Nee nog niet, mijn proefabonnementje is net afgelopen. Moet nog een jaarkaart kopen.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:32 schreef Timmetjuh. het volgende:
Ook al online gespeeld?
Warzonequote:Op woensdag 27 juni 2007 12:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
In welke mode heb je ze gehaald dan? Execution? Warzone?
Yup rankedquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:57 schreef ach het volgende:
Heb je wel al die matches uitgespeelt waar je die kills in heb gehaald? Volgens mij moet dat ook
Dat is dus het probleem. Je moet de matches afmaken, als je vroegtijdig de match verlaat dan tellen je kills en dergelike niet meer. Dus voortaan gewoon je ranked match afmaken, dan weet je zeker dat je je achievments krijgtquote:
hoeveel rondes had 1 match? 19 neem ik dan aan tochquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem. Je moet de matches afmaken, als je vroegtijdig de match verlaat dan tellen je kills en dergelike niet meer. Dus voortaan gewoon je ranked match afmaken, dan weet je zeker dat je je achievments krijgt![]()
btw ik heb me boomer achievement binnen. Dat binnen 3 ranked matchesIedere match stond ik boven aan met 25 boomer kills. Ik had er al een stuk of 20.
12 rondesquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:27 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
hoeveel rondes had 1 match? 19 neem ik dan aan toch
Klopt maar je hebt helaas ook vele die leaven na een aantal rondes. Of je zit in een groep waarvan jij de enige bent met een mic.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:44 schreef GotenSSJ het volgende:
Net met 2 toffe duitsers (Ja ze bestaan) en Catch_Me online ranked zitten doen
Spel wordt echt een stuk leuker als je met leuke teammates speelt en een taktiek hebt![]()
Gister was ik een fucking european, das wat meer algemenerquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:34 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ja, hoevaak ik al niet voor "fuckin' frenchie" of "stupid german" ben uitgemaakt.
Gewoon zeggen dat je uit Amsterdam komt en je bent ineens "cool" want dan rook je per definitie wiet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:34 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ja, hoevaak ik al niet voor "fuckin' frenchie" of "stupid german" ben uitgemaakt.
Gister was er een jochie in ons team die liep heel tof te doen zo van :quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:42 schreef Heintje het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je uit Amsterdam komt en je bent ineens "cool" want dan rook je per definitie wiet.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gister was er een jochie in ons team die liep heel tof te doen zo van :
I'm smoking weed man!
Woa no time to smoke weed
Hehe i'm getting high man!
Waarop ik simpel antwoorde :
We are from Holland, everyone smokes weed here and its legal.. you have to do more to impress us
quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:06 schreef Wouter2006 het volgende:
leuk als je met duitsers zit en je zegt:
ich habe in die hose gepoept.
lachen die gasten
quote:
Ik hoop dat je ook weet welke dat is.quote:
Ik heb een vermoeden, maar gisteren moest ik er twee en speelde ik even op Casual opnieuw en lag er één dus al meteen in act 1, waar ik hem dus niet had verwacht. Dus mijn vermoeden hoeft jammer genoeg niet te kloppen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:37 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ook weet welke dat is.
Of iig in welke act die ligt.
Ja. Ik wist dus niet dat dat kon. Daarom was ik gisteren eerst begonnen bij Act 1 (maar goed ook, achteraf!) totdat iemand dus zei van Waarom begin je in hemelsnaam opnieuw?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:19 schreef Heintje het volgende:
Dan gewoon eerst even daar gaan kijken.
Met load previous chapter ben je er zo.
wij zijn nu in act 4 maar hebben pas 5 tagsquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:54 schreef Heintje het volgende:
En als je act 3 opnieuw moet spelen moet je in dat stuk dat je door de vloer zakt die beesten gaan taggen. (haal je de 10 keer 3 kills tegelijk heel makkelijk)
In kastjes? Ik heb er wel eens twee onder een bank vandaan getoverd. Maar echt in kastjes? Volgens mij niet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:22 schreef WooZ het volgende:
[..]
wij zijn nu in act 4 maar hebben pas 5 tags
Kwamen er eigenlijk net pas achter dat ze ook in kastjes ed kunnen liggen die je eerst kapot moet maken
O misschien dat we dan een bank door midden hadden gezaagd oid, zou ook best kunnen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:23 schreef Bambitch het volgende:
[..]
In kastjes? Ik heb er wel eens twee onder een bank vandaan getoverd. Maar echt in kastjes? Volgens mij niet.
Wat Heintje bedoelt is zo'n stukje waar een hoop wretches op je af komen. Waardoor je de achievement kan halen waarbij je 3 mensen in één keer af moet maken (door middel van Boom of een Granaat gaat dit het beste).quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:30 schreef WooZ het volgende:
[..]
O misschien dat we dan een bank door midden hadden gezaagd oid, zou ook best kunnen.
Wat is dat taggen eigenlijk dat je in 1 klap 3 man kunt omleggen? Moet je dan iets speciaals met je grenade doen?
En was het de gene die je dacht of die in act 4 onder dat kastje?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:23 schreef Bambitch het volgende:
[..]
In kastjes? Ik heb er wel eens twee onder een bank vandaan getoverd. Maar echt in kastjes? Volgens mij niet.
In ieder geval meer dan 256Kquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:28 schreef Heintje het volgende:
Wat moet je eigenlijk aan een upload hebben om een beetje fatsoenlijk te kunnen hosten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |