quote:
Ik dacht laatst dat ik aan waanideeën leed, toen ik steeds maar een kat hoorde miauwen in de treinquote:Op maandag 18 juni 2007 13:59 schreef Anthraxx het volgende:
Met de vogels gaat het ook altijd goed. Je hebt alleen wel veel bekijks.
Bij ons zeggen ze standaard "Oh wat een lieve hamster" terwijl je duidelijk twee staarten van een grasparkiet ziet.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik dacht laatst dat ik aan waanideeën leed, toen ik steeds maar een kat hoorde miauwen in de trein. Tot ik dat "kooitje" verderop zag staan.
Doen je lenzen alweer iets meer wat je wil?quote:
een grasparkiet met 2 staartenquote:Op maandag 18 juni 2007 14:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bij ons zeggen ze standaard "Oh wat een lieve hamster" terwijl je duidelijk twee staarten van een grasparkiet ziet.
En iedereen met een beetje kennis van biologie weet dat een hamster geen twee staarten heeft.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bij ons zeggen ze standaard "Oh wat een lieve hamster" terwijl je duidelijk twee staarten van een grasparkiet ziet.
En geen veren.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
En iedereen met een beetje kennis van biologie weet dat een hamster geen twee staarten heeft.
Ik zie/lees dat jij er bent.. das al heul veul..quote:Op maandag 18 juni 2007 14:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Doen je lenzen alweer iets meer wat je wil?
hoi!quote:Op maandag 18 juni 2007 14:14 schreef Aarti het volgende:
hey!
Ik waag te betwijfelen of mijn aanwezigheid hier enig causaal verband heeft met wat jouw lenzen voor je doen, maar kunnen lezen is wel erg prettig, ja. Alhoewel met hoofdpijn en een irriterende lens je vermoedelijk liever alsnog iets anders zou doen dan hier digitaal bij ons zijn.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:17 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik zie/lees dat jij er bent.. das al heul veul..![]()
Ik ben graag hierquote:Op maandag 18 juni 2007 14:20 schreef Litpho het volgende:
[quote]
Alhoewel met hoofdpijn en een irriterende lens je vermoedelijk liever alsnog iets anders zou doen dan hier digitaal bij ons zijn.
Teveel werk, teveel koffie.... resultaat teveel energie..quote:
* werk doorstuurt naar _Cara_ *quote:Op maandag 18 juni 2007 14:52 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Teveel werk, teveel koffie.... resultaat teveel energie..![]()
* AirwiN doet een schepje er bovenop...quote:
Kom jij dan maar hier naartoe, dan heb ik ook nog een huishouden liggen als uitdaging...quote:Op maandag 18 juni 2007 15:08 schreef _Cara_ het volgende:
Laat maar komen...ben niet kapot te krijgen..
tssssssssss ik ben je poetsvrouw niet!quote:Op maandag 18 juni 2007 15:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom jij dan maar hier naartoe, dan heb ik ook nog een huishouden liggen als uitdaging...![]()
Poetsen = fun!quote:Op maandag 18 juni 2007 15:10 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
tssssssssss ik ben je poetsvrouw niet!![]()
Ik kom alleen voor de fun!
Verhuizen.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:08 schreef Kuukske het volgende:
Ik zou ook wel wat werk willen geven, maar ik heb alleen inpakken en verhuizen als optie.
Flapdrol...echt niet..quote:
quote:
Hij poetst zijn aars met plezierquote:
Als ik het echt fun zou vinden, zou ik dan zo hard m'n best doen om jou voor dat karretje te spannen?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:15 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Flapdrol...echt niet..
Dan weet jij niet wat FUN! is.. dat valt me tegen..![]()
Ik poets vooral de plaat met enige regelmaat!quote:
Dat is wel de beste redenquote:Op maandag 18 juni 2007 15:10 schreef _Cara_ het volgende:
Ik kom alleen voor de fun!
quote:Op maandag 18 juni 2007 15:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is wel de beste reden. Ook meerdere malen?
Ja, ik weet het, ik weet het, maar nixxx is er niet overdag en iemand moet het doenquote:
Een post met een verwijzing naar nixxx en toch krijg ik de kriebels ervan in mijn buik...quote:Op maandag 18 juni 2007 15:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, ik weet het, maar nixxx is er niet overdag en iemand moet het doen.
Maakt nixxx zulke gevoelens bij je losquote:Op maandag 18 juni 2007 15:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een post met een verwijzing naar nixxx en toch krijg ik de kriebels ervan in mijn buik...![]()
Natuurlijk niet...quote:
uhuhquote:
gop de wereld klinkt zo apartquote:Op maandag 18 juni 2007 15:30 schreef Burdie het volgende:
Er ontbreekt een g in de TT.
quote:Op maandag 18 juni 2007 15:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een post met een verwijzing naar nixxx en toch krijg ik de kriebels ervan in mijn buik...![]()
Euhm.. hier denk ik ff over na.. Dit kan op verschillende manieren uitgelegd worden, ik wil wel dat we op dezelfde lijn zitten..quote:Op maandag 18 juni 2007 15:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is wel de beste reden. Ook meerdere malen?
Had er in plaats van 'nixxx' 'Plato1980' gestaan dan had ik dezelfde kriebels gehad hoor...quote:
Je wilt dus gewoon een kerel, maakt niet uit wie?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had er in plaats van 'nixxx' 'Plato1980' gestaan dan had ik dezelfde kriebels gehad hoor...
En dan voel jij je geroepen om " rare" dingen te zeggen..quote:Op maandag 18 juni 2007 15:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, ik weet het, maar nixxx is er niet overdag en iemand moet het doen.
Horizontaal, verticaal, diagonaal?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:34 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Euhm.. hier denk ik ff over na.. Dit kan op verschillende manieren uitgelegd worden, ik wil wel dat we op dezelfde lijn zitten..![]()
Nee, jij leest gewoon niet goed genoeg...quote:Op maandag 18 juni 2007 15:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je wilt dus gewoon een kerel, maakt niet uit wie?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |