is huub nou eigenlijk elke keer aangerand dat hij sex met eric heeft gehad, dat gebeurde toch een aantal kerenquote:Op maandag 18 juni 2007 01:18 schreef noucky het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn, heeft hij ook het volste recht toe, maar ik denk niet dat hij dat durft.
Hij heeft genoeg stof om tegen Huub te gebruiken, helaas doet hij dat niet.
Het is niet zijn stijl, maar om te overleven moet je soms dingen doen die je normaal niet zou doen.
Nee, maar je moet wel een ton inleveren als je fysiek geweld gebruikt.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:17 schreef clrscrn het volgende:
[..]
Kom ik weer met m'n newbie vragen hoor.. Maar moet je 200.000 inlever als je "24 uur" aanvraagt? En wat is dat dan? Ik ben er niet helemaal uit
Hoe vaak en bij wie is dat al gebeurd?quote:Op maandag 18 juni 2007 01:20 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, maar je moet wel een ton inleveren als je fysiek geweld gebruikt.
Eric, geen sterk karakter! Vandaar denk ik ook af en toe de vlucht naar zijn "andere zijn". In vrouwenkleding voelt hij zich een stuk zekerder.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eric's stijl is ook niet echt stijlvol. Maar met je laatste zin ben ik het helemaal eens.
Veel te vaak en voornamelijk tusssen Brian en Huub.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:21 schreef clrscrn het volgende:
[..]
Hoe vaak en bij wie is dat al gebeurd?
Nee dat snap ik, maar niemand heeft na het invoeren van die regel de straf al opgelegd gekregen?quote:Op maandag 18 juni 2007 01:23 schreef Day het volgende:
[..]
Veel te vaak en voornamelijk tusssen Brian en Huub.
Vandaar deze nieuwe regel.
Nee, Huub heeft laatst een waarschuwing gehad, evenals Amanda en Brian.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:17 schreef clrscrn het volgende:
[..]
Kom ik weer met m'n newbie vragen hoor.. Maar moet je 200.000 inlever als je "24 uur" aanvraagt? En wat is dat dan? Ik ben er niet helemaal uit
Oh wacht, ik begrijp je vraag verkeerd.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:23 schreef Day het volgende:
[..]
Veel te vaak en voornamelijk tusssen Brian en Huub.
Vandaar deze nieuwe regel.
En piesen in de bosjes of een eind lopen als je 's nachts moet.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:25 schreef Peter6000 het volgende:
Onhandig hoor, zo`n nachtelijke verhuizing.
Oh, bij hun is het dus 2 ton? Had ik niet meegekregen.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, Huub heeft laatst een waarschuwing gehad, evenals Amanda en Brian.
Als zij alsnog een overtreding begaan, kost hen dat 200.000 euro.Ieder ander in het huis, moet 100.000 euro betalen bij een zelfde soort overtreding. Na iedere overtreding wordt de boete verdubbeld.
Hij kwam 'vrij sterk' het huis in, deinsde niet terug voor de grote schmoel van moeder vislip met rollende glimmende hangende zwarte theezakjes.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eric, geen sterk karakter! Vandaar denk ik ook af en toe de vlucht naar zijn "andere zijn". In vrouwenkleding voelt hij zich een stuk zekerder.
Blijven die waarschuwingen eigenlijke staan of verlopen die ook weer?quote:Op maandag 18 juni 2007 01:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, Huub heeft laatst een waarschuwing gehad, evenals Amanda en Brian.
Als zij alsnog een overtreding begaan, kost hen dat 200.000 euro.
Ieder ander in het huis, moet 100.000 euro betalen bij een zelfde soort overtreding. Na iedere overtreding wordt de boete verdubbeld.
Je toevlucht zoeken in agressie is altijd de juiste oplossing!quote:Op maandag 18 juni 2007 01:25 schreef noucky het volgende:
Asl ik Eric was en ik zou het niet langer trekken, dan gaf ik me Huub toch een rotschop dat hij weken in het ziekenhuis mag verblijven. Hoppa lekker 100.000 uit de pot en Huupje zijn we effe kwijt.
Ik zou dat ook gedaan hebben. Als mijn kans op de prijs verkeken was, pakte ik degene waaraan ik het meest een hekel had.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:25 schreef noucky het volgende:
Asl ik Eric was en ik zou het niet langer trekken, dan gaf ik me Huub toch een rotschop dat hij weken in het ziekenhuis mag verblijven. Hoppa lekker 100.000 uit de pot en Huupje zijn we effe kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |