Nee, het moeten wel (aankomende) Hagenezen zijn natuurlijk.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je wilt dus gewoon een kerel, maakt niet uit wie?![]()
Ik heb inderdaad heel selectief die ene post er uit geknipt.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, jij leest gewoon niet goed genoeg...
Wat is er raar aan vragen of je AirwiN vaker zou willen zien wanneer het goed bevallen is? Toegegeven, het is wat hypothetisch, maar raar?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:36 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
En dan voel jij je geroepen om " rare" dingen te zeggen..![]()
Oké... we zitten niet op dezelfde lijn...quote:
Het boerse gedrag van de heer nixxx maakt hem nog geen Hagenees. Dat vereist een andere vorm van grofheid.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, het moeten wel (aankomende) Hagenezen zijn natuurlijk.
quote:Op maandag 18 juni 2007 15:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat is er raar aan vragen of je AirwiN vaker zou willen zien wanneer het goed bevallen is? Toegegeven, het is wat hypothetisch, maar raar?
Je hebt sowieso Hagenaars en Hagenezen.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het boerse gedrag van de heer nixxx maakt hem nog geen Hagenees. Dat vereist een andere vorm van grofheid.
Het zien is vooralsnog wat hypothetisch, Air, niet het goed bevallen als die eerste drempel eenmaal overwonnen isquote:
Je hebt wel eens meer op één lijn gezeten met de overige aanwezigen!quote:Op maandag 18 juni 2007 15:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het zien is vooralsnog wat hypothetisch, Air, niet het goed bevallen als die eerste drempel eenmaal overwonnen is.
Ow...was dat wat je eigenlijk wilde vragen...quote:Op maandag 18 juni 2007 15:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat is er raar aan vragen of je AirwiN vaker zou willen zien wanneer het goed bevallen is? Toegegeven, het is wat hypothetisch, maar raar?
Precies, en nixxx valt in dezelfde catergorie als ons, de Hagenaars...quote:Op maandag 18 juni 2007 15:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je hebt sowieso Hagenaars en Hagenezen.![]()
Is gras groen?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:41 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ow...was dat wat je eigenlijk wilde vragen...![]()
En wat nou hypothetisch....vallen ze allemaal in katzwijm bij hem?
Exact, een echte Hagenees ben ik bepaald niet.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, en nixxx valt in dezelfde catergorie als ons, de Hagenaars...
Het getuigt van een goed zelfvertrouwen om alleen maar genoegen te nemen met instant perfectiequote:Op maandag 18 juni 2007 15:38 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Oké... we zitten niet op dezelfde lijn...jammer...
Als ik van de lijn afwijk doe ik dat blijkbaar direct goedquote:Op maandag 18 juni 2007 15:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt wel eens meer op één lijn gezeten met de overige aanwezigen!![]()
ik ga geeneens een reactie geven... Als je mn gezicht zou zien was dat al genoeg!quote:
Uiteraard. Onder het slaken van diverse uitroepen hoe lief Japie wel niet is.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:41 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ow...was dat wat je eigenlijk wilde vragen...![]()
En wat nou hypothetisch....vallen ze allemaal in katzwijm bij hem?
Neus in de lucht zeker...quote:Op maandag 18 juni 2007 15:43 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ik ga geeneens een reactie geven... Als je mn gezicht zou zien was dat al genoeg!![]()
Voor Japie val ik zelf nog dagelijks in katzwijm...quote:Op maandag 18 juni 2007 15:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard. Onder het slaken van diverse uitroepen hoe lief Japie wel niet is.
Ik bereik dat effect zónder Mickey..lekker puH!quote:Op maandag 18 juni 2007 15:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard. Onder het slaken van diverse uitroepen hoe lief Japie wel niet is.blablabla....
Jij bent dan ook niet AirwiN op meer manieren dan ik onder woorden kan brengen.quote:
Wat een diep filosofische zin.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet AirwiN op meer manieren dan ik onder woorden kan brengen.
*proest.. das waar..quote:Op maandag 18 juni 2007 15:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet AirwiN op meer manieren dan ik onder woorden kan brengen.
Japie is lief, jij bent lief.. Laten we het daar op houden.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor Japie val ik zelf nog dagelijks in katzwijm...![]()
Geef ons de kans om jouw ongelijk te bewijzen!quote:Op maandag 18 juni 2007 15:48 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik bereik dat effect zónder Mickey..lekker puH!
Japie is alleen maar lief voor mij... Wat anderen in hem zien is voor mij een raadsel...quote:Op maandag 18 juni 2007 15:50 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Japie is lief, jij bent lief.. Laten we het daar op houden.![]()
Neej.. ik geef jullie de kans om mijn gelijk te krijgen..quote:Op maandag 18 juni 2007 15:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef ons de kans om jouw ongelijk te bewijzen!![]()
Ik ben bereid om je dat grootmoedig toe te staan.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:53 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Neej.. ik geef jullie de kans om mijn gelijk te krijgen..![]()
Hopelijk post Hime nooit iets dergelijks over jou.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Japie is alleen maar lief voor mij... Wat anderen in hem zien is voor mij een raadsel...![]()
Er zijn meer dan genoeg mensen die na de eerste ontmoeting niet echt van mij gecharmeerd waren...quote:Op maandag 18 juni 2007 15:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hopelijk post Hime nooit iets dergelijks over jou.![]()
Wil je een linkje?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hopelijk post Hime nooit iets dergelijks over jou.![]()
Ik heb 'm ook opengeslagen voor mij liggen...quote:Op maandag 18 juni 2007 15:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben bereid om je dat grootmoedig toe te staan.
* agenda er bij pakt *
Ramptoerist!quote:
Ik was net aan het overwegen om straks mijn fiets te laten staan en de tram te nemen.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ramptoerist!![]()
Ik voel me getroost in de gedachte dat jij straks mag fietsen in dit weer...
Hoe laat ga je? Dan zorg ik dat Hime en ik verdekt opgesteld zitten in diezelfde tram...quote:Op maandag 18 juni 2007 16:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik was net aan het overwegen om straks mijn fiets te laten staan en de tram te nemen.![]()
Dat weet ik nog niet, ik wil nog een notitie afronden.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe laat ga je? Dan zorg ik dat Hime en ik verdekt opgesteld zitten in diezelfde tram...
Ik zal je extra troost biedenquote:Op maandag 18 juni 2007 16:00 schreef AirwiN het volgende:
Wat nou "in dit weer"? gisteren in de zon gezeten en vandaag schijnt ook de zon..quote:Op maandag 18 juni 2007 16:00 schreef AirwiN het volgende:
Hier niet.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:06 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Wat nou "in dit weer"? gisteren in de zon gezeten en vadaag schijnt ook de zon..![]()
Het komt hier met bakken uit de hemel op dit moment...quote:Op maandag 18 juni 2007 16:06 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Wat nou "in dit weer"? gisteren in de zon gezeten en vandaag schijnt ook de zon..![]()
Hier kun je met een kort rokje de zon in..quote:Op maandag 18 juni 2007 16:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het komt hier met bakken uit de hemel op dit moment...
Zo zonnig was het gisteren anders ook weer niet hier.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gister overigens wel in dit weer ge'BBQ't...
[afbeelding]
Die BBQ was in Rijswijk, dus toch wel waarde Plato...quote:Op maandag 18 juni 2007 16:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zo zonnig was het gisteren anders ook weer niet hier.
Hier is dat niet gebruikelijk, hoeveel zon er ook is...quote:Op maandag 18 juni 2007 16:09 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Hier kun je met een kort rokje de zon in..![]()
Gelukkig.. tis géén strandfoto..quote:Op maandag 18 juni 2007 16:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gister overigens wel in dit weer ge'BBQ't...
[afbeelding]
Ben na afloop nog wel op het strand geweest maar heb de camera ditmaal in de auto laten liggen... Zo kon ik alle aandacht aanquote:Op maandag 18 juni 2007 16:11 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Gelukkig.. tis géén strandfoto..maar ziet er mooi mooi uit..
![]()
In Scheveningen was het niet echt zonnig, maar ik had wel kunnen barbecuen.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die BBQ was in Rijswijk, dus toch wel waarde Plato...
Zo ken ik je weer.. zo hoort dat!quote:Op maandag 18 juni 2007 16:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben na afloop nog wel op het strand geweest maar heb de camera ditmaal in de auto laten liggen... Zo kon ik alle aandacht aanHime
geven!
Scheveningen!quote:Op maandag 18 juni 2007 16:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In Scheveningen was het niet echt zonnig, maar ik had wel kunnen barbecuen.![]()
Als inwoner van het stadsdeel Scheveningen verbied ik je om zulke dingen te zeggen.quote:
Schollekop!quote:Op maandag 18 juni 2007 16:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als inwoner van het stadsdeel Scheveningen verbied ik je om zulke dingen te zeggen.![]()
Brabant.quote:
Nah, daar zitten ook teveel Nedequote:
Je hebt helemaal gelijk, blijf maar lekker weg...quote:
Aardig wat reserve Belgen hoor.quote:
Alsof die er in Scheveningen niet zijn.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, blijf maar lekker weg...
... dan geniet ik wel in m'n eentje van die twintigers dames in bikini...
Tussen de Duitse walvissen zal er vast wel eens eentje liggen ja...quote:Op maandag 18 juni 2007 16:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Alsof die er in Scheveningen niet zijn.![]()
Die is bekend.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tussen de Duitse walvissen zal er vast wel eens eentje liggen ja...
Ik heb afgelopen week nog bij de Japanner gegeten in Scheveningen...
Het wezenlijke verschil is dat ik op loopafstand van het Scheveningse strand woon.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:29 schreef _Cara_ het volgende:
@ Air..Wat is nu het wezenlijke verschil tussen Kijkduin en Scheveningen? de drukte? of idd het publiek?
Beiden... Dat verschil merk je vooral zomers... Scheveningen is bekend, dus daar komen heel veel toeristen op af. Op dagen met lekker weer is dat handdoek aan handdoek liggen.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:29 schreef _Cara_ het volgende:
@ Air..Wat is nu het wezenlijke verschil tussen Kijkduin en Scheveningen? de drukte? of idd het publiek?
Welke? Er zitten er meerdere...quote:
Jij zit al redelijk bij de eerste binnenhaven in de buurt. Dat is ook nog wel goed te doen. Strandclub Wij is helemaal goed.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het wezenlijke verschil is dat ik op loopafstand van het Scheveningse strand woon.![]()
Ah zo..quote:Op maandag 18 juni 2007 16:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beiden... Dat verschil merk je vooral zomers... Scheveningen is bekend, dus daar komen heel veel toeristen op af. Op dagen met lekker weer is dat handdoek aan handdoek liggen.
Kijkduin is wat kleiner, komen ook genoeg toeristen op af, maar minder massaal. En het is een wat ander type publiek. Persoonlijk voel ik me daar wat prettiger bij. Maar dat moet ieder voor zich bepalen.
Zet je TomTom maar op de Savornin Lohmanlaan als je deze kant op komt. Kun je nog gratis parkeren ook!quote:Op maandag 18 juni 2007 16:34 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ah zo..
Dat zal ik dan maar doen .. maar ben iig niet zo voor dat massale..
Die ligt in een onwijze pauperbuurt hier.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:35 schreef AirwiN het volgende:
Zet je TomTom maar op de Savornin Lohmanlaan als je deze kant op komt. Kun je nog gratis parkeren ook!
Ah, ik heb gegeten bij Sui Sha Ya op de Zwolsestraat.quote:
Als je in Den Haag een huisje op de Savornin Lohmanlaan hebt, dan heb je het wel redelijk gemaakt zeg maar... En daar staan dan nog niet de echt dure huizen in die wijk...quote:Op maandag 18 juni 2007 16:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die ligt in een onwijze pauperbuurt hier.
Afgesproken!quote:Op maandag 18 juni 2007 16:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zet je TomTom maar op de Savornin Lohmanlaan als je deze kant op komt. Kun je nog gratis parkeren ook!
Vandaar die Vinexlocatie.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:42 schreef Pheno het volgende:
Ik ga liever op vakantie dan in een te groot en te duur huis zitten.
In Breda trek je dan een uitkering, sta je buiten op je slippers lekker te buurten en kogels te ontwijkenquote:Op maandag 18 juni 2007 16:38 schreef AirwiN het volgende:
Als je in Den Haag een huisje op de Savornin Lohmanlaan hebt, dan heb je het wel redelijk gemaakt zeg maar... En daar staan dan nog niet de echt dure huizen in die wijk...
En wat is er mis mee?quote:
Hoe lang was je ook alweer niet op vakantie geweest?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:42 schreef Pheno het volgende:
Ik ga liever op vakantie dan in een te groot en te duur huis zitten.
Dat ziet er niet heel duur uit.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, ik heb gegeten bij Sui Sha Ya op de Zwolsestraat.
Het is maar net wat je wil, ik zou er vooralsnog niet willen wonen.quote:
drie jaren, waardoor we op 1 salaris een huis kunnen kopen en ruim overhoudenquote:Op maandag 18 juni 2007 16:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe lang was je ook alweer niet op vakantie geweest?
Geef eens aan waarom niet. Beneden je stand?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is maar net wat je wil, ik zou er vooralsnog niet willen wonen.
Je mag me er wel eens mee uit eten nemen dan...quote:
Nee, ik woon gewoon liever in een stad op fietsafstand van het centrum.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geef eens aan waarom niet. Beneden je stand?
Ik woon 15 minuten fietsafstand van het centrum. Nog iets?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ik woon gewoon liever in een stad op fietsafstand van het centrum.
Ik wil er best wel eens met je gaan eten, zij het niet volledig op mijn kosten.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je mag me er wel eens mee uit eten nemen dan...![]()
Ik vind Vinexlocaties gewoon niet mooi doorgaans, ik woon lieverin een klassieker huis.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik woon 15 minuten fietsafstand van het centrum. Nog iets?
Klarissa Patijn (wie?) was er ook toen wij er aan het eten waren afgelopen week...quote:Op maandag 18 juni 2007 16:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wil er best wel eens met je gaan eten, zij het niet volledig op mijn kosten.![]()
Misschien is het iets als Nixxx eindelijk ook in de stad woont.![]()
Dat kan. Ik moet altijd lachen om de vooroordelen van een vinexlocatie. Het blaat elkaar allemaal na, omdat de media er nogal bovenop heeft gelegen. Nu staat een wijk als vathorst niet echt bekend als briljante poging tot wijk bouwenquote:Op maandag 18 juni 2007 16:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind Vinexlocaties gewoon niet mooi doorgaans, ik woon lieverin een klassieker huis.
Deze Jap viel zo te zien best mee, ik ken er die veel duurder zijn.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klarissa Patijn (wie?) was er ook toen wij er aan het eten waren afgelopen week...![]()
Dat 'uit eten' doen we eerst wel ergens anders... Leuker voor de portemonnee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |