Niks ervan, gewoon winnen van Belgie..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En zoals ik eerder las, gewoon lekker gelijk spelen en de Portugezen een hak zetten 14.gif
quote:
Precies. Nederland is ook het best in aanvallend voetbal. Zo door gaan.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:36 schreef golfer het volgende:
Gewoon doorgaan met aanvallen en met 4-1 winnen van de Belgen.
Die kut-Portugezen, daar zijn wij toch niet bang voor.
En Yulu-Matondo, Van Tornhout niet vergeten. En De Smet is blijkbaar ook niet helemaal fit. Da's gewoon quasi een gans elftal.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Tjah, met deze ploeg waarbij we al Kompany, Colpaert, Legear, Dembele, Vertonghen, Fellaini, én Vermaelen missen (die normaal allemaal in de basis zouden staan) kunnen we allicht ook gewoon niet aan Nederland dat toch vrijwel op z'n sterkst is tippen.
Nou ja, op zijn sterkst. Wij missen ook Maduro, Emanuelson, Afellay, Aissati, Schaars en Sno. Het middenveld van Nederland kon een stuk sterker zijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Tjah, met deze ploeg waarbij we al Kompany, Colpaert, Legear, Dembele, Vertonghen, Fellaini, én Vermaelen missen (die normaal allemaal in de basis zouden staan) kunnen we allicht ook gewoon niet aan Nederland dat toch vrijwel op z'n sterkst is tippen.
Als Van Tornhout net zo goed (slecht) als bij Roda speelt dan zullen jullie hem niet echt missen neem ik aan.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:43 schreef Heero87 het volgende:
[..]
En Yulu-Matondo, Van Tornhout niet vergeten. En De Smet is blijkbaar ook niet helemaal fit. Da's gewoon quasi een gans elftal.![]()
Ja, maar die zouden normaal niet in de basis staan op De Smet na dan, maar toch dat wil zeggen dat je hier op bepaalde plaatsen al met de 3de en 4de keus speelt vandaag hé !quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:43 schreef Heero87 het volgende:
[..]
En Yulu-Matondo, Van Tornhout niet vergeten. En De Smet is blijkbaar ook niet helemaal fit. Da's gewoon quasi een gans elftal.![]()
Nederland kent ook zijn nodige geblesseerden hoor, Oranje is zowat gehandicapt op het middenveld...Afellay, Aisatti, Schaars, Emanuelson...op het doel Waterman.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Yulu-Matondo en Van Tornhout stonden vaak in de basis in de kwalificaties hoor.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ja, maar die zouden normaal niet in de basis staan op De Smet na dan, maar toch dat wil zeggen dat je hier op bepaalde plaatsen al met de 3de en 4de keus speelt vandaag hé !
Eerder uit noodzaak omdat de rest met het A-elftal mee was dan omdat ze echt de basisplek hadden hoor.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:49 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Yulu-Matondo en Van Tornhout stonden vaak in de basis in de kwalificaties hoor.
De beste jeugdgeneratie zit in de tribune met gebroken poten en armen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:54 schreef tong80 het volgende:
De beste jeugdgeneratie ooit uit België zeggen ze zelf. Wat een armoe moet dat geweest zijn.
Die van ons ook.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:55 schreef Heero87 het volgende:
[..]
De beste jeugdgeneratie zit in de tribune met gebroken poten en armen.![]()
Neenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:56 schreef Heero87 het volgende:
Kom, geef ons dat Olympisch ticket en dan geven wij jullie de titel in de finale.
Tja, als Nederland een Van Persie en een Robben had opgesteld had dat ook weinig voorgesteld hoor.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:55 schreef Heero87 het volgende:
[..]
De beste jeugdgeneratie zit in de tribune met gebroken poten en armen.![]()
Als dit toernooi in België je was en alleen belgische clubs had je eeen kans. Zo gaat dat daart. Maar helaas voor jullie. Hier is niks te kopen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:56 schreef Heero87 het volgende:
Kom, geef ons dat Olympisch ticket en dan geven wij jullie de titel in de finale.
Als Nederland Van Persie en Robben had opgesteld had België met een droge 0-5 FF gewonnenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Tja, als Nederland een Van Persie en een Robben had opgesteld had dat ook weinig voorgesteld hoor.
Maar dat zijn spelers die bij de A-selectie horen. Waar ik het over heb zijn puur spelers die bij de beloften horen...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Tja, als Nederland een Van Persie en een Robben had opgesteld had dat ook weinig voorgesteld hoor.
Van Persie is te oud zie ik, Robben nietquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als Nederland Van Persie en Robben had opgesteld had België met een droge 0-5 FF gewonnen![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als dit toernooi in België je was en alleen belgische clubs had je eeen kans. Zo gaat dat daart. Maar helaas voor jullie. Hier is niks te kopen.
En wat heeft dat er nu weer mee te maken?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als dit toernooi in België je was en alleen belgische clubs had je eeen kans. Zo gaat dat daart. Maar helaas voor jullie. Hier is niks te kopen.
Ja, maar dit is al de 3de match hé. Doorgaans zou Robben dan al in de lappenmand moeten liggen;quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Van Persie is te oud zie ik, Robben niet.
NL 9 punten toch?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Virtuele stand:
1. Nederland 7 punten 5 - 2
2. Portugal 4 punten 5 - 2
3. Belgie 4 punten 2 - 2
4. Israel 0 punten 0 - 6
Klopt.quote:
Wat zat ze daar met een zure kop zeg.. Stel zuurpruimen die bobo'squote:
Tussen twee fossielen van de Belgische voetbalbond blijkbaarquote:
De Roover en Janssen hebben ze afgeschreven hoorquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:04 schreef mcyodogg het volgende:
Sepp de Roover, Tim Janssen, Otman Bakkal. En dan zeggen ze dat PSV een flutopleiding heeft.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:07 schreef tong80 het volgende:
De Belgische coach haalt zijn beste speler eruit
wie dan, ze hebben net de Rinus Michels award voor de beste opleidngquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:04 schreef mcyodogg het volgende:
Sepp de Roover, Tim Janssen, Otman Bakkal. En dan zeggen ze dat PSV een flutopleiding heeft.
Man de enige die nog zand was tussen het smeltende cementquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tot zijn wissel had ik niet eens gezien dat hij effectief meedeed.
Ik ben altijd objectief. Als dit de beste generatie is ooit in België mag ik er iets van zeggen. Als ik van den Borre goed vond en denk dat ie nodig is in deze ploeg zeg ik dat het een rare wissel is. Als ik mer.....Kut...;)quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Tong kap eens met je gezeik op Belgen, of kom in ieder geval met dingen die kloppen.
Ach de 2-1 was al een cadeautje van Baillyquote:
ach, onze keeper een blunder, jullie keeper ook..quote:
En dan zal je zien dan Belgie de finale wint..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:12 schreef BVO het volgende:
Dat leek toch aardig met opzet.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:13 schreef Shreyas het volgende:
Triest dat Nederland België helpt aan de volgende ronde ten koste van Portugal. Onsportief en Onprofessioneel.![]()
Nee man slachten die hapquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:13 schreef golfer het volgende:
Zo, de rest van de speeltijd even schriftelijk afdoen en de bal alleen maar rond blijven schuiven nu.
Had ik ook al, een of andere bug.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:14 schreef Aanvoerder het volgende:
2-2. hm... verdacht. gek, ik zag dit topic eerst niet in VBL. vaag.
Nee, die zullen flink kwaad zijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Portugezen gaan dit niet leuk vinden.
Ruststand trouwens bij Greuter Fürth - Baireuth in de baskebal play off - 40-45quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:14 schreef mcwops het volgende:
de bal is rond en voetbal is oorlog en op het eind winnen de duitsers
Duitsers...Belgen...1 pot natquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tong het zijn Belgen, geen Duitsers
Komt omdat wij hier tenminste echt bier hebbenquote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:17 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Komt omdat wij hier tenminste echte bier friet hebben
Nog erger inderdaad.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tong het zijn Belgen, geen Duitsers
En terecht.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Volgens mij worden de Portugezen nu gek ...
dat was maar toevallig hoor. net als Spanje - Malta in '83.quote:
er kan zomaar een portguese fan het veld op stormen en de scheids aanvallen bij Belgie-Nederlandquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:24 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
dat was maar toevallig hoor. net als Spanje - Malta in '83.
Tsja, vantevoren had je al kunnen zeggen dat deze wedstrijd er niet echt meer om doet.quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Volgens mij worden de Portugezen nu gek ... derde.
Nederlanders en tevreden zijn met een gelijkspelquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dan denk je dat iedereen mooi vrede heeft met die 2-2 , dan gaat er nog zo'n idioot op doel trappen. Vertrouw nooit een hollander ...
WTFquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dan denk je dat iedereen mooi vrede heeft met die 2-2 , dan gaat er nog zo'n idioot op doel trappen. Vertrouw nooit een hollander ...
Het is een Eindhovenaar, geen Hollander dus.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het is een Eindhovenaar, geen Hollander dus.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Inderdaad, trieste vertoning zo.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:32 schreef venomsnake het volgende:
jammer, had liever van die Belgen gewonnen.![]()
Let op de enorme explosie van vreugde die zo meteen bij de Belgen zal ontspringen ...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:31 schreef mcwops het volgende:
wat een enorme positieve impuls moet dit geven voor het belgische voetbal, klimmen ze uit een lange depressieve periode.![]()
Stiekem hoop ik dat toch.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:33 schreef twi het volgende:
Hoe geweldig zou het zijn wanneer we nu nog scoren
is niet bewezen en ik denk dat beide wouden winnen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zou de Uefa nu echt in hun verslag schrijven dat er niks geregeld werd bij een klacht van Portugal ?
Inderdaad..quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:33 schreef twi het volgende:
Hoe geweldig zou het zijn wanneer we nu nog scoren
ja, daar gaan ze hoor.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Let op de enorme explosie van vreugde die zo meteen bij de Belgen zal ontspringen ...
Prachtig tochquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:34 schreef golfer het volgende:
Voor het eerst sinds 1928 een Belgisch voetbalelftal op de Olympische spelen, zegt de commentator op Sporza.
Gefeliciteerd Joostquote:
Johquote:
Drenthe blijft graag in Frieslandquote:
Pas maar op, in 1920 wonnen we nog Olympisch Goud in het voetbal. (en dat was toen nog het feitelijke WK voetbal)quote:
Engeland won voor het eerst een titel met het Rugby team na 40 jaarquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:34 schreef DeeBee het volgende:
Belgie voor het eerst sinds 1976 met een teamsport op de Spelen.![]()
Tsja al die spelers van toen spelen nog.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Pas maar op, in 1920 wonnen we nog Olympisch Goud in het voetbal. (en dat was toen nog het feitelijke WK voetbal)
Iddquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:38 schreef golfer het volgende:
De analisten in de studio bij Talpa/10 kunnen hun lachen niet inhouden.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Belgische interviewer : "De Portugezen worden gek hé, als ze die 2de goal zien"
Belgische speler: "Dat zal mij worst wezen"
Maarten Martens : "Prachtige goal van Pocognoli, en toen was het natuurlijk - toevallig - een mooie uitslag voor beide. Anders waren wij nog wel gaan doorduwen."quote:
Ze moeten niet zeuren, vorig jaar die karatetrap tegen Robben werd niet bestraft en werden wij benadeeld. Om nog maar over de 'maar' 6 minuten extra tijd te zwijgen. Irritant volk die Portugezen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:40 schreef mcwops het volgende:
die portugezen lopen nog steeds te zeuren over die penalty van Babel
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:41 schreef Heero87 het volgende:
En als er één voetballand dit verdient, is het wel Portugal.
Ach jong, klaag niet. Tijdens de Mundial in Mexico '86 had ik examens. In de nacht kijken naar Belgie - Sovjet Unie en de hele nacht het onmogelijke vieren. Dan aankomen op je mondelinge examen en ontdekken dat de prof zelf in de vuilnisbak staat tequote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:42 schreef Heero87 het volgende:
Woensdag halve finale, ik heb donderdag examen.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ach jong, klaag niet. Tijdens de Mundial in Mexico '86 had ik examens. In de nacht kijken naar Belgie - Sovjet Unie en de hele nacht het onmogelijke vieren. Dan aankomen op je mondelinge examen en ontdekken dat de prof zelf in de vuilnisbak staat te![]()
![]()
Moeten ze bij Rigters zijn, niet Babel.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:40 schreef mcwops het volgende:
die portugezen lopen nog steeds te zeuren over die penalty van Babel
hehe...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:53 schreef LudoSanders het volgende:
Vermeer hoeft voorlopig geen vakantie naar de Algarve te boeken..
Scouts ? Hij staat onder contract bij de grootste club van de wereldquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:55 schreef Heero87 het volgende:
Alsof die Vermeer dat bewust deed... Ik kan me niet voorstellen dat je als keeper bewust zo'n goal slikt.![]()
Zeker niet als half Europa, scouts incluis, meekijkt.
Helemaal helder is Tong toch niet vanavond, blijkbaarquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Scouts ? Hij staat onder contract bij de grootste club van de wereld
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Scouts ? Hij staat onder contract bij de grootste club van de wereld
Portugal had zelfs makkelijk kunnen verliezen van Belgiequote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:33 schreef BonJovi het volgende:
Trainer van Portugal zei dat Portugal de beste is van Poule A. Wat een sukkel hadden gewoon van de Belgen moeten winnen, en dan 3e worden.
CALIMEROOOOOOOO
quote:"De Portugezen moeten nu niet zeuren'', vindt De Haan. ,,Dan hadden ze maar van ons of van België moeten winnen.''
quote:Tom De Mul: "Wat de Portugezen van die goal zullen denken, is ons probleem niet."
quote:"De Portugezen moeten nu niet zeuren'', vindt De Haan. ,,Dan hadden ze maar van ons of van België moeten winnen.''
Lulkoek.quote:Op zondag 17 juni 2007 00:41 schreef pekel het volgende:
Wat een boutwedstrijd.
2-2quote:Op zondag 17 juni 2007 01:29 schreef EdAtTheBar het volgende:
Nondeju, lees je het hele topic door word er NERGENS de uitslag gemeld...
Wat is het geworden?
heb je dat echt meegemaakt of heb je dat gelezen?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ach jong, klaag niet. Tijdens de Mundial in Mexico '86 had ik examens. In de nacht kijken naar Belgie - Sovjet Unie en de hele nacht het onmogelijke vieren. Dan aankomen op je mondelinge examen en ontdekken dat de prof zelf in de vuilnisbak staat te![]()
![]()
Nederland ook hequote:Op zondag 17 juni 2007 05:11 schreef BramKVO het volgende:
De eerlijkheid gebiedt ons te zeggen dat NL wel de betere ploeg was (al misten de Belgen wel enkele belangrijke spelers natuurlijk).
Inderdaad, heb daar meermaals voor gewaarschuwd. Hemel Bailly niet teveel op, want zijn blunders gaan nog komen... (zoals met Peersman, Stijnen en Proto). Hij staat nu voor een geweldig moeilijk jaar, hopelijk slaat hij zich er doorheen. Daarom ook dat ik het ook nooit een goed idee vond om hem nationaal doelman (van het A-elftal) te maken, want dat zou nog eens extra druk geweest zijn... Misschien is dat wel zijn geluk, dat hij in tegenstelling tot Peersman, Stijnen en Proto niet zo vroeg als eerste doelman opgeroepen werd.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:37 schreef BramKVO het volgende:
Die Drenthe viel inderdaad op in positieve zin. Ik veronderstel dat die in het eerste van Feyenoord speelt toch?
Bij Belgie vond ik Sepp De Roover andermaal goed (missch wel één vd verrassingen vh tornooi), net als Pocognoli (held!), en Lombaerts. Vermaelen werd achterin duidelijk gemist. Tja, en die tweede goal, zware flater van Bailly natuurlijk.
We beginnen hier echt een probleem met doelmannen te hebben.Telkens er een nieuwe, jonge doelman opgehemeld wordt gaat ie id fout : Proto, Peersman, Stijnen, Bailly.
Niemand?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:11 schreef Rumille het volgende:
Heeft iemand dat liedje dat soms bij De Wedstrijden wordt gedraaid?
Zoiets van:
"I need someone to get down
Dont blow me away"
Of iets dergelijks.
Als hij dit al krijgt/vindt van De Ridder ......quote:Sébastien Pocognoli: "Het was mijn 1e
goal van het seizoen en die valt op het
juiste moment. Of de keeper die bal had
moeten hebben? Dat moet je hem vragen.
Ik kreeg krampen omdat ik veel heb moe-
ten lopen tegen De Ridder, een goeie."
maar hij speelt wel al drie matchen op hoog niveau (Pocgonoli dan hé)quote:Op zondag 17 juni 2007 14:08 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Als hij dit al krijgt/vindt van De Ridder ......
Dramatische assist inderdaad.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:20 schreef Malibu-06 het volgende:
Die Babel is echt een waardeloze speler trouwensSnap niet dat ze die in A'dam zo goed vinden...
Hij werd vantevoren als beste speler van jong Oranje gezien, terwijl Rigters, Drenthe en Bakal tot nu toe veel meer overtuigten...quote:
En voor het eerst een volledig zwaar seizoen in de basis van Genk. Dat weegt ook door natuurlijk.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:37 schreef BramKVO het volgende:
[..]
maar hij speelt wel al drie matchen op hoog niveau (Pocgonoli dan hé)
Mwah ik vind Babel toch wel een stuk overtuigender dan Bakkal vooralsnog hoor. Babel is the 'man to watch', daar stelt elke tegenstander zich op in, daarom heeft Foppe hem een nieuwe rol gegeven.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:44 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Hij werd vantevoren als beste speler van jong Oranje gezien, terwijl Rigters, Drenthe en Bakal tot nu toe veel meer overtuigden...
Hij was te veel met zn haar bezigquote:Op zondag 17 juni 2007 15:47 schreef Oma het volgende:
Die Vermeer moeten ze eerst maar eens naar de toneelschool sturen.
Al leken het uitsluitend de Walen te zijn die zo uitbundig waren, doelman Bailly op kop (nu ja, elke doelman is wel een beetje zot natuurlijk).quote:Op zondag 17 juni 2007 19:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Net in sportweekend beelden van de "festiviteiten" bij de Belgen gisterenavond. Volgens mij hebben we de wereldbeker gewonnen ofzo ...
Als ze al nuchter zijn tegen woensdag is het een mirakel ...
ach kom, dat is toch volledig te begrijpen. Voor zo'n jonge groep vrienden is dat een fantastisch resultaat. Logisch dat je dat viert, niet?quote:Op zondag 17 juni 2007 19:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Net in sportweekend beelden van de "festiviteiten" bij de Belgen gisterenavond. Volgens mij hebben we de wereldbeker gewonnen ofzo ...
Is dat nog ergens terug te zien ?quote:Op zondag 17 juni 2007 19:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |