Je hebt écht een niveau van niks, volgens mij.. Jezusquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:08 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
'dat wijf' kan ook lezen! en als je zo begint dan ben ik blij dat je hier niet meer post hoor!
![]()
ja dat kan niet anders...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:08 schreef F04 het volgende:
Dat wijf is gewoon een hoax.
jij bent echt helemaal de weg kwijtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:08 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
'dat wijf' kan ook lezen! en als je zo begint dan ben ik blij dat je hier niet meer post hoor!
![]()
en wereldvreemd
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:00 schreef Apekoek het volgende:
[..]
jij bent echt helemaal de weg kwijt [afbeelding] en wereldvreemd [afbeelding]
Je bent nog te dom om te schijten. Je kunt niet lopen en kauwgom kauwen tegelijk, dat weet ik zeker.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:04 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hoezo dat nou? omdatik me mondje klaar heb? ben je niet gewendvan meisjes zeker, nou ik laat niet over me heen lopen hoor!
![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent nog te dom om te schijten. Je kunt niet lopen en kauwgom kauwen tegelijk, dat weet ik zeker.
Ik geloof er eigenlijk ook nie veel meer van.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:45 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat iemand zo dom is. Dit kan gewoon niet anders dan een kloon zijn.
Ik ken meer naive mensen van die leeftijd...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:41 schreef Drommelsch85 het volgende:
![]()
Kind wat ben jij naief. Dat kan best lief zijn maar je kunt ook overdrijven. Of zit je paard soms jouw posts te maken?
Starterswoningen kosten per definitie geen drie tonquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:20 schreef BlaZ het volgende:
Ja ik ga nie in een pauperbuurt wonen en vrijstaand enzo tenminste.
Starterswoningen om de hoek kosten 3ton
Fucking hell. Waarom wil je trouwen, omdat je dan gewoon meteen op de zak van iemand anders kunt teren als je paps en mams het zat beginnen te raken?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:02 schreef Viswijfje het volgende:
nee maar das ook omdat ik t nog niet zo zocht, maar nou begin ik er wel werk van te maken hoor! lijkt me ook echt heel leuk en gezellig om een bruiloft te hebben
Lekker naief. Een groot deel van de nederlandse bevolking is inderdaad zo dom. Geen idee of ze een kloon is of niet overigens, maakt me weinig uit, di's lachenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:34 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ja dat kan niet anders...
niemand is zó dom....
ja, nee , lachen man, grappen en grollen van de bovenste plank.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:09 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
offtopic en dat kan ik echt wel, denk je soms dat ik voor elke kauw stil ga staan?
![]()
HAP HAP HAPquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:04 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hoezo dat nou? omdatik me mondje klaar heb? ben je niet gewendvan meisjes zeker, nou ik laat niet over me heen lopen hoor!
![]()
Arie en Silvesterquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent nog te dom om te schijten. Je kunt niet lopen en kauwgom kauwen tegelijk, dat weet ik zeker.
Hoe kom je dan op je 18e al aan je geld voor een huis?quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:33 schreef Emu het volgende:
Ik ben op mijn 18 uit huis gegaan omdat ik slecht contact had met 1 van de ouders.
Trouwens vind ik dat als je bv 30 jaar bent en nog thuis woont, je best zielig bezig bent.
StuFi + werk?quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:12 schreef F04 het volgende:
Hoe kom je dan op je 18e al aan je geld voor een huis?
je kan ook hurenquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:12 schreef F04 het volgende:
[..]
duh, op kamers gaan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:12 schreef F04 het volgende:
[..]
huren ga ik nooit van mn leven doen.. NOOOIT.. ik wacht liever paar jaartjes langerquote:
nee, ik kan me nogvoorstellen dat ik NA mn studie MET een baan "scheef" ga huren. en als de bult centen groot genoeg is kopen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
huren ga ik nooit van mn leven doen.. NOOOIT.. ik wacht liever paar jaartjes langer
Direct kopen... heb je een zak met geld voor nodig die ik nog niet heb.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:23 schreef Bootje84 het volgende:
scheef huren??
ik wil gewoon direct kopen.. huren kost alleen maar geld..
quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:24 schreef kless het volgende:
[..]
Direct kopen... heb je een zak met geld voor nodig die ik nog niet heb.
Maar dat ontken of beken ik toch ook niet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:27 schreef Astoreth het volgende:
Je bent echt gek als je dat doet.
welk wijf? Tis volgens mij gewoon een of andere verdwaalde tweaker die hiero de boel loopt te flashen...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:04 schreef Skv het volgende:
Ik ga hier niet meer serieus reageren, dat wijf zet zichzelf zó voor lul.!
En wel een grote mond over noooooit huren, want dat is 'zonde van het geld.'quote:
Eigen geld in een woning stoppen is zonde van het geld. Liever hypotheek dan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:24 schreef kless het volgende:
[..]
Direct kopen... heb je een zak met geld voor nodig die ik nog niet heb.
Ook de bank of welke inversteerder dan ook heeft graag dat jij er ook geld in stopt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:13 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Eigen geld in een woning stoppen is zonde van het geld. Liever hypotheek dan.
Dat is toch ook zonde. Geld van je ouders krijgen is gewoon relax.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:58 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
En wel een grote mond over noooooit huren, want dat is 'zonde van het geld.'![]()
Ja is ook, maar je kan beter je ouders garant laten staan en je geld beleggen. Veel meer rendement.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:18 schreef kless het volgende:
[..]
Ook de bank of welke inversteerder dan ook heeft graag dat jij er ook geld in stopt.
D'r is geen een bank die van een koper verwacht eigen inbreng te hebben hoor, had ik ook niet toen ik m'n appartementje kocht.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:18 schreef kless het volgende:
Ook de bank of welke inversteerder dan ook heeft graag dat jij er ook geld in stopt.
Op haar 20ste bedoel je? of toen HIJ 20 was zn dochter van 1,2,3,4,5? een huis gegeven heeft.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:26 schreef F04 het volgende:
Ik ken iemand die heeft z'n dochter op z'n 20ste een eigen huis cadeau gegeven.
Ik ook.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:26 schreef F04 het volgende:
Ik ken iemand die heeft z'n dochter op z'n 20ste een eigen huis cadeau gegeven.
Ik had op mijn 18de toch al 10k gespaard ongeveer, en idd stufi+werk+studyquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:12 schreef F04 het volgende:
[..]
Ja precies , maar ik ben wel eens dat het wel bedraagt aan je ontwikkeling als je ''vroeger'' op je zelf gaat wonen ( op je eigen benen staan hé)quote:Op zondag 17 juni 2007 13:05 schreef Svyatagor het volgende:
Dit topic is weer eens een mooi voorbeeld van hoe Fok! je wereld kan verruimen. Ik zou in mijn dagelijkse omgeving nooit iemand tegengekomen zijn die met droge ogen zoiets beweert als de topicstarter.
Waarom zou je ui****** gaan zonder vriendje?![]()
![]()
Waarom zou je in 's heeresnaam bij je ouders blijven wonen tot je 25ste?
Ja, dus als het niet je eigen geld is, is het ineens geen zonde?quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:18 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is toch ook zonde. Geld van je ouders krijgen is gewoon relax.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |