Ach, het is net ganzeborden of mens erger je niet. De pionnetjes zijn nu echte mensen. Dat is het spel, daar hebben ze voor getekend, dat wilden ze, welnu, dat krijgen ze.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:03 schreef agter het volgende:
Begrijp me goed, ik heb niets op met Eric. Van mij mag ie weg. Maar ik vind dit ver gaan.
Ik krijg hier echt een "Das experiment" gevoel van. Voor diegene die dat niet kent:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Das_Experiment
In principe staat er nu een bordje bij de slaapkamers met daarop "Verboten fur Eric".
Geeft me een naar gevoel.
Die kleding heeft ze overigens geen inspraak in, dus dat punt kan je van je lijstje schrappen.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:57 schreef easysatellite het volgende:
[..]
mee eens, en ook hoe ze zich kleed, ze is n sportief type en dan draagt ze van die lelijke cheape jurkjes staat der totaal niet, daaraan zie je al dat ze totaal niet derzelf is, en de ene keer is ze heel tuttige qua gedrag (schoonmaken koken) en de andere keer loopt ze te rellen en rotzooi temaken, hoe tegenstrijdig kan je zijn.
veel aangenamer!quote:
Scherp geheugen!quote:Op maandag 18 juni 2007 01:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien moeten Jaap en Brian Henk Pieterse nog even bellen.![]()
Zo dacht en denk ik er ook over.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Die kleding heeft ze overigens geen inspraak in, dus dat punt kan je van je lijstje schrappen.En wtf koken en schoonmaken tuttig gedrag, dat moet ik helaas ook elke dag doen, ben ik nu een tut?
![]()
Zie je die 2 dodo's nog zitten, klagen tegen die arme man dat het pesten allemaal zo erg en gemeen was, dat kindjes op het schoolplein het na gingen doen?quote:
1 mens (amanda, speciaal voor jouquote:Op maandag 18 juni 2007 01:06 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, maar voor huub en lieke een stuk moeilijjker, want dan hebben ze met 3 mensen te maken
Precies. Dat 'voelt' rechtvaardiger.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:09 schreef miesy het volgende:
[..]
veel aangenamer!
krijg daar altijd wel een goed gevoel van.
eric is ook veels te gevoelig![]()
![]()
dat zou mooi maar ook dom van Eric zijn.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:13 schreef Yollie het volgende:
Zou mooi zijn als Eric nu terror terug gaat doen.
Ja, het verbaasd mij dat hij niets terug doet. Het is namelijk zijn enige "way out". Als de groep jou pakt, pak dan de grootste schreeuwer dubbel en dwars en bij voortduring. Ik weet ook zeker dat wanneer hij Huubje te grazen neemt gedurende één lange volle nacht, dat Huubje 200.000 van de prijs in kan leveren.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:13 schreef Yollie het volgende:
of over het hek springen, taxi bestellen en even lekker met z'n vrienden gaan stappenquote:Op maandag 18 juni 2007 01:13 schreef Yollie het volgende:
Brian wilde zo graag het goede voorbeeld zijn...quote:Op maandag 18 juni 2007 01:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Zie je die 2 dodo's nog zitten, klagen tegen die arme man dat het pesten allemaal zo erg en gemeen was, dat kindjes op het schoolplein het na gingen doen?![]()
Kom ik weer met m'n newbie vragen hoor.. Maar moet je 200.000 inlever als je "24 uur" aanvraagt? En wat is dat dan? Ik ben er niet helemaal uitquote:Op maandag 18 juni 2007 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
. Ik weet ook zeker dat wanneer hij Huubje te grazen neemt gedurende één lange volle nacht, dat Huubje 200.000 van de prijs in kan leveren.
Zou wel leuk zijn, heeft hij ook het volste recht toe, maar ik denk niet dat hij dat durft.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:13 schreef Yollie het volgende:
Denk het niet dan is het 1 op 1 en kan Huub gewoon terug terroren. Als de hele groep tegen Huub begint gedurende 1 nacht geef ik ze meer kans.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, het verbaasd mij dat hij niets terug doet. Het is namelijk zijn enige "way out". Als de groep jou pakt, pak dan de grootste schreeuwer dubbel en dwars en bij voortduring. Ik weet ook zeker dat wanneer hij Huubje te grazen neemt gedurende één lange volle nacht, dat Huubje 200.000 van de prijs in kan leveren.
Eric's stijl is ook niet echt stijlvol. Maar met je laatste zin ben ik het helemaal eens.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:18 schreef noucky het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn, heeft hij ook het volste recht toe, maar ik denk niet dat hij dat durft.
Hij heeft genoeg stof om tegen Huub te gebruiken, helaas doet hij dat niet.
Het is niet zijn stijl, maar om te overleven moet je soms dingen doen die je normaal niet zou doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |