Truste boef!quote:Op maandag 18 juni 2007 00:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En ik niet meer!(dankzij mijn baantje van 5 tot 19u)
Trusten.
Tuurlijk, hij is murw gebeukt en hij hoopt op wat rust.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:48 schreef Peter6000 het volgende:
Eric accepteert meteen dat het zijn nieuwe slaapplaats wordt.
Hoelang denk jij dat hij dit nog volhoudt?quote:Op maandag 18 juni 2007 00:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij is murw gebeukt en hij hoopt op wat rust.
quote:Op maandag 18 juni 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
Hahaha, wat grappig: ze zeggen omstebeurt welterusten.
Lieke weer het meest irritant. Van dat wijf zou je toch spontaan een wifebeater en -kicker worden.![]()
Mensonterend?quote:
-killerquote:Op maandag 18 juni 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
Hahaha, wat grappig: ze zeggen omstebeurt welterusten.
Lieke weer het meest irritant. Van dat wijf zou je toch spontaan een wifebeater en -kicker worden.![]()
ik ook, grappen zijn leuk maar dit is gewoon peste, huub is vroeger heel erg gepest, snap nie dat hij nu t zelfde doet als mensen bij hem dedenquote:
Als een man een vrouw wil en de vrouw wijst af dan is de man een macho.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:46 schreef waxmask het volgende:
Je ziet ook altijd weer dat sommige mensen het dan toch weer gaan opnemen voor degene die getagged worden hier op FOK. Zelfs nu vergeten mensen dat Huub nooit toestemming heeft gegeven voor de bestasting, hij vondt het achter af niet zo erg....
Nicolaas wat dat betreft werdt al meteen super giftig en was tot zwaar beuken in staat.... Dus Eric blijft een smerige gast die dit wel degelijk verdient heeft... Bye bye Zwaai Zwaai Erica....
www.degoudenkooi.tv en lees de regels en denk daarna eens na wat het spel inhoudtquote:Op maandag 18 juni 2007 00:53 schreef easysatellite het volgende:
[..]
ik ook, grappen zijn leuk maar dit is gewoon peste, huub is vroeger heel erg gepest, snap nie dat hij nu t zelfde doet als mensen bij hem deden
Wij kijken niet naar het programma, wij kijken naar de streams..quote:Op maandag 18 juni 2007 00:52 schreef Judah het volgende:
[..]
Mensonterend?
Jullie weten wel naar welk programma jullie kijken, toch?
hij heeft gewoon geen keus!quote:Op maandag 18 juni 2007 00:48 schreef Peter6000 het volgende:
Eric accepteert meteen dat het zijn nieuwe slaapplaats wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |