Daar is fullie nog helemaal in love.quote:
quote:
Check je mail, ik heb nieuwe roddels over BazzieKquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:17 schreef Worldbeater het volgende:
Er is dit jaar al een Z750 topic geweest, maar die was zonder WB vereist gereedschap.![]()
Edit [part 2]![]()
![]()
Wat een onzin topicquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Daar is fullie nog helemaal in love. [afbeelding]
Dit jaar is er ook een Z750 geweest n.a.v Gawaine.![]()
![]()
Onder de douche staan met behaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zwaai naar dieren.
Incredible!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Check je mail, ik heb nieuwe roddels over BazzieK
Ah, is dat aandringen om hem te lezen? (quote:
Jij bent nu al in de war van dat plaatje, t' is een fokking carwash.quote:Onder de douche staan met behaBen je niet bang dat Nick in de war raakt
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:37 schreef Geerd het volgende:
tvp en koffie.
Tering me pens volgens mij word ik vannacht wakker en kots ik me hele bed onder.Ga nu dan kotsen, kan je vannacht slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Waar is datquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Incredible! [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Ah, is dat aandringen om hem te lezen? ()
[..]
Jij bent nu al in de war van dat plaatje, t' is een fokking carwash.![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Incredible! [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik dring nooit aan, behalve als het nauw en droog isquote:[..]
Ah, is dat aandringen om hem te lezen? ()
Overal sop, behalve op het voertuigquote:[..]
Jij bent nu al in de war van dat plaatje, t' is een fokking carwash.![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:41 schreef Makster het volgende:
Waar is dat![]()
Zullen we daar een keer samen gaan picknicken![]()
Sssssttt, je zou het niet verklappenquote:
Hoe'st met de sponsorloop van je mini-chicka gelopen?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
[/spoiler]
Ga nu dan kotsen, kan je vannacht slapen![]()
Teveel detail... niet te zien als je met 200 km/h langsvliegtquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:54 schreef Makster het volgende:
Hij blijft echt waus die helm
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo hard mag je ook helemaal niet rijdenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoe'st met de sponsorloop van je mini-chicka gelopen?
[..]
Teveel detail... niet te zien als je met 200 km/h langsvliegt
Bek houwe spuitelfquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:58 schreef Geerd het volgende:
Zo hard mag je niet eens.
Mijn broertje is de lul, hij had gezegd dat hij 5 euro per rondje zou betalen, mini-chicka heeft 32 rondjes gelopenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoe'st met de sponsorloop van je mini-chicka gelopen?
Zo hard mag je niet eensquote:[..]
Hahahahaha, pownedquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mijn broertje is de lul, hij had gezegd dat hij 5 euro per rondje zou betalen, mini-chicka heeft 32 rondjes gelopen
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:58 schreef Geerd het volgende:
Zo hard mag je niet eens.
quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mijn broertje is de lul, hij had gezegd dat hij 5 euro per rondje zou betalen, mini-chicka heeft 32 rondjes gelopen
Zo hard kan hij niet eens. (quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:56 schreef hicham het volgende:
Weekje of vijf.quote:Sent: Thursday, June 14, 2007 12:20 PM
Subject: Re: Ducati996 vn rem en koppeling op stuur met resorvior
Ik ben helemaal vergeten foto's te maken.
Laat even weten als je nog geintresseerd bent.
Dan maak ik meteen 2 foto's.
Groeten www.motans.nl
> Datum: 04/05/07 02:42 PM
> Van: "P..."
> Aan: h.soeterboek@..
> CC:
> Onderwerp : Re: Ducati996 vn rem en koppeling op stuur met resorvior
>
>
Klinkt goed, als je alleen nog even een foto kan sturen, dan maak ik daarna bij goedkeuring het bedrag over
Dus nog 5 weken wachtenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:07 schreef Worldbeater het volgende:
Hier een snelle reactie van die Duc 996 hydraulische koppeling en remspulletjes.![]()
![]()
[..]
Weekje of vijf.![]()
Eerst maar eens kijken hoe dit rijdt, die hydraulische pimp wilde ik wel hebben omdat ik toch een nieuw hendel moest kopen. En gelijk een mooie rempompquote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:17 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb trouwens nog een envelop vol Valvoline olie stickers, verschillende maten en modellen. Geinteresseerden kunnen mailen naar: smering@brielsemeer.nl
Moet je ermeequote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:17 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb trouwens nog een envelop vol Valvoline olie stickers, verschillende maten en modellen. Geinteresseerden kunnen mailen naar: smering@brielsemeer.nl
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:21 schreef Worldbeater het volgende:
This Message was undeliverable due to the following reason:
Each of the following recipients was rejected by a remote mail server.
The reasons given by the server are included to help you determine why
each recipient was rejected.
Recipient: <smering@brielsemeer.nl>
Reason: relay not permitted
Please reply to <Postmaster@chello.at>
if you feel this message to be in error.
![]()
Volgens mij wilde BazzieK mij vanmiddag ook verleidenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Wtf!!Ze ziten er wel in de buurt al die raffinaderijen.
![]()
Zorgelijk.... erg zorgelijk allemaal.....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Volgens mij wilde BazzieK mij vanmiddag ook verleidenHij liet een zachte scheet in de auto
Toen hij door had dat ik niet op zijn avances inging deed hij het raampje maar open
The true story is dat ik dacht dat ik een raffinaarderij rookHij deed het raampje open waarop ik vroeg of dat hij het warm had terwijl ik airco in de auto heb
Toen moest hij toegeven dat hij er eentje had laten vliegen [afbeelding]
Voor de circuitmotorquote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:21 schreef Worldbeater het volgende:
This Message was undeliverable due to the following reason:
Each of the following recipients was rejected by a remote mail server.
The reasons given by the server are included to help you determine why
each recipient was rejected.
Recipient: <smering@brielsemeer.nl>
Reason: relay not permitted
Please reply to <Postmaster@chello.at>
if you feel this message to be in error.
![]()
Ik moest naar Zwartewaal, Bazziek reed shotgun. Ik moest langs het immer gevaarlijke Dordrecht en door Hoogvliet om er te komenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:27 schreef Makster het volgende:
[..]
Zorgelijk.... erg zorgelijk allemaal.....![]()
Wat moet jij met Bassie in een auto in de BotlekHmmmzzzz....... vervolgens ruik je hem poepjes laten
![]()
![]()
Whahahahahahaquote:
Idd, gore ontwikkeling.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:27 schreef Makster het volgende:
Zorgelijk.... erg zorgelijk allemaal.....![]()
Wat moet jij met Bassie in een auto in de BotlekHmmmzzzz....... vervolgens ruik je hem poepjes laten
![]()
![]()
Bij BP kan je van die lieveheersbeestje stickers halenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:17 schreef Rib-i het volgende:
Owwww, zeg dat danquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:31 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik moest naar Zwartewaal, Bazziek reed shotgun. Ik moest langs het immer gevaarlijke Dordrecht en door Hoogvliet om er te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |