De beste jeugdgeneratie zit in de tribune met gebroken poten en armen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:54 schreef tong80 het volgende:
De beste jeugdgeneratie ooit uit België zeggen ze zelf. Wat een armoe moet dat geweest zijn.
Die van ons ook.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:55 schreef Heero87 het volgende:
[..]
De beste jeugdgeneratie zit in de tribune met gebroken poten en armen.![]()
Neenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:56 schreef Heero87 het volgende:
Kom, geef ons dat Olympisch ticket en dan geven wij jullie de titel in de finale.
Tja, als Nederland een Van Persie en een Robben had opgesteld had dat ook weinig voorgesteld hoor.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:55 schreef Heero87 het volgende:
[..]
De beste jeugdgeneratie zit in de tribune met gebroken poten en armen.![]()
Als dit toernooi in België je was en alleen belgische clubs had je eeen kans. Zo gaat dat daart. Maar helaas voor jullie. Hier is niks te kopen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:56 schreef Heero87 het volgende:
Kom, geef ons dat Olympisch ticket en dan geven wij jullie de titel in de finale.
Als Nederland Van Persie en Robben had opgesteld had België met een droge 0-5 FF gewonnenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Tja, als Nederland een Van Persie en een Robben had opgesteld had dat ook weinig voorgesteld hoor.
Maar dat zijn spelers die bij de A-selectie horen. Waar ik het over heb zijn puur spelers die bij de beloften horen...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Tja, als Nederland een Van Persie en een Robben had opgesteld had dat ook weinig voorgesteld hoor.
Van Persie is te oud zie ik, Robben nietquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als Nederland Van Persie en Robben had opgesteld had België met een droge 0-5 FF gewonnen![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als dit toernooi in België je was en alleen belgische clubs had je eeen kans. Zo gaat dat daart. Maar helaas voor jullie. Hier is niks te kopen.
En wat heeft dat er nu weer mee te maken?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als dit toernooi in België je was en alleen belgische clubs had je eeen kans. Zo gaat dat daart. Maar helaas voor jullie. Hier is niks te kopen.
Ja, maar dit is al de 3de match hé. Doorgaans zou Robben dan al in de lappenmand moeten liggen;quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Van Persie is te oud zie ik, Robben niet.
NL 9 punten toch?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Virtuele stand:
1. Nederland 7 punten 5 - 2
2. Portugal 4 punten 5 - 2
3. Belgie 4 punten 2 - 2
4. Israel 0 punten 0 - 6
Klopt.quote:
Wat zat ze daar met een zure kop zeg.. Stel zuurpruimen die bobo'squote:
Tussen twee fossielen van de Belgische voetbalbond blijkbaarquote:
De Roover en Janssen hebben ze afgeschreven hoorquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:04 schreef mcyodogg het volgende:
Sepp de Roover, Tim Janssen, Otman Bakkal. En dan zeggen ze dat PSV een flutopleiding heeft.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:07 schreef tong80 het volgende:
De Belgische coach haalt zijn beste speler eruit
wie dan, ze hebben net de Rinus Michels award voor de beste opleidngquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:04 schreef mcyodogg het volgende:
Sepp de Roover, Tim Janssen, Otman Bakkal. En dan zeggen ze dat PSV een flutopleiding heeft.
Man de enige die nog zand was tussen het smeltende cementquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tot zijn wissel had ik niet eens gezien dat hij effectief meedeed.
Ik ben altijd objectief. Als dit de beste generatie is ooit in België mag ik er iets van zeggen. Als ik van den Borre goed vond en denk dat ie nodig is in deze ploeg zeg ik dat het een rare wissel is. Als ik mer.....Kut...;)quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Tong kap eens met je gezeik op Belgen, of kom in ieder geval met dingen die kloppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |