Smeer haar dan die Mac aanquote:Op maandag 18 juni 2007 13:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik weet alleen dingen van Macs, niet van pc's.
Da's niets wat een Wiicontroller niet op kan lossen.quote:
Ja.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bent stiekem niet eeuwig?
Q. gaat dood.
Wii is tof.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:29 schreef Litpho het volgende:
Da's niets wat een Wiicontroller niet op kan lossen.
Hebben jullie dat huisje nog geaccepteerd trouwens?quote:Op maandag 18 juni 2007 13:32 schreef Anthraxx het volgende:
Zeker.
* Anthraxx aait zijn Wii (hoewel die op dit moment ingepakt staat).
Ach, het geeft wel een nieuwe dimensie aan je sekslevenquote:Op maandag 18 juni 2007 13:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Da's niets wat een Wiicontroller niet op kan lossen.
Visualisatie. Ieuw.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:33 schreef Anthraxx het volgende:
Ach, het geeft wel een nieuwe dimensie aan je seksleven.
Denk hier nog maar eens aan terug als iemand klaagt dat de Wii weigert zijn highscore op te slaanquote:
Jaquote:Op maandag 18 juni 2007 13:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hebben jullie dat huisje nog geaccepteerd trouwens?
Beter 1 ego bij jezelf dan 10 rondom je heenquote:Op maandag 18 juni 2007 13:34 schreef AirwiN het volgende:
Je eigen naamtopics maken...
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 18 juni 2007 13:34 schreef Anthraxx het volgende:
Ja. We hebben er even snel over nagedacht. Het ziet er niet uit. Maar het is allemaal wel op te lossen met verf en behang enzo. En ach, dat voor een paar jaar (huurhuis)
. Het is totaal 64m2 en 4 kamers. Genoeg ruimte dus
.
Vanaf volgende week de sleutel waarschijnlijken dan komen de progressie foto's vanzelf wel
.
http://www.youtube.com/watch?v=i19tcDpD3tcquote:Op maandag 18 juni 2007 13:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Denk hier nog maar eens aan terug als iemand klaagt dat de Wii weigert zijn highscore op te slaan.
Housewarming!quote:Op maandag 18 juni 2007 13:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja. We hebben er even snel over nagedacht. Het ziet er niet uit. Maar het is allemaal wel op te lossen met verf en behang enzo. En ach, dat voor een paar jaar (huurhuis)
. Het is totaal 64m2 en 4 kamers. Genoeg ruimte dus
.
Vanaf volgende week de sleutel waarschijnlijken dan komen de progressie foto's vanzelf wel
.
Dat wordt flink rondbobben door NL voor jouquote:Op maandag 18 juni 2007 13:38 schreef Q. het volgende:
Housewarming!
Neem jij de aanmaakblokjes mee deze keer?quote:
Ach, hij kan het fietsen naar mijquote:Op maandag 18 juni 2007 13:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat wordt flink rondbobben door NL voor jou.
Neem jij Burning Wheel mee?quote:Op maandag 18 juni 2007 13:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Neem jij de aanmaakblokjes mee deze keer?
Nieuw supplement. Feodaal Japan. Ninjae.quote:
Heyquote:Op maandag 18 juni 2007 13:45 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag..
dat lijkt me stug. ik zit in frieslandquote:Op maandag 18 juni 2007 13:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik kan nu naar je toe lopen/kruipen/rollen.
Rijmt op Quukske.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zit hier nou zo eens in gedachten een paar keer de letter "Q" uit te spreken he... En ik kan eigenlijk niet anders dan concluderen dat het een ongelooflijke kutletter is!
Nofi Q.
quote:Op maandag 18 juni 2007 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=i19tcDpD3tc
Hoi dawg...Hoe gaat het met je?quote:
Met de vogels gaat het ook altijd goed. Je hebt alleen wel veel bekijksquote:Op maandag 18 juni 2007 13:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
vanavond jawe gaan hier 18uur weg, net buiten de spits
Das mooi om te horen..quote:
Goed hoorquote:Met jou?
quote:
Ik dacht laatst dat ik aan waanideeën leed, toen ik steeds maar een kat hoorde miauwen in de treinquote:Op maandag 18 juni 2007 13:59 schreef Anthraxx het volgende:
Met de vogels gaat het ook altijd goed. Je hebt alleen wel veel bekijks.
Bij ons zeggen ze standaard "Oh wat een lieve hamster" terwijl je duidelijk twee staarten van een grasparkiet ziet.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik dacht laatst dat ik aan waanideeën leed, toen ik steeds maar een kat hoorde miauwen in de trein. Tot ik dat "kooitje" verderop zag staan.
Doen je lenzen alweer iets meer wat je wil?quote:
een grasparkiet met 2 staartenquote:Op maandag 18 juni 2007 14:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bij ons zeggen ze standaard "Oh wat een lieve hamster" terwijl je duidelijk twee staarten van een grasparkiet ziet.
En iedereen met een beetje kennis van biologie weet dat een hamster geen twee staarten heeft.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bij ons zeggen ze standaard "Oh wat een lieve hamster" terwijl je duidelijk twee staarten van een grasparkiet ziet.
En geen veren.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
En iedereen met een beetje kennis van biologie weet dat een hamster geen twee staarten heeft.
Ik zie/lees dat jij er bent.. das al heul veul..quote:Op maandag 18 juni 2007 14:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Doen je lenzen alweer iets meer wat je wil?
hoi!quote:Op maandag 18 juni 2007 14:14 schreef Aarti het volgende:
hey!
Ik waag te betwijfelen of mijn aanwezigheid hier enig causaal verband heeft met wat jouw lenzen voor je doen, maar kunnen lezen is wel erg prettig, ja. Alhoewel met hoofdpijn en een irriterende lens je vermoedelijk liever alsnog iets anders zou doen dan hier digitaal bij ons zijn.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:17 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik zie/lees dat jij er bent.. das al heul veul..![]()
Ik ben graag hierquote:Op maandag 18 juni 2007 14:20 schreef Litpho het volgende:
[quote]
Alhoewel met hoofdpijn en een irriterende lens je vermoedelijk liever alsnog iets anders zou doen dan hier digitaal bij ons zijn.
Teveel werk, teveel koffie.... resultaat teveel energie..quote:
* werk doorstuurt naar _Cara_ *quote:Op maandag 18 juni 2007 14:52 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Teveel werk, teveel koffie.... resultaat teveel energie..![]()
* AirwiN doet een schepje er bovenop...quote:
Kom jij dan maar hier naartoe, dan heb ik ook nog een huishouden liggen als uitdaging...quote:Op maandag 18 juni 2007 15:08 schreef _Cara_ het volgende:
Laat maar komen...ben niet kapot te krijgen..
tssssssssss ik ben je poetsvrouw niet!quote:Op maandag 18 juni 2007 15:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom jij dan maar hier naartoe, dan heb ik ook nog een huishouden liggen als uitdaging...![]()
Poetsen = fun!quote:Op maandag 18 juni 2007 15:10 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
tssssssssss ik ben je poetsvrouw niet!![]()
Ik kom alleen voor de fun!
Verhuizen.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:08 schreef Kuukske het volgende:
Ik zou ook wel wat werk willen geven, maar ik heb alleen inpakken en verhuizen als optie.
Flapdrol...echt niet..quote:
quote:
Hij poetst zijn aars met plezierquote:
Als ik het echt fun zou vinden, zou ik dan zo hard m'n best doen om jou voor dat karretje te spannen?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:15 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Flapdrol...echt niet..
Dan weet jij niet wat FUN! is.. dat valt me tegen..![]()
Ik poets vooral de plaat met enige regelmaat!quote:
Dat is wel de beste redenquote:Op maandag 18 juni 2007 15:10 schreef _Cara_ het volgende:
Ik kom alleen voor de fun!
quote:Op maandag 18 juni 2007 15:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is wel de beste reden. Ook meerdere malen?
Ja, ik weet het, ik weet het, maar nixxx is er niet overdag en iemand moet het doenquote:
Een post met een verwijzing naar nixxx en toch krijg ik de kriebels ervan in mijn buik...quote:Op maandag 18 juni 2007 15:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, ik weet het, maar nixxx is er niet overdag en iemand moet het doen.
Maakt nixxx zulke gevoelens bij je losquote:Op maandag 18 juni 2007 15:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een post met een verwijzing naar nixxx en toch krijg ik de kriebels ervan in mijn buik...![]()
Natuurlijk niet...quote:
uhuhquote:
gop de wereld klinkt zo apartquote:Op maandag 18 juni 2007 15:30 schreef Burdie het volgende:
Er ontbreekt een g in de TT.
quote:Op maandag 18 juni 2007 15:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een post met een verwijzing naar nixxx en toch krijg ik de kriebels ervan in mijn buik...![]()
Euhm.. hier denk ik ff over na.. Dit kan op verschillende manieren uitgelegd worden, ik wil wel dat we op dezelfde lijn zitten..quote:Op maandag 18 juni 2007 15:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is wel de beste reden. Ook meerdere malen?
Had er in plaats van 'nixxx' 'Plato1980' gestaan dan had ik dezelfde kriebels gehad hoor...quote:
Je wilt dus gewoon een kerel, maakt niet uit wie?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had er in plaats van 'nixxx' 'Plato1980' gestaan dan had ik dezelfde kriebels gehad hoor...
En dan voel jij je geroepen om " rare" dingen te zeggen..quote:Op maandag 18 juni 2007 15:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, ik weet het, maar nixxx is er niet overdag en iemand moet het doen.
Horizontaal, verticaal, diagonaal?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:34 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Euhm.. hier denk ik ff over na.. Dit kan op verschillende manieren uitgelegd worden, ik wil wel dat we op dezelfde lijn zitten..![]()
Nee, jij leest gewoon niet goed genoeg...quote:Op maandag 18 juni 2007 15:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je wilt dus gewoon een kerel, maakt niet uit wie?![]()
Nee, het moeten wel (aankomende) Hagenezen zijn natuurlijk.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je wilt dus gewoon een kerel, maakt niet uit wie?![]()
Ik heb inderdaad heel selectief die ene post er uit geknipt.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, jij leest gewoon niet goed genoeg...
Wat is er raar aan vragen of je AirwiN vaker zou willen zien wanneer het goed bevallen is? Toegegeven, het is wat hypothetisch, maar raar?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:36 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
En dan voel jij je geroepen om " rare" dingen te zeggen..![]()
Oké... we zitten niet op dezelfde lijn...quote:
Het boerse gedrag van de heer nixxx maakt hem nog geen Hagenees. Dat vereist een andere vorm van grofheid.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, het moeten wel (aankomende) Hagenezen zijn natuurlijk.
quote:Op maandag 18 juni 2007 15:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat is er raar aan vragen of je AirwiN vaker zou willen zien wanneer het goed bevallen is? Toegegeven, het is wat hypothetisch, maar raar?
Je hebt sowieso Hagenaars en Hagenezen.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het boerse gedrag van de heer nixxx maakt hem nog geen Hagenees. Dat vereist een andere vorm van grofheid.
Het zien is vooralsnog wat hypothetisch, Air, niet het goed bevallen als die eerste drempel eenmaal overwonnen isquote:
Je hebt wel eens meer op één lijn gezeten met de overige aanwezigen!quote:Op maandag 18 juni 2007 15:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het zien is vooralsnog wat hypothetisch, Air, niet het goed bevallen als die eerste drempel eenmaal overwonnen is.
Ow...was dat wat je eigenlijk wilde vragen...quote:Op maandag 18 juni 2007 15:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat is er raar aan vragen of je AirwiN vaker zou willen zien wanneer het goed bevallen is? Toegegeven, het is wat hypothetisch, maar raar?
Precies, en nixxx valt in dezelfde catergorie als ons, de Hagenaars...quote:Op maandag 18 juni 2007 15:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je hebt sowieso Hagenaars en Hagenezen.![]()
Is gras groen?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:41 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ow...was dat wat je eigenlijk wilde vragen...![]()
En wat nou hypothetisch....vallen ze allemaal in katzwijm bij hem?
Exact, een echte Hagenees ben ik bepaald niet.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, en nixxx valt in dezelfde catergorie als ons, de Hagenaars...
Het getuigt van een goed zelfvertrouwen om alleen maar genoegen te nemen met instant perfectiequote:Op maandag 18 juni 2007 15:38 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Oké... we zitten niet op dezelfde lijn...jammer...
Als ik van de lijn afwijk doe ik dat blijkbaar direct goedquote:Op maandag 18 juni 2007 15:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt wel eens meer op één lijn gezeten met de overige aanwezigen!![]()
ik ga geeneens een reactie geven... Als je mn gezicht zou zien was dat al genoeg!quote:
Uiteraard. Onder het slaken van diverse uitroepen hoe lief Japie wel niet is.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:41 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ow...was dat wat je eigenlijk wilde vragen...![]()
En wat nou hypothetisch....vallen ze allemaal in katzwijm bij hem?
Neus in de lucht zeker...quote:Op maandag 18 juni 2007 15:43 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ik ga geeneens een reactie geven... Als je mn gezicht zou zien was dat al genoeg!![]()
Voor Japie val ik zelf nog dagelijks in katzwijm...quote:Op maandag 18 juni 2007 15:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard. Onder het slaken van diverse uitroepen hoe lief Japie wel niet is.
Ik bereik dat effect zónder Mickey..lekker puH!quote:Op maandag 18 juni 2007 15:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard. Onder het slaken van diverse uitroepen hoe lief Japie wel niet is.blablabla....
Jij bent dan ook niet AirwiN op meer manieren dan ik onder woorden kan brengen.quote:
Wat een diep filosofische zin.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet AirwiN op meer manieren dan ik onder woorden kan brengen.
*proest.. das waar..quote:Op maandag 18 juni 2007 15:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet AirwiN op meer manieren dan ik onder woorden kan brengen.
Japie is lief, jij bent lief.. Laten we het daar op houden.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor Japie val ik zelf nog dagelijks in katzwijm...![]()
Geef ons de kans om jouw ongelijk te bewijzen!quote:Op maandag 18 juni 2007 15:48 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik bereik dat effect zónder Mickey..lekker puH!
Japie is alleen maar lief voor mij... Wat anderen in hem zien is voor mij een raadsel...quote:Op maandag 18 juni 2007 15:50 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Japie is lief, jij bent lief.. Laten we het daar op houden.![]()
Neej.. ik geef jullie de kans om mijn gelijk te krijgen..quote:Op maandag 18 juni 2007 15:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef ons de kans om jouw ongelijk te bewijzen!![]()
Ik ben bereid om je dat grootmoedig toe te staan.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:53 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Neej.. ik geef jullie de kans om mijn gelijk te krijgen..![]()
Hopelijk post Hime nooit iets dergelijks over jou.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Japie is alleen maar lief voor mij... Wat anderen in hem zien is voor mij een raadsel...![]()
Er zijn meer dan genoeg mensen die na de eerste ontmoeting niet echt van mij gecharmeerd waren...quote:Op maandag 18 juni 2007 15:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hopelijk post Hime nooit iets dergelijks over jou.![]()
Wil je een linkje?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hopelijk post Hime nooit iets dergelijks over jou.![]()
Ik heb 'm ook opengeslagen voor mij liggen...quote:Op maandag 18 juni 2007 15:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben bereid om je dat grootmoedig toe te staan.
* agenda er bij pakt *
Ramptoerist!quote:
Ik was net aan het overwegen om straks mijn fiets te laten staan en de tram te nemen.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ramptoerist!![]()
Ik voel me getroost in de gedachte dat jij straks mag fietsen in dit weer...
Hoe laat ga je? Dan zorg ik dat Hime en ik verdekt opgesteld zitten in diezelfde tram...quote:Op maandag 18 juni 2007 16:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik was net aan het overwegen om straks mijn fiets te laten staan en de tram te nemen.![]()
Dat weet ik nog niet, ik wil nog een notitie afronden.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe laat ga je? Dan zorg ik dat Hime en ik verdekt opgesteld zitten in diezelfde tram...
Ik zal je extra troost biedenquote:Op maandag 18 juni 2007 16:00 schreef AirwiN het volgende:
Wat nou "in dit weer"? gisteren in de zon gezeten en vandaag schijnt ook de zon..quote:Op maandag 18 juni 2007 16:00 schreef AirwiN het volgende:
Hier niet.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:06 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Wat nou "in dit weer"? gisteren in de zon gezeten en vadaag schijnt ook de zon..![]()
Het komt hier met bakken uit de hemel op dit moment...quote:Op maandag 18 juni 2007 16:06 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Wat nou "in dit weer"? gisteren in de zon gezeten en vandaag schijnt ook de zon..![]()
Hier kun je met een kort rokje de zon in..quote:Op maandag 18 juni 2007 16:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het komt hier met bakken uit de hemel op dit moment...
Zo zonnig was het gisteren anders ook weer niet hier.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gister overigens wel in dit weer ge'BBQ't...
[afbeelding]
Die BBQ was in Rijswijk, dus toch wel waarde Plato...quote:Op maandag 18 juni 2007 16:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zo zonnig was het gisteren anders ook weer niet hier.
Hier is dat niet gebruikelijk, hoeveel zon er ook is...quote:Op maandag 18 juni 2007 16:09 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Hier kun je met een kort rokje de zon in..![]()
Gelukkig.. tis géén strandfoto..quote:Op maandag 18 juni 2007 16:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gister overigens wel in dit weer ge'BBQ't...
[afbeelding]
Ben na afloop nog wel op het strand geweest maar heb de camera ditmaal in de auto laten liggen... Zo kon ik alle aandacht aanquote:Op maandag 18 juni 2007 16:11 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Gelukkig.. tis géén strandfoto..maar ziet er mooi mooi uit..
![]()
In Scheveningen was het niet echt zonnig, maar ik had wel kunnen barbecuen.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die BBQ was in Rijswijk, dus toch wel waarde Plato...
Zo ken ik je weer.. zo hoort dat!quote:Op maandag 18 juni 2007 16:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben na afloop nog wel op het strand geweest maar heb de camera ditmaal in de auto laten liggen... Zo kon ik alle aandacht aanHime
geven!
Scheveningen!quote:Op maandag 18 juni 2007 16:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In Scheveningen was het niet echt zonnig, maar ik had wel kunnen barbecuen.![]()
Als inwoner van het stadsdeel Scheveningen verbied ik je om zulke dingen te zeggen.quote:
Schollekop!quote:Op maandag 18 juni 2007 16:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als inwoner van het stadsdeel Scheveningen verbied ik je om zulke dingen te zeggen.![]()
Brabant.quote:
Nah, daar zitten ook teveel Nedequote:
Je hebt helemaal gelijk, blijf maar lekker weg...quote:
Aardig wat reserve Belgen hoor.quote:
Alsof die er in Scheveningen niet zijn.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, blijf maar lekker weg...
... dan geniet ik wel in m'n eentje van die twintigers dames in bikini...
Tussen de Duitse walvissen zal er vast wel eens eentje liggen ja...quote:Op maandag 18 juni 2007 16:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Alsof die er in Scheveningen niet zijn.![]()
Die is bekend.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tussen de Duitse walvissen zal er vast wel eens eentje liggen ja...
Ik heb afgelopen week nog bij de Japanner gegeten in Scheveningen...
Het wezenlijke verschil is dat ik op loopafstand van het Scheveningse strand woon.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:29 schreef _Cara_ het volgende:
@ Air..Wat is nu het wezenlijke verschil tussen Kijkduin en Scheveningen? de drukte? of idd het publiek?
Beiden... Dat verschil merk je vooral zomers... Scheveningen is bekend, dus daar komen heel veel toeristen op af. Op dagen met lekker weer is dat handdoek aan handdoek liggen.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:29 schreef _Cara_ het volgende:
@ Air..Wat is nu het wezenlijke verschil tussen Kijkduin en Scheveningen? de drukte? of idd het publiek?
Welke? Er zitten er meerdere...quote:
Jij zit al redelijk bij de eerste binnenhaven in de buurt. Dat is ook nog wel goed te doen. Strandclub Wij is helemaal goed.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het wezenlijke verschil is dat ik op loopafstand van het Scheveningse strand woon.![]()
Ah zo..quote:Op maandag 18 juni 2007 16:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beiden... Dat verschil merk je vooral zomers... Scheveningen is bekend, dus daar komen heel veel toeristen op af. Op dagen met lekker weer is dat handdoek aan handdoek liggen.
Kijkduin is wat kleiner, komen ook genoeg toeristen op af, maar minder massaal. En het is een wat ander type publiek. Persoonlijk voel ik me daar wat prettiger bij. Maar dat moet ieder voor zich bepalen.
Zet je TomTom maar op de Savornin Lohmanlaan als je deze kant op komt. Kun je nog gratis parkeren ook!quote:Op maandag 18 juni 2007 16:34 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ah zo..
Dat zal ik dan maar doen .. maar ben iig niet zo voor dat massale..
Die ligt in een onwijze pauperbuurt hier.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:35 schreef AirwiN het volgende:
Zet je TomTom maar op de Savornin Lohmanlaan als je deze kant op komt. Kun je nog gratis parkeren ook!
Ah, ik heb gegeten bij Sui Sha Ya op de Zwolsestraat.quote:
Als je in Den Haag een huisje op de Savornin Lohmanlaan hebt, dan heb je het wel redelijk gemaakt zeg maar... En daar staan dan nog niet de echt dure huizen in die wijk...quote:Op maandag 18 juni 2007 16:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die ligt in een onwijze pauperbuurt hier.
Afgesproken!quote:Op maandag 18 juni 2007 16:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zet je TomTom maar op de Savornin Lohmanlaan als je deze kant op komt. Kun je nog gratis parkeren ook!
Vandaar die Vinexlocatie.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:42 schreef Pheno het volgende:
Ik ga liever op vakantie dan in een te groot en te duur huis zitten.
In Breda trek je dan een uitkering, sta je buiten op je slippers lekker te buurten en kogels te ontwijkenquote:Op maandag 18 juni 2007 16:38 schreef AirwiN het volgende:
Als je in Den Haag een huisje op de Savornin Lohmanlaan hebt, dan heb je het wel redelijk gemaakt zeg maar... En daar staan dan nog niet de echt dure huizen in die wijk...
En wat is er mis mee?quote:
Hoe lang was je ook alweer niet op vakantie geweest?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:42 schreef Pheno het volgende:
Ik ga liever op vakantie dan in een te groot en te duur huis zitten.
Dat ziet er niet heel duur uit.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, ik heb gegeten bij Sui Sha Ya op de Zwolsestraat.
Het is maar net wat je wil, ik zou er vooralsnog niet willen wonen.quote:
drie jaren, waardoor we op 1 salaris een huis kunnen kopen en ruim overhoudenquote:Op maandag 18 juni 2007 16:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe lang was je ook alweer niet op vakantie geweest?
Geef eens aan waarom niet. Beneden je stand?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is maar net wat je wil, ik zou er vooralsnog niet willen wonen.
Je mag me er wel eens mee uit eten nemen dan...quote:
Nee, ik woon gewoon liever in een stad op fietsafstand van het centrum.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geef eens aan waarom niet. Beneden je stand?
Ik woon 15 minuten fietsafstand van het centrum. Nog iets?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ik woon gewoon liever in een stad op fietsafstand van het centrum.
Ik wil er best wel eens met je gaan eten, zij het niet volledig op mijn kosten.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je mag me er wel eens mee uit eten nemen dan...![]()
Ik vind Vinexlocaties gewoon niet mooi doorgaans, ik woon lieverin een klassieker huis.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik woon 15 minuten fietsafstand van het centrum. Nog iets?
Klarissa Patijn (wie?) was er ook toen wij er aan het eten waren afgelopen week...quote:Op maandag 18 juni 2007 16:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wil er best wel eens met je gaan eten, zij het niet volledig op mijn kosten.![]()
Misschien is het iets als Nixxx eindelijk ook in de stad woont.![]()
Dat kan. Ik moet altijd lachen om de vooroordelen van een vinexlocatie. Het blaat elkaar allemaal na, omdat de media er nogal bovenop heeft gelegen. Nu staat een wijk als vathorst niet echt bekend als briljante poging tot wijk bouwenquote:Op maandag 18 juni 2007 16:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind Vinexlocaties gewoon niet mooi doorgaans, ik woon lieverin een klassieker huis.
Deze Jap viel zo te zien best mee, ik ken er die veel duurder zijn.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klarissa Patijn (wie?) was er ook toen wij er aan het eten waren afgelopen week...![]()
Dat 'uit eten' doen we eerst wel ergens anders... Leuker voor de portemonnee...
Je kan het zo gek maken als je zelf wilt. Maar als ik voor een standaard vleesmenu, drie Japanse biertjes p.p. en een toetje rond de zestig euro per persoon betaal, dan vind ik dat al best fors.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Deze Jap viel zo te zien best mee, ik ken er die veel duurder zijn.![]()
Nogmaals; het is wat je wil. ij geeft de voorkeur aan een Vinexlocatie, ik niet.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan. Ik moet altijd lachen om de vooroordelen van een vinexlocatie. Het blaat elkaar allemaal na, omdat de media er nogal bovenop heeft gelegen. Nu staat een wijk als vathorst niet echt bekend als briljante poging tot wijk bouwen![]()
Op het beroerde ov na valt het bij ons allemaal best mee, en ov is voor mensen met tijd teveel
En we hebben een gesigneerd straatnaambord![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 16:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan het zo gek maken als je zelf wilt. Maar als ik voor een standaard vleesmenu, drie Japanse biertjes p.p. en een toetje rond de zestig euro per persoon betaal, dan vind ik dat al best fors.
In een eetcafé wel, in een restaurant niet. Meestal houd ik het in een eetcafé nog wel onder de dertig.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
![]()
Dat is inderdaad vrij fors. Anderzijds kom je in een doorsnee-eetcafé voor een driegangendiner en drank ook zelden benede de veertig euro uit.
De teringquote:Op maandag 18 juni 2007 16:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan het zo gek maken als je zelf wilt. Maar als ik voor een standaard vleesmenu, drie Japanse biertjes p.p. en een toetje rond de zestig euro per persoon betaal, dan vind ik dat al best fors.
voordeel van een vinexhuis is ook dat het doorgaans niet uit elkaar valt van ellende vergeleken bij een oud stadspandquote:Op maandag 18 juni 2007 16:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan. Ik moet altijd lachen om de vooroordelen van een vinexlocatie. Het blaat elkaar allemaal na, omdat de media er nogal bovenop heeft gelegen. Nu staat een wijk als vathorst niet echt bekend als briljante poging tot wijk bouwen![]()
Op het beroerde ov na valt het bij ons allemaal best mee, en ov is voor mensen met tijd teveel
Dat heb je mooi goed. Lelijk stuk landschapsvervuiling, echt Amersfoort.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:51 schreef Pheno het volgende:
Nu staat een wijk als vathorst niet echt bekend als briljante poging tot wijk bouwen![]()
Ik bedoel maar...quote:Op maandag 18 juni 2007 16:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
![]()
Dat is inderdaad vrij fors. Anderzijds kom je in een doorsnee-eetcafé voor een driegangendiner en drank ook zelden benede de veertig euro uit.
waar laten jullie een driegangenmenu? Ik heb alleen een hoofdgerecht noig met wat te drinken en thee na en ik ben klaarquote:Op maandag 18 juni 2007 16:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
![]()
Waarbij er een wezenlijk verschil zit tussen een stadspand dat door een huisjesmelker wordt beheerd of mensen die daadwerkelijk eigenaar zijn...quote:Op maandag 18 juni 2007 16:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
voordeel van een vinexhuis is ook dat het doorgaans niet uit elkaar valt van ellende vergeleken bij een oud stadspand.
Haaai... Ga je mee uit eten? Ik betaal wel voor je!quote:Op maandag 18 juni 2007 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
waar laten jullie een driegangenmenu? Ik heb alleen een hoofdgerecht noig met wat te drinken en thee na en ik ben klaar. Max. ¤20 pp
.
Op de plaats waar ik eigenlijk nauwelijks meer snoep laatquote:Op maandag 18 juni 2007 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
waar laten jullie een driegangenmenu?
Rootzquote:Op maandag 18 juni 2007 16:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik bedoel maar...
In Den Haag zijn er genoeg studentikoze tentjes te vinden waar je voor ruim onder de veertig euro kunt eten hoor. Naast de Paap, Le Connaisseur. Prima eten voor een zeer schappelijke prijs.
Idd..quote:Op maandag 18 juni 2007 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
waar laten jullie een driegangenmenu? Ik heb alleen een hoofdgerecht noig met wat te drinken en thee na en ik ben klaar. Max. ¤20 pp
.
én een unieke voorgevel.. toch?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt vlooen gekocht?quote:Op maandag 18 juni 2007 17:01 schreef Memento-Mori het volgende:thuis allemaal dingetjes gekocht vboor rosa, ook een kittentuigje
![]()
en vlooien en wormenspul
Ook die hebben we in Den Haag. En ook daar is het behoorlijk eten!quote:
Ik was vorige week in een Tapasbar in de Lange Houtstraat.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook die hebben we in Den Haag. En ook daar is het behoorlijk eten!
quote:Op maandag 18 juni 2007 16:57 schreef Kuukske het volgende:
Dat praten over eten maakt mij hongerig.
ja, die bedoel ikquote:Op maandag 18 juni 2007 17:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook die hebben we in Den Haag. En ook daar is het behoorlijk eten!
Wanneer gaan we?quote:
Zwarte Pad is inderdaad wel ok. Het nadeel daar vind ik dat daar een hoop figuren rondlopen met een 'kijk mij' gehalte. Op de minder mooie dagen, waarop het wel heerlijk terrashangen is, zijn die er gelukkig niet zo veel en dan is het ook daar goed toeven.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:19 schreef Burdie het volgende:
Scheveningen is veel hipper dan kijkduin. De drukte valt overigens achter bij het Zwarte Pad altijd wel mee, vind ik zelf. Daar zitten dan ook de duurdere strandtenten, de hippe lui en draaien ze fantastische loungemuziek, zodat je heerlijk in het zonnetje kunt genieten van al het goeds wat er op deze wereld te krijgen is..
Scheveningen.
Die anderen doen er alleen niks mee... En dat vind ik zo zielig voor die vrouwen...quote:Op maandag 18 juni 2007 17:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij hebt al één vrouw, laat de rest eens aan de anderen over.![]()
Je geeft ons de kans niet!quote:Op maandag 18 juni 2007 18:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die anderen doen er alleen niks mee... En dat vind ik zo zielig voor die vrouwen...
Ik heb CL te E. minstens anderhalf jaar met rust gelaten... Hoeveel tijd heb je nodig?quote:
Je bent gewoon een ouwe lul aan het worden dat je niet meer tegen drukte kanquote:Op maandag 18 juni 2007 18:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zwarte Pad is inderdaad wel ok. Het nadeel daar vind ik dat daar een hoop figuren rondlopen met een 'kijk mij' gehalte. Op de minder mooie dagen, waarop het wel heerlijk terrashangen is, zijn die er gelukkig niet zo veel en dan is het ook daar goed toeven.
Tegen die tijd kan je bij mij op kraamvisite komenquote:Op maandag 18 juni 2007 18:46 schreef Q. het volgende:
Kom over drie jaar nog eens terug.
Oh, over 3 jaar heb jij minimaal 1 kind?quote:Op maandag 18 juni 2007 18:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Tegen die tijd kan je bij mij op kraamvisite komen.
Zou dat 't zijn?quote:Op maandag 18 juni 2007 18:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je bent gewoon een ouwe lul aan het worden dat je niet meer tegen drukte kan.
Ja, of ik doe alsof, zodat er weer een reden is voor een feestje.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh, over 3 jaar heb jij minimaal 1 kind?
Als jij er dan klaar voor bent, kan ik er in de tussentijd nog wel een hapje van nemen...quote:Op maandag 18 juni 2007 18:46 schreef Q. het volgende:
Kom over drie jaar nog eens terug.
Zeg Air, wat vindt je vriendinnetje er eigenlijk van dat jij je op een internetforum als gigantische player voordoet?quote:Op maandag 18 juni 2007 18:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij er dan klaar voor bent, kan ik er in de tussentijd nog wel een hapje van nemen...![]()
![]()
Die is er ook voor gevallen.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zeg Air, wat vindt je vriendinnetje er eigenlijk van dat jij je op een internetforum als gigantische player voordoet?.
Zou hij er loverboy praktijken op na houden?quote:
Die kan er alleen maar keihard om lachen!quote:Op maandag 18 juni 2007 18:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zeg Air, wat vindt je vriendinnetje er eigenlijk van dat jij je op een internetforum als gigantische player voordoet?.
Dat zeggen ze van mij ook altijd, maar ik zal het even toegeven, geen kloon.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die kan er alleen maar keihard om lachen!
Wie weet ligt ze aan de ketting,quote:Op maandag 18 juni 2007 19:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
"Eindelijk weer eentje die niet tegenspartelde".
Nu wonen ze samen.
Of die gewoon niet hard genoeg tegenspartelde.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jij zou misschien wel bij Air in de leer kunnen gaan.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Of die gewoon niet hard genoeg tegenspartelde.
Past goed bij mijn ouwelullengedrag!quote:Op maandag 18 juni 2007 19:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nu wonen ze samen.
Ah zoiets als hierquote:Op maandag 18 juni 2007 18:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zwarte Pad is inderdaad wel ok. Het nadeel daar vind ik dat daar een hoop figuren rondlopen met een 'kijk mij' gehalte. Op de minder mooie dagen, waarop het wel heerlijk terrashangen is, zijn die er gelukkig niet zo veel en dan is het ook daar goed toeven.
Als je toch aan het mailen bent, zijn er al plannen voor maandag om te mailen?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:20 schreef Q. het volgende:
Ja, ik was hem net aan het mailen om te vragen of hij ook les gaf.
Eerst zaterdag overlevenquote:Op maandag 18 juni 2007 19:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je toch aan het mailen bent, zijn er al plannen voor maandag om te mailen?
* Frezer wacht op jaloerse post van CL.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh! Dat is stom. Maar dan kunnen we zaterdag wel trouwen!
Dat plan is er, heb alleen geen zin om te mailen.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je toch aan het mailen bent, zijn er al plannen voor maandag om te mailen?
Gaan we dan zondag wel, of kan je dan niet?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh! Dat is stom. Maar dan kunnen we zaterdag wel trouwen!
Vertel het hier maar dan...quote:Op maandag 18 juni 2007 19:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat plan is er, heb alleen geen zin om te mailen.
Kan je gelijk doorquote:Op maandag 18 juni 2007 19:38 schreef Q. het volgende:
Ik moet zondag 's avonds wel naar Damien Rice.
Top!quote:Op maandag 18 juni 2007 19:40 schreef Q. het volgende:
Ik ga morgen wel ff mailen.
ik doe niet aan trouwenquote:Op maandag 18 juni 2007 19:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
* Frezer wacht op jaloerse post van CL.
Nu wacht ik wel op de jaloerse post van CLquote:Op maandag 18 juni 2007 20:03 schreef Sjowhan het volgende:
Straks maar de doos Merci openen bij de 2de bak koffie.
Het valt me mee deze keerquote:Op maandag 18 juni 2007 20:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nu wacht ik wel op de jaloerse post van CL.
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:07 schreef TwistedDarling het volgende:
Ohja, het is alweer bijna spinvis tijd toch?
Klinkt als Burdies soort mensen ja.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:
Mag ik naast jou zitten?quote:
Sterker nog; dat moet je.quote:
Thanx, babe. I love you too.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:10 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Klinkt als Burdies soort mensen ja.
Oeh...quote:
quote:
Okee, maar ik ben toch niet zo'n "kijk-mij!"-type?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:24 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
![]()
Het is toch zo. Tutje met je merkkleertjes enzo.
IRL niet echt, nee. Tenzij je heel erg dronken bent, maar dat heeft dan weer een andere intentie.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Okee, maar ik ben toch niet zo'n "kijk-mij!"-type?
Mwah, ik drink tegenwoordig weer met mate. Niet heel veel, maar wel gewoon gezellig. Het was niet mijn intentie om volledig te stoppen met drinken, wel om te stoppen met excessief drinken. En dat gaat me prima af intussenquote:Op maandag 18 juni 2007 20:29 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
IRL niet echt, nee. Tenzij je heel erg dronken bent, maar dat heeft dan weer een andere intentie.![]()
Maar voor zover ik weet ben je al een poosje dronken-vrij,![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |