Je kan het zo gek maken als je zelf wilt. Maar als ik voor een standaard vleesmenu, drie Japanse biertjes p.p. en een toetje rond de zestig euro per persoon betaal, dan vind ik dat al best fors.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Deze Jap viel zo te zien best mee, ik ken er die veel duurder zijn.![]()
Nogmaals; het is wat je wil. ij geeft de voorkeur aan een Vinexlocatie, ik niet.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan. Ik moet altijd lachen om de vooroordelen van een vinexlocatie. Het blaat elkaar allemaal na, omdat de media er nogal bovenop heeft gelegen. Nu staat een wijk als vathorst niet echt bekend als briljante poging tot wijk bouwen![]()
Op het beroerde ov na valt het bij ons allemaal best mee, en ov is voor mensen met tijd teveel
En we hebben een gesigneerd straatnaambord![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 16:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan het zo gek maken als je zelf wilt. Maar als ik voor een standaard vleesmenu, drie Japanse biertjes p.p. en een toetje rond de zestig euro per persoon betaal, dan vind ik dat al best fors.
In een eetcafé wel, in een restaurant niet. Meestal houd ik het in een eetcafé nog wel onder de dertig.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
![]()
Dat is inderdaad vrij fors. Anderzijds kom je in een doorsnee-eetcafé voor een driegangendiner en drank ook zelden benede de veertig euro uit.
De teringquote:Op maandag 18 juni 2007 16:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan het zo gek maken als je zelf wilt. Maar als ik voor een standaard vleesmenu, drie Japanse biertjes p.p. en een toetje rond de zestig euro per persoon betaal, dan vind ik dat al best fors.
voordeel van een vinexhuis is ook dat het doorgaans niet uit elkaar valt van ellende vergeleken bij een oud stadspandquote:Op maandag 18 juni 2007 16:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan. Ik moet altijd lachen om de vooroordelen van een vinexlocatie. Het blaat elkaar allemaal na, omdat de media er nogal bovenop heeft gelegen. Nu staat een wijk als vathorst niet echt bekend als briljante poging tot wijk bouwen![]()
Op het beroerde ov na valt het bij ons allemaal best mee, en ov is voor mensen met tijd teveel
Dat heb je mooi goed. Lelijk stuk landschapsvervuiling, echt Amersfoort.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:51 schreef Pheno het volgende:
Nu staat een wijk als vathorst niet echt bekend als briljante poging tot wijk bouwen![]()
Ik bedoel maar...quote:Op maandag 18 juni 2007 16:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
![]()
Dat is inderdaad vrij fors. Anderzijds kom je in een doorsnee-eetcafé voor een driegangendiner en drank ook zelden benede de veertig euro uit.
waar laten jullie een driegangenmenu? Ik heb alleen een hoofdgerecht noig met wat te drinken en thee na en ik ben klaarquote:Op maandag 18 juni 2007 16:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
![]()
Waarbij er een wezenlijk verschil zit tussen een stadspand dat door een huisjesmelker wordt beheerd of mensen die daadwerkelijk eigenaar zijn...quote:Op maandag 18 juni 2007 16:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
voordeel van een vinexhuis is ook dat het doorgaans niet uit elkaar valt van ellende vergeleken bij een oud stadspand.
Haaai... Ga je mee uit eten? Ik betaal wel voor je!quote:Op maandag 18 juni 2007 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
waar laten jullie een driegangenmenu? Ik heb alleen een hoofdgerecht noig met wat te drinken en thee na en ik ben klaar. Max. ¤20 pp
.
Op de plaats waar ik eigenlijk nauwelijks meer snoep laatquote:Op maandag 18 juni 2007 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
waar laten jullie een driegangenmenu?
Rootzquote:Op maandag 18 juni 2007 16:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik bedoel maar...
In Den Haag zijn er genoeg studentikoze tentjes te vinden waar je voor ruim onder de veertig euro kunt eten hoor. Naast de Paap, Le Connaisseur. Prima eten voor een zeer schappelijke prijs.
Idd..quote:Op maandag 18 juni 2007 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
waar laten jullie een driegangenmenu? Ik heb alleen een hoofdgerecht noig met wat te drinken en thee na en ik ben klaar. Max. ¤20 pp
.
én een unieke voorgevel.. toch?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt vlooen gekocht?quote:Op maandag 18 juni 2007 17:01 schreef Memento-Mori het volgende:thuis allemaal dingetjes gekocht vboor rosa, ook een kittentuigje
![]()
en vlooien en wormenspul
Ook die hebben we in Den Haag. En ook daar is het behoorlijk eten!quote:
Ik was vorige week in een Tapasbar in de Lange Houtstraat.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook die hebben we in Den Haag. En ook daar is het behoorlijk eten!
quote:Op maandag 18 juni 2007 16:57 schreef Kuukske het volgende:
Dat praten over eten maakt mij hongerig.
ja, die bedoel ikquote:Op maandag 18 juni 2007 17:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook die hebben we in Den Haag. En ook daar is het behoorlijk eten!
Wanneer gaan we?quote:
Zwarte Pad is inderdaad wel ok. Het nadeel daar vind ik dat daar een hoop figuren rondlopen met een 'kijk mij' gehalte. Op de minder mooie dagen, waarop het wel heerlijk terrashangen is, zijn die er gelukkig niet zo veel en dan is het ook daar goed toeven.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:19 schreef Burdie het volgende:
Scheveningen is veel hipper dan kijkduin. De drukte valt overigens achter bij het Zwarte Pad altijd wel mee, vind ik zelf. Daar zitten dan ook de duurdere strandtenten, de hippe lui en draaien ze fantastische loungemuziek, zodat je heerlijk in het zonnetje kunt genieten van al het goeds wat er op deze wereld te krijgen is..
Scheveningen.
Die anderen doen er alleen niks mee... En dat vind ik zo zielig voor die vrouwen...quote:Op maandag 18 juni 2007 17:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij hebt al één vrouw, laat de rest eens aan de anderen over.![]()
Je geeft ons de kans niet!quote:Op maandag 18 juni 2007 18:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die anderen doen er alleen niks mee... En dat vind ik zo zielig voor die vrouwen...
Ik heb CL te E. minstens anderhalf jaar met rust gelaten... Hoeveel tijd heb je nodig?quote:
Je bent gewoon een ouwe lul aan het worden dat je niet meer tegen drukte kanquote:Op maandag 18 juni 2007 18:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zwarte Pad is inderdaad wel ok. Het nadeel daar vind ik dat daar een hoop figuren rondlopen met een 'kijk mij' gehalte. Op de minder mooie dagen, waarop het wel heerlijk terrashangen is, zijn die er gelukkig niet zo veel en dan is het ook daar goed toeven.
Tegen die tijd kan je bij mij op kraamvisite komenquote:Op maandag 18 juni 2007 18:46 schreef Q. het volgende:
Kom over drie jaar nog eens terug.
Oh, over 3 jaar heb jij minimaal 1 kind?quote:Op maandag 18 juni 2007 18:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Tegen die tijd kan je bij mij op kraamvisite komen.
Zou dat 't zijn?quote:Op maandag 18 juni 2007 18:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je bent gewoon een ouwe lul aan het worden dat je niet meer tegen drukte kan.
Ja, of ik doe alsof, zodat er weer een reden is voor een feestje.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh, over 3 jaar heb jij minimaal 1 kind?
Als jij er dan klaar voor bent, kan ik er in de tussentijd nog wel een hapje van nemen...quote:Op maandag 18 juni 2007 18:46 schreef Q. het volgende:
Kom over drie jaar nog eens terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |