www.degoudenkooi.tv en lees de regels en denk daarna eens na wat het spel inhoudtquote:Op maandag 18 juni 2007 00:53 schreef easysatellite het volgende:
[..]
ik ook, grappen zijn leuk maar dit is gewoon peste, huub is vroeger heel erg gepest, snap nie dat hij nu t zelfde doet als mensen bij hem deden
Wij kijken niet naar het programma, wij kijken naar de streams..quote:Op maandag 18 juni 2007 00:52 schreef Judah het volgende:
[..]
Mensonterend?
Jullie weten wel naar welk programma jullie kijken, toch?
hij heeft gewoon geen keus!quote:Op maandag 18 juni 2007 00:48 schreef Peter6000 het volgende:
Eric accepteert meteen dat het zijn nieuwe slaapplaats wordt.
Moeilijk te zeggen.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hoelang denk jij dat hij dit nog volhoudt?
Ik zeik niet hoor. Ik heb geen medelijden met Eric.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:53 schreef Mani89 het volgende:
niet gaan zeiken nou dames dit is toch wat we willen zien
Nee, ik wil dit niet zien, zielig met z'n allen op 1.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:53 schreef Mani89 het volgende:
niet gaan zeiken nou dames dit is toch wat we willen zien
Wat een dwaze vergelijkingquote:Op maandag 18 juni 2007 00:53 schreef noucky het volgende:
[..]
Als een man een vrouw wil en de vrouw wijst af dan is de man een macho.
Als een man een man wil en de man wijst hem af dan is de man een verkrachter ?
Ik kan er niks aan doen, maar ik walg van haar bij de terror-acties. Het is een komplete kopie van Huub. Niks verzint ze zelf, alles in ten dienste van master Huub.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
Lieke weer het meest irritant. Van dat wijf zou je toch spontaan een wifebeater en -kicker worden.![]()
ben jij niet stiekum Brian die net achter de pc heeft gezeten?quote:Op maandag 18 juni 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
Hahaha, wat grappig: ze zeggen omstebeurt welterusten.
Lieke weer het meest irritant. Van dat wijf zou je toch spontaan een wifebeater en -kicker worden.![]()
Ik ook niet, maar je ziet zijn ogen de regels volgen.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:54 schreef Haunter het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Eric zich nu nog kan concentreren op zijn studiewerk
mee eens, en ook hoe ze zich kleed, ze is n sportief type en dan draagt ze van die lelijke cheape jurkjes staat der totaal niet, daaraan zie je al dat ze totaal niet derzelf is, en de ene keer is ze heel tuttige qua gedrag (schoonmaken koken) en de andere keer loopt ze te rellen en rotzooi temaken, hoe tegenstrijdig kan je zijn.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:55 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, maar ik walg van haar bij de terror-acties. Het is een komplete kopie van Huub. Niks verzint ze zelf, alles in ten dienste van master Huub.
Het enige geluk dat ze heeft is dat hij haar aantrekkelijk genoeg vindt om te neuken, daarom heeft ze het niet moeilijk daar.
het lijkt een beetje op wat je ziet in het dierenrijk bij de wolven hebben die met de laagste rangorde pas als laatsten recht op eten of een slaapplaats, natuurlijk krijgen ze dan het slechtste van het slechtste.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:48 schreef Peter6000 het volgende:
Eric accepteert meteen dat het zijn nieuwe slaapplaats wordt.
Lieke heeft ook wel degelijk zwakke punten:quote:Op maandag 18 juni 2007 00:57 schreef easysatellite het volgende:
[..]
mee eens, en ook hoe ze zich kleed, ze is n sportief type en dan draagt ze van die lelijke cheape jurkjes staat der totaal niet, daaraan zie je al dat ze totaal niet derzelf is, en de ene keer is ze heel tuttige qua gedrag (schoonmaken koken) en de andere keer loopt ze te rellen en rotzooi temaken, hoe tegenstrijdig kan je zijn.
Huub wist weldegelijk wat Eric aan het doen was. Het past toch helemaal bij Huub om dit ook eens uitgeprobeerd te hebben? Alleen door zich slapend te houden dacht hij geen gezichtsverlies te lijden.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:27 schreef Sonique het volgende:
Ow, de hele 'Huub lag te slapen' tijdens de trek en zuig sessie van Erik...
Als Huub zegt 'Nu weet ik zeker dat ik meer van meisjes houd' de volgende ochtend zegt wat mij betreft genoeg...
Het hele goedoe is ook uitgebreid op YouTube terug te vinden trouwens....
Sommige mensen zijn zo Huubgeil dat ze zelfs het spel niet meer zien wat Huub speelt...
Beetje vreemd, toen Jaap de eerste weken dit over zich heen kreeg hoorde ik alleen maar gejuich....quote:Op maandag 18 juni 2007 01:00 schreef robert2006 het volgende:
[..]
het lijkt een beetje op wat je ziet in het dierenrijk bij de wolven hebben die met de laagste rangorde pas als laatsten recht op eten of een slaapplaats, natuurlijk krijgen ze dan het slechtste van het slechtste.
ik mag dioe hele eric niet, maar ik kan hier heel slecht tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |