haal
Ik denk dat jij mij inspiratie geeft ofzo![]()
Wil jij mij ook laten dansen ?quote:
Donkerbruin haar een diepe v-hals ftwquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:29 schreef kleinzusje het volgende:
Mootie: nog een tip
Even huilen, prive gesprek aanvragen bij de apo achter en zeggen dat je het eeechhhhht, niiiiieeeet gedaaaan hebt en daaaaat ze jeeee dokteeeerr kunnneeen bellen.
Ben je knap en blond ? werk goed![]()
![]()
![]()
![]()
Nou vooruit danmaar, maar dat is de laatste hoor, anders is het niet origineel meerquote:
Biertje?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:11 schreef PC eend het volgende:
Ik ben nu al weer helemaal overwerkt
FF bijkomen maar weer![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:01 schreef petraa het volgende:
Haaiiiiiiiiii allemaal,
Ik heb Plaswijckpark overleefd, die 10 irritante kids ook, het was stralend weer veulssssssssss te warm, maar ik ben er weer.![]()
![]()
ey, ik zie overeenkomsten...quote:
Zelfde smileyquote:
Waarquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:22 schreef Soury het volgende:
Het zweet loopt van me neus : ( Dacht ff op het balkon te chillen
Mooitie is de kloon van buuvquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:26 schreef debuurvrouw het volgende:
tussen mij een Mootie...![]()
maar dat wisten we al...![]()
Ben er kapot van !!quote:
Heb je ook een diepe V-hals?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:26 schreef debuurvrouw het volgende:
tussen mij een Mootie...![]()
maar dat wisten we al...![]()
Tis de diepe (zucht) V halsquote:
* Diep nadenkt, maar er niets van snaptquote:
Zuchtquote:
Ja zucht maar zeg, Wees dan EEns Duidelijk!!!!!!!!!!!!!quote:
Duidelijker kan het niet. Het ging er hierover in het SCquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja zucht maar zeg, Wees dan EEns Duidelijk!!!!!!!!!!!!!![]()
Lekker belangrijk... Laat die kid maar lekker buitenspelenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:14 schreef Leandra het volgende:
Zo, ik heb weer de halve middag ruzie lopen maken met de PC, de router en de PC van de kid... en gelukkig kon ik mijn PC weer met 1 telefoontje naar UPC online krijgen maar die van de kid nog steeds niet
Egoistquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:14 schreef Leandra het volgende:
Zo, ik heb weer de halve middag ruzie lopen maken met de PC, de router en de PC van de kid... en gelukkig kon ik mijn PC weer met 1 telefoontje naar UPC online krijgen maar die van de kid nog steeds niet
De kid is 15... die "speelt" niet echt meer buitenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker belangrijk... Laat die kid maar lekker buitenspelen
Dat kind ..inderdaadquote:
Want?? Als ik een egoïst was geweest dan had ik niet eens m'n best gedaan om zijn PC online te krijgenquote:
Oh ik word oud..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
De kid is 15... die "speelt" niet echt meer buiten
Heequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |