Je kunt cynisch doen over de resultaten, maar dat neemt niet weg dat de huidige spelersgroep van Ajax een goede balans kent. Begrijp me niet verkeerd: natuurlijk zijn versterkingen ook wat mij betreft welkom. Een versterking is immers áltijd welkom. Echter, dat mensen nu al beginnen te miepen dat Ajax zich nog niet roert op de transfermarkt vind ik een beetje voorbarig. De transferperiode duurt nog lang en Ajax hoeft niet persé met geld te smijten, wel? De zomer duurt nog lang, en misschien is het juist verstandig van Ajax om nog even de kat uit de boom te kijken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niemand, we zijn vorig seizoen glansrijk en met afstand kampioen geworden, en och wat waren we dichtbij de CL winst man!
Zo wordt het nooit wat met Ajax......
Je gaat ervan uit dat we 4-3-3 gaan spelen mét tien? Waarop is dat gebaseerd?quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:33 schreef koningdavid het volgende:
De selectie zoals we die volgend seizoen kunnen invullen:
Doelmannen:
Stekelenburg
Gentenaar
Heijblok
Linksback:
Emanuelson
Vermaelen
Slijngard
Centrale verdedigers:
Stam
Vermaelen
Heitinga
Van der Wiel
Rechtsback:
Ogararu
Heitinga
Van der Wiel
Anita
Middenvelder links:
Davids
Sneijder
Emanuelson
Sarpong
Schilder
Lindenbergh (vooralsnog)
Nummer 10:
Sneijder
Bakircioglu
Sarpong
Schilder
Rechthalf:
Gabri
Maduro
Delorge
Donald
Anita
Linksbuiten:
Babel
Leonardo
Mitea
Manucharyan
Spits:
Huntelaar
Babel
Leonardo
Rechtsbuiten:
Bakircioglu
Leonardo
Martina
We kunnen dus nog wel een spits en rechtsbuiten gebruiken. De rest is wel aardig bezet volgens mij.
Dat we een ervaren verdediger nog nodig hebben lijkt mij meer dan duidelijk.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:33 schreef koningdavid het volgende:
De selectie zoals we die volgend seizoen kunnen invullen:
Doelmannen:
Stekelenburg
Gentenaar
Heijblok
Linksback:
Emanuelson
Vermaelen
Slijngard
Centrale verdedigers:
Stam
Vermaelen
Heitinga
Van der Wiel
Rechtsback:
Ogararu
Heitinga
Van der Wiel
Anita
Middenvelder links:
Davids
Sneijder
Emanuelson
Sarpong
Schilder
Lindenbergh (vooralsnog)
Nummer 10:
Sneijder
Bakircioglu
Sarpong
Schilder
Rechthalf:
Gabri
Maduro
Delorge
Donald
Anita
Linksbuiten:
Babel
Leonardo
Mitea
Manucharyan
Spits:
Huntelaar
Babel
Leonardo
Rechtsbuiten:
Bakircioglu
Leonardo
Martina
We kunnen dus nog wel een spits en rechtsbuiten gebruiken. De rest is wel aardig bezet volgens mij.
Op zich hebben we met Stam, Davids en Gabri ervaring genoeg volgens mij. Bovendien vindt ik Heitinga, Sneijder en in iets mindere mate Huntelaar ook wel ervaren langzamerhand.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:35 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Die kan je niet allemaal in een CL duel gooien..Jonge spelers hebben we niet te kopen, maar spelers met ervaring zijn meer dan welkom.
Zo spelen we sinds de terugkomst van Davids al!quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je gaat ervan uit dat we 4-3-3 gaan spelen mét tien? Waarop is dat gebaseerd?
Het geraamte staat er, verder moeten we dat aanvullen met talentvolle jeugd. Hoe denk je dat we in 1994/95 de CL wonnen? Niemand weg, niemand erbij, de jeugd mag weer ouderwets doorbreken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:35 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Die kan je niet allemaal in een CL duel gooien..Jonge spelers hebben we niet te kopen, maar spelers met ervaring zijn meer dan welkom.
Aan de ene kant wel, maar dat gaat dan ook wel weer ten koste van de ontwikkeling van Van der Wiel, die ik heel hoog heb zitten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:36 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Dat we een ervaren verdediger nog nodig hebben lijkt mij meer dan duidelijk.
Maar in de grote wedstrijden spelen we altijd 4-1-2-1-2. Maar goed, wellicht dat het komend seizoen wél een 4-3-3 wordt, aangezien we met Kennedy Bakircioglü iets meer zekerheid hebben, hij is minder flegmatiek dan een standaard-rechtsbuiten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:37 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zo spelen we sinds de terugkomst van Davids al!
Sneijder op '10' met Davids en Gabri als stofzuigers achter hem.
Stam zal toch niet alles meer spelen dit seizoen, dus dat zal wel meevallen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:38 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, maar dat gaat dan ook wel weer ten koste van de ontwikkeling van Van der Wiel, die ik heel hoog heb zitten.
Bij 4-1-2-1-2 ontstaat er dus een nieuwe positie, namelijk controlerende middenvelder.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar in de grote wedstrijden spelen we altijd 4-1-2-1-2. Maar goed, wellicht dat het komend seizoen wél een 4-3-3 wordt, aangezien we met Kennedy Bakircioglü iets meer zekerheid hebben, hij is minder flegmatiek dan een standaard-rechtsbuiten.
Waarom zou dat niet slim zijn? Aan het begin van het seizoen heeft Ten Cate veel vertrouwen in Maduro uitgesproken en gezegd veel potentie in hem te zien. Als Maduro de vorm die hij nu op het EK laat zien kan vasthouden en misschien zelfs verder uit kan bouwen ziet zijn toekomst bij Ajax er zo slecht niet uit.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:43 schreef Snatsie het volgende:
Blijft Maduro dan? Lijkt me niet slim vanuit zijn oogpunt.
Zeker, daarbij gaat mijn voorkeur uit naar de 4-1-2-1-2-opstelling. Als we blijven switchen tussen 4-3-3 in de kleine wedstrijden en 4-1-2-1-2 in de grote wedstrdijen, dan bouw je nooit een team op. Altijd 4-3-3 is ook een optie, maar daar moet dan wel aan vastgehouden worden.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:41 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Bij 4-1-2-1-2 ontstaat er dus een nieuwe positie, namelijk controlerende middenvelder.
Controlerende middenvelder:
Heitinga
Maduro
Davids
Donald
Ook goed bezet dus.
Ik zie het wel zitten.quote:---------------Stekelenburg--------------
--Wiel--Heitinga--Stam--Emanuelson--
-----------------Maduro-------------------
---------Gabri-----------Davids----------
-----------------Sneijder------------------
----------Huntelaar---Babel-------------
Wat mij betreft mag er best gevariëerd worden in systeem, afhankelijk van de tegenstander. Dat heeft afgelopen seizoen ook best goed uitgepakt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zeker, daarbij gaat mijn voorkeur uit naar de 4-1-2-1-2-opstelling. Als we blijven switchen tussen 4-3-3 in de kleine wedstrijden en 4-1-2-1-2 in de grote wedstrdijen, dan bouw je nooit een team op. Altijd 4-3-3 is ook een optie, maar daar moet dan wel aan vastgehouden worden.
En dan hebben we o.a. Vermaelen, Leonardo en Bakircioglu nog op de bank.quote:
En zie daar: zo dringend zijn we nu ook weer niet aan versterkingen toe.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:51 schreef koningdavid het volgende:
[..]
En dan hebben we o.a. Vermaelen, Leonardo en Bakircioglu nog op de bank.![]()
My point excactly.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:53 schreef Blight het volgende:
[..]
En zie daar: zo dringend zijn we nu ook weer niet aan versterkingen toe.
Ik ook.quote:
Als het goed zou hebben uitgepakt, hadden we de dubbel gewonnen. Nu worden we ondanks het falen van PSV in de tweede seizoenshelft nóg geen kampioen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:50 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag er best gevariëerd worden in systeem, afhankelijk van de tegenstander. Dat heeft afgelopen seizoen ook best goed uitgepakt.
We zijn het kampioenschap misgelopen door die gigantische decemberdip, en dat het niks met het variëren in systeem te maken volgens mij.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:55 schreef M0NTANA het volgende:
Als het goed zou hebben uitgepakt, hadden we de dubbel gewonnen. Nu worden we ondanks het falen van PSV in de tweede seizoenshelft nóg geen kampioen.
Als je vanaf augustus/september in één vast systeem opereert, staat er in december een team. Nu was dat niet het geval, pas in maart had Henk de boel op de rails. Dat we nog dichtbij de landstitel waren, kwam door het falen van PSV.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:57 schreef koningdavid het volgende:
[..]
We zijn het kampioenschap misgelopen door die gigantische decemberdip, en dat het niks met het variëren in systeem te maken volgens mij.
Ik denk dat het heel sporadisch afwijken van een vast systeem (alleen lastige uitwedstrijden) niet zo'n grote invloed heeft op het al dan niet 'ontstaan van een team'. Volgens mij was het meer een mentale kwestie waardoor het in december fout ging.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als je vanaf augustus/september in één vast systeem opereert, staat er in december een team. Nu was dat niet het geval, pas in maart had Henk de boel op de rails. Dat we nog dichtbij de landstitel waren, kwam door het falen van PSV.
Natuurlijk is die hele mentale kwestie van invloed, maar als een trainer/coach een geoliede, goed lopende en presterende voetbal-machine heeft gevormd, moet je je daar sneller weer overheen kunnen zetten. Nu was het elke week weer de vraag wat Henkie van plan was, een 4-4-2-variant of toch 4-3-3?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel sporadisch afwijken van een vast systeem (alleen lastige uitwedstrijden) niet zo'n grote invloed heeft op het al dan niet 'ontstaan van een team'. Volgens mij was het meer een mentale kwestie waardoor het in december fout ging.
We stonden eerste, we speelden goed en toen kwam PSV. We waren de betere ploeg tegen PSV, je krijgt een ongelofelijke kutgoal tegen en je staat weer tweede. Getuige de wedstrijden daarna, was dat blijkbaar een klap waar die groep niet goed mee om kon gaan.
Dan krijg een bank met Heitnga, Vermaelen, Gabri, Leonardo en Babel o.i.d. Beetje teveel van het goede als je het miij vraagt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:07 schreef HeatWave het volgende:
Het is ook gewoon lastig om een balans te vinden met je selectie. Je moet breed genoeg zijn om blessures op te vangen, maar je moet daarvoor wel spelers hebben die genoegen nemen met een bankplek.
Vorig jaar hadden we gewoon niet genoeg goeie spelers om het blessure dipje op te vangen. En als we met de huidige selectie zouden starten dan zal Ajax dat WEER overkomen.
Dus ja, er moeten zeker nog 2-3 echt goeie spelers bij.
Er moet zeker een verdediger komen. Vermaelen, Stam en Heitinga is niet genoeg nu Grygera weg is.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als alle belangrijke spelers blijven en we halen alleen Kanu, ben ik al tevreden.
Mwah het was bijna altijd 4-3-3 met een enkele keer een uitzondering (Heerenveen en Utrecht uit). Ik blijf van mening dat het varieren in systemen een pré kan zijn, en misschien zelfs wel noodzakelijk in het moderne voetbal.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Natuurlijk is die hele mentale kwestie van invloed, maar als een trainer/coach een geoliede, goed lopende en presterende voetbal-machine heeft gevormd, moet je je daar sneller weer overheen kunnen zetten. Nu was het elke week weer de vraag wat Henkie van plan was, een 4-4-2-variant of toch 4-3-3?
Vergeet Van der Wiel niet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Er moet zeker een verdediger komen. Vermaelen, Stam en Heitinga is niet genoeg nu Grygera weg is.
Automatismes verdwijnen, als je vaak van systeem wisselt, ik ben het dus niet met je eens.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Mwah het was bijna altijd 4-3-3 met een enkele keer een uitzondering (Heerenveen en Utrecht uit). Ik blijf van mening dat het varieren in systemen een pré kan zijn, en misschien zelfs wel noodzakelijk in het moderne voetbal.
Ach, je weet van niemand of het een tweede Cristian Chivu wordt, of je moet puur op zijn nationaliteit doelen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:16 schreef HeatWave het volgende:
Vd Wiel, leuk debuut, te jong om de verdediging op te kunnen baseren. En als we een 2de Chivu kunnen halen, nee, niet doen natuurlijk.
Hij moet speeltijd krijgen dit seizoen, ik zeg niet dat we de verdediging op hem moeten baseren.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:16 schreef HeatWave het volgende:
Vd Wiel, leuk debuut, te jong om de verdediging op te kunnen baseren.
Erg makkelijk dit te zeggen. Het is hoe dan ook een risico om iemand uit de Roemeense of een vergelijkbare competitie te halen. Het kan een Chivu zijn, maar ook een Mitea... waarom dat risico nemen als we zelf talent genoeg hebben? (Heitinga, Vermaelen en Van der Wiel)quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:16 schreef HeatWave het volgende:
En als we een 2de Chivu kunnen halen, nee, niet doen natuurlijk.
Verlosser? Door wie dan?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:18 schreef thewishmaster het volgende:
van der Wiel heeft misschien vijf keer meegedaan en meteen wordt hij hier binnengehaald als een verlosser.
Meer een controlerende middenvelder en eventueel een verdediger of zelfs tien.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:27 schreef koningdavid het volgende:
Trouwens... ik was Vertonghen nog vergeten.![]()
Ook een verdediger + evt. controlerende middenvelder.
Volgens mij had Ten Cate een keer gezegd dat hij Vertonghen puur als verdediger ziet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Meer een controlerende middenvelder en eventueel een verdediger of zelfs tien.
I know, maar moeten we blind achter Ten Cate aanhollen?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Volgens mij had Ten Cate een keer gezegd dat hij Vertonghen puur als verdediger ziet.
Ik zeg niet dat we blind achter Ten Cate moeten aanhollen. Maar als hij Vertonghen een verdediger vindt, is dat zeer waarschijnlijk de positie waar hij eventueel gaat spelen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
I know, maar moeten we blind achter Ten Cate aanhollen?
De bondscoach van België -21 ziet hem overduidelijk niet als verdediger.
Eeehmmm ja, wat moeten we anders?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben er bang voor, alleen is Jan Vertonghen op die positie absoluut niet Ajax-waardig. Als back-up voor Edgar Davids kan hij daarentegen wel héél groot worden, misschien gaat Ten Cate dit ook inzien?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:35 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat we blind achter Ten Cate moeten aanhollen. Maar als hij Vertonghen een verdediger vindt, is dat zeer waarschijnlijk de positie waar hij eventueel gaat spelen.
In Brazilë heeft een fanatieke (en rijke) supporter eens middels een paginagrote advertentie zijn visie op het eerste elftal laten weten, misschien moeten we alvast beginnen met geld inzamelen?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeehmmm ja, wat moeten we anders?.
Hij staat bij linksbuiten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:42 schreef Blight het volgende:
Je vergeet Manucharyan, of gaat hij vertrekken?
Ik ga mijn bril even poetsen.quote:
Volgens mij wel. Lijkt mij ook de ideale optie. Hij doet het niet onaardig bij Jong Oranje en kan dan mooi samen met Baki en Leo knokken voor een basisplaats.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:47 schreef Urquhart het volgende:
Is Daniël de Ridder niet transfervrij?
Ik heb hem tijdens de wedstrijd tegen Belgie heel kritisch in de gaten gehouden en dat ben ik nu weer van plan. Tegen jong Belgie speelde hij een aardige pot. Ik ben benieuwd of dat nu weer gaat lukken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:49 schreef koningdavid het volgende:
De Ridder speelt vanavond trouwens ook tegen Jong Engeland.
Ruil-constructie met Olaf Lindenbergh.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:51 schreef PyTh het volgende:
Jullie interesse in Roy Beerens als opvolger van Tom de Lul?
Klopt, maar ik vrees dat de concurrentie te moordend is voor zijn positie.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:52 schreef M0NTANA het volgende:
Robbert Schilder verdient een eerlijke kans in de voorbereiding, speelde uitstekend bij Heracles.
Ik pas. Roy is wat mij betreft op zijn plaats in Nijmegen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:51 schreef PyTh het volgende:
Jullie interesse in Roy Beerens als opvolger van Tom de Lul?
Maar hij ziet zichzelf als centrale verdediger, daar wil hij zich iig op gaan richten bij Ajax.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De bondscoach van België -21 ziet hem overduidelijk niet als verdediger.
Was een typfoutje man, kan gebeuren toch?quote:
heb jij wel eens een brabo MET humor gezien dan?quote:
Ik weet niet of je er wel eens komt, maar Theo Maassen en Hans Teeuwen moet zelfs jij wel kennen toch?quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
heb jij wel eens een brabo MET humor gezien dan?.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:35 schreef BoNi het volgende:
Chivu naar Inter, verdienen wij daar nog een paar kwartjes op?
Eerst ABN, dan humorquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[pacman.jpg]quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:39 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Ik weet niet of je er wel eens komt, maar Theo Maassen en Hans Teeuwen moet zelfs jij wel kennen toch?
Schilder is misschien dan de laatste keus, goede voetballer maar er zijn beteren voor hem!quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vrees dat de concurrentie te moordend is voor zijn positie.
quote:Landskampioen PSV doet volgens AD Sportwereld een laatste poging om Kenneth Perez over te nemen van Ajax. De clubs spreken woensdag met elkaar over de aanvaller. Ajax-TD Martin van Geel wist te melden dat PSV voor de derde keer een bod heeft gedaan.
Tegenover het verwachte vertrek van de Deen staat het voorlopige aanblijven van Wesley Sneijder. De kleine spelmaker was lange tijd ontwerp van gesprek bij de Spaanse club Valencia. Persbureau Reuters meldde dinsdagavond dat technisch directeur Amadeo Carboni de club moet verlaten. Juist hij was een groot voorstander van de komst van Sneijder.
Presenteer jij je persoonlijke mening altijd als een feit?quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:59 schreef ub40_bboy het volgende:
Inter is een mooiere club dan AS Roma en hij verdiend waarschijnlijk ook beter.
Iddquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:06 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Presenteer jij je persoonlijke mening altijd als een feit?
Laatste poging? Ideaal, nog éénmaal een aanbieding weigeren en hem naar (bijvoorbeeld) Feyenoord laten gaan.quote:
Het is ook een feit, kut-AS.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:06 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Presenteer jij je persoonlijke mening altijd als een feit?
Dan zou ik in ieder geval "ik" gebruiken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:08 schreef denthemen het volgende:
Moeten we dan overal "in vind" voor zetten?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Laatste poging? Ideaal, nog éénmaal een aanbieding weigeren en hem naar (bijvoorbeeld) Feyenoord laten gaan.
[..]
Het is ook een feit, kut-AS.
Perez zal ook moeten willen natuurlijk.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik blijf erbij dat ze Perez lekker naar het buitenland moeten sturen als ie niet bij Ajax wil blijven, klaar.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dan zou ik in ieder geval "ik" gebruiken.
Tuurlijk, maar ze moeten het PSV en eigenlijk F'noord zo lastig mogelijk maken iig.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:16 schreef Nashje het volgende:
[..]
Perez zal ook moeten willen natuurlijk.
Perez voor 5 ton en Aissati. Jij je zin, wij onze zin Stannetje Valckx.
Over het algemeen bepaalt een speler zelf waar hij naar toe gaat al moeten de clubs het natuurlijk wel eens kunnen worden over de transfersom.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik blijf erbij dat ze Perez lekker naar het buitenland moeten sturen als ie niet bij Ajax wil blijven, klaar.
I knowquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
Over het algemeen bepaalt een speler zelf waar hij naar toe gaat al moeten de clubs het natuurlijk wel eens kunnen worden over de transfersom.
Ik verwacht dat het vandaag wel rond zal komen.
Al met al is het als hij binnen Nederland blijft sowieso een stapje terug.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:21 schreef M0NTANA het volgende:
Kenneth Perez wil absoluut niet meer weg uit Nederland en daarom kan ik zijn keuze voor PSV wel begrijpen, naar AZ of Feyenoord zou wel een grote stap terug zijn, naar PSV is niet zo'n hele grote stap terug.
Klopt. Die speelt gewoon de pannen van het dak tegen ons. Dat is gewoon altijd zo met oudspelers.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ze moeten het PSV en eigenlijk F'noord zo lastig mogelijk maken iig.
Lullig voor Perez opzich, maar ik wil hem gewoon niet volgend seizoen tegen ons hebben. Niet dat hij nou DE speler van Ajax is, maar hij is toch gewoon een gevaarlijke tegenstander.
Realistisch wel,quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:26 schreef Black-Death het volgende:
Van Geel moet gewoon in het contract laten opnemen dat Perez niet speelgerechtigd is tegen Ajax
Of dat Ajax nog een miljoentje krijgt als Perez x doelpunten of x wedstrijden speelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |