abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50544542
quote:
Op zondag 17 juni 2007 13:17 schreef hoppla het volgende:
Ik erger me aan Viswijfje
0023
pi_50544546
quote:
Op zondag 17 juni 2007 14:04 schreef Viswijfje het volgende:

[..]

was en eten niet maar dat vind ik juist wel fijn!!! (maar als ik in de stad ben en een broodje wil betaal ik het wel zelf hoor!) schoonmaken doe ik soms ook een beetje en op tijd naar bed?? whaha ik ben 22 joh!
Aan al je reacties te zien lijkt t me idd niet verstandig keuze van je om thuis te blijven. Ik denk dat je anders dood gaat.
God is nothing more than a teddy bear for grown ups
  zondag 17 juni 2007 @ 14:12:19 #53
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_50544571
quote:
Op zondag 17 juni 2007 14:11 schreef Sailmaker het volgende:

[..]

Aan al je reacties te zien lijkt t me idd niet verstandig keuze van je om thuis te blijven. Ik denk dat je anders dood gaat.
ik snap je niet
[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
woensdag [b]17 oktober[/b] 2006 [b]14:12[/b] schreef yvonne: viswijfje (L)
pi_50544911
Wat een topic
Zelfstandigheid enzulks, 'volwassen' worden. Alsof je pas uit huis gaat om met 'je vriendje' samen te wonen
pi_50545018
maar viswijfje, als je wilt wachten op een vriendje, dan kom je nooit uit huis!
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
  zondag 17 juni 2007 @ 14:28:00 #56
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_50545057
quote:
Op zondag 17 juni 2007 14:26 schreef freak1 het volgende:
maar viswijfje, als je wilt wachten op een vriendje, dan kom je nooit uit huis!
ik heb anders een hele leuke projectje op t moment hoor
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
pi_50545121
quote:
Op zondag 17 juni 2007 14:28 schreef Viswijfje het volgende:

[..]

ik heb anders een hele leuke projectje op t moment hoor
een hele leuke projectje nog wel?

en een heel leuk projectje, lijkt je dat niets?
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
  zondag 17 juni 2007 @ 14:53:30 #58
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_50545796
*fotoboek checkt.

Goeie kloon, dit.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  zondag 17 juni 2007 @ 16:32:46 #59
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_50548367
kutslotjetopic

waar blijft het modje mit ein slotje?
Huilen dan.
  zondag 17 juni 2007 @ 17:12:24 #60
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_50549346
quote:
Op zondag 17 juni 2007 12:49 schreef Viswijfje het volgende:

[..]

nee jonges hebben een vriendin
Ik heb een opblaaspop
  zondag 17 juni 2007 @ 18:14:43 #61
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_50550736
Geen ouders in de buurt hebben die lopen te mekkeren dat je een paar vrienden uitnodigt voor een avond films kijken o.i.d omdat ze op tijd hun bed in moeten is heerlijk.
Kunnen eten wat je wilt wanneer je wilt zonder rekening te hoeven houden met etenstijd van paps en mams.
Weinig tot geen rekening te hoeven houden met huisgenoten is ook zalig.
Zelfstandig je eigen dingetjes regelen, je eigen rekeningen betalen is goed voor je ontwikkeling en zelfvertrouwen.

Bij paps en mams wonen is misschien goedkoper, een partner hebben die ook dingen betaald is ook goedkoper maar als je geen zin hebt om steeds rekening te moeten houden met een ander is op jezelf wonen heerlijk.
Als ik zin heb in gezelligheid ga ik naar mn vriend of vrienden. Of ze komen hierheen. Gaat prima
pi_50552776
quote:
Op zondag 17 juni 2007 12:43 schreef mvingerhoets het volgende:
Ik ruik kortzichtigheid van TS.
Eens, bestaat het beeld wat Viswijfje heeft van 'uit huis gaan' uit een huisje zoeken in eigen dorp of stad met een vriendje, en dan samenwonen/trouwen? Booring.. Je werkt waarschijnlijk ook al op je 22e. Ik ben net zo oud als jij nu bent, maar een vaste baan hoef ik voorlopig nog ff niet. Dat doe ik wel als ik de juiste diploma's op zak heb.

Maar los van het feit dat je zou werken of niet, waarom zou je een vriend/vriendin nodig hebben om uit huis te gaan wonen? Ik ken iemand die op zijn 19e al op kot zit mét vriendin, en hem kennende blijft dat voorlopig nog wel ff zo, en zij is niet het meest spannende of ondernemende type. Daag studententijd

[ Bericht 14% gewijzigd door Drommelsch85 op 17-06-2007 19:39:44 ]
url
pi_50552803
Viswijfje, heb je al naar die harakiri gekeken die ik je aanraadde?
  zondag 17 juni 2007 @ 19:36:03 #64
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_50552876
quote:
Op zondag 17 juni 2007 12:28 schreef Viswijfje het volgende:

[..]

ja dan maak je toch een compomie dat je samen verhuist of maar een school dichterbij zoeken!
vrienden heb ik hier ook maar die zijn er snachts niet heee!!
Heb jij 'snachts in de gaten wie er in je huis zijn?
Ik niet hoor, dan slaap ik gewoon!
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_50556223
Ach, ze merkt het vanzelf wel hoe fijn het is om weg te gaan. Als je beseft dat je levensstijl anders is dan die van je ouders en ECHTE privacy wilt.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_50556814
Ben op mijn 20e op mijzelf gegaan, zonder dat ik een vriendje gehad.

Heb hem vooral in het begin echt neit gemist hoor
  zondag 17 juni 2007 @ 22:26:10 #67
179239 Poekel
That orphanage attacked ME!
pi_50559199
Kankervis.
"The meaning of life is 'bucket'."
  maandag 18 juni 2007 @ 00:05:50 #68
85967 Miss_kausalaya
cogito ergo sum
pi_50563221
quote:
Op zondag 17 juni 2007 13:17 schreef hoppla het volgende:
Ik erger me aan Viswijfje
ik ook.
quote:
Op zondag 17 juni 2007 14:04 schreef Viswijfje het volgende:

was en eten niet maar dat vind ik juist wel fijn!!! (maar als ik in de stad ben en een broodje wil betaal ik het wel zelf hoor!) schoonmaken doe ik soms ook een beetje en op tijd naar bed?? whaha ik ben 22 joh!
Zo kom je niet over .. 22 jaar
***geloof in je dromen,en onthoud : ze kunnen alles van je afpakken behalve wat je gelooft***
pi_50583569
omg
  maandag 18 juni 2007 @ 17:39:33 #70
67670 Skv
Cynist.
pi_50584231
Mijn ouders wonen in dezelfde stad als dat ik woon en ik ben vrijgezel. Ben toch op kamers gegaan, omdat je dan wat verantwoordelijkheden op jezelf kan nemen, je gang kan gaan en ervaring op kan doen hoe het is om zelf voor jezelf te zorgen.
Nooit spijt van gehad.

En überhaupt, het huis uit om direct samen te gaan wonen. Niks is zeker, geniet van het leven en trek vooral je eigen pad.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  Moderator maandag 18 juni 2007 @ 18:51:38 #71
5428 crew  miss_sly
pi_50586276
quote:
Op zondag 17 juni 2007 12:28 schreef Viswijfje het volgende:

[..]

ja dan maak je toch een compomie dat je samen verhuist of maar een school dichterbij zoeken!
vrienden heb ik hier ook maar die zijn er snachts niet heee!!
Al degene die op deze post reageerden, snapten jullie werkelijk meteen wat ze bedoelde of moest je toch wel even nadenken?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_50589513
quote:
Op zondag 17 juni 2007 12:25 schreef zoalshetis het volgende:
je kan harder kreunen als je op jezelf woont.
  maandag 18 juni 2007 @ 20:14:37 #73
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_50589529
Viswijfje is niet helemaal meer van deze tijd
Ik vond het heerlijk om thuis bij ouders te wonen, maar ik vind ik ook heerlijk om nu mijn eigen stekkie te hebben. Lekker door midden knakken met vrienden, in centrum van de stad wonen, blowen, studeren, neuken, uit mijn gat stinken, vrienden die dood knallen op de bank om te blijven pitten, hamburgers om kwart over 7 s'ochtends frituren. Kortom, niet iets waar je je ouders altijd mee wil belasten.

en voor mij was het een stap vooruit, ik kan slecht alleen zijn, en leerde het op die manier om wel alleen te kunnen zijn.
pi_50595978
quote:
Op maandag 18 juni 2007 00:05 schreef Miss_kausalaya het volgende:

[..]

ik ook.
[..]

Zo kom je niet over .. 22 jaar
dat bedoel ik dus ook, maar zelfs dat snapt ze niet
God is nothing more than a teddy bear for grown ups
  dinsdag 19 juni 2007 @ 00:20:29 #75
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_50600540
quote:
Op maandag 18 juni 2007 20:14 schreef Apekoek het volgende:
Viswijfje is niet helemaal meer van deze tijd
Ik vond het heerlijk om thuis bij ouders te wonen, maar ik vind ik ook heerlijk om nu mijn eigen stekkie te hebben. Lekker door midden knakken met vrienden, in centrum van de stad wonen, blowen, studeren, neuken, uit mijn gat stinken, vrienden die dood knallen op de bank om te blijven pitten, hamburgers om kwart over 7 s'ochtends frituren. Kortom, niet iets waar je je ouders altijd mee wil belasten.
Gelukkig, ik dacht altijd dat ik de enige was.
Nee jij bent lekker. =X
  dinsdag 19 juni 2007 @ 00:59:48 #76
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_50601600
Wat een onzin, ik verlaat nooit mijn huis zonder vriendje, altijd gaat Bert ofwel Ernie mee!

[ Bericht 4% gewijzigd door Rosbief op 19-06-2007 01:52:30 ]
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_50602366
Viswijfje, jij bent totaal niet van deze tijd! Gereformeerd opgevoed wellicht? Of misschien te beschermd opgevoed? Een combinatie daarvan? Je bent 22 maar je komt over als een 15 -jarige. Jij bent iig nog lang niet klaar om op jezelf te gaan, maar aan de andere kant is het misschien wel goed om uit de klauwen van je ouders te vluchten. Jaja, op jezelf gaan kan eng zijn maar jij bent gezien je vreemde ideeën nodig toe aan nieuwe indrukken. Niet iedereen is bang om alleen te zijn. Niet iedereen is bang om in een nieuwe omgeving te gaan wonen. Is dat echt zo onbegrijpelijk voor je? Toen ik op mezelf ging wonen vond ik dat ook reuzespannend, maar ik zag het als een uitdaging. Daar had ik geen partner of vrienden voor nodig. Deed ik helemaal voor mezelf. En ik heb ervan geleerd, met vallen en opstaan. Zoals het hoort. Viswijfje, dit is de 21e eeuw. Jij en je ouders hebben dat nog niet echt door geloof ik.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 12:13:05 #78
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_50609521
quote:
Op zondag 17 juni 2007 12:52 schreef Viswijfje het volgende:

[..]

jij snapt me teminste!!
Mijn god.... DOOS! Snap je nu echt niet dat dit sarcastisch bedoeld was?

Viswijfje, blijf alsjeblieft lang bij je ouders wonen, jij bent nog lang niet klaar voor de grote boze buitenwereld.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 12:20:26 #79
67670 Skv
Cynist.
pi_50609768
Zelden zo'n labiel en naief apparaat ergens meegemaakt.
Geloof er ook niks van dat ze 22 is, maximaal 15..
  dinsdag 19 juni 2007 @ 12:22:55 #80
67670 Skv
Cynist.
pi_50609845
quote:
Op zondag 17 juni 2007 13:48 schreef Sanderrrr het volgende:

[..]

Als je studie 5 km verderop is, je thuis alle vrijheid hebt en geen problemen met je ouders, waarom zou je dan weg willen gaan om met moeite een studentenhuisje te kunnen betalen?
Ik zit in precies dezelfde situatie, maar ik ben ruim een jaar geleden op kamers gegaan.
Ouders kan ik het prima mee vinden, ga er eens per week een avondje langs, maar ik ben maar wát blij dat ik op mezelf ben.. Zoveel gezelliger, je maakt veel meer dingen mee, je leert jezelf ontwikkelen, koken etc..
  dinsdag 19 juni 2007 @ 12:51:30 #81
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_50610854
quote:
Op zondag 17 juni 2007 12:24 schreef Viswijfje het volgende:
ik snap nooit zo goed van die mensen die als ze 18 zijn gelijk erges anders gaan wonen zonder vriendje!
dat is toch vet ongezellig en zonde van je geld dan?
wat vinden jullier drvan... waarom zouden mensen zoiets doen, denk je ook dat dat komt van dat ze niet goed contact met hun ouders hebben en daarom weg gaan?
Mijn ouders zijn harstikke lief (meestal ) en ik vind het thuis gezelig hoor!!

Mensen die bij hun ouders zijn weggegaan zonder vriendje of trouwen mogen zelf ook reageren met uitleg hoor, ik ben wel heel benieuwd hoe dat zit en waarom dan!
26, vind ouders lief, woont thuis.
Geen zin in kamers
huurhuisje te duur
geen zin in stad/dorp wonen -> (hèèèl erg duur)

Maar zou idd wel uit huis gaan om samen met iemand wat te proberen.
*een huis met een vriend delen of met de vrouw van mn leven*
Alleen wonen kan wel denk ik. maar is niet leuk en strontduur. Ik denk dat die energie op dit moment beter aan andere dingen besteeds kan worden (zoals studeren waar atm even niet zoveel van te recht komt)

Veel gaan uit huis
Omdat je op eigen benen wil staan, en ze het ZELF willen doen en beslissen.
Omdat sommige mensen Teveel van elkaar zien en met elkaar bemoeien. (ouders vs kinderen en andersom)
Omdat je werk/liefde/studie ergens anders is dan je ouderlijk huis.
Omdat er conflicten zijn
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_50611261
Respect voor mensen die vroeg uit huis gaan. Dat zijn namelijk niet profiterende kutkinderen die alles op kosten van pappie en mammie doen. Dat zijn overigens ook mensen die al heel vroeg hun eigen zaakjes kunnen regelen. Dat soort volk dat tot hun 30ste op kosten van paps en mams thuis wonen zijn 9 van de 10 keren paupers die zelf nog niet eens weten hoe ze een handtekening op een briefje moeten zetten of hoe ze een telefoontje plegen.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:08:32 #83
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_50611408
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 13:04 schreef Tuvai.net het volgende:
Respect voor mensen die vroeg uit huis gaan. Dat zijn namelijk niet profiterende kutkinderen die alles op kosten van pappie en mammie doen. Dat zijn overigens ook mensen die al heel vroeg hun eigen zaakjes kunnen regelen. Dat soort volk dat tot hun 30ste op kosten van paps en mams thuis wonen zijn 9 van de 10 keren paupers die zelf nog niet eens weten hoe ze een handtekening op een briefje moeten zetten of hoe ze een telefoontje plegen.
doe es niet zo bevoordeeld! ik weet echt wel hoe je dat doet hoor, ik ben geen mongool, ik hou gewoon veel van me ouders en vindt het thuis gezelig! en me paard meenemen op kamers zien ze me aankomen zeker
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:09:53 #84
41885 kless
pi_50611443
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:22 schreef Skv het volgende:

[..]
Zoveel gezelliger, je maakt veel meer dingen mee, je leert jezelf ontwikkelen, koken etc..
Je zelf ontwikkelen kan overal.

Maar dat is ook alleen zo als je die ruimte/plichten niet mee krijgt van huis uit. (taken van je paps en mams overnemen)
koken, administratie, schoonmaken, tuinieren, dingen reparen.
Het gestructureerde leven bevalt me wel (vakken van 9 tot 5 aanwezigheid, dan doe ik het ook... colleges ergens op de middag en zoek het verder zelf maar uit dan is die dicipliene nogwat verweg)
Ik heb er plezier van dat ik ook wat bijdraag aan fijn leven op deze top locatie.

Je ouders als klankbord enzo is niet echt handig. en de rest van de wereld die zeikt dat ik uit huis en op mezelf wat moet gaan doen.

Ik heb misschien gewoon de (ijdele) hoop dat ik de shit van een eigen hokje van paar vierkante meters met overal buren en teveel gedeelde shit (van andere mensen) (ja ik ben nu teoud om op kamers te gaan, heb helemaal geen zin meer in onregelmatige dingen, ik ben een oude lul geworden en weet dat ik regelmaat erg prettig vind en mij productief houd.

Wel fijn dat jij blij bent met de keus die je maakt.
Die keus had ik ook gemaakt.
Als ik verder van mn studie had gewoon was ik wel op kamers geweest.
Als ik in een dorp of stad was opgegroeit had ik dat ook gedaan.
Achteraf was geld tekort de slechte reden om het niet te doen.

Hier bij mij ontbreekt het aan iets wat ik geloof om aan te werken.
Behalve dat ik mn studie in de voorgeschreven 10 jaar wil afronden.
En opzoek ben/open sta voor iemand om samen mee verder te leven.
Waar en hoe, graag op de ruimte met veel groen of blauw er omheen.
Ook met mensen, maar niet zoveel, zodat je iedereen de aandacht kan geven die die verdient ofzo (ja die mensen in het noorden groeten elkaar niet voor niets.)
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_50611483
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 13:08 schreef Viswijfje het volgende:

[..]

doe es niet zo bevoordeeld! ik weet echt wel hoe je dat doet hoor, ik ben geen mongool, ik hou gewoon veel van me ouders en vindt het thuis gezelig! en me paard meenemen op kamers zien ze me aankomen zeker
Dat jij per sé een paard wil hebben is jouw keuze. Die keuze maak je, als je op jezelf zit en wél verstandig bent, echt niet zo snel hoor.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:11:47 #86
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_50611513
waar woon je dan als t geen dorp en geen stad is????
pi_50611592
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 13:11 schreef Viswijfje het volgende:
euh? Que?

Laten we het zo stellen? Hoe kom je d'r sowieso bij om een paard te willen hebben?
Heb je dat paard zelf betaald? Zo ja, dan weet je vast wel wat zo'n beestje kost. Ik betwijfel of je dat helemaal zelf betaald hebt.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:15:10 #88
41885 kless
pi_50611623
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 13:08 schreef Viswijfje het volgende:

[..]

Niet alle mensen zijn geschikt om in de stad of een dorp te wonen.

Hoeveel van die mensen die eencarriere gemaakt hebben komen op die omgebouwde boerderijtjes wonen om daar dan eigenlijk pas te gaan genieten... (en dan zeiken dat de boeren om 6 uur rond racen op de trackers, koeien loeien, en stront stinkt.) eigen paard is veel leuker dan zo een beest huren op demanege.

Stad is handig voor dingen die je nodig hebt en te kijken wat er te halen is om je leven makkelijker te maken.
eventueel voor sociaal contact kennis en nog meer van die dingen die snel onstaan in
iGEM
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:15:35 #89
67670 Skv
Cynist.
pi_50611635
quote:
Je bent écht 15 Een paard die niet mee kan op kamers ook..
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:16:51 #90
41885 kless
pi_50611666
quote:
wit bord met blauwe letters... dat heet streekje toch?

huis/boerderij omgebouwt of niet.... weilandje(s) en dan 't volgende huis/boerderij omgebouwt of niet
iGEM
pi_50611671
Sommige mensen kunnen gewoon geen vriendje krijgen. Die mogen mij altijd een PM sturen!

Love.
You touch my tralala
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:17:54 #92
41885 kless
pi_50611699
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 13:15 schreef Skv het volgende:

[..]

Je bent écht 15 Een paard die niet mee kan op kamers ook..
dude, meisjes van 4 weten al dat ze mama willen worden. de meesten worden dat ook en zijn er over het algeem dol blij met hun keuzes.
iGEM
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:18:34 #93
41885 kless
pi_50611725
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 13:14 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

euh? Que?

Laten we het zo stellen? Hoe kom je d'r sowieso bij om een paard te willen hebben?
Heb je dat paard zelf betaald? Zo ja, dan weet je vast wel wat zo'n beestje kost. Ik betwijfel of je dat helemaal zelf betaald hebt.
Geld is een middel, GEEN doel....
iGEM
pi_50611823
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 13:18 schreef kless het volgende:

[..]

Geld is een middel, GEEN doel....
Het zal allemaal best. Als jij op jezelf wil zitten dan zul je toch met geld om moeten kunnen geen. Té veel mensen kunnen dat kennelijk niet. Ik bedoel maar, wie koopt d'r nou een paard voor fucks sake?

Maar goed, ervaring wijst uit dat meiden die een paar hebben, meestal ouders hebben die genoeg geld hebben en dus geen flikker zelf hebben hoeven betalen. Altijd zo leuk wanneer die types op latere leeftijd gaan trachten om op zichzelf te gaan maar daar ongelooflijk in falen.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:21:44 #95
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_50611827
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 13:10 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Dat jij per sé een paard wil hebben is jouw keuze. Die keuze maak je, als je op jezelf zit en wél verstandig bent, echt niet zo snel hoor.
die heb ik al gemaakt en ik doe bundy echt niet weg hoor, zelfs niet als ik volgend jaar ofzo ga trouwen!
dat paard zit in me hart snap je!
pi_50611895
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 13:21 schreef Viswijfje het volgende:

[..]

die heb ik al gemaakt en ik doe bundy echt niet weg hoor, zelfs niet als ik volgend jaar ofzo ga trouwen!
dat paard zit in me hart snap je!
Dat boeit me verder allemaal geen ruk. En aangezien je posts kant noch wal raken en je me ook absoluut niet schijnt te begrijpen, trek ik de conclusie dat jij inderdaad nog niet geschikt bent om überhaubt op je zelf te wonen. Goed gedaan.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:24:48 #97
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_50611925
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 13:21 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Het zal allemaal best. Als jij op jezelf wil zitten dan zul je toch met geld om moeten kunnen geen. Té veel mensen kunnen dat kennelijk niet. Ik bedoel maar, wie koopt d'r nou een paard voor fucks sake?

Maar goed, ervaring wijst uit dat meiden die een paar hebben, meestal ouders hebben die genoeg geld hebben en dus geen flikker zelf hebben hoeven betalen. Altijd zo leuk wanneer die types op latere leeftijd gaan trachten om op zichzelf te gaan maar daar ongelooflijk in falen.
dat paard was wel een kadootje maar ik verzorg m helemaal alleen hoor en betaal ook dingen zoals laatste de borstels en met de wedstrijd extra snoepjes
pi_50612130
Lol, het zal allemaal wel, schattebout.

Ik ben ook een dierenliefhebber, maar een paard nemen is gewoon op financieel gebied geheel onverstandig. En zou je op jezelf wonen, waarbij ook al vaste lasten als huur, gas, electra, water, boodschappen, eventueel een auto, en ga zo maar door, bij betrokken zouden zijn, dan ga je écht niet ook nog eens een paard nemen. En dat zijn nou juist het soort dingen die mensen als jij, die nog onder de hoede van pappie en mammie wonen, nooit zullen begrijpen.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:30:26 #99
67670 Skv
Cynist.
pi_50612135
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 13:24 schreef Viswijfje het volgende:

[..]

dat paard was wel een kadootje maar ik verzorg m helemaal alleen hoor en betaal ook dingen zoals laatste de borstels en met de wedstrijd extra snoepjes
Zodra jij op eigen benen moet staan, ga je zó keihard op je bek.
Ik ken mensen van 17 die écht stukken zelfstandiger zijn.

Als jij op je 18e gewoon uit huis was gegaan, had je het nu misschien geleerd om normaal geld te besteden en überhaupt een beetje financieel kunnen denken. Als je op je 22e nog steeds zulke onzinnige wartaal uitslaat, krijg je écht problemen als je op jezelf gaat. Waarschijnlijk ga je alles bij elkaar lenen, tot je het terug moet betalen, dat lukt niet, waardoor je weer een manager nodig hebt en gaat janken en weet ik veel wat. Kan je liever op jonge leeftijd een keer zachtjes op je bakkes gaan zodat je een paar duizend schuld hebt in plaats van tientallen duizenden voor een paard! !

Wat doe je qua school/opleiding eigenlijk? Ben ik wel benieuwd naar..
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:33:31 #100
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_50612221
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 13:30 schreef Tuvai.net het volgende:
Lol, het zal allemaal wel, schattebout.

Ik ben ook een dierenliefhebber, maar een paard nemen is gewoon op financieel gebied geheel onverstandig. En zou je op jezelf wonen, waarbij ook al vaste lasten als huur, gas, electra, water, boodschappen, eventueel een auto, en ga zo maar door, bij betrokken zouden zijn, dan ga je écht niet ook nog eens een paard nemen. En dat zijn nou juist het soort dingen die mensen als jij, die nog onder de hoede van pappie en mammie wonen, nooit zullen begrijpen.
nee maar ik heb er al 1!!!
als ik een kind zou hebben zoals daan dan kost dat ook een hoop maar dan besluit ik ook niet die dan maar weg te doen zodat ik alleen kan wonen!! een paard is geen keuze meer als je m al hebt, dan hoort ie bij je net als familie!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')