Volgens mij had Ten Cate een keer gezegd dat hij Vertonghen puur als verdediger ziet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Meer een controlerende middenvelder en eventueel een verdediger of zelfs tien.
I know, maar moeten we blind achter Ten Cate aanhollen?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Volgens mij had Ten Cate een keer gezegd dat hij Vertonghen puur als verdediger ziet.
Ik zeg niet dat we blind achter Ten Cate moeten aanhollen. Maar als hij Vertonghen een verdediger vindt, is dat zeer waarschijnlijk de positie waar hij eventueel gaat spelen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
I know, maar moeten we blind achter Ten Cate aanhollen?
De bondscoach van België -21 ziet hem overduidelijk niet als verdediger.
Eeehmmm ja, wat moeten we anders?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben er bang voor, alleen is Jan Vertonghen op die positie absoluut niet Ajax-waardig. Als back-up voor Edgar Davids kan hij daarentegen wel héél groot worden, misschien gaat Ten Cate dit ook inzien?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:35 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat we blind achter Ten Cate moeten aanhollen. Maar als hij Vertonghen een verdediger vindt, is dat zeer waarschijnlijk de positie waar hij eventueel gaat spelen.
In Brazilë heeft een fanatieke (en rijke) supporter eens middels een paginagrote advertentie zijn visie op het eerste elftal laten weten, misschien moeten we alvast beginnen met geld inzamelen?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeehmmm ja, wat moeten we anders?.
Hij staat bij linksbuiten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:42 schreef Blight het volgende:
Je vergeet Manucharyan, of gaat hij vertrekken?
Ik ga mijn bril even poetsen.quote:
Volgens mij wel. Lijkt mij ook de ideale optie. Hij doet het niet onaardig bij Jong Oranje en kan dan mooi samen met Baki en Leo knokken voor een basisplaats.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:47 schreef Urquhart het volgende:
Is Daniël de Ridder niet transfervrij?
Ik heb hem tijdens de wedstrijd tegen Belgie heel kritisch in de gaten gehouden en dat ben ik nu weer van plan. Tegen jong Belgie speelde hij een aardige pot. Ik ben benieuwd of dat nu weer gaat lukken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:49 schreef koningdavid het volgende:
De Ridder speelt vanavond trouwens ook tegen Jong Engeland.
Ruil-constructie met Olaf Lindenbergh.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:51 schreef PyTh het volgende:
Jullie interesse in Roy Beerens als opvolger van Tom de Lul?
Klopt, maar ik vrees dat de concurrentie te moordend is voor zijn positie.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:52 schreef M0NTANA het volgende:
Robbert Schilder verdient een eerlijke kans in de voorbereiding, speelde uitstekend bij Heracles.
Ik pas. Roy is wat mij betreft op zijn plaats in Nijmegen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:51 schreef PyTh het volgende:
Jullie interesse in Roy Beerens als opvolger van Tom de Lul?
Maar hij ziet zichzelf als centrale verdediger, daar wil hij zich iig op gaan richten bij Ajax.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De bondscoach van België -21 ziet hem overduidelijk niet als verdediger.
Was een typfoutje man, kan gebeuren toch?quote:
heb jij wel eens een brabo MET humor gezien dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |