Daar is fullie nog helemaal in love.quote:
quote:
Check je mail, ik heb nieuwe roddels over BazzieKquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:17 schreef Worldbeater het volgende:
Er is dit jaar al een Z750 topic geweest, maar die was zonder WB vereist gereedschap.![]()
Edit [part 2]![]()
![]()
Wat een onzin topicquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Daar is fullie nog helemaal in love. [afbeelding]
Dit jaar is er ook een Z750 geweest n.a.v Gawaine.![]()
![]()
Onder de douche staan met behaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zwaai naar dieren.
Incredible!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Check je mail, ik heb nieuwe roddels over BazzieK
Ah, is dat aandringen om hem te lezen? (quote:
Jij bent nu al in de war van dat plaatje, t' is een fokking carwash.quote:Onder de douche staan met behaBen je niet bang dat Nick in de war raakt
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:37 schreef Geerd het volgende:
tvp en koffie.
Tering me pens volgens mij word ik vannacht wakker en kots ik me hele bed onder.Ga nu dan kotsen, kan je vannacht slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Waar is datquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Incredible! [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Ah, is dat aandringen om hem te lezen? ()
[..]
Jij bent nu al in de war van dat plaatje, t' is een fokking carwash.![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Incredible! [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik dring nooit aan, behalve als het nauw en droog isquote:[..]
Ah, is dat aandringen om hem te lezen? ()
Overal sop, behalve op het voertuigquote:[..]
Jij bent nu al in de war van dat plaatje, t' is een fokking carwash.![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:41 schreef Makster het volgende:
Waar is dat![]()
Zullen we daar een keer samen gaan picknicken![]()
Sssssttt, je zou het niet verklappenquote:
Hoe'st met de sponsorloop van je mini-chicka gelopen?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
[/spoiler]
Ga nu dan kotsen, kan je vannacht slapen![]()
Teveel detail... niet te zien als je met 200 km/h langsvliegtquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:54 schreef Makster het volgende:
Hij blijft echt waus die helm
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo hard mag je ook helemaal niet rijdenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoe'st met de sponsorloop van je mini-chicka gelopen?
[..]
Teveel detail... niet te zien als je met 200 km/h langsvliegt
Bek houwe spuitelfquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:58 schreef Geerd het volgende:
Zo hard mag je niet eens.
Mijn broertje is de lul, hij had gezegd dat hij 5 euro per rondje zou betalen, mini-chicka heeft 32 rondjes gelopenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoe'st met de sponsorloop van je mini-chicka gelopen?
Zo hard mag je niet eensquote:[..]
Hahahahaha, pownedquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mijn broertje is de lul, hij had gezegd dat hij 5 euro per rondje zou betalen, mini-chicka heeft 32 rondjes gelopen
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:58 schreef Geerd het volgende:
Zo hard mag je niet eens.
quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mijn broertje is de lul, hij had gezegd dat hij 5 euro per rondje zou betalen, mini-chicka heeft 32 rondjes gelopen
Zo hard kan hij niet eens. (quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:56 schreef hicham het volgende:
Weekje of vijf.quote:Sent: Thursday, June 14, 2007 12:20 PM
Subject: Re: Ducati996 vn rem en koppeling op stuur met resorvior
Ik ben helemaal vergeten foto's te maken.
Laat even weten als je nog geintresseerd bent.
Dan maak ik meteen 2 foto's.
Groeten www.motans.nl
> Datum: 04/05/07 02:42 PM
> Van: "P..."
> Aan: h.soeterboek@..
> CC:
> Onderwerp : Re: Ducati996 vn rem en koppeling op stuur met resorvior
>
>
Klinkt goed, als je alleen nog even een foto kan sturen, dan maak ik daarna bij goedkeuring het bedrag over
Dus nog 5 weken wachtenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:07 schreef Worldbeater het volgende:
Hier een snelle reactie van die Duc 996 hydraulische koppeling en remspulletjes.![]()
![]()
[..]
Weekje of vijf.![]()
Eerst maar eens kijken hoe dit rijdt, die hydraulische pimp wilde ik wel hebben omdat ik toch een nieuw hendel moest kopen. En gelijk een mooie rempompquote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:17 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb trouwens nog een envelop vol Valvoline olie stickers, verschillende maten en modellen. Geinteresseerden kunnen mailen naar: smering@brielsemeer.nl
Moet je ermeequote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:17 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb trouwens nog een envelop vol Valvoline olie stickers, verschillende maten en modellen. Geinteresseerden kunnen mailen naar: smering@brielsemeer.nl
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:21 schreef Worldbeater het volgende:
This Message was undeliverable due to the following reason:
Each of the following recipients was rejected by a remote mail server.
The reasons given by the server are included to help you determine why
each recipient was rejected.
Recipient: <smering@brielsemeer.nl>
Reason: relay not permitted
Please reply to <Postmaster@chello.at>
if you feel this message to be in error.
![]()
Volgens mij wilde BazzieK mij vanmiddag ook verleidenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Wtf!!Ze ziten er wel in de buurt al die raffinaderijen.
![]()
Zorgelijk.... erg zorgelijk allemaal.....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Volgens mij wilde BazzieK mij vanmiddag ook verleidenHij liet een zachte scheet in de auto
Toen hij door had dat ik niet op zijn avances inging deed hij het raampje maar open
The true story is dat ik dacht dat ik een raffinaarderij rookHij deed het raampje open waarop ik vroeg of dat hij het warm had terwijl ik airco in de auto heb
Toen moest hij toegeven dat hij er eentje had laten vliegen [afbeelding]
Voor de circuitmotorquote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:21 schreef Worldbeater het volgende:
This Message was undeliverable due to the following reason:
Each of the following recipients was rejected by a remote mail server.
The reasons given by the server are included to help you determine why
each recipient was rejected.
Recipient: <smering@brielsemeer.nl>
Reason: relay not permitted
Please reply to <Postmaster@chello.at>
if you feel this message to be in error.
![]()
Ik moest naar Zwartewaal, Bazziek reed shotgun. Ik moest langs het immer gevaarlijke Dordrecht en door Hoogvliet om er te komenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:27 schreef Makster het volgende:
[..]
Zorgelijk.... erg zorgelijk allemaal.....![]()
Wat moet jij met Bassie in een auto in de BotlekHmmmzzzz....... vervolgens ruik je hem poepjes laten
![]()
![]()
Whahahahahahaquote:
Idd, gore ontwikkeling.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:27 schreef Makster het volgende:
Zorgelijk.... erg zorgelijk allemaal.....![]()
Wat moet jij met Bassie in een auto in de BotlekHmmmzzzz....... vervolgens ruik je hem poepjes laten
![]()
![]()
Bij BP kan je van die lieveheersbeestje stickers halenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:17 schreef Rib-i het volgende:
Owwww, zeg dat danquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:31 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik moest naar Zwartewaal, Bazziek reed shotgun. Ik moest langs het immer gevaarlijke Dordrecht en door Hoogvliet om er te komen
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:15 schreef DSS24 het volgende:
Komt een homo bij de dokter.
" Dokter ik heb een groen puntje in mijn aars"
Deze dokter heeft hier helemaal geen zin in en geeft hem een zalfje in de hoop dat het goed komt en dat die poot niet meer terugkomt.
De volgende week is het weer raak en die dokter besluit toch te kijken.
En verdomd, hij ziet inderdaad een groen puntje. De dokter trekt eraan en het wordt steeds langer...
Opeens..... PLOP !!! EEN ROOS,
en die homo roept: " voor jou !!!!111"
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:32 schreef gohan16 het volgende:
komt een man bij de dokter, zegt de patient: "dokter wat heeft u een kleine praktijk", zegt de dokter: "Rot op man, ik zit te schijten!"
Whahahahahahaquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:44 schreef Koenholio het volgende:
Een Amerikaan, een Duitser en een Nederlander stranden op een eiland nadat hun schip gezonken is. Al gauw komen ze een troep wilde imboorlingen tegen!
De hoofdman zegt: "We gaan jullie allemaal doodmaken en in de soep gooien!"
Dus die 3 gestrandden van: "oh noez!"
"Maar," zegt de hoofdman, "ik geef jullie een kans om je te bewijzen. Daarvoor moet je een opdracht doen. Zoek eerst elk 10 dezelfde vruchten op."
Dus die 3 gaan het bos in, doodsbang natuurlijk. Maar toch lukt het ze, want de Duitser komt als eerste met 10 kiwi's aanzetten.
"Goed!", zegt de hoofdman, "nu stop je ze allemaal in je kont, dan hoeven wij dat niet te doen. Als je dat kunt doen zonder een spier in je gezicht te vertrekken, blijf je leven. Zo niet, dan eindig je in de soep!"
Dus die Duitser gaat aan de slag... 1 kiwi, gaat nog.
2 kiwi's, pfoe, knap lastig al!
En bij de derde kiwi houdt hij het niet meer en schreeuwt het uit van de pijn, waarop hij wordt afgemaakt en in de soepgegooid.
De Nederlander komt vlak daarna uit de bosjes gerend met 10 piepkleine besjes. Hij krijgt dezelfde opdracht, en denkt "oooh, eitje!", en gaat aan de gang.
Maar bij de het negende besje barst de arme man opeens in lachen uit!![]()
In het hiernamaals komen de Nederlander en de Duitser elkaar tegen. De Duitser zegt "goh, waarom deed je dat nou? Je was er bijna!"
"Tjah", zegt de Hollander, "ik zag die Amerikaan met 10 ananassen aan komen zetten!"
LOOLLZZ!!!!11!![]()
![]()
!1!!!
quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:26 schreef havefun84 het volgende:
Komt een Belg bij de dokter.
Zegt de dokter: Wat nu weer.
Zet de Belg: wat nu weer? Zie je dat dan niet.
Nee zegt doktor,zeg het is.
De Belg: Je gaat toch niet zeggen dat ik zo geboren ben?
WHahahha
Wat moet je nu allemaal nog doen danquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:31 schreef Worldbeater het volgende:
Sommige moppen.![]()
T'tjeFag! [/WP] is klaar voor de tanklift.![]()
![]()
[afbeelding]
Neutraal heb ik eindelijk ook gevonden sinds 28 april.
Dat komt dus misschien nog wel goed zo.![]()
Ow shit, ben helemaal de koelvloeistof vergeten. Die zit er immers niet meer in.![]()
![]()
![]()
Beter gooi ik er ff water in, en ververs het spulletje later op de week.![]()
En het is ook nog niet bekend of de radiatordop wel zal houden.![]()
Koelvloeistof afvullen, uitlaten weer vastmaken, en de gaskabel monteren.quote:
Goed plan om je lampje aan te sluiten jaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Koelvloeistof afvullen, uitlaten weer vastmaken, en de gaskabel monteren.
Maar voor de gaskabel moet dus de tank er af, en zelfs Ruud Freriks had daar moeite mee.. er terug op.
Kan dan misschien wel gelijk die sensor weer aansluiten van het benzinelampje.![]()
![]()
Waar gebeurt verhaal bij derden.........
[afbeelding]
Muizen in je luchtfilterhuis.![]()
Misschien dan, geen idee wat ik aantref.quote:
Muizen zijn de homo's van de dierenwereld, ze komen in kleine gaatjes waar niets in hoort te gaan.quote:En hoe de fuck komen er muizen in je lcuhtfilerhuis![]()
Ik deed de ruit preventief open zodat ie ook het geluid maskeerdequote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Volgens mij wilde BazzieK mij vanmiddag ook verleidenHij liet een zachte scheet in de auto
Toen hij door had dat ik niet op zijn avances inging deed hij het raampje maar open
The true story is dat ik dacht dat ik een raffinaarderij rookHij deed het raampje open waarop ik vroeg of dat hij het warm had terwijl ik airco in de auto heb
Toen moest hij toegeven dat hij er eentje had laten vliegen [afbeelding]
quote:Op zondag 17 juni 2007 00:09 schreef Worldbeater het volgende:
Muizen zijn de homo's van de dierenwereld, ze komen in kleine gaatjes waar niets in hoort te gaan.
quote:Op zondag 17 juni 2007 00:30 schreef Worldbeater het volgende:
Hiesj, ga nou slapen man! Steeds maar diemailtjes..
![]()
Tot diep in de nacht met een m.a.r.s, cola, en alleen maar het licht van de TFT.quote:Op zondag 17 juni 2007 10:50 schreef hicham het volgende:
Een codemonkey kan niet slapen voordat ie het perfecte algoritme heeft gevonden [afbeelding]
7 is meer dan genoegquote:Op zondag 17 juni 2007 10:56 schreef Worldbeater het volgende:
Gisteren vier uurtjes geslapen, vandaag tien. Kom ik weer op zeven uur gemiddeld uit.
Acht uur lukt me maar niet.![]()
heH, wat stoeienquote:Op zondag 17 juni 2007 10:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tot diep in de nacht met een m.a.r.s, cola, en alleen maar het licht van de TFT.![]()
Maar nu nog stoeien met het juiste bestand.![]()
Gisteren vier uurtjes geslapen, vandaag tien. Kom ik weer op zeven uur gemiddeld uit.
Acht uur lukt me maar niet.![]()
Kweenie hoe het weer bij jou is, maar hier is de wereld zo nat als WB's onderbroek op het bedrijfsfeestjequote:Op zondag 17 juni 2007 11:04 schreef Geerd het volgende:
Gaan der nog mensen stukkie rijden?
same herequote:Op zondag 17 juni 2007 11:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Kweenie hoe het weer bij jou is, maar hier is de wereld zo nat als hicham's onderbroek op een schapenfokkerij
hier is de wereld zo droog als Bazzie's onderbroek op het bedrijfsfeestjequote:Op zondag 17 juni 2007 11:20 schreef hicham het volgende:
Kweenie hoe het weer bij jou is, maar hier is de wereld zo nat als WB's onderbroek op het bedrijfsfeestje
quote:Op zondag 17 juni 2007 11:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hier is de wereld zo droog als Bazzie's onderbroek op het bedrijfsfeestje
Kom je gewoon langs mijn woonplaats en in mijn werkgebied en dan niet even meetenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:34 schreef Fulcrum_X het volgende:
Vond het leuk vandaag, maar vond de basis nogal tegenvallen. Alles gepropt op een paar veldjes, met de static voor de runway![]()
Parkeergelegenheid was ook een hel, moest een tyfus eind lopen..
Heb nog wel wat mooie plaatjes kunnen schieten. Onderstaanden vond ik wel wallpaper-waardig![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Gezien zijn incontinentie, neem ik aan dat je mensen op het verkeerde been probeert te zetten door het woord 'droog' te gebruiken?quote:Op zondag 17 juni 2007 11:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hier is de wereld zo droog als Bazzie's onderbroek op het bedrijfsfeestje
waar ga je heen peppie ????quote:Op zondag 17 juni 2007 11:51 schreef Geerd het volgende:
Ik trek zo het pak aan voor een ritje ff doorwaaien.
quote:Op zondag 17 juni 2007 11:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Gezien zijn incontinentie, neem ik aan dat je mensen op het verkeerde been probeert te zetten door het woord 'droog' te gebruiken?
Je bedoelt die broekjes van de dames natuurlijk.quote:Op zondag 17 juni 2007 11:20 schreef hicham het volgende:
Kweenie hoe het weer bij jou is, maar hier is de wereld zo nat als WB's onderbroek op het bedrijfsfeestje
quote:15:00 MOTORSPORT: GSX R Cup San Marino (15:30)
owquote:Op zondag 17 juni 2007 11:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij bent in alkmaar neem ik aan?
Ik ben in de Achterhook![]()
alleen de elite kon het doorhebben inderdaadquote:Op zondag 17 juni 2007 11:51 schreef hicham het volgende:
Gezien zijn incontinentie, neem ik aan dat je mensen op het verkeerde been probeert te zetten door het woord 'droog' te gebruiken?
mooiquote:Op zondag 17 juni 2007 12:00 schreef Geerd het volgende:
quote:Op zondag 17 juni 2007 12:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat dialect is onverstaanbaar, vandaar Geerd in Utrecht zo stil was.![]()
De boer is troef..![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |