Ga Halo 2 spelen en binnen een halve minuut weet je waar ik 't over hebquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je allemaal zegt, maar ik ben het met twi eens![]()
![]()
.
Nou heb ik echt een ruk-verbinding, maar als ik een server join met 3 blokjes (dus een goeie verbinding, geen amerikaan ofzo) dan heb ik alleen maar op hele drukke momenten en tijdens de start van een map echt lag. Dus ik heb geen idee waar jij precies last van hebt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou in tegenstelling tot andere online spelers, ben ik wel zo slim om met een gare upload GEEN server te hosten waardoor mensen gaan zeuren over eventuele lag.
Dan vooral geen game joinen met minder dan 3 streepjes dus. Bij games met dé drie streepjes heb ik eigenlijk bijna nooit lag dus.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou in tegenstelling tot andere online spelers, ben ik wel zo slim om met een gare upload GEEN server te hosten waardoor mensen gaan zeuren over eventuele lag.
Dan vraag je eens netjes aan de andere mensen in de game of zij ook toevallig last hebben van lag.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:30 schreef GotenSSJ het volgende:
Nou ik kan jullie vertellen dat ik gister gewoon servers met 3 streepjes heb gejoind, en net wat ik zei kogels slaan echt pas later in.
(Van dat ik opeens 20 meter verder sta heb ik geen last)
En aan mijn eigen verbinding zal het avst niet liggen als ik bij online games als Americas Army, Call of Duty ed. totaal geen lag heb, AA servers staan volgens mij ( de dedicated servers dan ) zelfs in Amerika.
Dus
Ze zouden een groot aantal frustraties weghalen als ze vlaggetjes van de regio van de host naast de games zouden plaatsenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:14 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Maar goed, bij het Peer2Peer systeem waar Live op gebaseerd is, zal een host in dezelfde regio veel minder lag opleveren dan een host op een ander continent.
Of gewoon de hostnaam weer vermelden bij het zoeken van een game, zoals toen het spel net uit was.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ze zouden een groot aantal frustraties weghalen als ze vlaggetjes van de regio van de host naast de games zouden plaatsen
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:21 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb trouwens gisteren de zaagachievement gehaald![]()
.
Is een glitch, het is gewoon dat iemand van Locust in een COG speler veranderd, wel geinig!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:29 schreef clouddy het volgende:
trouwens, kijk wat ik net tegenkom LOL
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/75771.html
Mja, als ik zeg dat ik je laat weten wat we gaan spelen, doe ik dat ook..quote:Op zondag 24 juni 2007 22:24 schreef BMH het volgende:
Hoop gezeik van alle kanten weer.
De feiten:
Tim zei dat hij mij ging inviten bij een volgende game.
Ik ging verder met het spelen van enkele potjes toen ik op een willekeurig moment naar mijn friendslist keek; ik zat dat jullie al in een nieuwe game zaten. Ik dacht dus dat jullie al aan het spelen waren.
Ik stuurde mijn bericht: "ik merk het" net voordat ik de server informatie kreeg. Vanzelfsprekend gaat het hier dus om miscommunicatie en dient mijn bericht genegeerd te worden. Er is immers geen manier om te weten hoelang jullie al in de nieuwe server zaten.
En nu ga ik 24 kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |