Daar is fullie nog helemaal in love.quote:
quote:
Check je mail, ik heb nieuwe roddels over BazzieKquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:17 schreef Worldbeater het volgende:
Er is dit jaar al een Z750 topic geweest, maar die was zonder WB vereist gereedschap.![]()
Edit [part 2]![]()
![]()
Wat een onzin topicquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Daar is fullie nog helemaal in love. [afbeelding]
Dit jaar is er ook een Z750 geweest n.a.v Gawaine.![]()
![]()
Onder de douche staan met behaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zwaai naar dieren.
Incredible!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Check je mail, ik heb nieuwe roddels over BazzieK
Ah, is dat aandringen om hem te lezen? (quote:
Jij bent nu al in de war van dat plaatje, t' is een fokking carwash.quote:Onder de douche staan met behaBen je niet bang dat Nick in de war raakt
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:37 schreef Geerd het volgende:
tvp en koffie.
Tering me pens volgens mij word ik vannacht wakker en kots ik me hele bed onder.Ga nu dan kotsen, kan je vannacht slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Waar is datquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Incredible! [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Ah, is dat aandringen om hem te lezen? ()
[..]
Jij bent nu al in de war van dat plaatje, t' is een fokking carwash.![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Incredible! [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik dring nooit aan, behalve als het nauw en droog isquote:[..]
Ah, is dat aandringen om hem te lezen? ()
Overal sop, behalve op het voertuigquote:[..]
Jij bent nu al in de war van dat plaatje, t' is een fokking carwash.![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:41 schreef Makster het volgende:
Waar is dat![]()
Zullen we daar een keer samen gaan picknicken![]()
Sssssttt, je zou het niet verklappenquote:
Hoe'st met de sponsorloop van je mini-chicka gelopen?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
[/spoiler]
Ga nu dan kotsen, kan je vannacht slapen![]()
Teveel detail... niet te zien als je met 200 km/h langsvliegtquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:54 schreef Makster het volgende:
Hij blijft echt waus die helm
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo hard mag je ook helemaal niet rijdenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoe'st met de sponsorloop van je mini-chicka gelopen?
[..]
Teveel detail... niet te zien als je met 200 km/h langsvliegt
Bek houwe spuitelfquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:58 schreef Geerd het volgende:
Zo hard mag je niet eens.
Mijn broertje is de lul, hij had gezegd dat hij 5 euro per rondje zou betalen, mini-chicka heeft 32 rondjes gelopenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoe'st met de sponsorloop van je mini-chicka gelopen?
Zo hard mag je niet eensquote:[..]
Hahahahaha, pownedquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mijn broertje is de lul, hij had gezegd dat hij 5 euro per rondje zou betalen, mini-chicka heeft 32 rondjes gelopen
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:58 schreef Geerd het volgende:
Zo hard mag je niet eens.
quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mijn broertje is de lul, hij had gezegd dat hij 5 euro per rondje zou betalen, mini-chicka heeft 32 rondjes gelopen
Zo hard kan hij niet eens. (quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:56 schreef hicham het volgende:
Weekje of vijf.quote:Sent: Thursday, June 14, 2007 12:20 PM
Subject: Re: Ducati996 vn rem en koppeling op stuur met resorvior
Ik ben helemaal vergeten foto's te maken.
Laat even weten als je nog geintresseerd bent.
Dan maak ik meteen 2 foto's.
Groeten www.motans.nl
> Datum: 04/05/07 02:42 PM
> Van: "P..."
> Aan: h.soeterboek@..
> CC:
> Onderwerp : Re: Ducati996 vn rem en koppeling op stuur met resorvior
>
>
Klinkt goed, als je alleen nog even een foto kan sturen, dan maak ik daarna bij goedkeuring het bedrag over
Dus nog 5 weken wachtenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:07 schreef Worldbeater het volgende:
Hier een snelle reactie van die Duc 996 hydraulische koppeling en remspulletjes.![]()
![]()
[..]
Weekje of vijf.![]()
Eerst maar eens kijken hoe dit rijdt, die hydraulische pimp wilde ik wel hebben omdat ik toch een nieuw hendel moest kopen. En gelijk een mooie rempompquote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:17 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb trouwens nog een envelop vol Valvoline olie stickers, verschillende maten en modellen. Geinteresseerden kunnen mailen naar: smering@brielsemeer.nl
Moet je ermeequote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:17 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb trouwens nog een envelop vol Valvoline olie stickers, verschillende maten en modellen. Geinteresseerden kunnen mailen naar: smering@brielsemeer.nl
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:21 schreef Worldbeater het volgende:
This Message was undeliverable due to the following reason:
Each of the following recipients was rejected by a remote mail server.
The reasons given by the server are included to help you determine why
each recipient was rejected.
Recipient: <smering@brielsemeer.nl>
Reason: relay not permitted
Please reply to <Postmaster@chello.at>
if you feel this message to be in error.
![]()
Volgens mij wilde BazzieK mij vanmiddag ook verleidenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Wtf!!Ze ziten er wel in de buurt al die raffinaderijen.
![]()
Zorgelijk.... erg zorgelijk allemaal.....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Volgens mij wilde BazzieK mij vanmiddag ook verleidenHij liet een zachte scheet in de auto
Toen hij door had dat ik niet op zijn avances inging deed hij het raampje maar open
The true story is dat ik dacht dat ik een raffinaarderij rookHij deed het raampje open waarop ik vroeg of dat hij het warm had terwijl ik airco in de auto heb
Toen moest hij toegeven dat hij er eentje had laten vliegen [afbeelding]
Voor de circuitmotorquote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:21 schreef Worldbeater het volgende:
This Message was undeliverable due to the following reason:
Each of the following recipients was rejected by a remote mail server.
The reasons given by the server are included to help you determine why
each recipient was rejected.
Recipient: <smering@brielsemeer.nl>
Reason: relay not permitted
Please reply to <Postmaster@chello.at>
if you feel this message to be in error.
![]()
Ik moest naar Zwartewaal, Bazziek reed shotgun. Ik moest langs het immer gevaarlijke Dordrecht en door Hoogvliet om er te komenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:27 schreef Makster het volgende:
[..]
Zorgelijk.... erg zorgelijk allemaal.....![]()
Wat moet jij met Bassie in een auto in de BotlekHmmmzzzz....... vervolgens ruik je hem poepjes laten
![]()
![]()
Whahahahahahaquote:
Idd, gore ontwikkeling.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:27 schreef Makster het volgende:
Zorgelijk.... erg zorgelijk allemaal.....![]()
Wat moet jij met Bassie in een auto in de BotlekHmmmzzzz....... vervolgens ruik je hem poepjes laten
![]()
![]()
Bij BP kan je van die lieveheersbeestje stickers halenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:17 schreef Rib-i het volgende:
Owwww, zeg dat danquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:31 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik moest naar Zwartewaal, Bazziek reed shotgun. Ik moest langs het immer gevaarlijke Dordrecht en door Hoogvliet om er te komen
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:15 schreef DSS24 het volgende:
Komt een homo bij de dokter.
" Dokter ik heb een groen puntje in mijn aars"
Deze dokter heeft hier helemaal geen zin in en geeft hem een zalfje in de hoop dat het goed komt en dat die poot niet meer terugkomt.
De volgende week is het weer raak en die dokter besluit toch te kijken.
En verdomd, hij ziet inderdaad een groen puntje. De dokter trekt eraan en het wordt steeds langer...
Opeens..... PLOP !!! EEN ROOS,
en die homo roept: " voor jou !!!!111"
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:32 schreef gohan16 het volgende:
komt een man bij de dokter, zegt de patient: "dokter wat heeft u een kleine praktijk", zegt de dokter: "Rot op man, ik zit te schijten!"
Whahahahahahaquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:44 schreef Koenholio het volgende:
Een Amerikaan, een Duitser en een Nederlander stranden op een eiland nadat hun schip gezonken is. Al gauw komen ze een troep wilde imboorlingen tegen!
De hoofdman zegt: "We gaan jullie allemaal doodmaken en in de soep gooien!"
Dus die 3 gestrandden van: "oh noez!"
"Maar," zegt de hoofdman, "ik geef jullie een kans om je te bewijzen. Daarvoor moet je een opdracht doen. Zoek eerst elk 10 dezelfde vruchten op."
Dus die 3 gaan het bos in, doodsbang natuurlijk. Maar toch lukt het ze, want de Duitser komt als eerste met 10 kiwi's aanzetten.
"Goed!", zegt de hoofdman, "nu stop je ze allemaal in je kont, dan hoeven wij dat niet te doen. Als je dat kunt doen zonder een spier in je gezicht te vertrekken, blijf je leven. Zo niet, dan eindig je in de soep!"
Dus die Duitser gaat aan de slag... 1 kiwi, gaat nog.
2 kiwi's, pfoe, knap lastig al!
En bij de derde kiwi houdt hij het niet meer en schreeuwt het uit van de pijn, waarop hij wordt afgemaakt en in de soepgegooid.
De Nederlander komt vlak daarna uit de bosjes gerend met 10 piepkleine besjes. Hij krijgt dezelfde opdracht, en denkt "oooh, eitje!", en gaat aan de gang.
Maar bij de het negende besje barst de arme man opeens in lachen uit!![]()
In het hiernamaals komen de Nederlander en de Duitser elkaar tegen. De Duitser zegt "goh, waarom deed je dat nou? Je was er bijna!"
"Tjah", zegt de Hollander, "ik zag die Amerikaan met 10 ananassen aan komen zetten!"
LOOLLZZ!!!!11!![]()
![]()
!1!!!
quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:26 schreef havefun84 het volgende:
Komt een Belg bij de dokter.
Zegt de dokter: Wat nu weer.
Zet de Belg: wat nu weer? Zie je dat dan niet.
Nee zegt doktor,zeg het is.
De Belg: Je gaat toch niet zeggen dat ik zo geboren ben?
WHahahha
Wat moet je nu allemaal nog doen danquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:31 schreef Worldbeater het volgende:
Sommige moppen.![]()
T'tjeFag! [/WP] is klaar voor de tanklift.![]()
![]()
[afbeelding]
Neutraal heb ik eindelijk ook gevonden sinds 28 april.
Dat komt dus misschien nog wel goed zo.![]()
Ow shit, ben helemaal de koelvloeistof vergeten. Die zit er immers niet meer in.![]()
![]()
![]()
Beter gooi ik er ff water in, en ververs het spulletje later op de week.![]()
En het is ook nog niet bekend of de radiatordop wel zal houden.![]()
Koelvloeistof afvullen, uitlaten weer vastmaken, en de gaskabel monteren.quote:
Goed plan om je lampje aan te sluiten jaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Koelvloeistof afvullen, uitlaten weer vastmaken, en de gaskabel monteren.
Maar voor de gaskabel moet dus de tank er af, en zelfs Ruud Freriks had daar moeite mee.. er terug op.
Kan dan misschien wel gelijk die sensor weer aansluiten van het benzinelampje.![]()
![]()
Waar gebeurt verhaal bij derden.........
[afbeelding]
Muizen in je luchtfilterhuis.![]()
Misschien dan, geen idee wat ik aantref.quote:
Muizen zijn de homo's van de dierenwereld, ze komen in kleine gaatjes waar niets in hoort te gaan.quote:En hoe de fuck komen er muizen in je lcuhtfilerhuis![]()
Ik deed de ruit preventief open zodat ie ook het geluid maskeerdequote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Volgens mij wilde BazzieK mij vanmiddag ook verleidenHij liet een zachte scheet in de auto
Toen hij door had dat ik niet op zijn avances inging deed hij het raampje maar open
The true story is dat ik dacht dat ik een raffinaarderij rookHij deed het raampje open waarop ik vroeg of dat hij het warm had terwijl ik airco in de auto heb
Toen moest hij toegeven dat hij er eentje had laten vliegen [afbeelding]
quote:Op zondag 17 juni 2007 00:09 schreef Worldbeater het volgende:
Muizen zijn de homo's van de dierenwereld, ze komen in kleine gaatjes waar niets in hoort te gaan.
quote:Op zondag 17 juni 2007 00:30 schreef Worldbeater het volgende:
Hiesj, ga nou slapen man! Steeds maar diemailtjes..
![]()
Tot diep in de nacht met een m.a.r.s, cola, en alleen maar het licht van de TFT.quote:Op zondag 17 juni 2007 10:50 schreef hicham het volgende:
Een codemonkey kan niet slapen voordat ie het perfecte algoritme heeft gevonden [afbeelding]
7 is meer dan genoegquote:Op zondag 17 juni 2007 10:56 schreef Worldbeater het volgende:
Gisteren vier uurtjes geslapen, vandaag tien. Kom ik weer op zeven uur gemiddeld uit.
Acht uur lukt me maar niet.![]()
heH, wat stoeienquote:Op zondag 17 juni 2007 10:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tot diep in de nacht met een m.a.r.s, cola, en alleen maar het licht van de TFT.![]()
Maar nu nog stoeien met het juiste bestand.![]()
Gisteren vier uurtjes geslapen, vandaag tien. Kom ik weer op zeven uur gemiddeld uit.
Acht uur lukt me maar niet.![]()
Kweenie hoe het weer bij jou is, maar hier is de wereld zo nat als WB's onderbroek op het bedrijfsfeestjequote:Op zondag 17 juni 2007 11:04 schreef Geerd het volgende:
Gaan der nog mensen stukkie rijden?
same herequote:Op zondag 17 juni 2007 11:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Kweenie hoe het weer bij jou is, maar hier is de wereld zo nat als hicham's onderbroek op een schapenfokkerij
hier is de wereld zo droog als Bazzie's onderbroek op het bedrijfsfeestjequote:Op zondag 17 juni 2007 11:20 schreef hicham het volgende:
Kweenie hoe het weer bij jou is, maar hier is de wereld zo nat als WB's onderbroek op het bedrijfsfeestje
quote:Op zondag 17 juni 2007 11:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hier is de wereld zo droog als Bazzie's onderbroek op het bedrijfsfeestje
Kom je gewoon langs mijn woonplaats en in mijn werkgebied en dan niet even meetenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:34 schreef Fulcrum_X het volgende:
Vond het leuk vandaag, maar vond de basis nogal tegenvallen. Alles gepropt op een paar veldjes, met de static voor de runway![]()
Parkeergelegenheid was ook een hel, moest een tyfus eind lopen..
Heb nog wel wat mooie plaatjes kunnen schieten. Onderstaanden vond ik wel wallpaper-waardig![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Gezien zijn incontinentie, neem ik aan dat je mensen op het verkeerde been probeert te zetten door het woord 'droog' te gebruiken?quote:Op zondag 17 juni 2007 11:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hier is de wereld zo droog als Bazzie's onderbroek op het bedrijfsfeestje
waar ga je heen peppie ????quote:Op zondag 17 juni 2007 11:51 schreef Geerd het volgende:
Ik trek zo het pak aan voor een ritje ff doorwaaien.
quote:Op zondag 17 juni 2007 11:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Gezien zijn incontinentie, neem ik aan dat je mensen op het verkeerde been probeert te zetten door het woord 'droog' te gebruiken?
Je bedoelt die broekjes van de dames natuurlijk.quote:Op zondag 17 juni 2007 11:20 schreef hicham het volgende:
Kweenie hoe het weer bij jou is, maar hier is de wereld zo nat als WB's onderbroek op het bedrijfsfeestje
quote:15:00 MOTORSPORT: GSX R Cup San Marino (15:30)
owquote:Op zondag 17 juni 2007 11:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij bent in alkmaar neem ik aan?
Ik ben in de Achterhook![]()
alleen de elite kon het doorhebben inderdaadquote:Op zondag 17 juni 2007 11:51 schreef hicham het volgende:
Gezien zijn incontinentie, neem ik aan dat je mensen op het verkeerde been probeert te zetten door het woord 'droog' te gebruiken?
mooiquote:Op zondag 17 juni 2007 12:00 schreef Geerd het volgende:
quote:Op zondag 17 juni 2007 12:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat dialect is onverstaanbaar, vandaar Geerd in Utrecht zo stil was.![]()
De boer is troef..![]()
[afbeelding]
Alkmaar te verquote:Op zondag 17 juni 2007 12:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]IJsselstein wil ik nog heengaan
Jeps klein half uurtje rijden 20 minutenquote:
Mooi compromis.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]IJsselstein wil ik nog wel heengaan
Ik zal haar even wakker maken en vragen of het goed isquote:
wie welquote:
Duidelijkquote:Op zondag 17 juni 2007 12:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
duidelijk, zon schijnt bij G'dome![]()
![]()
Niet voor mijquote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 12:32 schreef BazzieK het volgende:
Nee gij, altijd meetplekken 4m van huis voorstellen
quote:Op zondag 17 juni 2007 12:32 schreef BazzieK het volgende:
Nee gij, altijd meetplekken 4m van huis voorstellen
gij is géén elitequote:
Geen zin in snelwegquote:
Daarna was het wel een tijdje omgeving Den Bosch, zonder enige inbreng of initiatief van de bewoners daarzo, dat dan wel weerquote:Op zondag 17 juni 2007 12:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]vér vóór jouw tijd waren de meetings vooral bij omg. D'drecht
en alleen de elite kan weten dat G'dome voorstellen met een korrel
[afbeelding]
genomen moeten worden![]()
[..]
gij is géén elite![]()
![]()
![]()
Hier in NH krijg ik ook al meldingen van regenquote:Op zondag 17 juni 2007 12:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wie wel![]()
![]()
--> ok, etc etc
poobregen komt hiero ook naar beneden nu![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 12:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Daarna was het wel een tijdje omgeving Den Bosch, zonder enige inbreng of initiatief van de bewoners daarzo, dat dan wel weer![]()
quote:
is ook lastig, als bewoners uit Den Bosch de Mac in Den Bosch niet kunnen vindenquote:Op zondag 17 juni 2007 12:49 schreef worldpimber het volgende:
Daarna was het wel een tijdje omgeving Den Bosch, zonder enige inbreng of initiatief van de bewoners daarzo, dat dan wel weer![]()
Ach ja.. die reclame.. hebben ze niet gezien.quote:
Woensdagavond staan er foto's in het topic.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:03 schreef ikookhier het volgende:
[..]al een motor gekocht
doeis kopen doedan
![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 13:11 schreef -XX- het volgende:
[..]
Woensdagavond staan er foto's in het topic.
Dat beloof ik.
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 13:12 schreef Beach het volgende:
Kom ik naar beneden om het wk superbikes te kijken; zit er bezoek uit de kerk![]()
nouja op rtl7 komt om 16.30 nog wat eroverquote:
Serieus?quote:Op zondag 17 juni 2007 13:11 schreef -XX- het volgende:
[..]
Woensdagavond staan er foto's in het topic.
Dat beloof ik.
![]()
![]()
![]()
JAWEL HOOR!!! pix pixquote:Op zondag 17 juni 2007 13:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Serieus?Vet
Ik ook woensdagavond dan![]()
NooOHOOHxzz, overUren voor ANWB hhazzquote:Op zondag 17 juni 2007 13:35 schreef -XX- het volgende:
NOOOoooh zag dat net dan !
Allemaal spuitend olie over het circuit![]()
Moeten ze opnieuw starten
![]()
![]()
En zo'n menneke lachenquote:Op zondag 17 juni 2007 13:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
NooOHOOHxzz, overUren voor ANWB hhazz![]()
![]()
![]()
![]()
Proefzitquote:
Ach ga toch weg man brommernozemquote:Op zondag 17 juni 2007 17:06 schreef no1uknow het volgende:
Hoi.
Er was eens een leuk filmpje op internet over stuntjes met motoren.
Er was een website van een crew o.i.d. waar dit filmpje op stond, met de mededeling dat 'de DVD' binnenkort out zou komen, en dat filmpje is dus een trailer van de DVD.
Volgens mij heb ik deze wel eens gepost in zowel dit topic als in het brommertopic.
Als het goed is komt 'het' uit Frankrijk. Een paar stunts die ze doen is over een auto heen 'trailbiken', een paar backflips doen, op verscheidene plekken 'omhoog trailbiken' en als klapper een 180 backflip.
De achtergrond muziek van dit filmpje is M.O.P. - Ante Up
Iemand enig idee waar ik dat filmpje kan vinden?
quote:
Die neemt het dumpen van zn vriendin wel heel letterlijkquote:Op zondag 17 juni 2007 17:35 schreef worldpimber het volgende:
Motorrijder laat afgevallen vriendin liggen![]()
(voordat bvvt hem post)
Wel hoor!quote:Op zondag 17 juni 2007 17:35 schreef worldpimber het volgende:
(voordat bvvt hem post)
Holaquote:Op zondag 17 juni 2007 17:06 schreef no1uknow het volgende:
Hoi.
Er was eens een leuk filmpje op internet over stuntjes met motoren.
Er was een website van een crew o.i.d. waar dit filmpje op stond, met de mededeling dat 'de DVD' binnenkort out zou komen, en dat filmpje is dus een trailer van de DVD.
Volgens mij heb ik deze wel eens gepost in zowel dit topic als in het brommertopic.
Als het goed is komt 'het' uit Frankrijk. Een paar stunts die ze doen is over een auto heen 'trailbiken', een paar backflips doen, op verscheidene plekken 'omhoog trailbiken' en als klapper een 180 backflip.
De achtergrond muziek van dit filmpje is M.O.P. - Ante Up
Iemand enig idee waar ik dat filmpje kan vinden?
quote:Op zondag 17 juni 2007 17:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hola
Stuntende trial bikes zijn saai.
Doei
quote:Op zondag 17 juni 2007 17:35 schreef worldpimber het volgende:
(voordat bvvt hem post)
Niet saaiquote:Op zondag 17 juni 2007 17:43 schreef -XX- het volgende:
Trailbikes zijn alleen niet saai als je kan stunten![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 18:39 schreef Worldbeater het volgende:
Paar lay out verneukende koekblikpicca's e.a off en topiczooi. [afbeelding]
Credit: WB Junior.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De auto die hij later wil kopen..![]()
[afbeelding]
En hoe komt dat kenteken op deze minibike?![]()
[afbeelding]
Dan credit WB.![]()
[afbeelding]
Biker Chickzzzz.![]()
En de ventjes hadden al snel meer oog voor de waterzijde van de boulevard.![]()
[afbeelding]
Krabbetjes gevonden.(happy face
)
[afbeelding]
Uitsnede van een andere foto.![]()
[afbeelding]
Vaderdag is ideaal voor oude pappa's die hun kinderen normaal nooit zien.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:32 schreef Rib-i het volgende:
Soooooooooooo, vaderdagverplichtingen zitten er ook weer op
quote:Op zondag 17 juni 2007 18:42 schreef -XX- het volgende:
Enneh...zeg maar tegen je zoontje dat hij die vieze padden voortaan moet laten liggen op de grond!![]()
Soms willen ze nog wel eens op je hand gaan lopen bouten!
![]()
Ik sta er wel een paar keer op ja.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:42 schreef -XX- het volgende:
Maar waar zijn de fotoos van jou dan mennn !?![]()
Meer dan een jaarsalaris in een auto.quote:
Zonder motor wel.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:54 schreef Rib-i het volgende:
In tegenstelling tot WB sr.
Ze zal wel lekker wild rijden I guess
Bikerchicks zien er beter uit als ze in beweging zijn, op een foto vallen alleen negatieve zaken opquote:Op zondag 17 juni 2007 18:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zonder motor wel.![]()
Tjek die grondspeling.![]()
Scherp spiegeltje trouwens.![]()
Daar moet je niet in het donker langslopen in de schuur.![]()
Dat heb je goed gezienquote:Op zondag 17 juni 2007 18:59 schreef Rib-i het volgende:
Bikerchicks zien er beter uit als ze in beweging zijn, op een foto vallen alleen negatieve zaken op
Start F1
Knappe ventquote:Op zondag 17 juni 2007 18:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik sta er wel een paar keer op ja.![]()
[afbeelding]
Er staat alleen iemand voor.
Ik ben ook zoveel afgevallen.![]()
En hier...
[afbeelding]
Sta ik er toevallig op, en de buurjongen ook.
Wat was Nick boos dat hij er voor sprong.
Ze hebben ook nagenoeg dezelfde foto's.![]()
![]()
[..]
Meer dan een jaarsalaris in een auto.![]()
![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 20:22 schreef Geerd het volgende:
gaas motor kopen.
quote:Op zondag 17 juni 2007 18:36 schreef -XX- het volgende:
NooOOohwat een toeters en bellen! BLEH!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor de technicus onder hier
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meetenquote:Op zondag 17 juni 2007 20:29 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
JONGE
over
een weekje.
heb ik een eigen.
ik zweer.
Terecht, je kon ze hier laatst ook winnen bij de discotheek Baya Beachclub.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:36 schreef BazzieK het volgende:
Meisje van 19 krijgt nieuwe borsten van 3000 euro van haar moeder "omdat ze het al zo lang wil"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 juni 2007 20:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Terecht, je kon ze hier laatst ook winnen bij de discotheek Baya Beachclub.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Waarom zit dat nogsteeds niet bij de ziektekosten verzekering in, de wereld zou er dan een stuk beter uit zienquote:Op zondag 17 juni 2007 20:36 schreef BazzieK het volgende:
Meisje van 19 krijgt nieuwe borsten van 3000 euro van haar moeder "omdat ze het al zo lang wil"![]()
Eensch isquote:Op zondag 17 juni 2007 20:43 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Waarom zit dat nogsteeds niet bij de ziektekosten verzekering in, de wereld zou er dan een stuk beter uit zien![]()
jij wilt een borstvergroting?quote:Op zondag 17 juni 2007 20:43 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Waarom zit dat nogsteeds niet bij de ziektekosten verzekering in, de wereld zou er dan een stuk beter uit zien![]()
Over trauma's moet altijd gepraat worden om erover heen te stappen.quote:
Liefst met foto's de MC is heel visueel ingesteld, dan begrijpen we het beterquote:Op zondag 17 juni 2007 20:54 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Over trauma's moet altijd gepraat worden om erover heen te stappen.
XX lucht je hart maar bij de MC![]()
Dus jij vind dat de wereld er beter uit zou zien als ik een borstvergroting krijgquote:
Jah om het verhaal wat meer kleur te gevenquote:Op zondag 17 juni 2007 20:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Liefst met foto's de MC is heel visueel ingesteld, dan begrijpen we het beter![]()
Word er iig meer gelachenquote:Op zondag 17 juni 2007 20:56 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Dus jij vind dat de wereld er beter uit zou zien als ik een borstvergroting krijg![]()
Ik wil dikke prammen.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:54 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Over trauma's moet altijd gepraat worden om erover heen te stappen.
XX lucht je hart maar bij de MC![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 20:56 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jah om het verhaal wat meer kleur te geven![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 20:57 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik wil dikke prammen.Maar ik heb erwtjes
en en en ik heb vet lang gtwijfld over borstvergroting
maar ben arm! Dus het was een motorrijbews en motor of een borstvergroting
MAAR
ik heb ben voor het eerste gegaan en ennnnnnn
IIK HEB ER HELEMAAL GEEN SPIJT VAN.![]()
EN EN VANAF HEDEN.
ga ik mezelf accepteren
zoals ik ben..!!
wojaaaa IK HEB EEN NIEUWE FOTO van mezelf![]()
[afbeelding]
Cup D krijg je alleen maar last van je rug, en is vervelend op de motor, helemaal als je een SZR neemt. Das een 1 cilinder, trilt als de ziektequote:Op zondag 17 juni 2007 20:57 schreef -XX- het volgende:
[..]
MAAR
EN EN VANAF HEDEN.
ga ik mezelf accepteren
zoals ik ben..!!
[afbeelding]
WTF:quote:
What comes first, money or big boobs?quote:Op zondag 17 juni 2007 20:57 schreef -XX- het volgende:
maar ben arm!
quote:Op zondag 17 juni 2007 21:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
What comes first, money or big boobs?
[afbeelding]
If you get a loin, they both will paying themselves back!
Je dacht aan de mogelijke toekomst toen je dit typte? Grammaticaal klopt er namelijk geen reet vanquote:Op zondag 17 juni 2007 21:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 juni 2007 21:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je dacht aan de mogelijke toekomst toen je dit typte? Grammaticiaal Grammaticaal klopt er namelijk geen reet van
Vuile editterquote:
Niet in je kots gestikt vannacht?quote:Op zondag 17 juni 2007 21:15 schreef Geerd het volgende:
Ik denk dat ik de rest van dit topic maar oversla.
Laat -XX- de spelfouten er maar uithalen.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:11 schreef BazzieK het volgende:
Je dacht aan de mogelijke toekomst toen je dit typte? Grammaticaal klopt er namelijk geen reet van
Too much infoquote:Op zondag 17 juni 2007 20:57 schreef -XX- het volgende:
[..]
MAAR
EN EN VANAF HEDEN.
ga ik mezelf accepteren
zoals ik ben..!!
[afbeelding]
quote:Op zondag 17 juni 2007 21:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
What comes first, money or big boobs?
[afbeelding]
Zal lekker ruiken de komende dagenquote:Op zondag 17 juni 2007 21:55 schreef Worldbeater het volgende:
Ik wil de tank er af halen, maar op elke stand van de benzinekraan komt het er met liters tegelijk uit.![]()
[afbeelding]
De hele motor ligt onder, en daarna komt het dus (pas) op de vloer.![]()
Iedereen weet toch dat een benzinekraan er voor de sier op zitquote:Op zondag 17 juni 2007 21:55 schreef Worldbeater het volgende:
Ik wil de tank er af halen, maar op elke stand van de benzinekraan komt het er met liters tegelijk uit.![]()
[afbeelding]
Bikes don’t leak gas, they mark their territory.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:55 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Idd, net met bleekmiddel de grond gedweild. Maar het meeste was al vervlogen.quote:
Uhuh. En er komt een leiding links en rechts uit de kraan zag ik nu.quote:Zag gister nog een tooltje die je tussen de benzineleiding kon proppen
zodat je hem zo los en vast kon klikken
Maar das zeker te laat met dat gepruts van jou
Idd, vacuumgestuurd <check> off stand <check> lekken <check>quote:Op zondag 17 juni 2007 22:41 schreef ikookhier het volgende:
Iedereen weet toch dat een benzinekraan er voor de sier op zitDat weet ik zelfs
![]()
And as a dog looks like his owner, so does a bike.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:52 schreef -XX- het volgende:
Bikes don’t leak gas, they mark their territory.![]()
![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 21:23 schreef Worldbeater het volgende:
Or seek for the right friends!
They can lift you up, and support all your moods with loads of cum money, right!
[afbeelding]
You people in Holland have got Mabel as an example right?
She has got some really powerful and rich friends!
I know Holland very good, your Queen Maxima is calling me almost every week.
She has got a problem that somebody else is holding up the trone, right?!
Maxima has send me a nice sweater, that logo is famillair to you, right?
[afbeelding]
I love your Dutch lion, though he is a male, right?
But believe that, pay attantion to what I say.
Everyones size of their boobs is in the reach of their own hands!!
I'r rather have some really large ones in my sight all the time, right!
[afbeelding]
[..]
Niet in je kots gestikt vannacht?![]()
[..]
Laat -XX- de spelfouten er maar uithalen.[/Borat]
Ah, toch nog 1 iemand aan het lachen gemaakt.quote:
En ik ga ook liggen.quote:ufootje schreef op 17 juni 2007 @ 20.52:
Nog ff bij Ton (Hemo) langs geweest in het ziekenhuis, die ligt daar met een gebroken heup na een glijdertje op Zantvoort...
Als hij op je had gewacht had ik wel een bloemetje gestuurdquote:Op zondag 17 juni 2007 23:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ah, toch nog 1 iemand aan het lachen gemaakt.![]()
Bazziek, Hiesjam, Rib-i en Pimber zullen zich vast nog wel die man herinneren met dat rode busje.
Die haalde mijn motor op... nu is hij zelf onderuit gegaan...
[..]
En ik ga ook liggen.![]()
![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:45 schreef Rib-i het volgende:
Als hij op je had gewacht had ik wel een bloemetje gestuurd
Ahhh, bij mij is het zo dat ik echt de benzine kraan van de tank moet afschroeven wilt ie gaan lekken.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:55 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Waarom heb je deze niet gepost?quote:Op zondag 17 juni 2007 17:35 schreef worldpimber het volgende:
(voordat bvvt hem post)
Ik moet zo wegquote:Op maandag 18 juni 2007 12:00 schreef ikookhier het volgende:
Vandaag geen werk voor IOH hij gaat lekker de hele middag bowlen![]()
Leuk he... zo'n wiiquote:Op maandag 18 juni 2007 12:00 schreef ikookhier het volgende:
Vandaag geen werk voor IOH hij gaat lekker de hele middag bowlen![]()
Dat hoort bij mij ook, en dat was ook nog in februari bij Dynojet.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:51 schreef bvvt het volgende:
Ahhh, bij mij is het zo dat ik echt de benzine kraan van de tank moet afschroeven wilt ie gaan lekken.
Heb je die triumph (1100 nogwates meende ik) al?quote:Op maandag 18 juni 2007 12:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat hoort bij mij ook, en dat was ook nog in februari bij Dynojet.![]()
Die val maakt dus ongezien meer kapot dan je van tevoren denkt.
Ik zal nog wel meer dingen tegenkomen uit onverwachte hoek.
Als die dikke alu schetsplaat aan de (overzijde van valkant) remzijde al breekt.
![]()
[afbeelding]
En dat is dan nog iets wat je aan de buitenkant ziet.![]()
Nee in real livequote:
Jeweets, als je ooit van de middelbare school af komt snap je dat ook welquote:
En uiteraard mocht je die dan kostenloos palenquote:Op maandag 18 juni 2007 14:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jeweets, als je ooit van de middelbare school af komt snap je dat ook wel
Verderest net auto theorie gehaald. Zat in een rij vol blonde snollen waarvan er na afloop 3 () bekenden bij me te hebben afgekeken
![]()
Zo keek eentje ervan wel maar dat was nogal een plork en ik kan even goed vrouwen versieren als autorijdenquote:Op maandag 18 juni 2007 14:44 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En uiteraard mocht je die dan kostenloos palen
Is goed, zaterdagavond bij OPMquote:ps. GefeliciteerdBBQ?
KANKERGAYquote:Op maandag 18 juni 2007 14:42 schreef BazzieK het volgende:
Jeweets, als je ooit van de middelbare school af komt snap je dat ook wel
Verderest net auto theorie gehaald. Zat in een rij vol blonde snollen waarvan er na afloop 3 () bekenden bij me te hebben afgekeken
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 10:50 schreef BazzieK het volgende:
Net proeve gehaald, dalijk auto theorie en dan weer lamzakken
quote:Op maandag 18 juni 2007 14:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee joh, jeweets ik neuk alleen lijken![]()
![]()
NECROGAYquote:Op maandag 18 juni 2007 14:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee joh, jeweets ik neuk alleen lijken![]()
![]()
Daytona 1200.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:37 schreef koffiekoekje het volgende:
Heb je die triumph (1100 nogwates meende ik) al?
Nee gij, "Ik dacht dat dat van buiten kwam"quote:Op maandag 18 juni 2007 16:43 schreef Rib-i het volgende:
Goed van je Bas, nou nog je praktijkexamen en je mag in je eigen auto scheetjes laten [afbeelding]
quote:Op maandag 18 juni 2007 17:17 schreef Worldbeater het volgende:
Bazzie feli. Blonde snollen kijken af bij de echte man.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 17:53 schreef worldpimber het volgende:
Krijg je ook nog van die domme mailtjes van BazzieK tussendoor, of ie me mag pijpen enzo
quote:Op maandag 18 juni 2007 17:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee gij, "Ik dacht dat dat van buiten kwam"Als ik het niet had verteld had je het niet eens door gehad man
Overigens net fase 2 van het Rib-Iwatchers dieet ingezet. 2 broodjes doner met extra saus
Kijk - zo hoort datquote:Op maandag 18 juni 2007 18:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Van broodjes donner moet ik schijten, groente wat al 3 weken ongekoeld in de vitrine ligt, saus waar onbekende ingrediënten in zitten![]()
Geef mij maar een schotel shoarma zonder groenten met mayo uit een knijpzakje![]()
![]()
quote:Langs deze weg willen wij je op de hoogte stellen van een terugroepactie van Michelin voorbanden van het type Pilot Power en Pilot Power 2CT in de maat 120/70 ZR 17".
Michelin maakte afgelopen vrijdag bekend zo'n 68.000 voorbanden terug te moeten roepen, omdat ontdekt was dat er een defect in het karkas kan zitten vanwege een productiefout.
Volgens Michelin hebben zich (nog) geen ongelukken voorgedaan als gevolg van de productiefout.
Ik blij dat ik Bridgestone rijquote:
Sooow hey,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |