Inderdaad..quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:33 schreef twi het volgende:
Hoe geweldig zou het zijn wanneer we nu nog scoren
ja, daar gaan ze hoor.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Let op de enorme explosie van vreugde die zo meteen bij de Belgen zal ontspringen ...
Prachtig tochquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:34 schreef golfer het volgende:
Voor het eerst sinds 1928 een Belgisch voetbalelftal op de Olympische spelen, zegt de commentator op Sporza.
Gefeliciteerd Joostquote:
Johquote:
Drenthe blijft graag in Frieslandquote:
Pas maar op, in 1920 wonnen we nog Olympisch Goud in het voetbal. (en dat was toen nog het feitelijke WK voetbal)quote:
Engeland won voor het eerst een titel met het Rugby team na 40 jaarquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:34 schreef DeeBee het volgende:
Belgie voor het eerst sinds 1976 met een teamsport op de Spelen.![]()
Tsja al die spelers van toen spelen nog.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Pas maar op, in 1920 wonnen we nog Olympisch Goud in het voetbal. (en dat was toen nog het feitelijke WK voetbal)
Iddquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:38 schreef golfer het volgende:
De analisten in de studio bij Talpa/10 kunnen hun lachen niet inhouden.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Belgische interviewer : "De Portugezen worden gek hé, als ze die 2de goal zien"
Belgische speler: "Dat zal mij worst wezen"
Maarten Martens : "Prachtige goal van Pocognoli, en toen was het natuurlijk - toevallig - een mooie uitslag voor beide. Anders waren wij nog wel gaan doorduwen."quote:
Ze moeten niet zeuren, vorig jaar die karatetrap tegen Robben werd niet bestraft en werden wij benadeeld. Om nog maar over de 'maar' 6 minuten extra tijd te zwijgen. Irritant volk die Portugezen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:40 schreef mcwops het volgende:
die portugezen lopen nog steeds te zeuren over die penalty van Babel
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:41 schreef Heero87 het volgende:
En als er één voetballand dit verdient, is het wel Portugal.
Ach jong, klaag niet. Tijdens de Mundial in Mexico '86 had ik examens. In de nacht kijken naar Belgie - Sovjet Unie en de hele nacht het onmogelijke vieren. Dan aankomen op je mondelinge examen en ontdekken dat de prof zelf in de vuilnisbak staat tequote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:42 schreef Heero87 het volgende:
Woensdag halve finale, ik heb donderdag examen.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ach jong, klaag niet. Tijdens de Mundial in Mexico '86 had ik examens. In de nacht kijken naar Belgie - Sovjet Unie en de hele nacht het onmogelijke vieren. Dan aankomen op je mondelinge examen en ontdekken dat de prof zelf in de vuilnisbak staat te![]()
![]()
Moeten ze bij Rigters zijn, niet Babel.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:40 schreef mcwops het volgende:
die portugezen lopen nog steeds te zeuren over die penalty van Babel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |