http://www.nos.nl/nos/art(...)1C7B0434ABB0271.htmlquote:16 Juni 2007
Chirac wachten diverse rechtszaken
Jacques Chirac verliest vannacht zijn presidentiële onschendbaarheid. Chirac is dan weer een gewone burger, na twaalf jaar staatshoofd van Frankrijk te zijn geweest. Er liggen diverse rechtszaken op de 74-jarige Chirac te wachten.
Het weekblad Le Canard meldde onlangs dat er een dagvaarding voor Chirac ligt om te verschijnen in een fraudezaak, de affaire-Clearstream. Hij zou met anderen geld hebben ontvangen bij de verkoop van fregatten aan Taiwan in 1991.
Chirac wordt ook genoemd in affaires uit de tijd dat hij burgemeester was van Parijs en partijleider van de RPR, de voorloper van de centrumrechtse UMP.
god houdt van iedereen hequote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:06 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Tering, dat zo'n engerd gewoon mocht.
Mod, haal het plaatje van die freakshow uit mijn topic!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:06 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Tering, dat zo'n engerd gewoon mocht.
Jorritsma bv geloof ikquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:41 schreef pberends het volgende:
De Betuwelijn...
"29,4 miljoen euro per km rails? zijn ze nu helemaal gek geworden! das meer dan 29000 euro per meter!!! Dit is ongehoord, wie heeft hier zijn zakken lopen vullen..?"
LOL!
Levenservaring leert mij dat die zo zeldzaam zijn dat ik wel mijn best zou moeten doen er daar een van te vinden.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:35 schreef Apropos het volgende:
[..]
Precies.
Floripas, ken jij ook normale mensen?
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Is er ergens een foto te zien van die selectie?
Je vriendenbestand lijkt af en toe te bestaan uit slangenbezwerende Sinologen, pianisten die hemiola's in verband brengen me het binonium van Newton, Peshawarexperts, sterrenkundigen die Assyrische ezelsbruggetjes hanteren, mensen die hun eerstgeborene hebben vernoemd naar het metrum van Rimbaud's Griekse wiskundeverzen, etc.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:59 schreef Floripas het volgende:
[..]
Levenservaring leert mij dat die zo zeldzaam zijn dat ik wel mijn best zou moeten doen er daar een van te vinden.
Serieus, ik heb er nog nooit een ontmoet.
Da's met die kannibalenplaag, toch?quote:Nu weer de film zien waarin Antonio Banderas een negende-eeuwse Marokkaan speelt die vikingvrouwen komt verleiden met zijn mediterrane gloed.
Een onderzoekje in het homoisme aan het doen?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:23 schreef Aoristus het volgende:
ha, romancing the ass 2 is binnen, tx PB
Nee iets anders. Heb je geen verstand van.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Een onderzoekje in het homoisme aan het doen?![]()
Nou ben ik wel geinteresseerd. Try me.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:27 schreef Aoristus het volgende:
Nee iets anders. Heb je geen verstand van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |