Jup, maar doen. Heb om slotje gevraagd voor die van jouquote:
Dat is ook niet aardig..quote:Op maandag 18 juni 2007 22:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Jup, maar doen. Heb om slotje gevraagd voor die van jou
quote:
Deze was eerder, heeft niets met aardig te makenquote:Op maandag 18 juni 2007 22:54 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dat is ook niet aardig..![]()
Maar mijn laatste post:
[..]
Net Sugar Lee Hooper vanuit dit perspectief. Qua niveau van de uitzending ook trouwens, vind er niet zoveel aan.quote:
Hier hetzelfde.quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:48 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ben een beetje op Den Blijker uitgekeken, hij heeft steeds dezelfde soort programma´s
Weer een keertje overslaan. Wat een baggeruitzendingen met die lui uit de gouden kooi.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:10 schreef Urquhart het volgende:
Vanavond Natasia, Palma en Jaap uit de Gouden Kooi
Idd ontzettende bagger uitzendingen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:44 schreef Blawh het volgende:
[..]
Weer een keertje overslaan. Wat een baggeruitzendingen met die lui uit de gouden kooi.
iddquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:44 schreef Blawh het volgende:
[..]
Weer een keertje overslaan. Wat een baggeruitzendingen met die lui uit de gouden kooi.
En dat is voor mij de eerste keer deze week dat ik Jensen ga kijken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:35 schreef Urquhart het volgende:
Vanavond Gerard Joling.
Ik vond het gisteren wel leuk, maar ik ben dan ook een DGK-kijker.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En dat is voor mij de eerste keer deze week dat ik Jensen ga kijken.
De hele week was het bagger wat ik hier en op RTL fora gelezen hebt![]()
Daar kijk ik nooit naar DGK ! Weleens een stukkie bij Boulevard gezien in het begin van het programma.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren wel leuk, maar ik ben dan ook een DGK-kijker.
Haha had net ook Jensen gekeken, die Jaap is ook echt een misselijke.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Niet te geloven die negerin uit de gouden kooi bij jensen
Wat een psychopaten zitten er in de gouden kooi, allemaal keihard schreeuwen tegen elkaar.
Het lijken wel een soort primitieve dieren zonder omgangsnormen. De beschaving heeft deze mensen overgeslagen of iets dergelijks.
Ik snap niet waar z'n dit stel gekken gecast hebben, ik zou het nog 2 uur volhouden tussen zoveel gekken.
Het lijkt me zelfs gevaarlijk, ik zie die negerin zo met een mes door dat huis rennen om iemand af te slachten. Of zijn er al gewonden gevallen?
Nee ze zaten wel in Nederlandquote:Op maandag 25 juni 2007 22:38 schreef Ronaldsen het volgende:
In welke studio zit hij nu? is dat in de VS opgenomen ofzo?
Omdat het afgelopen isquote:Op maandag 25 juni 2007 23:02 schreef Ronaldsen het volgende:
Oh dit is een herhaling zie ik nu pas
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:19 schreef pberends het volgende:
http://www.rtl.nl/(vm=/sh(...)11juni.avi_plain.xml
Dames in de dop eindelijk online.
Dit was van Jensen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die is allang online. Gewoon een oude video openen en rechts zie je de nieuwe video's. (Laatste aflevering staat zelfs al online)
ook dat "KINTJES" steeds het zijn je fucking kinderen grafhoerquote:Op maandag 3 september 2007 22:54 schreef Ephemera het volgende:
Dat 'geschatje' de hele tijd.. die kutkop.. die.. bluh![]()
Roef roeleert inderdaad.quote:
Yup, Natasiaquote:Op maandag 3 september 2007 23:04 schreef Blawh het volgende:
[..]
Roef roeleert inderdaad.
Natasia.
Edit: Die gasten van Jensen in Amerika.Het stik van de boeiende sterren in Amerika en meneer uitgerekend alleen maar mensen die ik juist niet hoef te horen.
Omdat het geld van allebei is maar dat was bestemt voor de belastingquote:Op maandag 3 september 2007 23:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hier loop ik vast, hij vind haar een oplichtster omdat ze die installatie niet wou.![]()
Als je daardoor Natasia gemist hebt, gefeliciteerd!quote:Op maandag 3 september 2007 23:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
En ik kom pas 11 uur achter dat het weer is begonnen
Laatste 5 minuten van Natasia.quote:Op maandag 3 september 2007 23:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als je daardoor Natasia gemist hebt, gefeliciteerd!
Als je een stuk van Roef hebt gemist, dan raad ik je aan de uitzending terug te kijken.
Dan heb je niks gemist.quote:
roef niet dan ?quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:31 schreef Biancavia het volgende:
Natasia zat volgens mij écht aan de drugs ofzo.
En Roef! Wat een held! En hij blijft zo heerlijk bescheiden!![]()
Gelukkig maar dat hij een fantástisch management heeft!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |