Nerds vinden dat wel leuk hoor..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
HeeDie kutpuber van mij is zeker geen egoïst, maar zijn PC was al maanden niet meer online, en ik was dat ook helemaal zat dus we zijn er ff goed mee bezig geweest, maar het lukt gewoon niet...
Dus nou moet ik toch de nerd bellen en daar heb ik geen zin in![]()
Als je geen egoist was zat je nu nog zweten om dat ding online te krijgen ipv lekker onbezorgd een potje te gaan zitten fokkenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want?? Als ik een egoïst was geweest dan had ik niet eens m'n best gedaan om zijn PC online te krijgen![]()
Wordt?quote:
Niet als ze zelfs zijn afgewezen voor een bakkie koffiequote:
Het is heel simpel: zijn pc weigert het IP adres te vernieuwen en ik heb alles al geprobeerd... ik kom er zelf dus niet uit, en dus moet daar iemand voor komen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je geen egoist was zat je nu nog zweten om dat ding online te krijgen ipv lekker onbezorgd een potje te gaan zitten fokken
Laat je zoon bellenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is heel simpel: zijn pc weigert het IP adres te vernieuwen en ik heb alles al geprobeerd... ik kom er zelf dus niet uit, en dus moet daar iemand voor komen.
Nou was dat in het verleden geen probleem want m'n ex is nerd... maar betaling in natura is tegenwoordig wat lastiger dan vroeger, dus iets weerhoudt me om hem te bellen
Die wist ik toch al.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:39 schreef PC eend het volgende:
Loopt voor geen meter hier
Where is the love![]()
![]()
Zie je wel ik had nooit mijn leeftijd moeten verklappen![]()
![]()
Talithaquote:
Tjee ben je voorlopig weer van die belhamel verlostquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:11 schreef Leandra het volgende:
Tadaaaaaaaaa nog een laatste poging gewaagd... en zo waar, we hebben boven ook weer internet
Is Thera niet online?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Talitha![]()
![]()
Zullen we msn-en?![]()
voordat APK weer komt zeiken
Je moet eerst door een keuringquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is Thera niet online?
En wat heeft APK ermee te maken?
Goedzooooooooooooooooooo, ik had dat ook steeds dat pc boven geen ip adres wilde vernieuwen, wat ik gedaan heb geen idee maar hij doet ut ook weer.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:11 schreef Leandra het volgende:
Tadaaaaaaaaa nog een laatste poging gewaagd... en zo waar, we hebben boven ook weer internet
Zeg nog eens je leeftijd, heb geen zin om terug te lezen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:39 schreef PC eend het volgende:
Loopt voor geen meter hier
Where is the love![]()
![]()
Zie je wel ik had nooit mijn leeftijd moeten verklappen![]()
![]()
Altruist!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:11 schreef Leandra het volgende:
Ikke wel ga gelijk 13 Sc's terug lezenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Zeg nog eens je leeftijd, heb geen zin om terug te lezen.![]()
Engeltje is heel intelligent, die doet geen msn met mijquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is Thera niet online?
En wat heeft APK ermee te maken?
Staat releend als geregistreed in de D. van dalenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Engeltje is heel intelligent, die doet geen msn met mij
APK vindt dat geslijm hier maar niks en dat komt hij om de zoveel tijd even melden![]()
Misschien moeten we het anders eens in de COS proberen, we zouden de eerste niet zijn
Ik was nog niet bij jouw bericht aanbelandquote:
Oh my god, je lult er steeds omheen. HOE OUD BENT U!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
APK vindt dat geslijm hier maar niks en dat komt hij om de zoveel tijd even melden![]()
Misschien moeten we het anders eens in de COS proberen, we zouden de eerste niet zijn
Dus ik ben niet intelligent?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij is bijna net zo oud als wijquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh my god, je lult er steeds omheen. HOE OUD BENT U!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Volgens mij ben jij helemaal niet zo slimquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dus ik ben niet intelligent?
Als ik wil slijmen dan doe ik dat gewoon. APK of geen APK.![]()
![]()
Ssssssstquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is bijna net zo oud als wij![]()
Lees: oud genoeg om de vader van dat engeltje te zijn![]()
Lees : Fladderd ie vanwegen een engel zijnde of gedeeltelijk (PC) eend zijndequote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is bijna net zo oud als wij![]()
Lees: oud genoeg om de vader van dat engeltje te zijn![]()
Jij presteert zeker ook niet zo goed onder drukquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Lees : Fladderd ie vanwegen een engel zijnde of gedeeltelijk (PC) eend zijnde![]()
Laat um lekker beneden internetten. Hebben wij rustquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:35 schreef Leandra het volgende:
Ehm.. herstel..... die kutcomputer van de kid zei dat ie eindelijk niet alleen verbinding had met de router maar ook eindelijk geen driehoekje met een uitroepteken voor de het PC'tje in de taakbalk, maar keurige halve "we hebben verbinding" rondjes, en ik vloog dus naar beneden om te checken of de boel het hier nog wel deed......... blijkt ie gvd boven nog niet te kunnen internetten![]()
![]()
Owh? Vertel?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij helemaal niet zo slim![]()
Maar dat je je geen zak aantrekt van APK is dan wel weer een pluspunt![]()
![]()
Shht... hij is ff msm'enquote:
quote:
Das ook een optie natuurlijkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat um lekker beneden internetten. Hebben wij rust![]()
Kut verkeerde knopquote:
Vreemd? Ik ben niet slim zegt ie, maar toch zie ik hem niet online?quote:
Kuteendt heeft ons geblockedquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vreemd? Ik ben niet slim zegt ie, maar toch zie ik hem niet online?
Nee hoor, van de SC-ers heb ik alleen Eend op MSN. En die heb ik iets van een jaar geleden voor het laatst gesproken op MSN.quote:
Nah, van mij mag ie hoor. Moet iedereen zelf maar weten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Kuteendt heeft ons geblocked![]()
Pek en veren zeg ik!
Een jaar?? Je moet bij mij wel heel goed liggen om na een jaar niet spreken nog in m'n lijst te staanquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee hoor, van de SC-ers heb ik alleen Eend op MSN. En Die heb ik iets van een jaar geleden voor het laatst gesproken op MSN.
Ja muts en je zegt nooooooooooooooit wat@quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Peet, Ian en Eend van Fok, dat is alles!![]()
ik wacht altijd omdat ik bang ben iemand te storenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja muts en je zegt nooooooooooooooit wat@![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |