je zit toch niet mijn kwaliteitsposts af te kammen hè?!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de postjes van Kleinzusje natuurlijk! Muts!
Voor jouw postjes kan ik alleen maar door de knieen gaan.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je zit toch niet mijn kwaliteitsposts af te kammen hè?!![]()
![]()
![]()
Hoi Talitha
![]()
Waar heb je het dan wel over, darling?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de postjes van Kleinzusje natuurlijk! Muts!
Dat het jammer is dat sommigen zich zo druk maken over VOL, terwijl ze hun intelligentie en humor beter zouden kunnen gebruiken voor het plaatsen van mooie postjes.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar heb je het dan wel over, darling?
Huilie doen over VOL lijkt me gezien de TT niet meer dan terecht.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat het jammer is dat sommigen zich zo druk maken over VOL, terwijl ze hun intelligentie en humor beter zouden kunnen gebruiken voor het plaatsen van mooie postjes.
Ik stel een VOL-loze week voor!![]()
Maar het begint gewoon saai te worden!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Huilie doen over VOL lijkt me gezien de TT niet meer dan terecht.![]()
Oké, ik zal het vragen. Wat voor feeesieeee heb je?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:47 schreef kleinzusje het volgende:
we hebbe een feeeeeesiiiieeeee, feeeesiiiieeeeee, feeessssiiiiieeeee
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat Peter 200 postings heeft op VOL en dan een unieke user mag uitnodigen om naar een pretpark te gaanquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oké, ik zal het vragen. Wat voor feeesieeee heb je?
Helaas, je bent vekeerd ingelicht. Dat is pas bij 200.000 postjes.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat Peter 200 postings heeft op VOL en dan een unieke user mag uitnodigen om naar een pretpark te gaan![]()
Dank.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:03 schreef Veulen het volgende:
IS dit het hier geilen wij op VOL topic![]()
![]()
![]()
Ga op VOL spelen koters![]()
Ik ben al weg.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:03 schreef Veulen het volgende:
IS dit het hier geilen wij op VOL topic![]()
![]()
![]()
Ga op VOL spelen koters![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Helaas, je bent vekeerd ingelicht. Dat is pas bij 200.000 postjes.![]()
Dat klopt:quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
(je kent me niet goed genoeg om van me te houden)
`quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tis een soort van Japio-terror-actie.
Arme buuv.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:32 schreef debuurvrouw het volgende:
welke kneus krijgt er nou griep deze tijd van het jaar..![]()
nou, ik dus...![]()
man, lig al de hele middag voor pampus op de bank. naar school gesleept en nu dus weer terug...![]()
dus, ik hoop dat jullie virusscanner het een beetje goed doet...![]()
ja, die zijn allang weer gezond..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Arme buuv.
Kinertjes wel gewoon gezond?
wrom?quote:
Sterf Apotheek Sterf!!!!quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Sterf Apotheek Sterf!!!!
Heb ik vrijdag mn medicijnen gehaald, ik maak ze gister open, zitten er maar 10 in ipv 30. Ga ik net terug....... tsja mevrouw, dat kan gewoon niet misgegaan zijn hier![]()
Dus ik zeg: Dan ben ik dus een leugenaar die 20 pillen achteroverdrukt?
Neeeeeeeee...... dat heb ik nooit gezegd mevrouw.
Ow.... dat zijn die pillen op magische wijze uit het doosje verdwenen tussen de apo en mijn huis?
Eeeeeeeuh......... ik ga het met de apotheker zelf bespreken dan kunt u eventueel morgen terugkomen.![]()
Ondertussen betaal ik wel voor 30, en die muts wilde dat ik een nieuw recept ging aanvragen.![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow, prettig ja!
je zou die vrouw gewoon 20 pillen door d'r strot wurmen.. maar ja, die heb je niet...
wel goed dat je het zegt, ik moet al 3 weken nuesspray voor zoonlief halen...![]()
Waren het valiumtablettenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Stom wijf, denkt zeker dat ik haar implicaties niet oppik.
Als zij zegt dat zij geen fout hebben gemaakt, impliceert ze dat ik het heb gedaan.
Ben ook helemaal opgefokt, ik wil morgen ook de apotheker zelf spreken en die krijgt dan wel te horen dat ik er niet van gediend ben om impliciet leugenaar genoemd te worden.![]()
Tsssssssk....... net alsof apothekerassistentes onfeilbaar ziin en nooit een fout aantal pillen in een doosje douwen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |