quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm is een koning, hij heeft WEER gelijk![]()
bij mij nietquote:Op zondag 17 juni 2007 15:14 schreef Fugie het volgende:
koek, stream werkt weer, hjoef ik dat slappe gelul vna rtl niet te horen
Alle Volvo's zijn mooi, en diesel hoort in schepen en vrachtwagens.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:26 schreef BaBy-G het volgende:
mooie auto... absoluut!![]()
die diesel motoren van tegenwoordig zijn ook niet meer te stoppen...![]()
Preciesquote:Op zondag 17 juni 2007 15:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
diesel hoort in schepen en vrachtwagens.
lex vind jaquote:Op zondag 17 juni 2007 17:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach, kijk maar naar de OP, Lex vindt ook dat ik altijd gelijk heb.
Denk inderdaad dat dit wel eens de laatste race van Albers kan zijnquote:Op zondag 17 juni 2007 19:13 schreef BaraCuda het volgende:
Wel goed voor spyker dittijd om Albers te ontslaan
![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 20:59 schreef Alfisti het volgende:
ijsmeis: bekende kanarie volgens mij
[afbeelding]
quote:Op zondag 17 juni 2007 20:58 schreef BaraCuda het volgende:
Die nabeschouwingOp Ho Pin Tung? na is het een een blik bagger wat ze hebben open getrokken die er geen fuck vanaf weten
![]()
whehe ja precies, lekker wijf maar dit is gewoon te ergquote:Op zondag 17 juni 2007 21:01 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Froukje
![]()
alleen moet ze niet over autosport praten
Aan de tijd te zien is ie het inderdaadquote:Op zondag 17 juni 2007 21:15 schreef Alfisti het volgende:
Volgens mij herr BoJo achter die rode Opel
[afbeelding]
-te zwaarquote:Op zondag 17 juni 2007 20:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat de smoes deze keer is![]()
Hehhehequote:Op zondag 17 juni 2007 21:25 schreef Alfisti het volgende:
[..]
-te zwaar
-banden zwaarder belast
-verkeerde strategie
-ik werd gelapt door de leiders![]()
![]()
heb je een corolla ??quote:Op zondag 17 juni 2007 21:20 schreef Michel4AGE het volgende:
Die rooie Alfa ? Heb ik gezien (en ingehaald in Füchsrohre)
Was erg, erg druk.
linkjes aubquote:Op zondag 17 juni 2007 21:58 schreef Michel4AGE het volgende:
Ja ik sta naast je met die ouwe Corolla
Edit : nou ja, bijna naast je dan
Ben al een paar foto's van je tegengekomen, weet je ze te vinden ?
Geef eens linkjes?quote:Op zondag 17 juni 2007 21:58 schreef Michel4AGE het volgende:
waaaarom dat nou weerquote:
Geintje mênquote:
en terecht dat die dat tegen jou zeiquote:Op zondag 17 juni 2007 22:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Geintje mên. Dat zei die knurft steeds die ik bij had
. "Gek
![]()
!!!"
.
Ik vond over de ring gaan trouwens echt vet.
thanxzquote:Op zondag 17 juni 2007 22:06 schreef Michel4AGE het volgende:
Nou ok.
Hier posten haast alle fotografen hun foto's/url's naar hun albums :
http://www.touristenfahrerforum.de/forum/forumdisplay.php?f=47
(weet niet zeker maar misschien moet je registreren)
Hier zit je/jullie ergens tussen :
http://www.motofoto.tv/galerie/thumbnails.php?album=37
http://picasaweb.google.d(...)istenfahrten20070617
http://freenet-homepage.de/nordschleife/2007-06-17/index.htm
geintje mênquote:
Jaquote:Op zondag 17 juni 2007 22:22 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
geintje mên![]()
ik reed trouwens toen we wegreden compleet de verkeerde kant opvolgens mij zijn jullie toen rechts gegaan en ik links
![]()
tomtom op me tel had kut bereik dus ik ging maar uit van de navigatie in de vw, nou dat bleek een succes te zijn, begint tomtom ineens te bleren dat ik moet kerenquote:Op zondag 17 juni 2007 22:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja. Wij reden jou eerst achterna, want wij dachten "ach, die heeft vast wel werkende navigatie" maar we twijfelden wel, want de andere kant was de snelweg op
. En toen zagen we achter ons Bo inderdaad de andere kant op gaan, dus toen zijn we maar omgedraaid
.
quote:Op zondag 17 juni 2007 22:28 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tomtom op me tel had kut bereik dus ik ging maar uit van de navigatie in de vw, nou dat bleek een succes te zijn, begint tomtom ineens te bleren dat ik moet keren![]()
dan st a ik voor de audiquote:Op zondag 17 juni 2007 20:59 schreef Alfisti het volgende:
[afbeelding]
tomtom had het juist, die werkt altijd goed......quote:Op zondag 17 juni 2007 22:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. Die van Bo ook al
. Goeie dingen wel hè
?
Alleen ander blokkie/auspuff tot nu toe, meer niet. Origineel onderstel etc.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
thanxz![]()
wat heb je trouwens allemaal aan die corolla gedaan dat die zo loopt??
Volkswagenquote:Op zondag 17 juni 2007 22:33 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tomtom had het juist, die werkt altijd goed......
dat vw systeem juist niet dat stuurde me naar links heen over een of andere halve bergpas, nou ga dan maar eens keren![]()
vw is heeel goedquote:Op zondag 17 juni 2007 22:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volkswagen![]()
.
![]()
.
Maar goed. Ik denk dat ik maar ga slapen. Ik heb in de auto ook al wat dutjes gedaan.
quote:Op zondag 17 juni 2007 22:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Geintje mên. Dat zei die knurft steeds die ik bij had
. "Gek
![]()
!!!"
.
Ik vond over de ring gaan trouwens echt vet.
ik heb jou twee keer ingehaald (op weg naar huis)quote:
ik vraag me nog steeds af hoe lang ik heb zitten slapenquote:Op zondag 17 juni 2007 22:49 schreef lipje het volgende:
[..]
ik heb jou twee keer ingehaald (op weg naar huis)
was te druk om fatsoenlijk op tijd te rijden. Plus met mijn 9 rondjes ervaring waarvan nu 2 dit jaar, denk ik niet dat het tijden zijn waar ik stoer over kan lopen doen bij m'n vriendenquote:Op zondag 17 juni 2007 22:48 schreef BaraCuda het volgende:
En Bo je record verbroken, of rij je nog niet op tijd?![]()
Gele stierquote:Op zondag 17 juni 2007 22:45 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
![]()
Waarom nou weer knurft?
Was wel echt een leuk dagje!
Op de terugweg heb ik ook nog ff een heel fout uitgebouwde MX3 met 2 petjes erin zitten pesten![]()
Nee bij 100+ rondjes blijk je de ring pas te kennen geloof ikquote:Op zondag 17 juni 2007 22:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
was te druk om fatsoenlijk op tijd te rijden. Plus met mijn 9 rondjes ervaring waarvan nu 2 dit jaar, denk ik niet dat het tijden zijn waar ik stoer over kan lopen doen bij m'n vrienden![]()
Eigenlijk zou je 4 dagen moeten gaan werken zodat je doordeweeks kan gaan raggenquote:Op zondag 17 juni 2007 22:54 schreef BoJo het volgende:
Mjah en vandaag bij elke scheet lag er een motorrijder op z'n bek en was de baan afgesloten. Zodra ie open ging was het me een drukte![]()
Bekende ... naast de viper ookquote:Op zondag 17 juni 2007 20:59 schreef Alfisti het volgende:
[afbeelding]
oja klopt, toen zat jij erbij inquote:
Nou nou.. Hou het nog maar ff bij gele ezel.. Die Lamborghini moet ik nog ff voor sparenquote:Op zondag 17 juni 2007 22:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
Gele stier![]()
Ik hoor dat we wellicht binnenkort weer gaan?![]()
![]()
![]()
4A-GE blacktop?quote:Op zondag 17 juni 2007 22:34 schreef Michel4AGE het volgende:
[..]
Alleen ander blokkie/auspuff tot nu toe, meer niet. Origineel onderstel etc.
Jup Blacktop in een E9 GTi.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
4A-GE blacktop?
vriend van mij heeft die in een E10 hangen...
lijkt me erg gaaf in een E9..
Heb een paar platen van je auto geschoten, gave bak!quote:Op zondag 17 juni 2007 21:58 schreef Michel4AGE het volgende:
Hey, tof, iemand met negerleren schoenen.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:16 schreef Koploperkopper het volgende:
SpamVP.
Peu? Jij hier?quote:Op maandag 18 juni 2007 00:14 schreef Dangel het volgende:
oh, trouwens, ik heb een beleggingsclub van 15 man, en daarom ben ik succesvol, en jullie niet! Ik ben ondernemer, dus ik ga een week op skivakantie!
We stonden dus naast een groepje kakkersquote:
Geniaal trieste lui datquote:Op maandag 18 juni 2007 00:33 schreef Dangel het volgende:
[..]
We stonden dus naast een groepje kakkersferraru schoene, ferrari polo, posrchoe onder de kont, en dan dus een half uur lang dit soort texten
ik meots me ZO inhouden om NIET te vragen of ze ene Robbie kenden
![]()
En dan als antwoord ook gewoon "Rob? Ja, dat s de buurman van de achterneef van mn zwager!" of zo krijgenlijkt me redleijk geniaal. Maar ja dat durven we dan dus niet.
bedtijd
SOTMC jeweets!quote:Op maandag 18 juni 2007 00:31 schreef Sjoewe het volgende:
Mattenset, mattenset, m'n auto is net een Ferrari en gristensletten willen met me naar bed.
quote:Op maandag 18 juni 2007 00:17 schreef Dangel het volgende:
[..]
Hey, tof, iemand met negerleren schoenen.
En IK ben benieuwd wie mijn skiteam wil promotenquote:Op maandag 18 juni 2007 00:14 schreef Dangel het volgende:
oh, trouwens, ik heb een beleggingsclub van 15 man, en daarom ben ik succesvol, en jullie niet! Ik ben ondernemer, dus ik ga een week op skivakantie!
Geintje mên!quote:Op zondag 17 juni 2007 22:45 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
![]()
Waarom nou weer knurft?
Was wel echt een leuk dagje!
Op de terugweg heb ik ook nog ff een heel fout uitgebouwde MX3 met 2 petjes erin zitten pesten![]()
Weinig fouts aanquote:Op maandag 18 juni 2007 01:27 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hoe vaut is het rijden van een Prelude schatten jullie zo in?
[afbeelding]
Ahhh.... Durfde er niemand mee met ..?quote:Op maandag 18 juni 2007 08:37 schreef ijsmeis het volgende:
Teveel auto's, te weinig mensen. Later ging er wel iemand met ThaFreak meequote:Op maandag 18 juni 2007 08:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ahhh.... Durfde er niemand mee met de ringjetta?
Jawel, ik ben het tweede rondje van TF meegeweest o.a. om wat foto's te maken vanaf de baanquote:Op maandag 18 juni 2007 08:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ahhh.... Durfde er niemand mee met de ..?
Trouwens, is dat al exlease?!
180 voor ie wat zwabberig wordt, dus ben niet harder gegaanquote:Op maandag 18 juni 2007 09:20 schreef ook_gek het volgende:
En paal wat is de top van je MX5 dan
Hoezo dat dan. Bij de 150 trekt die van mij nog vrij rap door naar de 170 maar van af daar heb ik het idee dat ik los kom. Het sturen word er lichtquote:Op maandag 18 juni 2007 09:27 schreef Paladijn het volgende:
[..]
180 voor ie wat zwabberig wordt, dus ben niet harder gegaan
top zou op 195 moeten liggen, maar boven de 140 versnel je zo langzaam in de 5............
Rechtuit was geen probleem, je merkt het alleen nogal bij bochten of het van strook wisselen op de autobahn. Sturen lichter viel wel wat mee, ik vond'm alleen wat twitchy worden (moest meer stuurcorrecties doen).quote:Op maandag 18 juni 2007 09:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoezo dat dan. Bij de 150 trekt die van mij nog vrij rap door naar de 170 maar van af daar heb ik het idee dat ik los kom. Het sturen word er licht![]()
Ik heb er vrij breede banden onder liggen dus dat stuurcorrectie is vrij normaal voor mijquote:Op maandag 18 juni 2007 09:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Rechtuit was geen probleem, je merkt het alleen nogal bij bochten of het van strook wisselen op de autobahn. Sturen lichter viel wel wat mee, ik vond'm alleen wat twitchy worden (moest meer stuurcorrecties doen).
Op de ring was het trouwens wel prima te doen, maar daa kom je praktisch ook niet > 140 (rechte stuk na bergwerk is bergop en dat gaat traaaaaaaaaaaaagen rechte stuk bij start-finish laat je'm uitrollen ivm koeling)
En Bo, leer die bochten eens kennen!
Qua naam, Bo rijdt verdomd strakke lijnen op de ringquote:
gras ?quote:Op maandag 18 juni 2007 09:04 schreef D-Devil het volgende:
Echt gaaf die foto's. Ik geloof dat ik overmoedig zou zijn in mijn auto en binnen de kortste keren gras kon happen
.
Die brede banden kan het verschil zijn, ik heb de standaard bandjes eronder zitten.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb er vrij breede banden onder liggen dus dat stuurcorrectie is vrij normaal voor mij![]()
En trouwens als ik in een parkeer garage omhoog rijd mag ik dat mooi in z'n 1 doen anders gaat het niet goed komen. Dat ding trekt dat echt totaal niet![]()
Volgens mij wist jij ze sowieso alleen maarquote:Op maandag 18 juni 2007 10:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Qua naam, Bo rijdt verdomd strakke lijnen op de ring
Een pisgele Jag XJ220 (ook filmpje met geluid - dat was echtquote:Op maandag 18 juni 2007 10:26 schreef ook_gek het volgende:
zijn er nog mooie foto's geschoten door jullie zelf van speciale auto's of niet.
Ben benieuwd ben benieuwd
Het praat wat makkelijker dan 'die bocht waar je links kerbs hebt en die een beetje rond en omhoog gaat!'quote:Op maandag 18 juni 2007 10:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij wist jij ze sowieso alleen maar.
Lekkerquote:Op maandag 18 juni 2007 10:45 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding].
[afbeelding]
Één? Nee, twee.
Nee, die zit/post bij geen enkele club.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:51 schreef Michel4AGE het volgende:
[..]
Jup Blacktop in een E9 GTi.
Die vriend van jou zal ik vast wel kennen via Corolla Club NL.
Mya, zag het ook net, maar geen zin volledig in te loggen zodat ik mijn bericht kan wijzigenquote:
Die grijze was van vrienden van lipje die een week aan't toeren waren in de eifel, die blauwe was van een andere gast/ringrijder die toevallig ook aanwezig wasquote:Op maandag 18 juni 2007 12:32 schreef ook_gek het volgende:
paal was je met meer mesen met een MX5 daar of ben je ze daar tegen gekomen
ik word trouwens echt lijp van die mx5jes die elkaar gedag zeggen. Vanmorgen ook weer 1 die aan het seinen was naar mij.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:35 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die grijze was van vrienden van lipje die een week aan't toeren waren in de eifel, die blauwe was van een andere gast/ringrijder die toevallig ook aanwezig wasHet was wat te uitnodigend om een foto te maken, dus de auto's even netjes klaargezet voor een fotosessie. Lip/lexxx hebben vast fraaiere foto's
![]()
Misschien vind die kerel in z'n MX5 jou wel een bloedmooie vent.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik word trouwens echt lijp van die mx5jes die elkaar gedag zeggen. Vanmorgen ook weer 1 die aan het seinen was naar mij.
En elke ochtend kom ik de zelfde tegen en elke ochtend even lampjes aan en uit en hij geeft maar niet op. Ik negeer hem gewoon maar maanden lang doet hij dat al STERF TOCH MET JE KUT GEDRAG. WAAROM moet je opeens elkaar gaan groeten als je elkaar tegen komt omdat je de zelfde auto heb. ALS IK WIL GROETEN KOOP IK WEL EEN MOTOR
trouwens ik kom ook regelmatig een bloed mooie vrouw tegen en daar zwaar ik wel naar![]()
Daar zit die vrouw vast op te wachtenquote:Op maandag 18 juni 2007 12:41 schreef ook_gek het volgende:
trouwens ik kom ook regelmatig een bloed mooie vrouw tegen en daar zwaar ik wel naar![]()
Precies hetzelfde idee met de motoren die elkaar (ook niet altijdquote:Op maandag 18 juni 2007 12:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik word trouwens echt lijp van die mx5jes die elkaar gedag zeggen. Vanmorgen ook weer 1 die aan het seinen was naar mij.
En elke ochtend kom ik de zelfde tegen en elke ochtend even lampjes aan en uit en hij geeft maar niet op. Ik negeer hem gewoon maar maanden lang doet hij dat al STERF TOCH MET JE KUT GEDRAG. WAAROM moet je opeens elkaar gaan groeten als je elkaar tegen komt omdat je de zelfde auto heb. ALS IK WIL GROETEN KOOP IK WEL EEN MOTOR
het zijn altijd mx5jes die zwaaienquote:Op maandag 18 juni 2007 13:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Precies hetzelfde idee met de motoren die elkaar (ook niet altijd) groeten. MG/Rover rijders groeten elkaar ook regelmatig. Als ik open rij groet ik elke andere openrijdende roadster (dus niet de cabriotjes en CCtjes - tenzij er een leuk vrouwtje in zit
) die ik tijdig zie. Hoort er gewoon wat bij en is een van de charmes van het open rijden imho.
zij begint altijd met zwaaienquote:Op maandag 18 juni 2007 13:08 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Daar zit die vrouw vast op te wachten.
quote:
Ik kom hem ook net tegenquote:
Bedankt voor het delen van de linkjesquote:Op maandag 18 juni 2007 13:35 schreef Michel4AGE het volgende:
http://images.mw-sportfoto.de/2007/touri/070617a/index.html
Rode alfa, zwarte mx-5.. misschien nog wel meer
quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 13:59 schreef yvonne het volgende:
ook_gek 4 weken uit PTA, Alexxxx verwarren met Peurac
quote:
Hij had een bassie en adriaan cd aan staan denk ik.... Met het volgende nummer.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:33 schreef Sjoewe het volgende:
Paal, stond je voor het zebrapad te wachten?
Collega van me begon er ook al over, terwijl ik daar toch echt iets van 60-70 rijquote:Op maandag 18 juni 2007 14:33 schreef Sjoewe het volgende:
Paal, stond je voor het zebrapad te wachten?
Tis dat jij zegt dat het een big smile is, ik zou het echt interpreteren als "quote:Op maandag 18 juni 2007 14:57 schreef Paladijn het volgende:
Wel erg puike foto iig, lexxx er ook met een big smile naast
Hij moet inderdaad wel wat duits bloed hebbenquote:Op maandag 18 juni 2007 14:43 schreef Sjoewe het volgende:
Hij heeft de Duitse look in iedergeval wel zichzelf meester gemaakt.
quote:Op maandag 18 juni 2007 15:21 schreef BoJo het volgende:
[afbeelding]
sorry paal, had je maar niet moeten Alfa bashen![]()
ik kan die groene naam bordjes niet lezen op de xbox. Op de Ring zelf had ik steeds van oh over deze bocht had Paal het netquote:Op maandag 18 juni 2007 10:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Qua naam, Bo rijdt verdomd strakke lijnen op de ring
quote:Op maandag 18 juni 2007 14:34 schreef Fugie het volgende:
Jeukt wel om ook naar de ring te gaan als ik de fotos zie
Als wraak vanavond maar de overzichtsfoto van vijf PTAers voor hun auto posten?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:21 schreef BoJo het volgende:
[afbeelding]
sorry paal, had je maar niet moeten Alfa bashen![]()
Je worst!quote:Op maandag 18 juni 2007 15:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Als wraak vanavond maar de overzichtsfoto van vijf PTAers voor hun auto posten?Die's nog redelijk goed gelukt trouwens...
Wat heb ik trouwens in mijn hand op die foto, ik ben wat met mijn camerabandje aan't pielen, maar verder
Eerst:quote:
Okéquote:Op maandag 18 juni 2007 15:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
Eerst:
-Motorsteunen vervangen
-misschien nog ff die schakelaar voor m'n koelfan inbouwen
-mistlampen eruit, gaas ervoor.
Dan de 27ste vrij rijden op Zandvoort.
Dus zondag 1 juli?![]()
Vooral als je om moet rijden jaquote:Op maandag 18 juni 2007 15:45 schreef D-Devil het volgende:
Ik ben er ook nog eens relatief snel, aangezien ik niet zo ver te rijden hoef.
alleen paladijn durfde volgens mijquote:Op maandag 18 juni 2007 08:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ahhh.... Durfde er niemand mee met de ..?
Trouwens, is dat al exlease?!
ging best redelijk in een standaard .quote:Op maandag 18 juni 2007 09:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Jawel, ik ben het tweede rondje van TF meegeweest o.a. om wat foto's te maken vanaf de baanHij reed goed door iig
leuk om dat zo terug te zienquote:
Ik ga wel, geen probleemquote:Op maandag 18 juni 2007 15:47 schreef ook_gek het volgende:
Als D-Devil gaat dan ga ik ook
benzine koopt om alfa af te fikkenquote:Op maandag 18 juni 2007 15:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
*mailt plaatje door naar de garage waar je hem van geleend had![]()
* Sjoewe haalt een aanstekerquote:
dan ga ik ookquote:
Doet me denken aan mijn lanciaquote:
Ik had het ook niet gedurfdquote:
Ik dacht dat gelezen te hebben; en dat lijkt me vrij snel gezien het kenteken...quote:hoezo al exlease??
kan vrijwel niets mee gebeuren, esp, tc, abs enz enz.....moet je het wel heeeeel bont maken om der mee van de baan te vliegenquote:Op maandag 18 juni 2007 16:08 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik had het ook niet gedurfd
[..]
Ik dacht dat gelezen te hebben; en dat lijkt me vrij snel gezien het kenteken...
Paal kan met z'n hoofd remmen.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:27 schreef ook_gek het volgende:
paal houd houd die mx5 het eigelijk op de ring. Want mijn MX5 remt niet zo super goed![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 16:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Paal kan met z'n hoofd remmen.
Redelijk, maar mijn remmen zijn ook wat fucked (achter goed, voor ietwat krom) en mijn banden van oostblokkwaliteit (sorry Boquote:Op maandag 18 juni 2007 16:27 schreef ook_gek het volgende:
paal houd houd die mx5 het eigelijk op de ring. Want mijn MX5 remt niet zo super goed![]()
Klinkt fout Mark, kontje wegschietenquote:Op maandag 18 juni 2007 16:35 schreef ook_gek het volgende:
heb je ook dat je op de openbare weg soms even het kontje laat weg schieten bij een leuke bocht
dat doe ik vaak wel
vriendin van me haar vriendje gleed heen en weer over de achterbankquote:Op maandag 18 juni 2007 08:54 schreef Xtreem het volgende:
En Lipje, wie zit er zo stijf naast jou?!
tsssk wat ben jij nou voor ring guruquote:Op maandag 18 juni 2007 17:21 schreef BoJo het volgende:
weet niet eens of ze wel open zijn, of er geen evenement is.
http://www.modena-trackdays.com/quote:
Casema Utrecht he?quote:Op maandag 18 juni 2007 17:33 schreef Sjoewe het volgende:
WAAROM IS ER GODVERDOMME GEEN LIJST MET DE KABEL FREQUENTIES VAN DE RADIOZENDERS TE VINDEN AAAAARGH.
quote:Radio 1 94,9 s Radio 1
Radio 2 88,9 s Radio 2
Radio 3 FM 90,5 s Radio 3 FM
Radio 4 91,9 s Radio 4
Radio 5 89,9 s Radio 5
Radio 6 94,1 s Radio 6
Radio M Utrecht 101,3 s Radio M Utrecht
Bingo FM Utrecht 101,9 s Bingo FM Utrecht
Toegangsradio Utrecht 103,4 s Toegangsradio Utrecht
SBS FM 95,5 s SBS FM
VRT Radio 1 103,8 s VRT Radio 1
VRT Radio Klara 97,6 s VRT Radio Klara
BBC World Service 100,4 m BBC World Service
WDR 2 105,8 s WDR 2
WDR 3 91,5 s WDR 3
WDR 4 98,7 s WDR 4
Radio France International 99,8 m Radio France International
RNE Radio 1 100,9 s RNE Radio 1
Arrow Jazz FM 104,2 s Arrow Jazz FM
Arrow Classic Rock 104,6 s Arrow Classic Rock
BNR Nieuwsradio 107,9 m BNR Nieuwsradio
City FM 92,4 s City FM
Classic FM 95,9 s Classic FM
FunX 94,5 s FunX
SLAM!FM 98,1 s SLAM!FM
Kink FM 93,6 s Kink FM
Q-music 107,5 s Q-music
Radio 10 Gold 105,0 s Radio 10 Gold
Radio 538 97,1 s Radio 538
Radio Veronica 92,9 s Radio Veronica
TMF Radio 96,3 s TMF Radio
Sky Radio 106,3 s Sky Radio
Juize.FM 89,3 s Juize.FM
Caz! 88,5 s Caz!
100%NL 102,8 s 100%NL
Tweede kamerlijn 87,6 m Tweede kamerlijn
Dank, ik had 'm net gevonden na tien omwegen te hebben moeten volgenquote:
Ik durfde ook welquote:Op maandag 18 juni 2007 15:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
alleen paladijn durfde volgens mij
hoezo al exlease??
Ik zei al dat ie er ook zo'n sticker op moest plakkenquote:
ja ja... praatjesquote:Op maandag 18 juni 2007 18:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat durfde ik ook wel. Volgende keer
![]()
.
Vers voer voor de autogespot boysquote:
quote:
zo'n grote over de hele zijkantquote:Op maandag 18 juni 2007 18:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zei al dat ie er ook zo'n sticker op moest plakken.
Weet je nog een mooie 325 voor weinig te staan?quote:Op maandag 18 juni 2007 18:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik wil de volgende keer ook wel mee.
Hopelijk rijdt de 325 dan
Ga met je kart erover heenquote:Op maandag 18 juni 2007 19:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Weet je nog een mooie 325 voor weinig te staan?![]()
Gewoon een kentekenplaat met A7OM erop plakkenquote:
Onderstel, motor, chassisquote:Op maandag 18 juni 2007 19:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
En cool Tommy, wat moet er nog gebeuren aan de 325?
Nee, goede kosten de hoofdprijs en de 325's "voor weinig" zijn altijd kut (zoals onze)quote:Op maandag 18 juni 2007 19:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Weet je nog een mooie 325 voor weinig te staan?![]()
Ach beetje sleutelenquote:Op maandag 18 juni 2007 19:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Onderstel, motor, chassis
[..]
Nee, goede kosten de hoofdprijs en de 325's "voor weinig" zijn altijd kut (zoals onze)
E36 is te nieuw, ik heb het vermoeden dat ik een E30 wel helemaal uit elkaar kan halen.quote:
E30 is tot nu toe goed te doen inderdaadquote:Op maandag 18 juni 2007 19:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
E36 is te nieuw, ik heb het vermoeden dat ik een E30 wel helemaal uit elkaar kan halen.
Bij E36 is het al weer teveel electronica![]()
Wat zijn je problemen tot nu toe?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
E30 is tot nu toe goed te doen inderdaad
dat valt volgens mij best meequote:Op maandag 18 juni 2007 19:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
E36 is te nieuw, ik heb het vermoeden dat ik een E30 wel helemaal uit elkaar kan halen.
Bij E36 is het al weer teveel electronica![]()
Uit welk jaar is die bak?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
roest, motor loopt niet goed en roest
en het onderstel is een beetje slapjes bij deze E30..
verkeerde prioriteitenquote:Op maandag 18 juni 2007 19:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
E36 kan ik niet betalen manHeb net een keuken gekocht
![]()
Ik wil vaker raggen, maar een kart is voor mij een mooiweersport en je moet een pokkeneind rijdenquote:Op maandag 18 juni 2007 19:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
verkeerde prioriteiten
die opel (van de foto) heeft trouwens minder roest dan die E30
Ukkepukquote:
zo'n E30 is een prima bakkiequote:Op maandag 18 juni 2007 19:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wel RWD ja en mx5 zit je weer met een open dak waar ik niet echt behoefte aan heb![]()
Als je daarna niet zelf je kart schoon hoeft te maken wel jaquote:Op maandag 18 juni 2007 19:50 schreef BazzoS het volgende:
@Bara: Karten is mooi in de regen![]()
http://video.google.nl/videoplay?docid=-6133956402600824553&q=kart+race+wet&total=38&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=2
Truequote:Op maandag 18 juni 2007 19:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als je daarna niet zelf je kart schoon hoeft te maken wel ja![]()
regen rijden is super, maar alles moet uit elkaar![]()
Regen is een bitch qua remmen betreft.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:57 schreef BazzoS het volgende:
[..]
TrueIk heb met een huurkart in de regen gereden, da's best lastig!
Uiteraard heb ik hem niet zelf schoon gemaakt
Ik vergat te zeggen dat ze de slicks erop hadden gelaten toenquote:Op maandag 18 juni 2007 20:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Regen is een bitch qua remmen betreft.
Ben in de regen echt al vaak einde rechte stuk op hoge snelheid gespinned en eraf gevlogen...
Echt 0.0 grip. Zeker als je met slicks gaat rijden als het aan het opdrogen is![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:01 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ik vergat te zeggen dat ze de slicks erop hadden gelaten toenSturen was ook nogal lastig
Maar dan glij je er nog best hard af denk ik
t was droog tussen de buien doorquote:
als alexxxxxx klaar is met neuken (hint SMS m om t te vragenquote:Op maandag 18 juni 2007 20:17 schreef BazzoS het volgende:
MooizoWaar kan ik je foto's zien?
-edit-
gevonden!
Kan niet, die staat nu hier onder de douchequote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:35 schreef BaraCuda het volgende:
Ja die dingen gaan als de brandweer, ook goede gewichtsverdeling wel.
Ik had de dag ervoor al gepost dat ik me niet lekker voelde, meneer ThaFreakquote:Op maandag 18 juni 2007 18:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
echt niet, het eerste rondje durfde je volgens mij gewoon niet mee
![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:52 schreef ijsmeis het volgende:
-knip-. Ik heb volgens mij trouwens een beginnende griep
. Ik heb oorpijn en ik gloei. Dus vanavond maar niet al te lang in de kroeg hangen en hopen dat het morgen in ieder geval niet erger wordt.
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:23 schreef lipje het volgende:
[..]
als alexxxxxx klaar is met neuken (hint SMS m om t te vragen) gaat ie zijn foto's uploaden
Ik heb nog wel een hardtop voor jequote:Op maandag 18 juni 2007 19:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wel RWD ja en mx5 zit je weer met een open dak waar ik niet echt behoefte aan heb![]()
Ik moet zo'n MX5 een keertje rijden voordat ik kan oordelen denk ik...quote:
ow dan zal ze je ook niet sms-enquote:Op maandag 18 juni 2007 20:38 schreef Dangel het volgende:
[..]
Kan niet, die staat nu hier onder de douche
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |