eels - novocainequote:Ik zoek al heel lang zo'n vaag bekend alto-pop nummer. In de clip staan drie van die lui voor zo'n studio-gemaakt flatgebouw en op het einde stijgen ze allemaal op. Volgens mij is het nummer van eind jaren 90, en die frontman is zo'n nerd met een brilletje op.Ik kan niet op die titel komen, iemand een idee?
Liquido - Narcotic.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:35 schreef Schijtgeit het volgende:
Ik zoek al heel lang zo'n vaag bekend alto-pop nummer. In de clip staan drie van die lui voor zo'n studio-gemaakt flatgebouw en op het einde stijgen ze allemaal op. Volgens mij is het nummer van eind jaren 90, en die frontman is zo'n nerd met een brilletje op.Ik kan niet op die titel komen, iemand een idee?
Nee die is het niet. Die heb ik al gevonden. Volgens mij zat die ook in de reclame van "even apeldoorn bellen"quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:30 schreef Schijtgeit het volgende:
Dat is Carrilio- Samba De Janeiro
Peter Allen - I go to Rioquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:18 schreef Vulpecula het volgende:
Ik ben opzoek naar een zomer nummer. Ik denk dat het Rio de Janeiro heet maar heb geen idee van wie het is. Het gaat namelijk zo "Rioooooooooooooooo de Janeiro" met nogal veel trom enzo. Een echt zomers nummer. Weet iemand welk nummer ik bedoel?
Nog niet officieel uit geloof ik.. bands relax, beef, new cool collective, non-ex...quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:41 schreef DropjesLover het volgende:
hey, ik zoek alle versies van dat nummer van krezip (titel?) in de orange reclame...
het zijn een stuk of 5 verschillende versies.
Ik dacht 'I would stay'quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:41 schreef DropjesLover het volgende:
hey, ik zoek alle versies van dat nummer van krezip (titel?) in de orange reclame...
Voor de eerste: Gossip - Standing In The Way Of Control?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:38 schreef Neleos het volgende:
Ik zoek twee nummers.
De eerste is van een Britpop bandje, met een ietwat dikke negerin als zangeres. Een kleurige clip, volgens mij eindigt de titel van het nummer op Control, maar dat weet ik niet zeker.
Van de tweede weet ik ook alleen de clip nog. Een oude man zit in een cafe sterke verhalen te vertellen over vroeger aan andere oude mannetjes die hem niet geloven. Je ziet onder andere dat hij in plaats van een haak aan zijn arm een microfoon heeft zitten. En je ziet beelden van vroeger hoe hij aan het jagen is op een grote vis. Aparte clip.
Allebei nog nieuwe nummers.
Dat was 'm. Thanksquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:42 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Voor de eerste: Gossip - Standing In The Way Of Control?
Nee, hier staat ie niet tussen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:45 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Voor die 2e, kijk onderstaand eens door (MTV brand new chart), misschien staat ie ertussen
1 The Chemical Brothers Do It Again
2 2 Mark Ronson Stop Me
3 5 Queens Of The Stone Age Sick Sick Sick
4 10 Arctic Monkeys Fluorescent Adolescent
5 6 Justice D.A.N.C.E
6 - Gossip Standing In The Way Of Control
7 4 Manic Street Preachers ft. Nina Persson Your Love Alone Is Not Enough
8 - Editors Smokers Outside The Hospital Door
9 3 Amy Winehouse You Know I'm No Good
10 13 The White Stripes Icky Thumb
11 9 Red Hot Chili Peppers Hump de Bump
12 8 Wir Sind Helden Endlich Ein Grund Zur Panik
13 15 Simian Mobile Disco I Believe
14 14 Paolo Nutini New Shoes
15 - Dan Le Sac Thou Shalt Always Kill
Ik kan de tekst dus niet herinneren, ik dacht eerst dat het van Cold War Kids was, maar dat had ik nagekeken, daar is het niet van.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:48 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Welk soort muziek is het? Kun je nog een tekst ofzo herinneren?
het moet toch sowieso een nummer zijn van jeckyll and hyde, of alleen van vorwerk of alleen van ruthless? denk niet dat ze bij jeckyll and hyde live nummers van andere draaien?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:46 schreef kingprise het volgende:
het eerste nummer is cambodia en ik zoek de naam van het 2e nummer dat ongeveer begint bij 1:00
http://nl.youtube.com/watch?v=tPlCPLu81Uo
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:38 schreef Neleos het volgende:
Ik zoek twee nummers.
De eerste is van een Britpop bandje, met een ietwat dikke negerin als zangeres.
Nou, ik vind het toch wel bijzonder niet echt origineel.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:53 schreef Scandalous het volgende:
neezit alleen een sample in van Lenny Kravitz.
Weet iemand die? Volgens mij is het wel een bekend liedje.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik zoek een liedje waarin gerapt en gezongen wordt, ik denk dat het een jaren 90 liedje is en het begint zeg maar met tu tu, zelfde tonen en toe toe, andere zelfde tonen. Ja erg onduidelijk uit te leggen en ik weet niet welk instrument het is.
Wat wordt er gerapt/gezongen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik zoek een liedje waarin gerapt en gezongen wordt, ik denk dat het een jaren 90 liedje is en het begint zeg maar met tu tu, zelfde tonen en toe toe, andere zelfde tonen. Ja erg onduidelijk uit te leggen en ik weet niet welk instrument het is.
Nee die is het niet, het is volgens mij donkere mensen muziek, ik weet niet hoe dat heet.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:47 schreef Schijtgeit het volgende:
Probeer eens Liquido-Narcotic, die zocht ik ook en jouw uitleg klinkt ongeveer als dat nummer.
rap, hip hop, r&b ?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:11 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nee die is het niet, het is volgens mij donkere mensen muziek, ik weet niet hoe dat heet.![]()
cambodia is ook niet orgineel van één van bovenstaande artiesten (kim wilde, remix by pulsedriver), maar het 2e gedeelte is niet echt duidedelijk. maar deze zou echter goed van jeckyll and hyde, vorwerk of van ruthless kunnen zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:57 schreef kingprise het volgende:
[..]
het moet toch sowieso een nummer zijn van jeckyll and hyde, of alleen van vorwerk of alleen van ruthless? denk niet dat ze bij jeckyll and hyde live nummers van andere draaien?
Er is wel degelijk een versie van Cambodia van Vorwerkquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:20 schreef Meddo het volgende:
[..]
cambodia is ook niet orgineel van één van bovenstaande artiesten (kim wilde, remix by pulsedriver), maar het 2e gedeelte is niet echt duidedelijk. maar deze zou echter goed van jeckyll and hyde, vorwerk of van ruthless kunnen zijn
Ja maar ik wist de titel gewoon niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:42 schreef Crappery het volgende:
ohno die kent toch iedereen roosje
Ik denk Focus - Sylviaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:19 schreef Meddo het volgende:
ik zat zojuist radio te luisteren en toen kwam er zo een instrumentaal nummer langs
ik heb een gedeelte kunnen recorden dus ik hoop dat iemand dit kent:
http://www.divshare.com/download/1040895-1a6
Ik welquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:55 schreef Gambolputty het volgende:
Ik denk Focus - Sylvia
Ben 'r niet helemaal zekerrrr van
Misschien dat zijn naam goed spellen meer resultaat oplevertquote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:22 schreef BL_Henkie het volgende:
Hoi,
Hoe heet de nieuwe single van Ferry Corstens die je deze paar dagen op de radio hoort?
Googlen levert niet snel genoeg iets op.
Die man heeft niet eens zijn eigen wikipedia pagina
hmmm bedankt Bullet-tooth, bladibladibla en Borkydude, maar dat was hem helaas niet,quote:Op maandag 11 juni 2007 02:04 schreef Lukaso het volgende:
ik zoek al vrij lang een bepaald nummer, het is ongeveer zon 4 jaar oud. Ik ken alleen een heel klein beetje de melodie (met songtapper kom ik er niet uit) en een paar flarden van de clip.\
In de vrij donkere clip zie je een (volgensmij aziatische) vrouw door verticaal groen (laser) licht dansen.
Het is dance muziek en het lijkt in de verte een beetje op "Narcotic Thrust - I Like It"
iemand enig idee?
mijn dank is groot
Ik heb geen idee hoor, maar ipv top40's, helpen dancecharts doorzoeken misschien beter?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:58 schreef Lukaso het volgende:
[..]
hmmm bedankt Bullet-tooth, bladibladibla en Borkydude, maar dat was hem helaas niet,
het is dus niet Ultrabeat - Pretty Green Eyes of Rapture van iiO. Helaas voldoen die clips wel erg goed aan mijn beschrijving. Het was iig een donkere/aziatische vrouw, en volgensmij was ook alleen zij in beeld, verder niet echt andere beelden...
De laatste keer dat ik hem op tv zag was exact 2 jaar geleden, en toen was hij volgensmij vrij populair...
bleh, alle top40's van rond die tijd doorzocht, maar niks gevonden helaas;(
Haham, hiervoor kwam ik speciaal naar dit topic. Vind eigenlijk alleen de versie van Relax leuk, maar het is dus niet uitgebracht, dan heeft zoeken ook weinig zin denk ik..quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:41 schreef DropjesLover het volgende:
wieOwie?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:53 schreef C21H23NO5 het volgende:
ik heb er eigenlijk ook wel 1:
hoe heette dat vette gitaarnummer waarmee 'probleemwijken' op SBS6 altijd mee begon?
What Fun! - The right side won.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:20 schreef davako het volgende:
Ik zoek een nummer waarin een vrouw zingt ..... The right side one, the right side one, en dan nog iets.
Millionaire -- Champagnequote:
JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!quote:
Iemand een idee?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:00 schreef Maeksy het volgende:
ik zoek de titels / artiesten van de dance tracks in deze video: http://www.youtube.com/watch?v=A3Dz48Z8J0E
Klinken als ouwe breakbeats, maar zou niet weten waar ik zou moeten beginnen met zoeken.
Gruppo Sportivo - Hey Girlquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:12 schreef Exciter101 het volgende:
Ik hoorde van de week op de radio een nummer dat heet 'Somebody', maar ik weet niet meer van wie en bij welk station. Het is volgens mij een nummer uit de jaren 80 of begin 90, beetje disco-nummer.
De tekst van het nummer begint met 'hey, hey, hey, hey girl, hey girl, hey girl.....' en dan verder 'is there somebody, who can tell me why you can be down (of zoiets....).'
Iemand enig idee????
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:28 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Gruppo Sportivo - Hey Girl
Icehouse - Hey Little girl?
Hasim - Al-Naafiysh (The Soul)quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:22 schreef Maeksy het volgende:
[..]
Iemand een idee?
Die gast die het filmpje gemaakt heeft wil me niet helpen, behalve als ik naar zn site donate
Ok vet!quote:
Kan iemand mij misschien helpen?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:03 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik hoorde ooit een liedje en die ging iets van: 'Beebeebeebee all you got to do', niet precies waarschijnlijk aangezien ik hem niet kan vinden maar zoiets.![]()
zingt een vrouw of een man?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:40 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Kan iemand mij misschien helpen?![]()
Tozzi e Raf - Genti di marequote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:00 schreef Perfect het volgende:
Weet er iemand hoe dat liedje heet van Marco Borsato - Dit was je leven, maar dan in die andere taal?
Video - Somebodyquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:12 schreef Exciter101 het volgende:
Ik hoorde van de week op de radio een nummer dat heet 'Somebody', maar ik weet niet meer van wie en bij welk station. Het is volgens mij een nummer uit de jaren 80 of begin 90, beetje disco-nummer.
De tekst van het nummer begint met 'hey, hey, hey, hey girl, hey girl, hey girl.....' en dan verder 'is there somebody, who can tell me why you can be down (of zoiets....).'
Iemand enig idee????
Google doet wonderenquote:
JA! Thanks!!!!!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:04 schreef Meddo het volgende:
[..]
Video - Somebody
http://www.youtube.com/watch?v=KIQro_q4N-U
Spinvis - Lotus Europaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:49 schreef Molluck het volgende:
Ik zit al de hele ochtend met één zin uit een Nederlands rapnummer in mijn hoofd. Ik weet het hele loopje, maar maar een klein deel van de tekst. Ik luister normaal nooit naar dit soort muziek, dus het zal wel redelijk mainstream geweest zijn en het was een duidelijk Nederlandse gast (geen Marokkaanse tongval ofzo)...
De regel die ik me kan herinneren er is ..."dat zou je wel zeggen"...
Knappe jongen als je het weet, maar ik zou je wel dankbaar zijn, ik weet niet eens of ik het een goed nummer vond, maar ik wil gewoon weten wat ik nou al de hele ochtend in mijn hoofd heb
Misschien heb je hier iets aan? Dit is de tracklist van de soundtrack, maar er zijn een aantal nummers die aan je beschrijving voldoen...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:30 schreef DreamAway het volgende:
hmjah...ik zoek dus het nummer waarmee de aftiteling begint bij Passion of the christ, met vrouwelijke vocalen, best wel dramatisch, maar supermooi nummer!
Zoek me echt de pleuris....!
ja die heb ik dus ook al geraadpleegd, maar geen 1 vd nummers is het volgens mij. Beetje vaag, ik zoek gewoon nog ff vrolijk verder!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:48 schreef Molluck het volgende:
[..]
Misschien heb je hier iets aan? Dit is de tracklist van de soundtrack, maar er zijn een aantal nummers die aan je beschrijving voldoen...
edit: hieraan dus http://www.amazon.com/Pas(...)Debney/dp/B0001ENY6M
edit2: Volgens de comments op die site is het nummer bij de credits Resurrection![]()
Die is te vinden met Google of (bijna) elk p2p programmaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:28 schreef Leatherneck het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer "J-Status ft Rihanna - Roll it girl", alleen ik zoek een bepaalde versie dat het stukje waarin "rolllllllll, roll it girl, roll it girl" wordt gezongen door een meid, inplaats van mannen.
Hier kun je een stukje horen welke versie ik bedoel. Wordt volgens mij nogal 's op WildFM gedraaid:
http://www.wildfm.nl/cms/images/hook%20roll%20(shontelle).mp3
Iemand enig idee hoe ik deze versie kan vinden? Thanks.
Volgens mij kwam het uit een 1 of ander spel die via de TV gespeeld werd.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:50 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
zingt een vrouw of een man?
wanneer gehoord?
soort nummer, rock, pop, house?
Staat al wel op youtube:quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:28 schreef Leatherneck het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer "J-Status ft Rihanna - Roll it girl", alleen ik zoek een bepaalde versie dat het stukje waarin "rolllllllll, roll it girl, roll it girl" wordt gezongen door een meid, inplaats van mannen.
Hier kun je een stukje horen welke versie ik bedoel. Wordt volgens mij nogal 's op WildFM gedraaid:
Ik gebruik DC++ en Limewire, maar vind alleen maar die ene versie waarin de mannen dus "rolllll" zingen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:31 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Die is te vinden met Google of (bijna) elk p2p programma.
Lees de OP eensquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:28 schreef Leatherneck het volgende:
Ik vraag toch echt niet om de mp3 hoor... Alleen naar de titel (dus niet degene van Rihanna). Maargoed...quote:
suds and soda?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:17 schreef josnoordzij het volgende:
Ik heb hem gedownload, maar helaas is het hem niet. Volgens mij was het iets minder punkering, iets meer metalerig. Maarja.. dat klinkt ook zo vaag he? Iig bedankt voor je moeite!
Iemand anders een ingeving?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |