quote:Landskampioen PSV doet volgens AD Sportwereld een laatste poging om Kenneth Perez over te nemen van Ajax. De clubs spreken woensdag met elkaar over de aanvaller. Ajax-TD Martin van Geel wist te melden dat PSV voor de derde keer een bod heeft gedaan.
Tegenover het verwachte vertrek van de Deen staat het voorlopige aanblijven van Wesley Sneijder. De kleine spelmaker was lange tijd ontwerp van gesprek bij de Spaanse club Valencia. Persbureau Reuters meldde dinsdagavond dat technisch directeur Amadeo Carboni de club moet verlaten. Juist hij was een groot voorstander van de komst van Sneijder.
Presenteer jij je persoonlijke mening altijd als een feit?quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:59 schreef ub40_bboy het volgende:
Inter is een mooiere club dan AS Roma en hij verdiend waarschijnlijk ook beter.
Iddquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:06 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Presenteer jij je persoonlijke mening altijd als een feit?
Laatste poging? Ideaal, nog éénmaal een aanbieding weigeren en hem naar (bijvoorbeeld) Feyenoord laten gaan.quote:
Het is ook een feit, kut-AS.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:06 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Presenteer jij je persoonlijke mening altijd als een feit?
Dan zou ik in ieder geval "ik" gebruiken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:08 schreef denthemen het volgende:
Moeten we dan overal "in vind" voor zetten?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Laatste poging? Ideaal, nog éénmaal een aanbieding weigeren en hem naar (bijvoorbeeld) Feyenoord laten gaan.
[..]
Het is ook een feit, kut-AS.
Perez zal ook moeten willen natuurlijk.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik blijf erbij dat ze Perez lekker naar het buitenland moeten sturen als ie niet bij Ajax wil blijven, klaar.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dan zou ik in ieder geval "ik" gebruiken.
Tuurlijk, maar ze moeten het PSV en eigenlijk F'noord zo lastig mogelijk maken iig.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:16 schreef Nashje het volgende:
[..]
Perez zal ook moeten willen natuurlijk.
Perez voor 5 ton en Aissati. Jij je zin, wij onze zin Stannetje Valckx.
Over het algemeen bepaalt een speler zelf waar hij naar toe gaat al moeten de clubs het natuurlijk wel eens kunnen worden over de transfersom.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik blijf erbij dat ze Perez lekker naar het buitenland moeten sturen als ie niet bij Ajax wil blijven, klaar.
I knowquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
Over het algemeen bepaalt een speler zelf waar hij naar toe gaat al moeten de clubs het natuurlijk wel eens kunnen worden over de transfersom.
Ik verwacht dat het vandaag wel rond zal komen.
Al met al is het als hij binnen Nederland blijft sowieso een stapje terug.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:21 schreef M0NTANA het volgende:
Kenneth Perez wil absoluut niet meer weg uit Nederland en daarom kan ik zijn keuze voor PSV wel begrijpen, naar AZ of Feyenoord zou wel een grote stap terug zijn, naar PSV is niet zo'n hele grote stap terug.
Klopt. Die speelt gewoon de pannen van het dak tegen ons. Dat is gewoon altijd zo met oudspelers.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ze moeten het PSV en eigenlijk F'noord zo lastig mogelijk maken iig.
Lullig voor Perez opzich, maar ik wil hem gewoon niet volgend seizoen tegen ons hebben. Niet dat hij nou DE speler van Ajax is, maar hij is toch gewoon een gevaarlijke tegenstander.
Realistisch wel,quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:26 schreef Black-Death het volgende:
Van Geel moet gewoon in het contract laten opnemen dat Perez niet speelgerechtigd is tegen Ajax
Of dat Ajax nog een miljoentje krijgt als Perez x doelpunten of x wedstrijden speelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |