Hier net zo.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:44 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb geen MSN, vind ik zo'n onzin.
Ik roep je even naar achter, om het script opnieuw door te nemen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Was het om wat ik schreef?![]()
[afbeelding]
Dat heeft te maken met dat VOL bij sommige users wat gevoelig ligt en dat over het algemeen de postings hier meer van VOL gehalte zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:40 schreef Disana het volgende:
Het kan toch niet waar zijn. Ik? Eens kijken:
First Post!
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik roep je even naar achter, om het script opnieuw door te nemen.![]()
![]()
![]()
![]()
Je kan er wel gekeurd worden geloof ikquote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Dus msn heeft iets te maken met apk? met autos dus??
Trusten Avonne
Hoezo?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:46 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met dat VOL bij sommige users wat gevoelig ligt en dat over het algemeen de postings hier meer van VOL gehalte zijn.
Nu heb je me tieten weggezogen ipv m'nquote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:49 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
Het is toch niet hierom?
[afbeelding]
Als je gaat slapen: welterustenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Laters!!
Gelukkig kom jij heel af en toe even langs om het niveau op te krikkenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:46 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met dat VOL bij sommige users wat gevoelig ligt en dat over het algemeen de postings hier meer van VOL gehalte zijn.
Koet neit!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Laters!!
Het is ook nooit goed of het deugt nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nu heb je me tieten weggezogen ipv m'n![]()
![]()
pens.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed of het deugt niet![]()
[afbeelding]
Dat is zo'n VOL opmerkingquote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:56 schreef PC eend het volgende:
Ik durf de slapers geen eens gedag te zwaaien met die prospera hijgend in mijn nek
Je zit op de tocht?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:56 schreef PC eend het volgende:
Ik durf de slapers geen eens gedag te zwaaien met die prospera hijgend in mijn nek
Oh daar kun je ook allerlei vunzige dingen doen hequote:
Zie je dan niet dat die strenge meesteres hier een strikte kwaliteits controle aan het uitvoeren isquote:
Ik krik hier niks op, ik signaleer een inhoudsloze zwaaipostgehalte in de SC, die menig Fokker eerder heeft doen besluiten om elders een inhoudsloze site te doen oprichten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gelukkig kom jij heel af en toe even langs om het niveau op te krikken![]()
Nee, die zie ik niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 04:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zie je dan niet die strenge meesteres hier een strikte kwaliteits controle aan het uitvoeren is
Oi, ga jij als vrouw of als man,quote:Op dinsdag 19 juni 2007 04:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oh daar kun je ook allerlei vunzige dingen doen he![]()
Zullen wij dat es proberen![]()
Oh, nou, mij valt het van je tegen dat je wel jurkjes en accessoires van hem aanneemt, maar het niet op kunt brengen trouw aan hem te zijn.quote:
Jij..jij... jij..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 04:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, nou, mij valt het van je tegen dat je wel jurkjes en accessoires van hem aanneemt, maar het niet op kunt brengen trouw aan hem te zijn.
[afbeelding]
Precies. Sloerie!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 04:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij..jij... jij..Ik lijk wel zwanger.
![]()
I will follow soon. Snap ook niet waarom ik nog wakker ben.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 04:17 schreef Disana het volgende:
En nu ga ik ECHT naar bed, trouwelozen en wuivers.
Welterusten mufmotjequote:Op dinsdag 19 juni 2007 04:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
I will follow soon. Snap ook niet waarom ik nog wakker ben.![]()
![]()
Dat signaleer je niet alleen, je moet er ook zonodig je bek over open trekkenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 04:08 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik krik hier niks op, ik signaleer een inhoudsloze zwaaipostgehalte in de SC, die menig Fokker eerder heeft doen besluiten om elders een inhoudsloze site te doen oprichten.
Jij was er zeker niet bij BB5.... CUAll, FB, Snaptnix, Beertje, Manuquote:Op dinsdag 19 juni 2007 04:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat signaleer je niet alleen, je moet er ook zonodig je bek over open trekken![]()
Inhoudsloos vind ik ook wel een wat grof waarde oordeel![]()
Of die inhoudsloze zwaaiposts die site hebben doen ontstaan weet ik ook niet.
Maar als jij dat denkt... dan kwam dat waarschijnlijk omdat er een groep users die alijd al vaak rondhingen dat gezwaai maar niks vonden...
Die bezoekers zijn hier nog maar amper en als ze zoals jij al even menen hun bek open te moeten trekken is dat dan met de bedoeling om weer mensen naar een andere site te jagen of willen ze zich gewoon even verheven voelen en 'ons' even op onze plek te zetten
Zolang we hier geen inzameling voor huub houden zou ik me niet al te druk maken en hier gewoon niet teveel komen als je je er zo aan stoort![]()
Zeker was ik erbij en ik heb daar zo mijn eigen denkbeelden overquote:Op dinsdag 19 juni 2007 04:27 schreef Prospera het volgende:
[..]
Jij was er zeker niet bij BB5.... CUAll, FB, Snaptnix, Beertje, Manu
De zwaaibrigade, daar kan je vast wel een search op doen.
I dont give a FOK!quote:btw, ik heb nooit aan jou gedacht in termen van VOL, maar het begint wel te komen nu.
Je eigen denkbeelden van toen zijn zeker wat verzacht nu...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 04:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zeker was ik erbij en ik heb daar zo mijn eigen denkbeelden over
[..]
I dont give a FOK!![]()
Eerst een smallende post over een SL VOL community en nu zie je een SL date wel zittenquote:
Waar zit het probleem danquote:Op dinsdag 19 juni 2007 04:39 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je eigen denkbeelden van toen zijn zeker wat verzacht nu...
geeft niks, VOL is een prima forum voor diegenen die veel liefde en structuur nodig hebben![]()
Ik snap hier geen fuck vanquote:Ja, je geeft wel een Fok en ik hoop dat je niet in het warme bad terecht komt zoals je voorgangers LS, Versa en Peter, waar je een strengere meesteres bepaalt over wat je wel of niet mag posten.
Ik heb je vast ontzettend achterna gezeten de laatste maandenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 04:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Eerst een smallende post over een SL VOL community en nu zie je een SL date wel zitten
Met de eerste de beste post waarbij ik je opzichtig uitnodig, komen je oud stalk gedrag weer naar boven
Met je eens een search doen hoe jij als een idioot achter mij aanzat of was je daar zelf bij?
Ik vond jou af en toe dood eng vergeleken met users als CUAll, FB, Snaptnix, Beertje, Manu![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |