Maarten Martens : "Prachtige goal van Pocognoli, en toen was het natuurlijk - toevallig - een mooie uitslag voor beide. Anders waren wij nog wel gaan doorduwen."quote:
Ze moeten niet zeuren, vorig jaar die karatetrap tegen Robben werd niet bestraft en werden wij benadeeld. Om nog maar over de 'maar' 6 minuten extra tijd te zwijgen. Irritant volk die Portugezen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:40 schreef mcwops het volgende:
die portugezen lopen nog steeds te zeuren over die penalty van Babel
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:41 schreef Heero87 het volgende:
En als er één voetballand dit verdient, is het wel Portugal.
Ach jong, klaag niet. Tijdens de Mundial in Mexico '86 had ik examens. In de nacht kijken naar Belgie - Sovjet Unie en de hele nacht het onmogelijke vieren. Dan aankomen op je mondelinge examen en ontdekken dat de prof zelf in de vuilnisbak staat tequote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:42 schreef Heero87 het volgende:
Woensdag halve finale, ik heb donderdag examen.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ach jong, klaag niet. Tijdens de Mundial in Mexico '86 had ik examens. In de nacht kijken naar Belgie - Sovjet Unie en de hele nacht het onmogelijke vieren. Dan aankomen op je mondelinge examen en ontdekken dat de prof zelf in de vuilnisbak staat te![]()
![]()
Moeten ze bij Rigters zijn, niet Babel.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:40 schreef mcwops het volgende:
die portugezen lopen nog steeds te zeuren over die penalty van Babel
hehe...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:53 schreef LudoSanders het volgende:
Vermeer hoeft voorlopig geen vakantie naar de Algarve te boeken..
Scouts ? Hij staat onder contract bij de grootste club van de wereldquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:55 schreef Heero87 het volgende:
Alsof die Vermeer dat bewust deed... Ik kan me niet voorstellen dat je als keeper bewust zo'n goal slikt.![]()
Zeker niet als half Europa, scouts incluis, meekijkt.
Helemaal helder is Tong toch niet vanavond, blijkbaarquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Scouts ? Hij staat onder contract bij de grootste club van de wereld
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Scouts ? Hij staat onder contract bij de grootste club van de wereld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |