Ach de 2-1 was al een cadeautje van Baillyquote:
ach, onze keeper een blunder, jullie keeper ook..quote:
En dan zal je zien dan Belgie de finale wint..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:12 schreef BVO het volgende:
Dat leek toch aardig met opzet.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:13 schreef Shreyas het volgende:
Triest dat Nederland België helpt aan de volgende ronde ten koste van Portugal. Onsportief en Onprofessioneel.![]()
Nee man slachten die hapquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:13 schreef golfer het volgende:
Zo, de rest van de speeltijd even schriftelijk afdoen en de bal alleen maar rond blijven schuiven nu.
Had ik ook al, een of andere bug.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:14 schreef Aanvoerder het volgende:
2-2. hm... verdacht. gek, ik zag dit topic eerst niet in VBL. vaag.
Nee, die zullen flink kwaad zijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Portugezen gaan dit niet leuk vinden.
Ruststand trouwens bij Greuter Fürth - Baireuth in de baskebal play off - 40-45quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:14 schreef mcwops het volgende:
de bal is rond en voetbal is oorlog en op het eind winnen de duitsers
Duitsers...Belgen...1 pot natquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tong het zijn Belgen, geen Duitsers
Komt omdat wij hier tenminste echt bier hebbenquote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:17 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Komt omdat wij hier tenminste echte bier friet hebben
Nog erger inderdaad.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tong het zijn Belgen, geen Duitsers
En terecht.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Volgens mij worden de Portugezen nu gek ...
dat was maar toevallig hoor. net als Spanje - Malta in '83.quote:
er kan zomaar een portguese fan het veld op stormen en de scheids aanvallen bij Belgie-Nederlandquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:24 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
dat was maar toevallig hoor. net als Spanje - Malta in '83.
Tsja, vantevoren had je al kunnen zeggen dat deze wedstrijd er niet echt meer om doet.quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Volgens mij worden de Portugezen nu gek ... derde.
Nederlanders en tevreden zijn met een gelijkspelquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dan denk je dat iedereen mooi vrede heeft met die 2-2 , dan gaat er nog zo'n idioot op doel trappen. Vertrouw nooit een hollander ...
WTFquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dan denk je dat iedereen mooi vrede heeft met die 2-2 , dan gaat er nog zo'n idioot op doel trappen. Vertrouw nooit een hollander ...
Het is een Eindhovenaar, geen Hollander dus.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het is een Eindhovenaar, geen Hollander dus.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Inderdaad, trieste vertoning zo.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:32 schreef venomsnake het volgende:
jammer, had liever van die Belgen gewonnen.![]()
Let op de enorme explosie van vreugde die zo meteen bij de Belgen zal ontspringen ...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:31 schreef mcwops het volgende:
wat een enorme positieve impuls moet dit geven voor het belgische voetbal, klimmen ze uit een lange depressieve periode.![]()
Stiekem hoop ik dat toch.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:33 schreef twi het volgende:
Hoe geweldig zou het zijn wanneer we nu nog scoren
is niet bewezen en ik denk dat beide wouden winnen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zou de Uefa nu echt in hun verslag schrijven dat er niks geregeld werd bij een klacht van Portugal ?
Inderdaad..quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:33 schreef twi het volgende:
Hoe geweldig zou het zijn wanneer we nu nog scoren
ja, daar gaan ze hoor.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Let op de enorme explosie van vreugde die zo meteen bij de Belgen zal ontspringen ...
Prachtig tochquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:34 schreef golfer het volgende:
Voor het eerst sinds 1928 een Belgisch voetbalelftal op de Olympische spelen, zegt de commentator op Sporza.
Gefeliciteerd Joostquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |