Aan al je reacties te zien lijkt t me idd niet verstandig keuze van je om thuis te blijven. Ik denk dat je anders dood gaat.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:04 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
was en eten niet maar dat vind ik juist wel fijn!!! (maar als ik in de stad ben en een broodje wil betaal ik het wel zelf hoor!) schoonmaken doe ik soms ook een beetje en op tijd naar bed?? whaha ik ben 22 joh!
quote:Op zondag 17 juni 2007 14:11 schreef Sailmaker het volgende:
[..]
Aan al je reacties te zien lijkt t me idd niet verstandig keuze van je om thuis te blijven. Ik denk dat je anders dood gaat.
quote:Op zondag 17 juni 2007 14:26 schreef freak1 het volgende:
maar viswijfje, als je wilt wachten op een vriendje, dan kom je nooit uit huis!
een hele leuke projectje nog wel?quote:Op zondag 17 juni 2007 14:28 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik heb anders een hele leuke projectje op t moment hoor
![]()
Eens, bestaat het beeld wat Viswijfje heeft van 'uit huis gaan' uit een huisje zoeken in eigen dorp of stad met een vriendje, en dan samenwonen/trouwen? Booring.. Je werkt waarschijnlijk ook al op je 22e. Ik ben net zo oud als jij nu bent, maar een vaste baan hoef ik voorlopig nog ff niet. Dat doe ik wel als ik de juiste diploma's op zak heb.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:43 schreef mvingerhoets het volgende:
Ik ruik kortzichtigheid van TS.
Heb jij 'snachts in de gaten wie er in je huis zijn?quote:Op zondag 17 juni 2007 12:28 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja dan maak je toch een compomie dat je samen verhuist of maar een school dichterbij zoeken!
vrienden heb ik hier ook maar die zijn er snachts niet heee!!
ik ook.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:17 schreef hoppla het volgende:
Ik erger me aan Viswijfje
Zo kom je niet over .. 22 jaarquote:Op zondag 17 juni 2007 14:04 schreef Viswijfje het volgende:
was en eten niet maar dat vind ik juist wel fijn!!! (maar als ik in de stad ben en een broodje wil betaal ik het wel zelf hoor!) schoonmaken doe ik soms ook een beetje en op tijd naar bed?? whaha ik ben 22 joh!
Al degene die op deze post reageerden, snapten jullie werkelijk meteen wat ze bedoelde of moest je toch wel even nadenken?quote:Op zondag 17 juni 2007 12:28 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja dan maak je toch een compomie dat je samen verhuist of maar een school dichterbij zoeken!
vrienden heb ik hier ook maar die zijn er snachts niet heee!!
quote:Op zondag 17 juni 2007 12:25 schreef zoalshetis het volgende:
je kan harder kreunen als je op jezelf woont.
dat bedoel ik dus ook, maar zelfs dat snapt ze nietquote:Op maandag 18 juni 2007 00:05 schreef Miss_kausalaya het volgende:
[..]
ik ook.
[..]
Zo kom je niet over .. 22 jaar![]()
Gelukkig, ik dacht altijd dat ik de enige was.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:14 schreef Apekoek het volgende:
Viswijfje is niet helemaal meer van deze tijd
Ik vond het heerlijk om thuis bij ouders te wonen, maar ik vind ik ook heerlijk om nu mijn eigen stekkie te hebben. Lekker door midden knakken met vrienden, in centrum van de stad wonen, blowen, studeren, neuken, uit mijn gat stinken, vrienden die dood knallen op de bank om te blijven pitten, hamburgers om kwart over 7 s'ochtends frituren. Kortom, niet iets waar je je ouders altijd mee wil belasten.
Mijn god.... DOOS! Snap je nu echt niet dat dit sarcastisch bedoeld was?quote:
Ik zit in precies dezelfde situatie, maar ik ben ruim een jaar geleden op kamers gegaan.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:48 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Als je studie 5 km verderop is, je thuis alle vrijheid hebt en geen problemen met je ouders, waarom zou je dan weg willen gaan om met moeite een studentenhuisje te kunnen betalen?
26, vind ouders lief, woont thuis.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:24 schreef Viswijfje het volgende:
ik snap nooit zo goed van die mensen die als ze 18 zijn gelijk erges anders gaan wonen zonder vriendje!
dat is toch vet ongezellig en zonde van je geld dan?
wat vinden jullier drvan... waarom zouden mensen zoiets doen, denk je ook dat dat komt van dat ze niet goed contact met hun ouders hebben en daarom weg gaan?
Mijn ouders zijn harstikke lief (meestal) en ik vind het thuis gezelig hoor!!
Mensen die bij hun ouders zijn weggegaan zonder vriendje of trouwen mogen zelf ook reageren met uitleg hoor, ik ben wel heel benieuwd hoe dat zit en waarom dan!
doe es niet zo bevoordeeld! ik weet echt wel hoe je dat doet hoor, ik ben geen mongool, ik hou gewoon veel van me ouders en vindt het thuis gezelig! en me paard meenemen op kamers zien ze me aankomen zekerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:04 schreef Tuvai.net het volgende:
Respect voor mensen die vroeg uit huis gaan. Dat zijn namelijk niet profiterende kutkinderen die alles op kosten van pappie en mammie doen. Dat zijn overigens ook mensen die al heel vroeg hun eigen zaakjes kunnen regelen. Dat soort volk dat tot hun 30ste op kosten van paps en mams thuis wonen zijn 9 van de 10 keren paupers die zelf nog niet eens weten hoe ze een handtekening op een briefje moeten zetten of hoe ze een telefoontje plegen.
Je zelf ontwikkelen kan overal.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Zoveel gezelliger, je maakt veel meer dingen mee, je leert jezelf ontwikkelen, koken etc..
Dat jij per sé een paard wil hebben is jouw keuze. Die keuze maak je, als je op jezelf zit en wél verstandig bent, echt niet zo snel hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:08 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
doe es niet zo bevoordeeld! ik weet echt wel hoe je dat doet hoor, ik ben geen mongool, ik hou gewoon veel van me ouders en vindt het thuis gezelig! en me paard meenemen op kamers zien ze me aankomen zeker![]()
euh? Que?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:11 schreef Viswijfje het volgende:
waar woon je dan als t geen dorp en geen stad is????
Niet alle mensen zijn geschikt om in de stad of een dorp te wonen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:08 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
doe es niet zo bevoordeeld! ik weet echt wel hoe je dat doet hoor, ik ben geen mongool, ik hou gewoon veel van me ouders en vindt het thuis gezelig! en me paard meenemen op kamers zien ze me aankomen zeker![]()
Je bent écht 15quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:11 schreef Viswijfje het volgende:
wit bord met blauwe letters... dat heet streekje toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:11 schreef Viswijfje het volgende:
dude, meisjes van 4 weten al dat ze mama willen worden. de meesten worden dat ook en zijn er over het algeem dol blij met hun keuzes.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:15 schreef Skv het volgende:
[..]
Je bent écht 15Een paard die niet mee kan op kamers ook..
Geld is een middel, GEEN doel....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:14 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
euh? Que?![]()
Laten we het zo stellen? Hoe kom je d'r sowieso bij om een paard te willen hebben?
Heb je dat paard zelf betaald? Zo ja, dan weet je vast wel wat zo'n beestje kost. Ik betwijfel of je dat helemaal zelf betaald hebt.
Het zal allemaal best. Als jij op jezelf wil zitten dan zul je toch met geld om moeten kunnen geen. Té veel mensen kunnen dat kennelijk niet. Ik bedoel maar, wie koopt d'r nou een paard voor fucks sake?quote:
die heb ik al gemaakt en ik doe bundy echt niet weg hoor, zelfs niet als ik volgend jaar ofzo ga trouwen!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:10 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Dat jij per sé een paard wil hebben is jouw keuze. Die keuze maak je, als je op jezelf zit en wél verstandig bent, echt niet zo snel hoor.
Dat boeit me verder allemaal geen ruk. En aangezien je posts kant noch wal raken en je me ook absoluut niet schijnt te begrijpen, trek ik de conclusie dat jij inderdaad nog niet geschikt bent om überhaubt op je zelf te wonen. Goed gedaan.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:21 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
die heb ik al gemaakt en ik doe bundy echt niet weg hoor, zelfs niet als ik volgend jaar ofzo ga trouwen!
dat paard zit in me hart snap je!
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:21 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Het zal allemaal best. Als jij op jezelf wil zitten dan zul je toch met geld om moeten kunnen geen. Té veel mensen kunnen dat kennelijk niet. Ik bedoel maar, wie koopt d'r nou een paard voor fucks sake?
Maar goed, ervaring wijst uit dat meiden die een paar hebben, meestal ouders hebben die genoeg geld hebben en dus geen flikker zelf hebben hoeven betalen. Altijd zo leuk wanneer die types op latere leeftijd gaan trachten om op zichzelf te gaan maar daar ongelooflijk in falen.
Zodra jij op eigen benen moet staan, ga je zó keihard op je bek.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:24 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat paard was wel een kadootje maar ik verzorg m helemaal alleen hoor en betaal ook dingen zoals laatste de borstels en met de wedstrijd extra snoepjes
![]()
nee maar ik heb er al 1!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:30 schreef Tuvai.net het volgende:
Lol, het zal allemaal wel, schattebout.
Ik ben ook een dierenliefhebber, maar een paard nemen is gewoon op financieel gebied geheel onverstandig. En zou je op jezelf wonen, waarbij ook al vaste lasten als huur, gas, electra, water, boodschappen, eventueel een auto, en ga zo maar door, bij betrokken zouden zijn, dan ga je écht niet ook nog eens een paard nemen. En dat zijn nou juist het soort dingen die mensen als jij, die nog onder de hoede van pappie en mammie wonen, nooit zullen begrijpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |