die had ik ook in gedachtenquote:
Ida Corr - Let Me Think About It (Fedde Le Grand Remix)quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:30 schreef jna het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet wat ze gebruiken bij de "dagsamenvatting" tijdens het programma "Na de wedstrijden"
Ik bedoel dus het nummer wat ze onder de gemonteerde samenvatting van de wedstrijd zetten.
Super, thanksquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:32 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ida Corr - Let Me Think About It (Fedde Le Grand Remix)
Snow patrol - Chasing Cars?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:00 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zoek eigenlijk een nummer voor m'n moeder
Het is echt zo'n popliedje, komt ook erg vaak op SkyRadio, en wordt gezongen door één of andere vent. Het enige stukje wat ik me kan herinneren van de tekst is: ".. and just forget te world".
Er zal vast wel iemand zijn die snapt welk nummer ik bedoel. Alvast bedankt.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:30 schreef jna het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet wat ze gebruiken bij de "dagsamenvatting" tijdens het programma "Na de wedstrijden"
Ik bedoel dus het nummer wat ze onder de gemonteerde samenvatting van de wedstrijd zetten.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:32 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ida Corr - Let Me Think About It (Fedde Le Grand Remix)
quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:20 schreef Rumille het volgende:
Tien/Talpa De Wedstrijden Muziekje??
Help me (and Pulu)
Kom er niet uit.
EDIT 2:
Was het dus niet.
Zo te zien staat het eronderquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:02 schreef kingprise het volgende:
heey ik had een vraag, hoe heet het laatste nummer dat op dit filmpje te zien is: http://nl.youtube.com/watch?v=tPlCPLu81Uo is best een relax nummer:D
Dat is het eerste nummer, wordt ten onrechte voor Cambodia aangezien. Het tweede nummer begint vanaf ong. 1 minuutquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:14 schreef kvd het volgende:
[..]
Zo te zien staat het eronder....Vorwerk met Cambodia
lol, okee...ik heb ook he-le-maal geen verstand van die muziek...mijn fout danquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:31 schreef Raifu het volgende:
[..]
Dat is het eerste nummer, wordt ten onrechte voor Cambodia aangezien. Het tweede nummer begint vanaf ong. 1 minuut
eels - novocainequote:Ik zoek al heel lang zo'n vaag bekend alto-pop nummer. In de clip staan drie van die lui voor zo'n studio-gemaakt flatgebouw en op het einde stijgen ze allemaal op. Volgens mij is het nummer van eind jaren 90, en die frontman is zo'n nerd met een brilletje op.Ik kan niet op die titel komen, iemand een idee?
Liquido - Narcotic.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:35 schreef Schijtgeit het volgende:
Ik zoek al heel lang zo'n vaag bekend alto-pop nummer. In de clip staan drie van die lui voor zo'n studio-gemaakt flatgebouw en op het einde stijgen ze allemaal op. Volgens mij is het nummer van eind jaren 90, en die frontman is zo'n nerd met een brilletje op.Ik kan niet op die titel komen, iemand een idee?
Nee die is het niet. Die heb ik al gevonden. Volgens mij zat die ook in de reclame van "even apeldoorn bellen"quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:30 schreef Schijtgeit het volgende:
Dat is Carrilio- Samba De Janeiro
Peter Allen - I go to Rioquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:18 schreef Vulpecula het volgende:
Ik ben opzoek naar een zomer nummer. Ik denk dat het Rio de Janeiro heet maar heb geen idee van wie het is. Het gaat namelijk zo "Rioooooooooooooooo de Janeiro" met nogal veel trom enzo. Een echt zomers nummer. Weet iemand welk nummer ik bedoel?
Nog niet officieel uit geloof ik.. bands relax, beef, new cool collective, non-ex...quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:41 schreef DropjesLover het volgende:
hey, ik zoek alle versies van dat nummer van krezip (titel?) in de orange reclame...
het zijn een stuk of 5 verschillende versies.
Ik dacht 'I would stay'quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:41 schreef DropjesLover het volgende:
hey, ik zoek alle versies van dat nummer van krezip (titel?) in de orange reclame...
het zijn een stuk of 5 verschillende versies.
Voor de eerste: Gossip - Standing In The Way Of Control?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:38 schreef Neleos het volgende:
Ik zoek twee nummers.
De eerste is van een Britpop bandje, met een ietwat dikke negerin als zangeres. Een kleurige clip, volgens mij eindigt de titel van het nummer op Control, maar dat weet ik niet zeker.
Van de tweede weet ik ook alleen de clip nog. Een oude man zit in een cafe sterke verhalen te vertellen over vroeger aan andere oude mannetjes die hem niet geloven. Je ziet onder andere dat hij in plaats van een haak aan zijn arm een microfoon heeft zitten. En je ziet beelden van vroeger hoe hij aan het jagen is op een grote vis. Aparte clip.
Allebei nog nieuwe nummers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |