De enige die hier kut posts heeft is Aightzz zelf. (of je moet FOK zo in stellen dat je geen webicons kan zien. )quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:17 schreef ijsmeis het volgende:
Zeuw. Posts weg. Dat je in het Team-toernooitopic niet door mag gaan met die kutposts, betekent niet dat je hier door mag gaan, heren.
Oh joh zelfs met de nieuwe patch is het heel makkelijk om te weapon sliden, remote chainsawen en idd op het level te komen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:52 schreef Darow het volgende:
Er zitten toch weer een aantal wazige glitches in, jammer dat er zoveel gebruik van wordt gemaakt.
Zo is het nu mogelijk om 'op' een level te komen en dat rennen en schieten is weer mogelijk. Ben benieuwd welke glitches erbij zijn gekomen wanneer ik mijn xbox terug krijg.
idd, lijkt net of ze gewoon alleen in hun eigen gebouw met LAN hebben getest of het goed werkte, maar niet hoe het werkt tussen verschillende continenten.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:01 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Oh joh zelfs met de nieuwe patch is het heel makkelijk om te weapon sliden, remote chainsawen en idd op het level te komen.
Nu ik een week veel online gespeeld heb ben ik een stuk beter geworden en ken ik de meeste maps al uit me hoofd. Ik blijf het belachelijk vinden dat ze anno 2006/2007 bij epic nog nooit van dedicated servers hebben gehoord maar de gebruikers lekker afschepen om ze zelf te laten hosten met als gevolg dat je de helft van de tijd dikke stront servers joined met een seconde lag. Hadden ze beter een minimum upload snelheid kunnen invoeren voordat je mag hosten.
Nou dan maak je dedicated servers die gewoon doorgaan?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:06 schreef Heintje het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af ofdat deticted servers goed zouden werken.
Volgens mij gaat dat ranked niet werken.
Tenminste niet met de huidige opzet dat je na elke game weer een nieuwe moet gaan zoeken.
Zo kan ik nog wel meer dingen bedenken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou dan maak je dedicated servers die gewoon doorgaan?![]()
Wat een probleem...![]()
Overigens ben ik het met Catch_Me eens, gister speelde ik op een paar servers als je dan in de muur schoot zag je 3 seconden later is de kogels inslaan, sorry hoor maar dat is gewoon dikke onzin.
Daar betaal je dan 60 euro voor(Ik dan weer niet maar dat doet er niet toe
)
Nou, is toch logisch dat je daar over klaagt?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:40 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zo kan ik nog wel meer dingen bedenken.
Zoals kills in player matches mee laten tellen.
Een fatsoenlijke matchmaking er in. (team support dus)
Elke week een update om de glitchs te fixen.
toch ook allemaal dingen die er in hadden moeten zitten en waar je dus ook voor betaald.
Dan host je toch lekker zelf.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou dan maak je dedicated servers die gewoon doorgaan?![]()
Wat een probleem...![]()
Overigens ben ik het met Catch_Me eens, gister speelde ik op een paar servers als je dan in de muur schoot zag je 3 seconden later is de kogels inslaan, sorry hoor maar dat is gewoon dikke onzin.
Daar betaal je dan 60 euro voor(Ik dan weer niet maar dat doet er niet toe
)
Ik wel.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:07 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb eigenlijk 99 van de 100 keer geen lag.
Inderdaad, ze mogen die dedicated servers in hun kontje stoppen. Geef ons liever een party match-making systeem op basis van map-settings en pingsnelheid. Daar heb je veel meer aan dan aan dedicated servers.quote:
Neem dan een fatsoenlijke ISPquote:
Ik heb geen idee wat je allemaal zegt, maar ik ben het met twi eensquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:08 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, ze mogen die dedicated servers in hun kontje stoppen. Geef ons liever een party match-making systeem op basis van map-settings en pingsnelheid. Daar heb je veel meer aan dan aan dedicated servers.
Dat vind ik niet. HEt is gewoon iets waarmee je aan anderen kan laten zien hoever je al bent.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:16 schreef Rossdale het volgende:
Het zijn ook niet achievements voor niets he. Het moet ook echt iets zijn waar je je best voor moet doen. Ik vind het eigenlijk belachelijk dat je ze bij de meeste spellen al voor 60% haalt door het spel gewoon door te lopen zonder speciale dingen te doen.
Nou in tegenstelling tot andere online spelers, ben ik wel zo slim om met een gare upload GEEN server te hosten waardoor mensen gaan zeuren over eventuele lag.quote:
Ga Halo 2 spelen en binnen een halve minuut weet je waar ik 't over hebquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je allemaal zegt, maar ik ben het met twi eens![]()
![]()
.
Nou heb ik echt een ruk-verbinding, maar als ik een server join met 3 blokjes (dus een goeie verbinding, geen amerikaan ofzo) dan heb ik alleen maar op hele drukke momenten en tijdens de start van een map echt lag. Dus ik heb geen idee waar jij precies last van hebt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou in tegenstelling tot andere online spelers, ben ik wel zo slim om met een gare upload GEEN server te hosten waardoor mensen gaan zeuren over eventuele lag.
Dan vooral geen game joinen met minder dan 3 streepjes dus. Bij games met dé drie streepjes heb ik eigenlijk bijna nooit lag dus.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou in tegenstelling tot andere online spelers, ben ik wel zo slim om met een gare upload GEEN server te hosten waardoor mensen gaan zeuren over eventuele lag.
Dan vraag je eens netjes aan de andere mensen in de game of zij ook toevallig last hebben van lag.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:30 schreef GotenSSJ het volgende:
Nou ik kan jullie vertellen dat ik gister gewoon servers met 3 streepjes heb gejoind, en net wat ik zei kogels slaan echt pas later in.
(Van dat ik opeens 20 meter verder sta heb ik geen last)
En aan mijn eigen verbinding zal het avst niet liggen als ik bij online games als Americas Army, Call of Duty ed. totaal geen lag heb, AA servers staan volgens mij ( de dedicated servers dan ) zelfs in Amerika.
Dus
Ze zouden een groot aantal frustraties weghalen als ze vlaggetjes van de regio van de host naast de games zouden plaatsenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:14 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Maar goed, bij het Peer2Peer systeem waar Live op gebaseerd is, zal een host in dezelfde regio veel minder lag opleveren dan een host op een ander continent.
Of gewoon de hostnaam weer vermelden bij het zoeken van een game, zoals toen het spel net uit was.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ze zouden een groot aantal frustraties weghalen als ze vlaggetjes van de regio van de host naast de games zouden plaatsen
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:21 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb trouwens gisteren de zaagachievement gehaald![]()
.
Is een glitch, het is gewoon dat iemand van Locust in een COG speler veranderd, wel geinig!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:29 schreef clouddy het volgende:
trouwens, kijk wat ik net tegenkom LOL
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/75771.html
Mja, als ik zeg dat ik je laat weten wat we gaan spelen, doe ik dat ook..quote:Op zondag 24 juni 2007 22:24 schreef BMH het volgende:
Hoop gezeik van alle kanten weer.
De feiten:
Tim zei dat hij mij ging inviten bij een volgende game.
Ik ging verder met het spelen van enkele potjes toen ik op een willekeurig moment naar mijn friendslist keek; ik zat dat jullie al in een nieuwe game zaten. Ik dacht dus dat jullie al aan het spelen waren.
Ik stuurde mijn bericht: "ik merk het" net voordat ik de server informatie kreeg. Vanzelfsprekend gaat het hier dus om miscommunicatie en dient mijn bericht genegeerd te worden. Er is immers geen manier om te weten hoelang jullie al in de nieuwe server zaten.
En nu ga ik 24 kijken
Nee nog niet, mijn proefabonnementje is net afgelopen. Moet nog een jaarkaart kopen.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:32 schreef Timmetjuh. het volgende:
Ook al online gespeeld?
Warzonequote:Op woensdag 27 juni 2007 12:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
In welke mode heb je ze gehaald dan? Execution? Warzone?
Yup rankedquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:57 schreef ach het volgende:
Heb je wel al die matches uitgespeelt waar je die kills in heb gehaald? Volgens mij moet dat ook
Dat is dus het probleem. Je moet de matches afmaken, als je vroegtijdig de match verlaat dan tellen je kills en dergelike niet meer. Dus voortaan gewoon je ranked match afmaken, dan weet je zeker dat je je achievments krijgtquote:
hoeveel rondes had 1 match? 19 neem ik dan aan tochquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem. Je moet de matches afmaken, als je vroegtijdig de match verlaat dan tellen je kills en dergelike niet meer. Dus voortaan gewoon je ranked match afmaken, dan weet je zeker dat je je achievments krijgt![]()
btw ik heb me boomer achievement binnen. Dat binnen 3 ranked matchesIedere match stond ik boven aan met 25 boomer kills. Ik had er al een stuk of 20.
12 rondesquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:27 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
hoeveel rondes had 1 match? 19 neem ik dan aan toch
Klopt maar je hebt helaas ook vele die leaven na een aantal rondes. Of je zit in een groep waarvan jij de enige bent met een mic.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:44 schreef GotenSSJ het volgende:
Net met 2 toffe duitsers (Ja ze bestaan) en Catch_Me online ranked zitten doen
Spel wordt echt een stuk leuker als je met leuke teammates speelt en een taktiek hebt![]()
Gister was ik een fucking european, das wat meer algemenerquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:34 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ja, hoevaak ik al niet voor "fuckin' frenchie" of "stupid german" ben uitgemaakt.
Gewoon zeggen dat je uit Amsterdam komt en je bent ineens "cool" want dan rook je per definitie wiet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:34 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ja, hoevaak ik al niet voor "fuckin' frenchie" of "stupid german" ben uitgemaakt.
Gister was er een jochie in ons team die liep heel tof te doen zo van :quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:42 schreef Heintje het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je uit Amsterdam komt en je bent ineens "cool" want dan rook je per definitie wiet.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gister was er een jochie in ons team die liep heel tof te doen zo van :
I'm smoking weed man!
Woa no time to smoke weed
Hehe i'm getting high man!
Waarop ik simpel antwoorde :
We are from Holland, everyone smokes weed here and its legal.. you have to do more to impress us
quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:06 schreef Wouter2006 het volgende:
leuk als je met duitsers zit en je zegt:
ich habe in die hose gepoept.
lachen die gasten
quote:
Ik hoop dat je ook weet welke dat is.quote:
Ik heb een vermoeden, maar gisteren moest ik er twee en speelde ik even op Casual opnieuw en lag er één dus al meteen in act 1, waar ik hem dus niet had verwacht. Dus mijn vermoeden hoeft jammer genoeg niet te kloppen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:37 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ook weet welke dat is.
Of iig in welke act die ligt.
Ja. Ik wist dus niet dat dat kon. Daarom was ik gisteren eerst begonnen bij Act 1 (maar goed ook, achteraf!) totdat iemand dus zei van Waarom begin je in hemelsnaam opnieuw?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:19 schreef Heintje het volgende:
Dan gewoon eerst even daar gaan kijken.
Met load previous chapter ben je er zo.
wij zijn nu in act 4 maar hebben pas 5 tagsquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:54 schreef Heintje het volgende:
En als je act 3 opnieuw moet spelen moet je in dat stuk dat je door de vloer zakt die beesten gaan taggen. (haal je de 10 keer 3 kills tegelijk heel makkelijk)
In kastjes? Ik heb er wel eens twee onder een bank vandaan getoverd. Maar echt in kastjes? Volgens mij niet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:22 schreef WooZ het volgende:
[..]
wij zijn nu in act 4 maar hebben pas 5 tags
Kwamen er eigenlijk net pas achter dat ze ook in kastjes ed kunnen liggen die je eerst kapot moet maken
O misschien dat we dan een bank door midden hadden gezaagd oid, zou ook best kunnen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:23 schreef Bambitch het volgende:
[..]
In kastjes? Ik heb er wel eens twee onder een bank vandaan getoverd. Maar echt in kastjes? Volgens mij niet.
Wat Heintje bedoelt is zo'n stukje waar een hoop wretches op je af komen. Waardoor je de achievement kan halen waarbij je 3 mensen in één keer af moet maken (door middel van Boom of een Granaat gaat dit het beste).quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:30 schreef WooZ het volgende:
[..]
O misschien dat we dan een bank door midden hadden gezaagd oid, zou ook best kunnen.
Wat is dat taggen eigenlijk dat je in 1 klap 3 man kunt omleggen? Moet je dan iets speciaals met je grenade doen?
En was het de gene die je dacht of die in act 4 onder dat kastje?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:23 schreef Bambitch het volgende:
[..]
In kastjes? Ik heb er wel eens twee onder een bank vandaan getoverd. Maar echt in kastjes? Volgens mij niet.
In ieder geval meer dan 256Kquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:28 schreef Heintje het volgende:
Wat moet je eigenlijk aan een upload hebben om een beetje fatsoenlijk te kunnen hosten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |