Truste boef!quote:Op maandag 18 juni 2007 00:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En ik niet meer!(dankzij mijn baantje van 5 tot 19u)
Trusten.
Tuurlijk, hij is murw gebeukt en hij hoopt op wat rust.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:48 schreef Peter6000 het volgende:
Eric accepteert meteen dat het zijn nieuwe slaapplaats wordt.
Hoelang denk jij dat hij dit nog volhoudt?quote:Op maandag 18 juni 2007 00:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij is murw gebeukt en hij hoopt op wat rust.
quote:Op maandag 18 juni 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
Hahaha, wat grappig: ze zeggen omstebeurt welterusten.
Lieke weer het meest irritant. Van dat wijf zou je toch spontaan een wifebeater en -kicker worden.![]()
Mensonterend?quote:
-killerquote:Op maandag 18 juni 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
Lieke weer het meest irritant. Van dat wijf zou je toch spontaan een wifebeater en -kicker worden.![]()
ik ook, grappen zijn leuk maar dit is gewoon peste, huub is vroeger heel erg gepest, snap nie dat hij nu t zelfde doet als mensen bij hem dedenquote:
Als een man een vrouw wil en de vrouw wijst af dan is de man een macho.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:46 schreef waxmask het volgende:
Je ziet ook altijd weer dat sommige mensen het dan toch weer gaan opnemen voor degene die getagged worden hier op FOK. Zelfs nu vergeten mensen dat Huub nooit toestemming heeft gegeven voor de bestasting, hij vondt het achter af niet zo erg....
Nicolaas wat dat betreft werdt al meteen super giftig en was tot zwaar beuken in staat.... Dus Eric blijft een smerige gast die dit wel degelijk verdient heeft... Bye bye Zwaai Zwaai Erica....
www.degoudenkooi.tv en lees de regels en denk daarna eens na wat het spel inhoudtquote:Op maandag 18 juni 2007 00:53 schreef easysatellite het volgende:
[..]
ik ook, grappen zijn leuk maar dit is gewoon peste, huub is vroeger heel erg gepest, snap nie dat hij nu t zelfde doet als mensen bij hem deden
Wij kijken niet naar het programma, wij kijken naar de streams..quote:Op maandag 18 juni 2007 00:52 schreef Judah het volgende:
[..]
Mensonterend?
Jullie weten wel naar welk programma jullie kijken, toch?
hij heeft gewoon geen keus!quote:Op maandag 18 juni 2007 00:48 schreef Peter6000 het volgende:
Moeilijk te zeggen.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hoelang denk jij dat hij dit nog volhoudt?
Ik zeik niet hoor. Ik heb geen medelijden met Eric.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:53 schreef Mani89 het volgende:
niet gaan zeiken nou dames dit is toch wat we willen zien
Nee, ik wil dit niet zien, zielig met z'n allen op 1.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:53 schreef Mani89 het volgende:
niet gaan zeiken nou dames dit is toch wat we willen zien
Wat een dwaze vergelijkingquote:Op maandag 18 juni 2007 00:53 schreef noucky het volgende:
[..]
Als een man een vrouw wil en de vrouw wijst af dan is de man een macho.
Als een man een man wil en de man wijst hem af dan is de man een verkrachter ?
Ik kan er niks aan doen, maar ik walg van haar bij de terror-acties. Het is een komplete kopie van Huub. Niks verzint ze zelf, alles in ten dienste van master Huub.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
ben jij niet stiekum Brian die net achter de pc heeft gezeten?quote:Op maandag 18 juni 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
Ik ook niet, maar je ziet zijn ogen de regels volgen.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:54 schreef Haunter het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Eric zich nu nog kan concentreren op zijn studiewerk
mee eens, en ook hoe ze zich kleed, ze is n sportief type en dan draagt ze van die lelijke cheape jurkjes staat der totaal niet, daaraan zie je al dat ze totaal niet derzelf is, en de ene keer is ze heel tuttige qua gedrag (schoonmaken koken) en de andere keer loopt ze te rellen en rotzooi temaken, hoe tegenstrijdig kan je zijn.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:55 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, maar ik walg van haar bij de terror-acties. Het is een komplete kopie van Huub. Niks verzint ze zelf, alles in ten dienste van master Huub.
Het enige geluk dat ze heeft is dat hij haar aantrekkelijk genoeg vindt om te neuken, daarom heeft ze het niet moeilijk daar.
het lijkt een beetje op wat je ziet in het dierenrijk bij de wolven hebben die met de laagste rangorde pas als laatsten recht op eten of een slaapplaats, natuurlijk krijgen ze dan het slechtste van het slechtste.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:48 schreef Peter6000 het volgende:
Lieke heeft ook wel degelijk zwakke punten:quote:Op maandag 18 juni 2007 00:57 schreef easysatellite het volgende:
[..]
mee eens, en ook hoe ze zich kleed, ze is n sportief type en dan draagt ze van die lelijke cheape jurkjes staat der totaal niet, daaraan zie je al dat ze totaal niet derzelf is, en de ene keer is ze heel tuttige qua gedrag (schoonmaken koken) en de andere keer loopt ze te rellen en rotzooi temaken, hoe tegenstrijdig kan je zijn.
Huub wist weldegelijk wat Eric aan het doen was. Het past toch helemaal bij Huub om dit ook eens uitgeprobeerd te hebben? Alleen door zich slapend te houden dacht hij geen gezichtsverlies te lijden.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:27 schreef Sonique het volgende:
Ow, de hele 'Huub lag te slapen' tijdens de trek en zuig sessie van Erik...
Als Huub zegt 'Nu weet ik zeker dat ik meer van meisjes houd' de volgende ochtend zegt wat mij betreft genoeg...
Het hele goedoe is ook uitgebreid op YouTube terug te vinden trouwens....
Sommige mensen zijn zo Huubgeil dat ze zelfs het spel niet meer zien wat Huub speelt...
Beetje vreemd, toen Jaap de eerste weken dit over zich heen kreeg hoorde ik alleen maar gejuich....quote:Op maandag 18 juni 2007 01:00 schreef robert2006 het volgende:
[..]
het lijkt een beetje op wat je ziet in het dierenrijk bij de wolven hebben die met de laagste rangorde pas als laatsten recht op eten of een slaapplaats, natuurlijk krijgen ze dan het slechtste van het slechtste.
ik mag dioe hele eric niet, maar ik kan hier heel slecht tegen
Ik denk dat Lieke best haar vrouwtje weet te staan, ze doet het alleen teveel ten dienste van Huub.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:55 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, maar ik walg van haar bij de terror-acties. Het is een komplete kopie van Huub. Niks verzint ze zelf, alles in ten dienste van master Huub.
Het enige geluk dat ze heeft is dat hij haar aantrekkelijk genoeg vindt om te neuken, daarom heeft ze het niet moeilijk daar.
Ik doe verwoedde pogingen Eric als dader ipv als slachtoffer te herinneren, misschien vind ik het minder erg als ik besef dat hij ook dader zou zijn, als hij de kans had.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:00 schreef robert2006 het volgende:
[..]
het lijkt een beetje op wat je ziet in het dierenrijk bij de wolven hebben die met de laagste rangorde pas als laatsten recht op eten of een slaapplaats, natuurlijk krijgen ze dan het slechtste van het slechtste.
ik mag dioe hele eric niet, maar ik kan hier heel slecht tegen
Ook een stuk aangenamer..quote:Op maandag 18 juni 2007 01:00 schreef miesy het volgende:
heb de streams aanstaan, maar kan nauwelijks nog kijken.
vind eric zieeeeelig, al is ie zelf ook geen lieverdje.
hoop dat ie snel naar huis gaat, kunnen ze weer lekker natas of brian weer bashen,
da's veel leuker!![]()
Ik vind dat ze 10 keer meer lef en karakter heeft als de andere twee "dames" daar.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:03 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik denk dat Lieke best haar vrouwtje weet te staan, ze doet het alleen teveel ten dienste van Huub.
omdat het heel makkelijk was om Jaap te haten om hoe hij zich opstelde (en door de gebruikelijke opruiende taal in de COSen)quote:Op maandag 18 juni 2007 01:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Beetje vreemd, toen Jaap de eerste weken dit over zich heen kreeg hoorde ik alleen maar gejuich....
Misschien moeten Jaap en Brian Henk Pieterse nog even bellen.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:45 schreef Peter6000 het volgende:
Het valt me tegen van Jaap dat hij meedoet.![]()
Ik dacht dat hij tegen pesten is.
Ach, het is net ganzeborden of mens erger je niet. De pionnetjes zijn nu echte mensen. Dat is het spel, daar hebben ze voor getekend, dat wilden ze, welnu, dat krijgen ze.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:03 schreef agter het volgende:
Begrijp me goed, ik heb niets op met Eric. Van mij mag ie weg. Maar ik vind dit ver gaan.
Ik krijg hier echt een "Das experiment" gevoel van. Voor diegene die dat niet kent:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Das_Experiment
In principe staat er nu een bordje bij de slaapkamers met daarop "Verboten fur Eric".
Geeft me een naar gevoel.
Die kleding heeft ze overigens geen inspraak in, dus dat punt kan je van je lijstje schrappen.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:57 schreef easysatellite het volgende:
[..]
mee eens, en ook hoe ze zich kleed, ze is n sportief type en dan draagt ze van die lelijke cheape jurkjes staat der totaal niet, daaraan zie je al dat ze totaal niet derzelf is, en de ene keer is ze heel tuttige qua gedrag (schoonmaken koken) en de andere keer loopt ze te rellen en rotzooi temaken, hoe tegenstrijdig kan je zijn.
veel aangenamer!quote:
Scherp geheugen!quote:Op maandag 18 juni 2007 01:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien moeten Jaap en Brian Henk Pieterse nog even bellen.![]()
Zo dacht en denk ik er ook over.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Die kleding heeft ze overigens geen inspraak in, dus dat punt kan je van je lijstje schrappen.En wtf koken en schoonmaken tuttig gedrag, dat moet ik helaas ook elke dag doen, ben ik nu een tut?
![]()
Zie je die 2 dodo's nog zitten, klagen tegen die arme man dat het pesten allemaal zo erg en gemeen was, dat kindjes op het schoolplein het na gingen doen?quote:
1 mens (amanda, speciaal voor jouquote:Op maandag 18 juni 2007 01:06 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, maar voor huub en lieke een stuk moeilijjker, want dan hebben ze met 3 mensen te maken
Precies. Dat 'voelt' rechtvaardiger.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:09 schreef miesy het volgende:
[..]
veel aangenamer!
krijg daar altijd wel een goed gevoel van.
eric is ook veels te gevoelig![]()
![]()
dat zou mooi maar ook dom van Eric zijn.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:13 schreef Yollie het volgende:
Zou mooi zijn als Eric nu terror terug gaat doen.
Ja, het verbaasd mij dat hij niets terug doet. Het is namelijk zijn enige "way out". Als de groep jou pakt, pak dan de grootste schreeuwer dubbel en dwars en bij voortduring. Ik weet ook zeker dat wanneer hij Huubje te grazen neemt gedurende één lange volle nacht, dat Huubje 200.000 van de prijs in kan leveren.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:13 schreef Yollie het volgende:
of over het hek springen, taxi bestellen en even lekker met z'n vrienden gaan stappenquote:Op maandag 18 juni 2007 01:13 schreef Yollie het volgende:
Brian wilde zo graag het goede voorbeeld zijn...quote:Op maandag 18 juni 2007 01:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Zie je die 2 dodo's nog zitten, klagen tegen die arme man dat het pesten allemaal zo erg en gemeen was, dat kindjes op het schoolplein het na gingen doen?![]()
Kom ik weer met m'n newbie vragen hoor.. Maar moet je 200.000 inlever als je "24 uur" aanvraagt? En wat is dat dan? Ik ben er niet helemaal uitquote:Op maandag 18 juni 2007 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
. Ik weet ook zeker dat wanneer hij Huubje te grazen neemt gedurende één lange volle nacht, dat Huubje 200.000 van de prijs in kan leveren.
Zou wel leuk zijn, heeft hij ook het volste recht toe, maar ik denk niet dat hij dat durft.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:13 schreef Yollie het volgende:
Denk het niet dan is het 1 op 1 en kan Huub gewoon terug terroren. Als de hele groep tegen Huub begint gedurende 1 nacht geef ik ze meer kans.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, het verbaasd mij dat hij niets terug doet. Het is namelijk zijn enige "way out". Als de groep jou pakt, pak dan de grootste schreeuwer dubbel en dwars en bij voortduring. Ik weet ook zeker dat wanneer hij Huubje te grazen neemt gedurende één lange volle nacht, dat Huubje 200.000 van de prijs in kan leveren.
Eric's stijl is ook niet echt stijlvol. Maar met je laatste zin ben ik het helemaal eens.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:18 schreef noucky het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn, heeft hij ook het volste recht toe, maar ik denk niet dat hij dat durft.
Hij heeft genoeg stof om tegen Huub te gebruiken, helaas doet hij dat niet.
Het is niet zijn stijl, maar om te overleven moet je soms dingen doen die je normaal niet zou doen.
is huub nou eigenlijk elke keer aangerand dat hij sex met eric heeft gehad, dat gebeurde toch een aantal kerenquote:Op maandag 18 juni 2007 01:18 schreef noucky het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn, heeft hij ook het volste recht toe, maar ik denk niet dat hij dat durft.
Hij heeft genoeg stof om tegen Huub te gebruiken, helaas doet hij dat niet.
Het is niet zijn stijl, maar om te overleven moet je soms dingen doen die je normaal niet zou doen.
Nee, maar je moet wel een ton inleveren als je fysiek geweld gebruikt.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:17 schreef clrscrn het volgende:
[..]
Kom ik weer met m'n newbie vragen hoor.. Maar moet je 200.000 inlever als je "24 uur" aanvraagt? En wat is dat dan? Ik ben er niet helemaal uit
Hoe vaak en bij wie is dat al gebeurd?quote:Op maandag 18 juni 2007 01:20 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, maar je moet wel een ton inleveren als je fysiek geweld gebruikt.
Eric, geen sterk karakter! Vandaar denk ik ook af en toe de vlucht naar zijn "andere zijn". In vrouwenkleding voelt hij zich een stuk zekerder.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eric's stijl is ook niet echt stijlvol. Maar met je laatste zin ben ik het helemaal eens.
Veel te vaak en voornamelijk tusssen Brian en Huub.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:21 schreef clrscrn het volgende:
[..]
Hoe vaak en bij wie is dat al gebeurd?
Nee dat snap ik, maar niemand heeft na het invoeren van die regel de straf al opgelegd gekregen?quote:Op maandag 18 juni 2007 01:23 schreef Day het volgende:
[..]
Veel te vaak en voornamelijk tusssen Brian en Huub.
Vandaar deze nieuwe regel.
Nee, Huub heeft laatst een waarschuwing gehad, evenals Amanda en Brian.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:17 schreef clrscrn het volgende:
[..]
Kom ik weer met m'n newbie vragen hoor.. Maar moet je 200.000 inlever als je "24 uur" aanvraagt? En wat is dat dan? Ik ben er niet helemaal uit
Oh wacht, ik begrijp je vraag verkeerd.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:23 schreef Day het volgende:
[..]
Veel te vaak en voornamelijk tusssen Brian en Huub.
Vandaar deze nieuwe regel.
En piesen in de bosjes of een eind lopen als je 's nachts moet.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:25 schreef Peter6000 het volgende:
Onhandig hoor, zo`n nachtelijke verhuizing.
Oh, bij hun is het dus 2 ton? Had ik niet meegekregen.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, Huub heeft laatst een waarschuwing gehad, evenals Amanda en Brian.
Als zij alsnog een overtreding begaan, kost hen dat 200.000 euro.Ieder ander in het huis, moet 100.000 euro betalen bij een zelfde soort overtreding. Na iedere overtreding wordt de boete verdubbeld.
Hij kwam 'vrij sterk' het huis in, deinsde niet terug voor de grote schmoel van moeder vislip met rollende glimmende hangende zwarte theezakjes.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eric, geen sterk karakter! Vandaar denk ik ook af en toe de vlucht naar zijn "andere zijn". In vrouwenkleding voelt hij zich een stuk zekerder.
Blijven die waarschuwingen eigenlijke staan of verlopen die ook weer?quote:Op maandag 18 juni 2007 01:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, Huub heeft laatst een waarschuwing gehad, evenals Amanda en Brian.
Als zij alsnog een overtreding begaan, kost hen dat 200.000 euro.
Ieder ander in het huis, moet 100.000 euro betalen bij een zelfde soort overtreding. Na iedere overtreding wordt de boete verdubbeld.
Je toevlucht zoeken in agressie is altijd de juiste oplossing!quote:Op maandag 18 juni 2007 01:25 schreef noucky het volgende:
Asl ik Eric was en ik zou het niet langer trekken, dan gaf ik me Huub toch een rotschop dat hij weken in het ziekenhuis mag verblijven. Hoppa lekker 100.000 uit de pot en Huupje zijn we effe kwijt.
Ik zou dat ook gedaan hebben. Als mijn kans op de prijs verkeken was, pakte ik degene waaraan ik het meest een hekel had.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:25 schreef noucky het volgende:
Asl ik Eric was en ik zou het niet langer trekken, dan gaf ik me Huub toch een rotschop dat hij weken in het ziekenhuis mag verblijven. Hoppa lekker 100.000 uit de pot en Huupje zijn we effe kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |